abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2010 @ 21:28:38 #51
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80498294
http://www.dagelijksestan(...)t-te-maken-en-faalt/

Een "puber" met "foute vriendjes", terwijl er weinig is veranderd aan zijn puberende denkbeelden en zijn huidige vriendjes niet veel verschillen qua mentaliteit.

Het wordt daarnaast een amateuristisch "clubje" genoemd omdat je snel in het bestuur kan komen en ook snel weer ten onder gaat. Dat doet me denken aan zijn snelle carriere bij de PVV, en het verwachte vervolg zoals bij de LPF. Maar doet het er uiteindelijk toe hoe groot je clubje is als het fout is?
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 19 april 2010 @ 21:31:50 #52
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80498463
iets met spijkers en laag water.

Wat is het volgende bericht? Hero Brinkman blijkt inbreker te zijn?

Wat zal dan blijken, dat hij op z'n 12e eens een keer een snoepje heeft gejat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 21:35:43 #53
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80498655
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe kan zo iemand in godasnaam Advocaat-Generaal worden dan, paar decennia later?
Ik snap dat niet.
Het OM laat in de regel geen extremisten toe, laat staan carrière maken? Toch?
Het zijn de CDA'ers, VVD'ers en in beperktere mate D66'ers en PvdA'ers die volgens mij in het OM carrière maken.
Waarom zou het voor het OM een probleem zijn als iemand deze ideeën heeft? Het is voor het OM pas een probleem als de Roon graag zijn eigen vriendjes vrij zou spreken. Dát lijkt niet het geval.

Dat hij bij het OM heeft gewerkt zegt niets over de betrouwbaarheid van deze brief.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 19 april 2010 @ 21:36:47 #54
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80498699
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

LPF had niet dat soort extremsten onder haar prominente leden toch?
Het oorlogsverleden van Philomena Bijlhout, lijsttrekker CP86 Jurrien Boiten, de sekslijnen van Eberhard (ok, niet echt vergelijkbaar ) De rest van de LPF'ers bleken vooral tijdens hun politieke carreire niet geschikt door hun acties, en niet door een verleden.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 19 april 2010 @ 21:37:11 #55
248844 Bowlingbal
pi_80498719
Maar, goed, omgaan met NSB'ers, wat is daar nu mis mee. Als je in een partij zit die een of andere religie tot fascisme verklaart?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 19 april 2010 @ 21:39:28 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80498842
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Bowlingbal het volgende:
Maar, goed, omgaan met NSB'ers, wat is daar nu mis mee. Als je in een partij zit die een of andere religie tot fascisme verklaart?
Waaruit blijkt dat hij NSB'er is? Daarbij is die partij al heel lang opgeheven, dus wat dat betreft klopt het al niet. Maar waaruit blijkt dat hij omging met extreem rechtse groeperingen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80498920
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:

Dat bericht was er al en heel wat recenter. In het conflict met zijn buurman die hij met een voorhamer kwam bedreigen zou hij ook tot huisvredebreuk zijn overgegaan.

Dit is minstens van dezelfde orde als waar jij Duyvendak op afschrijft .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 19 april 2010 @ 21:41:28 #58
248844 Bowlingbal
pi_80498956
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat hij NSB'er is? Daarbij is die partij al heel lang opgeheven, dus wat dat betreft klopt het al niet. Maar waaruit blijkt dat hij omging met extreem rechtse groeperingen?
Je ziet weer eens, voor de zoveelste keer, dingen die ik niet schrijf. Dat is al een goed begin van de discussie.

Ik schreef: omgaan met NSB'ers. Dat is: omgaan met mensen die bij de NSB gezeten hebben. Het lijkt me vrij normaal om ex-NSB'ers gewoon NSB'ers te noemen, ook al was de NSB op dat moment opgeheven.

Maar, inderdaad. Wat is het probleem van omgaan met mensen die vroeger lid waren van de NSB, als je nu lid bent van een partij die een ander gedachtegoed tot fascisme bestempeld. Daar lijkt me niets verkeerd aan.

Het is alleen wel iets wat wat mij betreft onder de noemer dubbele standaard valt. Het gedachtegoed van de NSB lijkt me op z'n minst twijfelachtig, gezien de historie.
- Donald Love
  maandag 19 april 2010 @ 21:42:02 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80498983
Ik vind alles best zolang de pvv niet van die Groenlinks types binnenhaalt, stenen gooien, aantoonbaar actief zijn binnen extreem links, zakkenvullers (rossenmuller duyvendak enz), milieu activisten. En ander dergelijk allooi.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 21:47:53 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80499313
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat bericht was er al en heel wat recenter. In het conflict met zijn buurman die hij met een voorhamer kwam bedreigen zou hij ook tot huisvredebreuk zijn overgegaan.

Dit is minstens van dezelfde orde als waar jij Duyvendak op afschrijft .
Wat Brinkman heeft gedaan praat ik ook echt niet goed, die vent heeft altijd trammelant, bar man bedreigen of iets in die trand, ruzie met een bouwondernemer. En soms bizarre voorstellen doen, soms heeft hij ook wel goeie dingen hoor Alleen weegt dat niet op tegen de imago schade die hij de partij aanricht

Maar dat De Roon een NSB'er is geloof ik niet, misschien dat hij in zijn jeugdjaren wat contact heeft gehad met mensen die het daglicht niet kunnen verdragen, dat kan wel. Maar toen was hij nog jong en onbezonnen. Ik bedoel iedereen kijkt wel eens dingen die je eigenlijk liever niet zegt. Toegeven ik ken stormfront ook wel maar ook ken ik extreem linkse webfora, beide ideeen sympathiseer ik niet maar ik vind het wel interessant om te weten hoe die mensen denken. Maar extreem links noch rechts ben ik absoluut niet. En stel dat ik later een politici zou zijn en het kwam uit dan had ik dit zelfde gezeik gehad wat de roon nu heeft.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80499470
Eventjes op een forum kijken is wat anders dan lid zijn van zo'n organisatie of rare brieven schrijven naar extreem-rechtse krantjes, php.
pi_80499508
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Het oorlogsverleden van Philomena Bijlhout, lijsttrekker CP86 Jurrien Boiten, de sekslijnen van Eberhard (ok, niet echt vergelijkbaar ) De rest van de LPF'ers bleken vooral tijdens hun politieke carreire niet geschikt door hun acties, en niet door een verleden.
De Roon was/is een extremist die in principe één vleugel van het politieke spectrum wil aborteren, en to do so zelfs de democratie opzij wil schuiven. Onvergelijkbaar met wat volgens mij jij hier opsomt.
Die Boiten was die kamerlid btw?
I´m back.
  maandag 19 april 2010 @ 21:51:15 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80499516
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Je ziet weer eens, voor de zoveelste keer, dingen die ik niet schrijf. Dat is al een goed begin van de discussie.

Ik schreef: omgaan met NSB'ers. Dat is: omgaan met mensen die bij de NSB gezeten hebben. Het lijkt me vrij normaal om ex-NSB'ers gewoon NSB'ers te noemen, ook al was de NSB op dat moment opgeheven.

Maar, inderdaad. Wat is het probleem van omgaan met mensen die vroeger lid waren van de NSB, als je nu lid bent van een partij die een ander gedachtegoed tot fascisme bestempeld. Daar lijkt me niets verkeerd aan.

Het is alleen wel iets wat wat mij betreft onder de noemer dubbele standaard valt. Het gedachtegoed van de NSB lijkt me op z'n minst twijfelachtig, gezien de historie.
Kerel, je doet net alsof hij dat gedachtegoed uitdraagt. Misschien heeft Job Cohen ook wel stalinistisch ideeën, zolang hij dat weet te bedwingen heeft niemand daar last van. Niet dat het erg verheffend is maartoch
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 21:52:22 #64
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80499584
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind alles best zolang de pvv niet van die Groenlinks types binnenhaalt, (...) milieu activisten. En ander dergelijk allooi.
En dan vreemd opkijken wanneer men zo neerkijkt op de malloten die de PVV steunen.
Wijs maar naar andere partijen, je legt alleen je eigen hypocrisie bloot.
quote:

Hoe bizar is dat, je verdedigt de jeugdelige onbezonnenheid van een 19-jarige terwijl je zelf nog maar 17 bent.
Géén kloon van tvlxd!
pi_80499655
quote:

Ik wil jou wel eens horen als iemand van links of een islamitische politicus als jongere schreef dat hij de democratie om ver wil werpen.
  maandag 19 april 2010 @ 21:54:21 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80499688
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
Eventjes op een forum kijken is wat anders dan lid zijn van zo'n organisatie of rare brieven schrijven naar extreem-rechtse krantjes, php.
Als ie lid was dan moet ie linea recta de pvv uitgetrapt worden. Maar dat was ie niet. En hij was 19 kom op, jij hebt ook dingen gedaan op je 19e wat je ook niet liever niet zegt. En een brief sturen? Met wat erin?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 21:54:41 #67
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80499702
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Roon was/is een extremist die in principe één vleugel van het politieke spectrum wil aborteren, en to do so zelfs de democratie opzij wil schuiven.
Wat is het verschil met de PVV?
quote:
Die Boiten was die kamerlid btw?
Nee, gewoon lid als ik het goed heb.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 19 april 2010 @ 21:55:05 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80499734
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef Montov het volgende:

[..]

En dan vreemd opkijken wanneer men zo neerkijkt op de malloten die de PVV steunen.
Wijs maar naar andere partijen, je legt alleen je eigen hypocrisie bloot.
[..]

Hoe bizar is dat, je verdedigt de jeugdelige onbezonnenheid van een 19-jarige terwijl je zelf nog maar 17 bent.
Je hebt mensen van 25 die zich gedragen als gasten van 15 jaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 21:56:51 #69
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80499814
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens horen als iemand van links of een islamitische politicus als jongere schreef dat hij de democratie om ver wil werpen.
Dat moet ik echt in context zien. En mij hypocriet noemen is niet fair, jij hebt mij nooit horen zeiken over dingen als die perverse beloningen die pvda'ers zichzelf toe eigenen. Waarom niet? Als die regel er is dan hebben ze daar recht op.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80499892
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als ie lid was dan moet ie linea recta de pvv uitgetrapt worden. Maar dat was ie niet. En hij was 19 kom op, jij hebt ook dingen gedaan op je 19e wat je ook niet liever niet zegt. En een brief sturen? Met wat erin?
Volg jij dit topic wel jongeman.
pi_80499944
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat moet ik echt in context zien. En mij hypocriet noemen is niet fair, jij hebt mij nooit horen zeiken over dingen als die perverse beloningen die pvda'ers zichzelf toe eigenen. Waarom niet? Als die regel er is dan hebben ze daar recht op.
de context staat in dit topic, en ook op de site van kafka trouwens.
  maandag 19 april 2010 @ 22:02:32 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80500129
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

de context staat in dit topic, en ook op de site van kafka trouwens.
Ja dat zou net zo betrouwbaar zijn als de NVU meldt dat Halsema een relatie had met Volkert
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 22:07:14 #73
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80500342
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Volg jij dit topic wel jongeman.
Ik heb me nog eens goed ingelezen en nog wat research gedaan, niemand kan het bevestigen als dit überhaupt waar is, ook levert AFA geen enkel concreet argument. Volgens mij hebben ze het uit de lucht gegrepen. Maar ze vinden daar wel meer pvv'ers extreem rechts. Barry Fleur, dus zo serieus neem ik die site niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 19 april 2010 @ 22:14:01 #74
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_80500723
Bron=Kafka.
Dan is iedereen rechts van de PvdA bijna een nazi.

Denk dat je niet moet vergeten hoe gepolariseerd destijds de verhoudingen lagen. Als je niet meemarcheerde met de geest van de zestiger jaren was je al totaal fout; en werd je alleen al daardoor gezien als extremist.

Mao, Ché en Fidel waren destijds ook OK.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_80500908
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Hyperdude het volgende:
Bron=Kafka.
Dan is iedereen rechts van de PvdA bijna een nazi.
Ze hebben toch bronnen en bewijzen?
quote:
Denk dat je niet moet vergeten hoe gepolariseerd destijds de verhoudingen lagen. Als je niet meemarcheerde met de geest van de zestiger jaren was je al totaal fout; en werd je alleen al daardoor gezien als extremist.

Mao, Ché en Fidel waren destijds ook OK.
Deze man marcheert net zo goed, maar dan de andere kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')