Yep, en Creedquote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Mark Tremonti was toch van Alter Bridge?
Ik zou ze netjes monteren in plaats van gewoon gooienquote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Met de beslissing om GFS Crunchy Pats in mijn gitaar te gooien.
Ben persoonlijk meer van de Alter Bridge... (komt weer nieuw album van dit jaarquote:Op maandag 19 april 2010 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oja! Dit nummer wou ik nog een keer instuderen
quote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Met de beslissing om GFS Crunchy Pats in mijn gitaar te gooien.
One Day Remains is een lekker albumquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van de Alter Bridge... (komt weer nieuw album van dit jaar)
Ben altijd wel beetje huiverig met die signatures (betalen voor de naam enzo), maar die ik heb heeft wel een goede prijs-kwaliteit verhouding naar het schijnten hij speelt gewoon erg lekker!
Mooi ding!quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
One Day Remains is een lekker album![]()
Heb zelf ook een signature gitaar sinds kort (Ibanez PGM401)
Hadden jullie niet al een toetsenist?quote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Aresdreams het volgende:
Zin in vrijdag
weer eens lekker gaan repeteren...
iemand die nog een toetsenist(e) kent in omgeving eindhoven/den bosch?
Yes, maar blijf het 1e album beter vindenquote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mooi ding!![]()
Blackbird al geluisterd dan? (van alter bridge) Vind ik een iets lekkerder album...
Heb ze toevallig vorige week allebei origineel nog besteld bij play.comquote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yes, maar blijf het 1e album beter vinden
Haha ik bestel het nieuwe album t.z.t. wel origineel! Misschien als ik Blackbird nog eens goedkoop tegenkom dat ik 'm bestelquote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb ze toevallig vorige week allebei origineel nog besteld bij play.com
Goeie albums wil ik liefst toch wel origineel hebben
hadden inderdaad, is gestopt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hadden jullie niet al een toetsenist?
Zo is dat!quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog ff inventariseren wat ik nog meer wil. Gelukkig heb ik nog ff
.
Ja, 6,50 valt nog wel uit te gevenquote:Op maandag 19 april 2010 16:03 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha ik bestel het nieuwe album t.z.t. wel origineel! Misschien als ik Blackbird nog eens goedkoop tegenkom dat ik 'm bestel
edit; oeh bij play.com issie wel cheap inderdaad!
Ik zal vanavond na het oefenen eens luisteren. Daar moet ik even goed voor zitten gaanquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Nog even spammen met onze demo![]()
www.myspace.com/Kramtried
en thuis doet ie het welquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Myspace verneukt de kwaliteit nogal.quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en thuis doet ie het wel
vind de bekkens alleen niet echt lekker klinken (kan ook door myspace komen), en heb het idee dat de gitaren niet altijd even strak zijn, verder wel lekker
klopt, weet ook niet precies wat het is...quote:Op maandag 19 april 2010 18:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Myspace verneukt de kwaliteit nogal.
De mp3 van onze laatste opname klinkt een stuk beter dan op myspace.
Ja, komt door MySpace, op de mp3's zijn ze primaquote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en thuis doet ie het wel
vind de bekkens alleen niet echt lekker klinken (kan ook door myspace komen), en heb het idee dat de gitaren niet altijd even strak zijn, verder wel lekker
bedankt! hoef ik het niet meer te proberen!quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hai.
Note to self: nieuwe plectrums smaken vaag en chemisch, na enig kauwwerk is de smaak er van af.
al gefixtquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
klopt, weet ook niet precies wat het is...
net als youtube die geen stereo ondersteunt (of is dat al gefixt?)
Ja, goeie bandquote:
he, klinkt best cool! misschien kunnen we wel keertje optredens wisselen, spelen jullie keer in gelderland, wij in frieslân...! moet onze band wel nog wat meer nummers krijgenquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Hoe hebben jullie alles opgenomen? Want wij zijn nu ook bezig en kunnen alle pro-tips gebruikenquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Dan ga ik ook nog een keer spammenquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef The_Dean het volgende:
SingSing Studio's in Metslawier. Eerst samen inspelen en dan leads, solo's en vocals overdubs.quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie alles opgenomen? Want wij zijn nu ook bezig en kunnen alle pro-tips gebruiken.
Vet plan! We hebben alleen nog niks in de agenda staanquote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
he, klinkt best cool! misschien kunnen we wel keertje optredens wisselen, spelen jullie keer in gelderland, wij in frieslân...! moet onze band wel nog wat meer nummers krijgen
Ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet plan! We hebben alleen nog niks in de agenda staan
Maar we willen die kant best eens op komen om voor jullie te openen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ghehe volgende week in de Baroeg spelen!!!!!
quote:
als ik tijd heb kom ik wel kijken welke dag is het ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ghehe volgende week in de Baroeg spelen!!!!!
Vette demo!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:23 schreef The_Dean het volgende:
Extra track ge-upload
www.myspace.com/kramtried
Leugenaar, dat gaat helemaal niet over Kramtried!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef guitarist het volgende:
Woohooo. Toffe recensie.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43373442
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef guitarist het volgende:
Woohooo. Toffe recensie.
Succes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk, maak je opnames, hoor je het de volgende dag en denk je "argh, wat slecht! Scheef! Slecht geluid! Teveel bas ingedraaid!" en ga je opnieuw beginnen.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag naar Newton Faulkner in Paradiso
Ah met Kids Never Lie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef guitarist het volgende:
Woohooo. Toffe recensie.
Zulke dingen zijn kut jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Smerige hoerige tiefus graf aswolk![]()
Verplaatst naar 15 Juni, dan ga ik naar Stone Sour. Ook heel vet maar nu zie ik Newton dus niet
Oh bedankt! Collega wist niet dat Stone Sour naar NL kwamquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Smerige hoerige tiefus graf aswolk![]()
Verplaatst naar 15 Juni, dan ga ik naar Stone Sour. Ook heel vet maar nu zie ik Newton dus niet
quote:
Ik doe meestal ook vrij weinig meer met dingen die ik weggegeven heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef Aresdreams het volgende:
heb het ooit wel aardig gevonden... maar uiteindelijk niets voor mij, cd weggegeven, sindsdien niks meer mee gedaan.
Alter Bridge?? Waar? Ik ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Oh bedankt! Collega wist niet dat Stone Sour naar NL kwamNu ga ik misschien ook wel mee!
Komen wel boel leuke bands (vind ik) komende tijd... nostalgie in Ill Nino/Papa Roach en Limp Bizkit... verder Stone Sour en zie dat Alter Bridge ook komt! Oelala... kom ik allemaal vandaag achter
(oke behalve paparoach enzo)
Haha, nee geen Duitsalige Schlager Techno, ze zijn al beter dan een jaar terug.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah met Kids Never Lie!
Hoe gaat het met ze? Maken ze een beetje toffe muziek nu? Of nogsteeds rare duitstalige schlager techno?
zou wel willen, maar ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
Zijn er naast Cynic () hier nog mensen die naar Anathema gaan a.s. vrijdag?
.
Neequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Gehenna het volgende:
weten jullie misschien waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een elektrische gitaar?
Alles behalve een STAGG...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Gehenna het volgende:
ik speel iets van een half jaartje akoestisch en nu wil eigenlijk wel eens elektrisch proberen, weten jullie misschien waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een elektrische gitaar?
op dit moment lijkt me deze helemaal geweldig:
Stagg L400WH Les Paul Wit
[ afbeelding ]
[L400WH] ¤249.00
Classic Rock "L" elektrische gitaar
- Elementen: 2 x Humbucker met goudverlakte nikkel afdekkap
- Regelaars: 2 x Volume + 2 x Toon
- Elementschakelaar: 3-weg
- Gewelfde top (Arch Top) met zwart-witte binding
- Body: Massief els
- Hals: Hard Esdoorn / 628mm / gelijmd
- Toets: Palissander / 22 frets
- Brug: vaste Tune-O-Matic-stijl
- Mechanieken: Gegoten, verguld
- Kleur: Wit.
uiteraard ga ik ga eerst even in de winkel kijken, voordat ik hem aanschaf
oh dank jullie wel voor je snelle reactiequote:
hmm ok, zou je iets rond dezelfde prijs kunnen aanraden dan?quote:
Vintage, London City... om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dank jullie wel voor je snelle reactie
[..]
hmm ok, zou je iets rond dezelfde prijs kunnen aanraden dan?
Het is je vergeven hoor!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor!We stemmen gewoon op je voor de Idols!
![]()
Komt wel goed, schatje.quote:(en je kunt nog altijd meer dan ik)
Feedback besteedt dit uit aan een derde partij. Zoek uit wie en spreek die aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Spelvout het volgende:
Weet iemand of ze bij Feedback de kam/zadel vervangen?
Ik zit er aan te denken om deze bij mijn Epiphone EJ200 te vervangen voor bot (of been, hoe noemen ze dat in het nederlands?)
Ah, bedankt. Ik zit in de regio Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Feedback besteedt dit uit aan een derde partij. Zoek uit wie en spreek die aan. In Rotterdam is dat ene Ad Vermeer. Maar als je in deze buurt zit (geen idee, niet gekeken in je profiel) kun je net zo goed naar De Gier. Die hebben een goede rep van jewelste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |