genakt?!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Ayca het volgende:
Stel ik zeg max. 600 euro zo veelzijdig mogelijk, wat zeggen jullie dan?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef genakt het volgende:
[..]
genakt?!heb je me heel het weekend
Heb je al bij Musik Produktiv gekeken of ze ze daar op voorraad hebben? Dat is niet zo heel erg ver over de grens bij Hengelo.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, tripje naar Keulen gaat niet door want ze hebben geen Mesa's meer op voorraad
Ik heb nog wel een boodschappenlijstje, maar wat is nou echt een grote, uitgebreide muziekwinkel in NL? Is Feedback Rotterdam groter dan bv Utrecht? Of Kees Dee in Amersfoort?
Bestellen bij Thomann is ook nog wel een optie, maar weet niet hoe lang dat duurt (heb zooi op 1 mei nodig)...
als je met credit card betaald bij thoman heb je het binnen 3 dagen ( als het in voorraad is )quote:Op donderdag 22 april 2010 12:54 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, tripje naar Keulen gaat niet door want ze hebben geen Mesa's meer op voorraad
Ik heb nog wel een boodschappenlijstje, maar wat is nou echt een grote, uitgebreide muziekwinkel in NL? Is Feedback Rotterdam groter dan bv Utrecht? Of Kees Dee in Amersfoort?
Bestellen bij Thomann is ook nog wel een optie, maar weet niet hoe lang dat duurt (heb zooi op 1 mei nodig)...
Ja, daar hadden ze andere dingen weer niet, de jongen met wie ik ga wil Mesa, Engl en Diezel naast elkaar kunnen checken. Best een puzzelquote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je al bij Musik Produktiv gekeken of ze ze daar op voorraad hebben? Dat is niet zo heel erg ver over de grens bij Hengelo.
afhankelijk van het formaat en de ruimte in je gitaar, maar denk niet al te moeilijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef DrD00m het volgende:
Hoe moeilijk is het overigens om een EMG Kerry King setje in te bouwen in een Dean V?
feedback utrecht is best klein, rotterdam heeft wel wat opverklate.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze andere dingen weer niet, de jongen met wie ik ga wil Mesa, Engl en Diezel naast elkaar kunnen checken. Best een puzzel
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef Aresdreams het volgende:
feedback utrecht is best klein, rotterdam heeft wel wat opverklate.
En dan twee kopen, voor één elk en dan een band beginnenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat ze bij Leftyguitars een FV40 hebben voor 425 euro![]()
Is mijn vakantiegeld al binnen?
Prima plan.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan twee kopen, voor één elk en dan een band beginnen.
Zeker, zeker... Ooit komt dat Warmothspul voor mij er ook welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Prima plan.![]()
Al lijkt het me beter dat we dan gewoon op spul van Warmoth gaan spelen
1,5 mm? Speel je bas of zo?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
Mehhh ben mijn favoriete plectrum kwijt1,5 mm
dat wordt even wat nieuwe kopen
actie van de gitaar waarschijnlijk niet goedquote:Op donderdag 22 april 2010 17:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Hm, heb gister dus die sx thinline gekocht, maar als ik de lage E snaar (en de A trouwens) aansla met wat kracht dan rammelt hij wat, alsof de snaar tegen een andere fret aankomt. Vnl als ik een g speel (vinger 3e fret op E dus).
Is dat de consequentie van een goedkope gitaar, of is hij toch niet goed afgesteld?
Als hij nou in Friesland woont....quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef brother52 het volgende:
Hij is waarschijnlijk niet goed afgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |