Daar poepen ze toch aarde van?quote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Probleem is dat ze zand vreten. Hoe krijg je dat eruit?
Met de deegroller natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat zei ik, een dag lang in een bak water leggen. Zoals je ook met vissen doet, om de grondsmaak weg te halen.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef Minkowski het volgende:
De truc is om ze levend te wassen in een bak water, daarna ongeveer twintig minuutjes te laten koken. Dan de gewenste specerijen etc. erbij. Dan loop je met de pan naar de wc, en spoel je ze door.
Dude, je gaat toch geen wormen eten? Smeer een broodje pindakaas.
Een grondsmaak aan vissen? Begraaf jij je vis eerst een paar dagen voor je 'm eet ofzo?quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zei ik, een dag lang in een bak water leggen. Zoals je ook met vissen doet, om de grondsmaak weg te halen.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben geen expert, maar ik heb altijd geleerd dat je dat moet doen bij zoetwatervissen die je in het wild gevangen hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Een grondsmaak aan vissen? Begraaf jij je vis eerst een paar dagen voor je 'm eet ofzo?
Je bedoelt, hij eet netjes om het zand heen? Wat een slimme beestjes!quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een worm eet bladeren en tuinafval en verteert het tot tuinaarde.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Ringo het volgende:
Overigens ben ik echt serieus hè. Wormen en insecten worden de leidende voedseltrend van de komende vijftig jaar. Duurzaam, rijk aan voedingswaarde en naar het schijnt nog heel lekker ook.
Tuinafval ligt gewoon aan de opppervlakte. Er komt geen zand in de buurt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt, hij eet netjes om het zand heen? Wat een slimme beestjes!
Je kan ze ook een dag en de marinade laten zwemmenquote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Ringo het volgende:
En als je ze nou eens een weekje op een dieet zet van verse basilicum? Dan krijg je dat zand er wel uit en ze gaan er zeker lekkerder van smaken.
Thanks!quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)n_ander_eetbaar_spul
en eet ze
Ze moeten toch wel in de humus kunnen kruipen, anders drogen ze uit.quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Ringo het volgende:
En als je ze nou eens een weekje op een dieet zet van verse basilicum? Dan krijg je dat zand er wel uit en ze gaan er zeker lekkerder van smaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |