Ze hebben die brief zelf getypt?quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb me nog eens goed ingelezen en nog wat research gedaan, niemand kan het bevestigen als dit überhaupt waar is, ook levert AFA geen enkel concreet argument. Volgens mij hebben ze het uit de lucht gegrepen.
als de NVU daarbij bronnen geeft, ja dan is dat betrouwbaarquote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat zou net zo betrouwbaar zijn als de NVU meldt dat Halsema een relatie had met Volkert
Kafka mag dan wel selectief kritiek hebben, ze zijn over het algemeen vrij betrouwbaar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat zou net zo betrouwbaar zijn als de NVU meldt dat Halsema een relatie had met Volkert
Je stelt wel weinig eisen dan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind alles best zolang de pvv niet van die Groenlinks types binnenhaalt, stenen gooien, aantoonbaar actief zijn binnen extreem links, zakkenvullers (rossenmuller duyvendak enz), milieu activisten. En ander dergelijk allooi.
Geef me dan eens een concreet bewijs. En hoe weten zij dat? Ik bedoel iedereen kan wel wat roepen. Rutte was vroeger een communist, Roemer was fan van mao, Balkenende was een Christenfundamentalist. Dat alles in een mooi verhaal gieten en TADA!quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Kafka mag dan wel selectief kritiek hebben, ze zijn over het algemeen vrij betrouwbaar.
Hij was toch lid van die club.quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef me dan eens een concreet bewijs. En hoe weten zij dat? Ik bedoel iedereen kan wel wat roepen. Rutte was vroeger een communist, Roemer was fan van mao, Balkenende was een Christenfundamentalist. Dat alles in een mooi verhaal gieten en TADA!
Alsnog geloof ik er geen snars van, dit kan echt van alles zijn, iemand die toevallig raymond de roon heette en er wel bij zat, fotosoepje, en misschien dat hij wel gehuicheld heeft met die mensen, er staat nergens dat hij er ''lid'' van was. En als ie wel lid was..ach hij was nog jong.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hij was toch lid van die club.
En ze geven bronnen naar de krant waar zijn ingezonden brief in stond.
Misschien hebben aliens het wel bedacht.quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsnog geloof ik er geen snars van, dit kan echt van alles zijn, iemand die toevallig raymond de roon heette en er wel bij zat, fotosoepje,
Man, lees nou eens wat beter.quote:en misschien dat hij wel gehuicheld heeft met die mensen, er staat nergens dat hij er ''lid'' van was.
quote:En als ie wel lid was..ach hij was nog jong.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ie lid was dan moet ie linea recta de pvv uitgetrapt worden.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsnog geloof ik er geen snars van, dit kan echt van alles zijn, iemand die toevallig raymond de roon heette en er wel bij zat, fotosoepje, en misschien dat hij wel gehuicheld heeft met die mensen, er staat nergens dat hij er ''lid'' van was. En als ie wel lid was..ach hij was nog jong.
Haha dat is wel een mooie. 'Het is niet zo, het kan niet zo zijn en als het dan mogelijk toch wel zo is dan is het niet erg'quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsnog geloof ik er geen snars van, dit kan echt van alles zijn, iemand die toevallig raymond de roon heette en er wel bij zat, fotosoepje, en misschien dat hij wel gehuicheld heeft met die mensen, er staat nergens dat hij er ''lid'' van was. En als ie wel lid was..ach hij was nog jong.
en even oud was en ook in Amsterdam woonde.quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsnog geloof ik er geen snars van, dit kan echt van alles zijn, iemand die toevallig raymond de roon heette
Het zou jou sieren om als mod je politieke voorkeur is wat minder te laten ventileren. Je wordt zelfs persoonlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
Ach laat phpmystyle maar, hij is nog een jong broekie.
Hmmz.quote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef freako het volgende:
[..]
en even oud was en ook in Amsterdam woonde.
't Is ook een veelvoorkomende familienaam, De Roon. Volgens de achternamendatabank van het Meertens Instituut 399 personen met die achternaam in 2007.
Meid toch.quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou jou sieren om als mod je politieke voorkeur is wat minder te laten ventileren. Je wordt zelfs persoonlijk.
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Jij bent links, prima, respecteer ik. Maar ik wens niet door jou geschoffeerd te worden, want jij speelt vaker op de man tegen mij.quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
Ik ben geen mod in NWS he, dus dat maakt verder niet uit.
Het is niet alleen dat he.quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
Ach moet je tegen kunnen. Broekie is verder geen grove belediging.
Je speelt nogal eens op de man. En ik heb geen zin om allerlei quotes erbij te pakken, is ook niet nodig, want je begrijpt zelf wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
O ja? Wat dan nog meer?![]()
Verder is het offtopic nogal.
Dat is het dus wel geworden. Jammer.quote:Maar laat dat geen afleiding zijn van de discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |