Emm, ik heb het topic nog eens terug gelezen en ik zie nu dat ik ook een redelijk aantal posts nog niet eens gelezen hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is er mis met de rest van dit topic?
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je ziet welke reacties je hier krijgt
Och, maar UncleScorp is gewoon een beetje een zeurdoosjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Emm, ik heb het topic nog eens terug gelezen en ik zie nu dat ik ook een redelijk aantal posts nog niet eens gelezen heb. Ik doelde met name op hoe sceptisch sommige mensen reageren (gecombineerd met de ervaringen van Sararaats zelf op reacties van anderen).
Mijn oordeel was misschien wat te snel, mea culpa.
Overigens, ik ben niet helemaal alleen met dat gevoel:
[..]
En verder mogen mensen heus sceptisch zijn. Ik geloof best in de ervaring van sararaats en van de andere mensen, maar ik vind het niet bijzonder en ik verbind er niks paranormaals aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
Tiens geen reactie over fantasietjes, sprookjes en teveel tv deze keer
ik ben heel weinig aanwezig dus heb het niet gelezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Ben ik een oude lul aan het worden als ik weet wat dat is?. Anyway, had je mijn post nog gezien, Sararaats? Als je er verder niet op wilt reageren snap ik dat overigens ook wel, gezien de rest van dit topic.
Die jongen links heeft lekker puh het grootste biertjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef hexenwind het volgende:
Soms mag je blij wezen als een oma je terugstuurt. Deze, waarmee ik praatje maakte, liet me niet gaan. Moest en zou 3 zoenen op der wang krijgen. 2x nogwel. 83 jaar en nog volop zuipen! Haar dochter van 60 ofzo was jaloers dat ik niet met haar op de foto ging.
[ afbeelding ]
Dat is misschien wel waar, maar hij heeft gewoon Brand pilsener. Ik heb Brand Upquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die jongen links heeft lekker puh het grootste biertje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |