Dat scheelt.quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee zit binnen, maar het voelt wel zomers.
uhuh, een paar collega's hebben bedacht om met een groepje wat te organiseren.quote:
Kruiden in de tuinquote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wegens gebrek aan tuin heb ik voor in huis en balkon wat plantjes en kruiden gehaald
Vind je dat Mraznummer ook niet een beetje sex in a songquote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE voor Erik!
En de printer. Die het weer doet nadat we hem weggegooid hebben (van de computer dan) en opnieuw hebben geïnstalleerd!
Goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, een paar collega's hebben bedacht om met een groepje wat te organiseren.Iedereen is een beetje gek door het weer, want de halve pabo-achtige site vliegt mijn mailbox in.
Zeg, ik zit inmiddels op de 1150 keer geturfd.
Da's ook mijn droomtuin. Maar aangezien groene vingers hier afwezig zijn en de droomtuinman ontbreekt heb ik het opgegeven. Tis niet zo aardig om telkens plantjes tot de doodstraf te veroordelen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kruiden in de tuin. In mijn ideale wereld staat mijn hele grote tuin er heel erg vol mee
. Verse tijm en rozemarijn en munt en oregano en dille en peterselie en basilicum en salie enzo
.
Jaaaaaaaaa!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je dat Mraznummer ook niet een beetje sex in a song![]()
?
Go Greys en haar technische collega's!quote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE voor Erik!
En de printer. Die het weer doet nadat we hem weggegooid hebben (van de computer dan) en opnieuw hebben geïnstalleerd!
quote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nu al zin krijgen in krieltjes (met schil) uit de oven, olijfolie erover, tijm en rozemarijn erover en dan totdat het gaar is. (met een beetje peper en grof zout natuurlijk).
quote:Eerste 'aswolk-crash' in Engeland?
Andover - Nabij Andover in Groot-Brittannië is een vliegtuigje neergestort. De politie houdt rekening met een crash als gevolg van de aswolk uit IJsland.
Boven Groot-Brittannië geldt een vliegverbod. Dat weerhield twee mannen in een klein toestel er niet van om te vliegen. Het toestel stortte neer en vloog in brand. De mannen zijn allebei overleden.
Het is nog niet zeker of de stofwolk daadwerkelijk een rol heeft gespeeld in het ongeluk. De politie is nog bezig met onderzoek.
Tot straks!quote:
En daar zit je dan als nabestaanden... geen verzekering die die kosten wil dekken.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
God, vliegen met een vliegverbod en dan neerstorten...Hoe dom ben je dan?
[..]
Wat zij, die leuke, vraagt ^^quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb je al iets meer gehoord over die bevestiging of was niet in de middag maar pas later?
quote:Op maandag 19 april 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat zij, die leuke, vraagt ^^
En normaal zeg je dan: 'Ach, het eiland ligt er volgend jaar ook nog'. Maar nu is dat niet zo logisch meer.quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer Cat, ik zou het risico ook niet nemen, maar kan me voorstellen dat je baalt. Lijkt mij ook een erg toffe reis om te maken
quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
Ow, en in de tram kreeg ik toch een rotopmerking naar mn hoofd:
"oh, een tweeling! Ja leuk he, maar ze houden je wakker 's nachts zeker? Ja, dat kan je wel zien ja... Nou meid, als ze naar school gaan ga jij er vast beter uit zien"
Ze zijn heul niet van mij, en ik heb ze nooit 's nachts dus ze houden me niet wakker, maar bedankt voor de belediging hoor mevrouw!
"oh, een tweeling! Ja leuk he, maar ze houden je wakker 's nachts zeker? Ja, dat kan je wel zien ja... Nou meid, als ze naar school gaan ga jij er vast beter uit zien"
Ze zijn heul niet van mij, en ik heb ze nooit 's nachts dus ze houden me niet wakker, maar bedankt voor de belediging hoor mevrouw!
Aww je huwelijksreisquote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou zeker niet gaan annuleren, maar wachten op een reisadvies. Ze kunnen IJsland gewoon met de wind in de rug benaderen als de vulkaan nog actief is.
Als het echt fout dreigt te gaan, dan zal er vast wel een negatief reisadvies komen.
Tien jaar geleden gingen wij naar Turkije toen er voor Duitsers een negatief reisadvies was, prima vakantie geweest. Lekker rustig. Aanrader.
Ja, ze verveelde zich kennelijk... We stonden namelijk stil omdat er kermis opgebouwd wordt op de dam en er stond een vrachtwagen op de tramrailsquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Wat een kutwijf. Sowieso om dat tegen een wildvreemde te zeggen
...
Mn turven omzetten in dadenquote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus![]()
Maar wat doe je dan 's nachts waarom je niet slaapt
Jij trekt dat soort mensen wel aan he? Wat een kutleven heb jij.quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
quote:
hahahahahaha, ja he! Nou ben ik het misschien niet erg gewend, "bij ons in het dorp" zou niemand dat zeggen...quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij trekt dat soort mensen wel aan he? Wat een kutleven heb jij.
Dat niet eens!quote:Op maandag 19 april 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor vrouw was het Tombo, type Tokkie of dat niet?
HO! Ik doe niet aan seks voor het huwelijk hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar al die spannende verhalen
quote:
Dat is trouwens ook een onzin-zin!quote:
Ja, dat had ik moeten zeggen! "U zit zeker in de overgang? Dan krijg je vaak last van slechte ogen, want toevallig zie ik er vandaag oogverblindend uit!quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah de overgang, arm mensZe moest het even ventileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*schrapt Tombo van lijstje*quote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
HO! Ik doe niet aan seks voor het huwelijk hoor!
Mijn vriendin zit me in mijn nek te hijgen om te annuleren. Ik wacht nog effe af wat de reisorganisatie zegt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou zeker niet gaan annuleren, maar wachten op een reisadvies. Ze kunnen IJsland gewoon met de wind in de rug benaderen als de vulkaan nog actief is.
Als het echt fout dreigt te gaan, dan zal er vast wel een negatief reisadvies komen.
Tien jaar geleden gingen wij naar Turkije toen er voor Duitsers een negatief reisadvies was, prima vakantie geweest. Lekker rustig. Aanrader.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, ja he! Nou ben ik het misschien niet erg gewend, "bij ons in het dorp" zou niemand dat zeggen...En nu loop ik in de grote stad he
Maar ik ben gewoon erg wit qua huidskleur, dat helpt ook wel
Ik heb me wel eens ziek gemeld (nep, duh) waar mijn mentor bij stond, en die zei: "ja, je ziet ook bleek joh!"
Hij had me al 3 jaar in de klas, en ik was die dag echt niet bleker dan normaal...
quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Behalve voor babies... [ afbeelding ]Kom maar halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel eerst oefenen, anders worden ze lelijk
Die zwaardere aswolk is ineens toch niet erg meer?quote:Scottish airspace will be reopened from 7am tomorrow, air traffic control authority Nats has said.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik moeten zeggen! "U zit zeker in de overgang? Dan krijg je vaak last van slechte ogen, want toevallig zie ik er vandaag oogverblindend uit!"
quote:Op maandag 19 april 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Wel eerst oefenen, anders worden ze lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Denk jij dat ik lelijke babies maak!
En bedankt he!
Nee, maar oefening baart kunst... of euuhhhm babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze wel weten wat ze doenquote:Op maandag 19 april 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Hoe kan DIT nou weer
[..]
Die zwaardere aswolk is ineens toch niet erg meer?
Zal je zien, gaat Heer G de boot weer annuleren
quote:Op maandag 19 april 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar oefening baart kunst... of euuhhhm babies
True trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, zoiets.quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Als je een PM krijgt, dan staat er toch een 1 naast dan envelopje rechtsbovenin beeld?
En issie geel.quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Als je een PM krijgt, dan staat er toch een 1 naast dan envelopje rechtsbovenin beeld?
quote:
quote:
quote:
eeeeeeeeeeeeeeehhhhh... Post-waardig?quote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet waar de 'P' in PM voor staat?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
..................................................................................__________________
En als ik niet de letterlijke tekst neerzet, maar een samenvatting? mag dat wel?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als ik niet de letterlijke tekst neerzet, maar een samenvatting? mag dat wel?
quote:
I'z confusedquote:
Mudkip!quote:
Cat versie aspersies in huis, bij de boer vandoan. Morgen ga ik die eten, jij zei dat je ze het beste in water kan bewaren?quote:
Ik bewaar ze nu in een natgemaakte handdoek in de koelkast. Dat gaat ook prima voor een paar dagen. Maar als je plek hebt dan schijnt het nog iets beter te zijn om ze in water te bewaren. Zolang ze maar vochtig blijven. Smakelijk!quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat versie aspersies in huis, bij de boer vandoan. Morgen ga ik die eten, jij zei dat je ze het beste in water kan bewaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geheimen zijn ook seksah.quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Cat, sorry, maar aangezien JIJ me sowieso geen babies kan geven luister ik deze keer maar naar Loveless, en zal ik niet vertellen dat hij me liefkozend pannenkoek noemde in zn pm zal ik zn pm geheim houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het meer natte-vingerwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bewaar ze nu in een natgemaakte handdoek in de koelkast. Dat gaat ook prima voor een paar dagen. Maar als je plek hebt dan schijnt het nog iets beter te zijn om ze in water te bewaren. Zolang ze maar vochtig blijven. Smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder de spoiler te zien, wist ik al wat er stond. En jij zat allang op de 30, of tel jij ze per uur. Het gaat om 30 keer per dag he Cat. Per dag!
quote:Op maandag 19 april 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bewaar ze nu in een natgemaakte handdoek in de koelkast. Dat gaat ook prima voor een paar dagen. Maar als je plek hebt dan schijnt het nog iets beter te zijn om ze in water te bewaren. Zolang ze maar vochtig blijven. Smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serieus!!!!? Zit jij nog NIET op de 30???
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, dat was een turfmoment bij de AH.
+12
Ja dan gaat de teller hard, met iemand op pad ook nog, tingtingtingtingquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest vanmiddag met een projectleider op pad. Bleek dat toch een lekker wijf te zijn met een bos blonde krullen. Waren anderhalf uur op pad.
+2344590454075
quote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest vanmiddag met een projectleider op pad. Bleek dat toch een lekker wijf te zijn met een bos blonde krullen. Waren anderhalf uur op pad.
+2344590454075
quote:
Jij dacht... ik een kutopmerking naar mijn hoofd, dan noem ik Pisces gewoon een ho?quote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat niet eens!Een gewone vrouw, van rond de 60 ofzo
Had vast haar bril niet op
[..]
HO! Ik doe niet aan seks voor het huwelijk hoor!
oeh!quote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jongen achter de kassa, die dan net even te lang kijkt en te langzaam het bonnetje oprolt![]()
Het zweet staat me nog in de nek, had m'n winterjas ook nog aan, goeiemiddag![]()
Ga jij even een post van een uur geleden posten!!!quote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht... ik een kutopmerking naar mijn hoofd, dan noem ik Pisces gewoon een ho?
Het gaat morgen misschien open, en dan tijdelijk las hij net op de site van de luchthaven, dus hij houdt zijn bootreservering maarquote:Op maandag 19 april 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel weten wat ze doen
quote:
Hij zat je dus te checken.quote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jongen achter de kassa, die dan net even te lang kijkt en te langzaam het bonnetje oprolt![]()
Het zweet staat me nog in de nek, had m'n winterjas ook nog aan, goeiemiddag![]()
Mwehehehe, jij happert!quote:Op maandag 19 april 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij even een post van een uur geleden posten!!!
HO, als in: STOP!
Rellert!
quote:Op maandag 19 april 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe, jij happert!
Ik was ff aan het teruglezen, pannenkoek!
Katla, die grote:quote:The Met office has warned that the volcano's activity has started to increase.
A Met spokesman told the BBC that whereas eruptions had subsided this morning to between 4,000 and 5,000 feet, they had increased within the past two hours back to a height of 10,000 ft.
Although this is not back to the initial maximum height of 30,000 ft, the spokesman said the unpredictable nature of the volcano's activity meant that there was still cause for concern.
Jaquote:
Donker haar!quote:Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaDonker haar, lichte ogen, enorm knap koppie, mwah
quote:
Ik zit al over de honderd hoor!quote:
quote:
Ah, dat verklaart wel het gemiddelde!quote:
quote:
Nee jij zit alleen maar de hele dag kaarten van Vulkanische activiteiten te F5'enquote:Op maandag 19 april 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom ook nog lang niet aan de dertig vandaag
Eeeeeeeh, ja hoor, allemaal door die ene PM van jou...quote:
Vulkaanuitbarsting? Ik zeg +1quote:Op maandag 19 april 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee jij zit alleen maar de hele dag kaarten van Vulkanische activiteiten te F5'en
Welnee man, ik had het zowaar echt druk op het werkquote:Op maandag 19 april 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee jij zit alleen maar de hele dag kaarten van Vulkanische activiteiten te F5'en
Je moet hem gewoon over de counter trekken, of waar ie ook staat en hem het flessenhok in sleuren en hem nemen!quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat durf ik niet te zeggen, maar te traag werken en te lang kijken, zo is het elke week wel, zal er eens op letten of hij elke keer in versnelling 1 de handelingen doet
Ik zeg: +4quote:Op maandag 19 april 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee man, ik had het zowaar echt druk op het werk
Na al dat gekut met die printer vloog de bestel-applicatie van onze concerten er ook nog uit en de harde schijf van mijn eigen computer is overleden, dus zat ik op een andere computer te rommelen waar de helft niet op staat van wat ik nodig heb
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerst weer ff geestelijk uit de werkzooi, dan gaan die woorden het voor mij misschien ook weer doen
quote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon over de counter trekken, of waar ie ook staat en hem het flessenhok in sleuren en hem nemen!
Niet andersom?quote:
eh... Is het ooit anders geweest in deze slowchat?quote:Op maandag 19 april 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Vrouwen die pochen over hun seksueel beladen gedachten.
WAAR GAAT HET HEEN MET DIT LAND DEZE SLOWCHAT!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerst weer ff geestelijk uit de werkzooi, dan gaan die woorden het voor mij misschien ook weer doen
Ja wellicht zijn het andere deeltjes, en ik las ook dat het nu maar tot 3km kwam ipv 11. Ze zullen heus weten wat ze doen. Niet eerst een halve week het luchtruim sluiten en dan 'Och wat boeit het, pleur maar open'quote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze zo'n kritiek hebben op dat sluiten. In de afgelopen twee uurtjes is de hoogte van de uitstoot van de vulkaan gewoon alweer letterlijk verdubbeld. Dus het kan gewoon echt per uur veranderen, dus ook tijdens een vlucht.
Jij doet het gewoon voor je werk. Jij krijgt er gewoon geld voor, met je beflapjes.quote:Op maandag 19 april 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Vrouwen die pochen over hun seksueel beladen gedachten.
Het was ook een beetje cynischquote:Op maandag 19 april 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee meestal eerst deel 1 en dan deel 2 he
ook leuk jaquote:Op maandag 19 april 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Of meteen maar deze, arme gitarist vanaf 3:00
Nee, zie de quote boven de grafiek. Vanmiddag was het even 'maar 3 km' maar in de laatste twee uurtjes is het alweer het dubbele qua hoogtequote:Op maandag 19 april 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wellicht zijn het andere deeltjes, en ik las ook dat het nu maar tot 3km kwam ipv 11. Ze zullen heus weten wat ze doen. Niet eerst een halve week het luchtruim sluiten en dan 'Och wat boeit het, pleur maar open'
Daarom zit ik op 30 per uur waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij doet het gewoon voor je werk. Jij krijgt er gewoon geld voor, met je beflapjes.
Ik weet het nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zie de quote boven de grafiek. Vanmiddag was het even 'maar 3 km' maar in de laatste twee uurtjes is het alweer het dubbele qua hoogteVandaar dat het niet te voorspellen is.
Gaan ze nou alles gewoon weer open gooien dan? Is de persconferentie al geweest van Eurlings?
Gut, alsof daar nog iemand intrapt.quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[SC] 708 Met goed nieuws voor Qwea!!!
wow, kijk wat Q heeft gedaan!
zeg post je hier nog een link ofzo in straks?quote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
En maak je niet zo druk
quote:Op maandag 19 april 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Of meteen maar deze, arme gitarist vanaf 3:30
NOU!quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut, alsof daar nog iemand intrapt.
En zo ja, arme beebie
Staat erquote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg post je hier nog een link ofzo in straks?
[..]
Euh, nou ja zeg, mag ik alsjeblieft?quote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
En maak je niet zo druk
En Cat doet leuk mee of trapt er ook inquote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOU!
Enfermera trapt er vol in hoor
Nee, de verklaring is uitgesteld. Bij R1 wachten ze er op en schakelen meteen over als ie wat gaat melden.quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:Is de persconferentie al geweest van Eurlings?
Nou, wie had dat gedacht zeg! Zulk goed nieuws op die leeftijd!quote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[SC] 708 Met goed nieuws voor Qwea!!!
wow, kijk wat Q heeft gedaan!
Strenge Greysquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, nou ja zeg, mag ik alsjeblieft?
Ik zit niet te trillen in mijn stoel hoor.
Ik mag dit toch interessant vinden, of mag het écht alleen maar over +3 gaan?
Maar ik blijf er wel lekker mee in die topics dan. Stoor je er vooral niet aan verder
quote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Cat doet leuk mee of trapt er ook in
Ja nou ja, dat was VOOR je je spoiler er in had gezetquote:
En wat is er mis met giswerk en je dingen afvragen?quote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Strenge Greys![]()
+12![]()
![]()
En natuurlijk staat het vrij. Alleen het hele 'ze zullen toch niet dit' en 'wat raar dat' is natuurlijk beetje giswerk aangezien wij er geen verstand van hebben en voor zover ik weet het allemaal heel lastig in te schatten / te meten is hoe het zich ontwikkelt. Dus ik denk dan dat die mensen wel weten wat ze doen.
Verder vind ik het ook wel interessant hoor. Stiekem beetje leuk ook welNiet voor die mensen ofzo hoor
![]()
Maar qua natuurramp is dit dan nog een milde en wel zoiets wat je over 20 jaar nog weet
Ninja edit nadat ik even had teruggelezen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat was VOOR je je spoiler er in had gezet
Nou. Ok.quote:Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is er mis met giswerk en je dingen afvragen?
Als we op FOK! alleen nog vaststaande feiten mogen posten dan kan de boel wel dicht denk ik
Dus kortom, laat mij lekker vulkanen en als je het niet interessant vindt, dan lees je het lekker niet
quote:Op maandag 19 april 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, misschien vanavond nog online...
quote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur wel een PM als ik tulpen heb.
Wat hij zegt.quote:
Dat neem ik ook niemand kwalijk hoor, dat men niet reageertquote:Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
Van mij mag je lekker blijven posten Greyssie.Kan me voorstellen dat jij met reizende hubbie al helemaal erin geïnteresseerd bent. En ik vind het met mijn eventueel af te zeggen reis ook aardig boeiend. Maar - wat Ll terecht zegt- het blijft giswerk. Dus vandaar dat ik niet altijd reageer omdat het toch geen harde wetenschap is.
Nee joh doe niet zo gek. Natuurlijk stoort niemand zich eraan. Er is alleen zo weinig op terug te zeggen dan 'goh wat erg is het toch he', als iemand roept 'ze zouden toch niet zus, of ze gaan toch niet zo'.quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat neem ik ook niemand kwalijk hoor, dat men niet reageert
Ik vind het zelf gewoon interessant, inderdaad o.a. doordat ik er de laatste dagen misschien meer mee te maken had dan een ander. Maar als jullie je er collectief aan storen dat ik het er soms over heb, dan gewoon zeggen hoor, dan kap ik er wel mee(no sarcasm)
Persconferentie start NU op Ned. 1
Doe ff normaal, posten en bek houdenquote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat neem ik ook niemand kwalijk hoor, dat men niet reageert
Ik vind het zelf gewoon interessant, inderdaad o.a. doordat ik er de laatste dagen misschien meer mee te maken had dan een ander. Maar als jullie je er collectief aan storen dat ik het er soms over heb, dan gewoon zeggen hoor, dan kap ik er wel mee(no sarcasm)
Persconferentie start NU op Ned. 1
Je maakt het haar wel heel lastig in een omgeving waar het geschreven woord als gesproken woord telt.quote:
quote:
Voor een pasgeboren mannetje...quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Voor een nieuwgeboren softie heeftie ineens een grote mond
Ukkepukkie in tha housequote:
Jij bent 1 jaartje ouderquote:
What does it mean?quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent 1 jaartje ouder![]()
En ik heb de kreet DFKAB niet verzonnen, dus niet tegen mij bitchen bitches
En daar begint de allergrootste... Geloof dat die nog groter is dan de Katla.quote:Large plume indicates second Icelandic volcano, Hekla, has begun erupting - watch live http://bit.ly/9iNfKE
11 minutes ago via BreakingNews Headquarters
Als het maar niet die vulkaan is waar ik een sneeuwscootertocht op wil gaan maken.quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef Dirkh het volgende:
Laat verdomme net die andere vulkaan wat van zich horen.
http://www.ruv.is/hekla
De Hekla
Wacht maar tot ie het laatste nieuws hoortquote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Nou, volgens mij is hij trots op Nederland. Of was dat nu die andere partij?
Ik denk dat het hem nu wordt ingefluisterd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar begint de allergrootste... Geloof dat die nog groter is dan de Katla.
Zou Eurlings dit al weten?
Ll...NKAB.quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent 1 jaartje ouder![]()
En ik heb de kreet DFKAB niet verzonnen, dus niet tegen mij bitchen bitches
http://en.wikipedia.org/wiki/Heklaquote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het maar niet die vulkaan is waar ik een sneeuwscootertocht op wil gaan maken.![]()
Toch onvoorstelbaar... 1500 mensen (alleen al in NL) die al 5 dagen vastzitten achter de paspoortcontrole. Dan zou je toch bijna wat hotels afgrendelen en ze daar onderbrengen. Hebben ze tenminste wat privacy en goede bedden.
Die vulkaan die nu begint te rookpluimen is de allergrootste.quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem nu wordt ingefluisterd.
Ik zou wel eens willen weten wat er nu dan overblijft van zijn promo praatje.quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem nu wordt ingefluisterd.
quote:
+1!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cabinet_(file_format)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volgende op IJsland, een veel grotere, is zojuist begonnen met uitbarsten.quote:
Die webcamsite is een beetje overbelastquote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sten-in-ijsland.html
Gaat lekker daar, straks eens even het nieuws kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Een volgende op IJsland, een veel grotere, is zojuist begonnen met uitbarsten.
Zo ongeveer tijdens de persconferentie van Eurlings.
quote:Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hekla
Dit is 'm.
[ afbeelding ]
De allergrootste is volgens mij de Askja.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vulkaan die nu begint te rookpluimen is de allergrootste.
Werd vroeger De Gateway to Hell genoemd.
Je kent me zo goed.quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cabinet_(file_format)
Whutwhutwhut?quote:Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Hier liggen slagroomsoesjes,ik heb ze afgewezen.
Die klinkt me bekender in de oren. Al net zo onuitspreekbaar als de rest van de locaties daar.quote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Oh, lees net dat het niet Hekla is maar gewoon Eyjafjallajokull
Ja, maar deze is dus al de hele tijd aan de gang, het is dus geen nieuwe. Maar dat roep ik zo maar vanuit een paar berichten van Twitter he.quote:Op maandag 19 april 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die klinkt me bekender in de oren. Al net zo onuitspreekbaar als de rest van de locaties daar.
http://www.nu.nl/buitenla(...)sten-in-ijsland.htmlquote:Op maandag 19 april 2010 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar deze is dus al de hele tijd aan de gang, het is dus geen nieuwe. Maar dat roep ik zo maar vanuit een paar berichten van Twitter he.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er dan live op tv in IJsland, daar staat echt Hekla
Ze zouden de cam al eerder op die andere gericht hebben. Maar de naam bij de cam dus niet aangepast.quote:Extra Update: De gerapporteerde uitbarsting zou op een misverstand berusten omdat de Hekla webcam op de Eyjafjallajökull is gericht. Organisatie ICE-SAR bevestigt dat het niet om een nieuwe uitbarsting gaat, in ieder geval middels twitteraar @gislio.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er dan live op tv in IJsland, daar staat echt Hekla
quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden de cam al eerder op die andere gericht hebben. Maar de naam bij de cam dus niet aangepast.
Nou het is te hopen dat het op een misverstand berust!quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden de cam al eerder op die andere gericht hebben. Maar de naam bij de cam dus niet aangepast.
Zo zonde.quote:Op maandag 19 april 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
http://twitter.com/Dirkh_/status/12466183131
Storm in een glas water dus.quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Inmiddels is officieel bevestigd dat het niet Hekla is en geen nieuwe eruptie. aldus Radio 1
Wehehehe! Hele landen in paniek... omdat ze vergeten zijn een naam aan te passen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Inmiddels is officieel bevestigd dat het niet Hekla is en geen nieuwe eruptie. aldus Radio 1
Nee, die is zwaar beledigd.quote:Op maandag 19 april 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo zonde.Die arme soesjes... jij ontneemt hen de reden van hun bestaan.
Of is Paddo er inmiddels op los gegaan?
Wat is dat toch? Allemaal kleding programma's of gewoon in je feshuncloffy op de bank hangen not sekseh te wezen?quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Nou... whatever happens... vanaaf is Feshun Night!![]()
![]()
Dus wie neemt ze nu te grazen door die soesjes niet zelf op te eten?quote:Op maandag 19 april 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, die is zwaar beledigd.
Ze had ze meegenomen: Kijk lekker soesjes, mjammie (huppel spring spring)
Nee, ik moet ff rustig aan doen, ik wil niet aankomenNou zeg, kom op
Neeheee
Nou dan hoef ik ze ook niet meer, stampvoet. wijf
quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Nou... whatever happens... vanaaf is Feshun Night!![]()
![]()
Oh, die pakt ze straks wel.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus wie neemt ze nu te grazen door die soesjes niet zelf op te eten?
Precies, dat had ik dus ook. Even niet, is wel zo verstandig.quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook lekkers![]()
Maar na dit vreetfestijn van een weekend maar beter even niet
Tap Maddels -> wannabe modellen die elkaar de tent uitvechtenquote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Allemaal kleding programma's of gewoon in je feshuncloffy op de bank hangen not sekseh te wezen?
Die snoepjes die jij had gehaald. Lékker!quote:
Ik wil pizza.quote:
Ah, die schiet straks dus in een baal vreetbui.quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, die pakt ze straks wel.
Ze is gewoon teleurgesteld/beledigd omdat ze ze voor mij had meegenomen.
Ik ben door het stoppen met roken tien kilo aangekomen. Daar heb ik er nu weer dik 5 van af.quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Je kunt toch gewoon een paar soesjes nemen?
Vanwaar ben je zo streng in godsnaam?
Trots op je!quote:
Ja!quote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die snoepjes die jij had gehaald. Lékker!
NEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
De koektrommel is té dichtbij, kaneelkoekjes
quote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!
Van die langwerpige kaneelbeschuitjes!
MUST.
HAVE.
Ik heb net de oven aangedraaid.quote:Op maandag 19 april 2010 19:38 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar even snel iets van en maaltijd in elkaar draaien. 'Iets' met pasta.
OMG, wat klinkt dit ook weer lekkerquote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier was het kliekjesdag. Citroenkip (!) en die aardappeltjes met rozemarij en tijm. En sperzieboontjes met champignons en tomaatjes opgebakken. Met een lekkere bak koffie (Nespresse, ik wacht nog steeds op George Clooney, al vind ik 'm niet eens zo ontzettend sexy, maar ach, hij is rijk en kent veel andere beroemde mensen) na.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier was het kliekjesdag. Citroenkip (!) en die aardappeltjes met rozemarij en tijm. En sperzieboontjes met champignons en tomaatjes opgebakken. Met een lekkere bak koffie (Nespresse, ik wacht nog steeds op George Clooney, al vind ik 'm niet eens zo ontzettend sexy, maar ach, hij is rijk en kent veel andere beroemde mensen) na.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Uit een geniaal topic
Ik zie het woord 'mangotaart', dus ik klik even nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
Zo sperziebonen met ui en spekjes uit de wok zijn op![]()
Greys kende je deze al?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=626148&rq=mangotaart
Ik zou Die Van Jou gewoon nog ff in de waan laten.quote:Op maandag 19 april 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de goeie boem was dus toch geen boem
quote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou Die Van Jou gewoon nog ff in de waan laten.
Ivm dat 'go out with a blow' enzo
+1quote:
En dat is alleen op die drie genoemde verre bestemmingen dus?quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
http://www.radarvirtuel.com/
Wow, het is weer druk in de lucht
Nou dat lijkt me niet, ik heb het idee dat Eurlings alleen voor Nederland sprak. De rest maakt zijn eigen afweging zo te zien.quote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
+1
[..]
En dat is alleen op die drie genoemde verre bestemmingen dus?
Whatever rocks your boat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
AMerica's next top model.
Vroeger, toen ik nog in de kast zat en ik er per ongeluk uitflapte dat ik dat keek zei ik dat ik dat keek "omdat er lekkere wijven in weinig kleding in zaten". Ah... the good old days.
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo graag geen vrienden willen maken en onaardig willen zijnquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat.![]()
Ah, de eerste O MY GAWD! Is alweer gesignaleerd.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Hmm... volgens mij is Satsu ook homo. Die zit recht voor de tv vol belangstelling te kijken.
Erg he? En maar bitchen en roddelen. Maar ik geloof ook heilig erin dat de producenten de meiden daarop uitzoeken. Laat het maar lekker botsen, goed voor te kijkcijfers.quote:Op maandag 19 april 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo graag geen vrienden willen maken en onaardig willen zijn.
Ja ze selecteren op rottigheid, qua persoonlijkheid of levenquote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg he? En maar bitchen en roddelen. Maar ik geloof ook heilig erin dat de producenten de meiden daarop uitzoeken. Laat het maar lekker botsen, goed voor te kijkcijfers.![]()
Ja, maar buiten de brandwonden, ik vind haar niet zo bijzonder model-achtig ofzo.quote:Wel stoer, die meid met brandwonden erbij. Maar ik ben bang dat zij toch teveel werk zal blijken te zijn qua make-up en retoucheren dus die zal het wel niet gaan redden.
Inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg he? En maar bitchen en roddelen. Maar ik geloof ook heilig erin dat de producenten de meiden daarop uitzoeken. Laat het maar lekker botsen, goed voor te kijkcijfers.![]()
Wel stoer, die meid met brandwonden erbij. Maar ik ben bang dat zij toch teveel werk zal blijken te zijn qua make-up en retoucheren dus die zal het wel niet gaan redden.
Nee ik zou wel willen, maar het komt er ff niet vanquote:
Lief zo'n bezorgde buufquote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zou wel willen, maar het komt er ff niet van
Zussie belt steeds (die komt morgen langs en wil een nieuw mobiel abbo shoppen, alsof ik daar verstand van heb) en de buuf is hier ff omdat ze de auto van Heer G nog steeds niet zag
Duh! Die staat op schiphol.quote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zussie belt steeds (die komt morgen langs en wil een nieuw mobiel abbo shoppen, alsof ik daar verstand van heb) en de buuf is hier ff omdat ze de auto van Heer G nog steeds niet zag
He jammer.quote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben de makeover nog niet gehad.quote:
+3quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
daar Heer G. zichzelf aan het ontdekken is
quote:
quote:
Ik doe het voor aardbeienvla met zelfgemaakte rabarbercompote.quote:Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een puntje taart erbij en het zou het helemaal compleet maken
quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het voor aardbeienvla met zelfgemaakte rabarbercompote.
Ik vermoed dat Dirk ook wel andere interesses heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Het gaat hier de rest van de avond over feshjun?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Het gaat hier de rest van de avond over feshjun?
Hoho, daar is weinig van terechtgekomen....quote:Op maandag 19 april 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt gister al je sportdag gehad![]()
Heb jij taart in huis?
Ik hing net op met zus, daarna kwam buuf, nu belt Heer G weer.quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He jammer.![]()
En heb je buuf gezegd daar Heer G. zichzelf aan het ontdekken is in Timboektoe en dat jij hem over een week (over land) achterna reist?
Dirk heeft slagroomsoesjes.quote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing net op met zus, daarna kwam buuf, nu belt Heer G weer.
En ik heb ook nog steeds niet gegeten![]()
Getver Greys het is al 9 uur, heb je niks in huis wat je even snel kunt maken?quote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mauwde ook niet toen ik voetbalformule1-verhalen voorbij zag komenquote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoho, daar is weinig van terechtgekomen....
Lekker naar buiten geweest.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |