Yep, en Creedquote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Mark Tremonti was toch van Alter Bridge?
Ik zou ze netjes monteren in plaats van gewoon gooienquote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Met de beslissing om GFS Crunchy Pats in mijn gitaar te gooien.
Ben persoonlijk meer van de Alter Bridge... (komt weer nieuw album van dit jaarquote:Op maandag 19 april 2010 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oja! Dit nummer wou ik nog een keer instuderen
quote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Met de beslissing om GFS Crunchy Pats in mijn gitaar te gooien.
One Day Remains is een lekker albumquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van de Alter Bridge... (komt weer nieuw album van dit jaar)
Ben altijd wel beetje huiverig met die signatures (betalen voor de naam enzo), maar die ik heb heeft wel een goede prijs-kwaliteit verhouding naar het schijnten hij speelt gewoon erg lekker!
Mooi ding!quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
One Day Remains is een lekker album![]()
Heb zelf ook een signature gitaar sinds kort (Ibanez PGM401)
Hadden jullie niet al een toetsenist?quote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Aresdreams het volgende:
Zin in vrijdag
weer eens lekker gaan repeteren...
iemand die nog een toetsenist(e) kent in omgeving eindhoven/den bosch?
Yes, maar blijf het 1e album beter vindenquote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mooi ding!![]()
Blackbird al geluisterd dan? (van alter bridge) Vind ik een iets lekkerder album...
Heb ze toevallig vorige week allebei origineel nog besteld bij play.comquote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yes, maar blijf het 1e album beter vinden
Haha ik bestel het nieuwe album t.z.t. wel origineel! Misschien als ik Blackbird nog eens goedkoop tegenkom dat ik 'm bestelquote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb ze toevallig vorige week allebei origineel nog besteld bij play.com
Goeie albums wil ik liefst toch wel origineel hebben
hadden inderdaad, is gestopt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hadden jullie niet al een toetsenist?
Zo is dat!quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog ff inventariseren wat ik nog meer wil. Gelukkig heb ik nog ff
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |