Dat komt goedquote:
Maar dat kost duurquote:
Dat kost duur?quote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar dat kost duur
Tot vrijdag?Ik vraag me wel serieus ff af wat er aan het handje is
ik zal de hele week mn kut niet scherenquote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
laten jullie je baard ook staan dames ?
Als ik een baard had, zou ik ;t doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zal de hele week mn kut niet scheren
En dat dusquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s van
50 ct per mmsje.quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]en nog meer kosten is niet echt iets wat ik er op dit moment bij kan hebben
Als ik vragen mag, terugval van wat?quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Gewoon meedoen en de foto's sturen we via een topic of via pm ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Vraag bart volgende week maar.quote:
Nee dat snap ik, maar ik zat te denken aan pm ofzo, maargoed, zal het hem persoonlijk ff vragen als ie terug isquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maandenquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
je bent al goed bezig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
And we have a new babyfacequote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maanden
is pure luiheidquote:
Jazeker.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Deze is anders wenquote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef DjinN het volgende:
Zal wel weer zo'n stormlooptopic worden net als maartbaard
BWAAAAAHHHH!!!quote:
quote:
quote:
omdat het kanquote:
quote:
Kan niet. Baarden zijn voor 45+ mannen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat het kan
tevens ik ben weg, dus tot laters![]()
En voor Friezenquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan niet. Baarden zijn voor 45+ mannen.
Zo oud is Erwin nog nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maanden
Ja voor een weekjequote:
Ik las het net (teruglezen mag in sommige gevallen bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ok, kgeef het even het voordeel van de twijfelquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las het net (teruglezen mag in sommige gevallen best)
Buuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
heh, shitquote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon de andere babyface
quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las het net (teruglezen mag in sommige gevallen best)
Buuh!Ik ga hem later even bellen en vraag dan of hij een adres heeft. Als dat lukt geef ik het adres wel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Fuck, maar door mijn stukke telefoon ben ik zijn nummer kwijt...kan iemand me dat even pmen of mailen of msnen? Pretty please?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je bent offline!!quote:Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fuck, maar door mijn stukke telefoon ben ik zijn nummer kwijt...kan iemand me dat even pmen of mailen of msnen? Pretty please?
Oja. Hah. Ik kom er aan! (smsen mag ook maar dat kost jou weer geld)quote:
Ghehe en dat is atm even zeldzaamquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja. Hah. Ik kom er aan! (smsen mag ook maar dat kost jou weer geld)
Ik ken het..quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe en dat is atm even zeldzaam
Checkquote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Net Erwin gesproken. Hij vond alle smsjes heel lief. Iedereen de groetjes van hem. Ik bel hem vanavond na 6 uur nog even en dan heeft hij wel een adres dacht ie.
De mensen die hem een kaartje willen sturen kunnen mij dan PMen. Alleen als Erwin het goed vind krijg je dan zijn adres!!!
Snelle jellequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Net Erwin gesproken. Hij vond alle smsjes heel lief. Iedereen de groetjes van hem. Ik bel hem vanavond na 6 uur nog even en dan heeft hij wel een adres dacht ie.
De mensen die hem een kaartje willen sturen kunnen mij dan PMen. Alleen als Erwin het goed vind krijg je dan zijn adres!!!
Thanks snoet!quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oke danquote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog leuker dan leukquote:
Waarom niet tot vridjag?quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik laat me baard wel staan tot woensdag
Ik word weer iets vrolijkerquote:
ik moet woensdag weer werkenquote:
Nou en?quote:
ik moet er wel een beetje netjes uitzien voor de klantenquote:
Partypooper!quote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er wel een beetje netjes uitzien voor de klanten
Je hebt pmquote:Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er wel een beetje netjes uitzien voor de klanten
jij ookquote:
daarom scheer ik me dus ookquote:
Met "als ik het niet vergeet" nemen wij geen genoegenquote:
MSNquote:
Gaat even niet zo goed. Laat jij ook je baard groeien deze week?quote:
Nee.quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat even niet zo goed. Laat jij ook je baard groeien deze week?
Is iets privé voor hem ja, aan hem de eer om dat met anderen te delen. Dit is puur een liefdadigheidsactie van onsquote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef eNGine10 het volgende:
Ik snap er helemaal geen klote van. Als het prive of iets is dan heb ik daar begrip voor. Maar misschien moet je het dan ook ergens anders bespreken.
Ja, als je me even de actie uitlegt want zoals eerder gezegd, ik snap er niet veel vanquote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is iets privé voor hem ja, aan hem de eer om dat met anderen te delen. Dit is puur een liefdadigheidsactie van ons
Doe je ook mee?
Ik stuur de PM even door, moment.quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, als je me even de actie uitlegt want zoals eerder gezegd, ik snap er niet veel van.
Okequote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stuur de PM even door, moment.
Edit: Done.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Dat kunnen we welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvan?quote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er gewoon helemaal vrolijk van
Plannetjes smedenquote:
Ik niet maar who caresquote:Op maandag 19 april 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er gewoon helemaal vrolijk van
I carequote:
KUT dat heb ik vorige week net gedaan anders had ik ook gestopt daarmeequote:
En dan vrijdag een foto naar bart sturen hequote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zal deze week niet naar de kapper gaan.
Stop met je oksels scheren en maak daar een foto van.quote:Op maandag 19 april 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT dat heb ik vorige week net gedaan anders had ik ook gestopt daarmee
quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stop met je oksels scheren en maak daar een foto van.
Zal vast sexy zijn.quote:
Oké.quote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vrijdag een foto naar bart sturen he
Heb je al baardgroei dan?quote:
Done.quote:
Ik zou het doen. Of denk je dat die donshaartjes badass zijn?quote:Op maandag 19 april 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik extra reden om mijn donshaartjes te laten staan, trouwens
*vrienden vinden dat ik me moet scheren*
Ik juist niet.quote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook een week niet scheren
Heb het net allemaal gedaan
Heel hoog geilheidsgehaltequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook een week niet scheren
Heb het net allemaal gedaan
Vrijdag!!quote:
Jou in je kont geneukt denk ik.quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
Pretty Girl,
Pretty Boy,
Pretty Insane
Pretty Fucked Up
THE DEVIL MADE ME DO IT!
DW, wat heb je gedaan
she's in your headquote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
Pretty Girl,
Pretty Boy,
Pretty Insane
Pretty Fucked Up
THE DEVIL MADE ME DO IT!
DW, wat heb je gedaan
Echt welquote:
Hell noquote:
Haar muziek jaquote:
Je had ;m vanochtend nog gepost in de SCquote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
Pretty Girl,
Pretty Boy,
Pretty Insane
Pretty Fucked Up
THE DEVIL MADE ME DO IT!
DW, wat heb je gedaan
Dat wist ik alquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Haar muziek ja
Dat staat trouwens op haar muur
Je doet ;t verkeerd trouwens.quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
Pretty Girl,
Pretty Boy,
Pretty Insane
Pretty Fucked Up
THE DEVIL MADE ME DO IT!
DW, wat heb je gedaan
Ghihihiiiiiiquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Haar muziek ja
Dat staat trouwens op haar muur
Daaromquote:Op maandag 19 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had ;m vanochtend nog gepost in de SC
Mjah, zit nog een klein stukje tussen fucked up en the devil made me do it.quote:
En ;t eerst pretty boy, niet eerst pretty girlquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Mjah, zit nog een klein stukje tussen fucked up en the devil made me do it.
Oeps.quote:
CHOLERA! Het is wel eerst pretty girl!quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ;t eerst pretty boy, niet eerst pretty girl
Nee, eerst girl, dan boy. Luister maarquote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ;t eerst pretty boy, niet eerst pretty girl
Raph gaat zo fietsenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
CHOLERA! Het is wel eerst pretty girl!
Mn muur klopt niet
hoe veel heb je al op dan?quote:
Pas 6quote:
ooow valt reuze meequote:
Ik had er maar 12 gehaald. Dus mag psalms straks een kratje halen op de fietsquote:
en dat doet ie ook wel effe voor jequote:Op maandag 19 april 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er maar 12 gehaald. Dus mag psalms straks een kratje halen op de fiets
OMAGAWD WAT EEN NIEUWS ÉÉN GIG MEER DAN DIE ANDER NOUNOUNOUNOUNOUquote:
Kijk boven je dan.quote:Op maandag 19 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, eerst girl, dan boy. Luister maar
Stomme muur.quote:
dat word aanpassenquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk boven je dan.
[..]
Stomme muur.
Eigenbelangquote:
Witte latex erover en dan kom ik mn tieten wel even in de verf dopen en tegen je muur proppenquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk boven je dan.
[..]
Stomme muur.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
[..]
Witte latex erover en dan kom ik mn tieten wel even in de verf dopen en tegen je muur proppen
Neequote:Op maandag 19 april 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
[..]
Witte latex erover en dan kom ik mn tieten wel even in de verf dopen en tegen je muur proppen
Ew.quote:Op maandag 19 april 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
[..]
Dat niet alleenquote:Op maandag 19 april 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
OMAGAWD WAT EEN NIEUWS ÉÉN GIG MEER DAN DIE ANDER NOUNOUNOUNOUNOU
Pfoe.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen
http://bit.ly/bIxIjF
quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Needan slaap ik nooit meer, dan sop ik alleen nog op jouw tieten
3gs is wel mooier.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen
http://bit.ly/bIxIjF
Ik zou ;t niet erg vinden anders.quote:Op maandag 19 april 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
ik hoef al die zooi niet op mijn telefoon
als ie maar kan bellen en smsen meer vraag ik niet
ik gebruik het gewoon weg niet mijn broertje is wel zoquote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ;t niet erg vinden anders.
Je bent jaloers.quote:
ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste maar doe wel meer met mn foon dan alleen bellen en smsenquote:Op maandag 19 april 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gebruik het gewoon weg niet mijn broertje is wel zo
die moet altijd het nieuwste van het nieuwste hebben
waar en wanneer?quote:
dus eigenlijk had ik ook niet mogen kijken?quote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik postte het linkje ook alleen voor de geïnteresseerden. Aangezien hier nogal wat mensen zijn die wat met computers doen.
Iets met computers of iets met apple. Groot verschil.quote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik postte het linkje ook alleen voor de geïnteresseerden. Aangezien hier nogal wat mensen zijn die wat met computers doen.
van al mijn telefoon was mijn nokia 3310 het allerfijnstequote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste maar doe wel meer met mn foon dan alleen bellen en smsen
het had niet gehoeven neequote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik ook niet mogen kijken?
Maar ik cam nooit met jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:
Ik heb nog niet 1 telefoon gehad die ik zo weer zou kopen. Ja alleen de Samsung Star, maar die gebruik ik nog niet zo langquote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
van al mijn telefoon was mijn nokia 3310 het allerfijnste
die nokia heeft een val van 8 hoog overleefdquote:Op maandag 19 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 telefoon gehad die ik zo weer zou kopen. Ja alleen de Samsung Star, maar die gebruik ik nog niet zo lang
Hihi je mond stond openquote:
Die nokia is niet kapot te krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
die nokia heeft een val van 8 hoog overleefd
Een kennis van mij baalde. Hij kreeg pas nieuwe als zn nokia 3310 kapot was. Dat kreng overleefde zelfs de wasmachinequote:Op maandag 19 april 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die nokia is niet kapot te krijgen.
alleen wel door een regenbui toen issie overledenquote:Op maandag 19 april 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die nokia is niet kapot te krijgen.
En wat nou als ik wel een iPwn wil?quote:
Ik heb nooit een 3310 gehadquote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
die nokia heeft een val van 8 hoog overleefd
De liefde is over, ik verlaat je voor Kaatjhuh.quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB DE HIK!!
WIE LAAT ME SCHRIKKEN
Inderdaadquote:
* Giertje trekt zijn broek naar benedenquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB DE HIK!!
WIE LAAT ME SCHRIKKEN
mja en Das Ich die heb ik 2004 voor het laatst gezienquote:
ik zei schrikken niet vermoordenquote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De liefde is over, ik verlaat je voor Kaatjhuh.
Dat zal Huppel wel leren.quote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De liefde is over, ik verlaat je voor Kaatjhuh.
* Huppelmuts zit nu in een hoekje te huilenquote:
Dan uhm ga je de chinees lastigvallenquote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja, mijn vriendje is onderweg...
En ik heb geen boodschappen gedaan... = geen eten...
Die van mij heeft zelfs een rondje zwemmen in de zee overleefdquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleen wel door een regenbui toen issie overleden
Aaaaawquote:Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zit nu in een hoekje te huilen
[..]
Dan uhm ga je de chinees lastigvallen
Das Ich heb ik nog nooit geziendquote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en Das Ich die heb ik 2004 voor het laatst gezien
Is de hik wel weg nu?quote:
ik vond ze persoonlijk erg goedquote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Das Ich heb ik nog nooit geziend
[..]
Is de hik wel weg nu?
We komen er vanzelf achter hequote:
dan had je kunnen klikken, maar het hoeft natuurlijk nietquote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wat nou als ik wel een iPwn wil?
Neequote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Das Ich heb ik nog nooit geziend
[..]
Is de hik wel weg nu?
kom maar hoorquote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph laat me schrikken:
Ik zet je het huis uit en heb je tent gesloopt!!
Bij wie mag ik logeren?
Ik heb een schuur.quote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph laat me schrikken:
Bij wie mag ik logeren?
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond vissticks eten. Die heb ik niet meer op sinds ik 4 ofzo was. Zijn die lekker?
dat zekerquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph laat me schrikken:
Bij wie mag ik logeren?
quote:
Jep Kom maarquote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph laat me schrikken:
Bij wie mag ik logeren?
jazekerquote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond vissticks eten. Die heb ik niet meer op sinds ik 4 ofzo was. Zijn die lekker?
Is goedquote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep Kom maar
neem je gelijk even eten mee
grappig?quote:Op maandag 19 april 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, die vond ik zo grappig toen ik 11 was.
Naatje heeft die uiterlijke leeftijd nog, dus dan mag het.quote:Op maandag 19 april 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, die vond ik zo grappig toen ik 11 was.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk eens beginnen aan me lamsteaks![]()
Lam.quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
In de Buze?quote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeker
steenwijk he daar ben ik wel es vaker geweest met deathfest daar ik weet alleen niet meer hoe die zaal heet
quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naatje heeft die uiterlijke leeftijd nog, dus dan mag het.
Lamquote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan wel ja was een redelijk klein zaaltje met een enorme bak herrie in ieder gevalquote:
Doe je hem de groetjes?quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga soapie kijken en daarna erwin bellen !!!
en zeker steeds doorsturen enzoquote:Op maandag 19 april 2010 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja grappig. Zo van "haha, jij schrok"
Ik ga hem bellen voor zn adres zodat we hem een kaartje kunnen sturenquote:
Nee, wij keken het gewoon met een groep mensen en lachten dan iedereen uit die duidelijk schrok. Dingen doorsturen is gewoon stom.quote:
Denk de Buze. Maar Gothicfest is niet in de buze omdat Stonehenge daar dan is, ;t is gelijk tegenover ;t station in een theater.quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel ja was een redelijk klein zaaltje met een enorme bak herrie in ieder geval
Echt zo vervelend als mensen het wel doen, IK WIL DIE KRENGEN NIET!!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wij keken het gewoon met een groep mensen en lachten dan iedereen uit die duidelijk schrok. Dingen doorsturen is gewoon stom.
Sturen mensen dat soort dingen serieus nog door?quote:Op maandag 19 april 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt zo vervelend als mensen het wel doen, IK WIL DIE KRENGEN NIET!!!
Krijg je er nachtmerries van?quote:Op maandag 19 april 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt zo vervelend als mensen het wel doen, IK WIL DIE KRENGEN NIET!!!
binnenkort maar es een kaartje halen danquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk de Buze. Maar Gothicfest is niet in de buze omdat Stonehenge daar dan is, ;t is gelijk tegenover ;t station in een theater.
Maarquote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga hem bellen voor zn adres zodat we hem een kaartje kunnen sturen
Inderdaad. Het is toch maar 30,-quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
binnenkort maar es een kaartje halen dan
sperziebonen?quote:Op maandag 19 april 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga patatjes bij de vissticks eten. Ik voel me nu echt weer 4.
Je weet waarom hij er zaterdag niet bij was, dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maarik weet niet wat er precies aan de hand is en *zucht* ik stuur wel een neutraal kaartje dan
valt reuze mee danquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is toch maar 30,-
Inderdaad. Stomme mailtjes.quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, het zorgt voor een hele hoop troep in mn inbox, maar gelukkig is die hype voorbij
Krijg je daar ook van die popeye armen van?quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPINAZIE! Word je groot en sterk van!
popeye!quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou uhm niet echt... maar dat geeft ook niet, ik ga morgen een lief kaartje halenquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Je weet waarom hij er zaterdag niet bij was, dat zegt wel genoeg denk ik
quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Stomme mailtjes.
'ALS JE DIT BERICHT NIET BINNEN EEN KWARTIER DOORSTUURT NAAR MINSTENS 25 MENSEN DAN WORDT JE GESWAFFELD DOOR EEN NEUSHOORN EN VLIEG JE NAAR ANTARCTICA WAAR JE WORDT DOODGEKNUPPELD DOOR KLEINE ZEEHONDJES!'
Jewaids.quote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg je daar ook van die popeye armen van?
Jew aids? Geen spinazie voor mij meerquote:
Inderdaad. Alle gothics verzamelenquote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt reuze mee danes kijken of ik wat vrienden van me er warm voor kan krijgen
Aids is voor bazen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jew aids? Geen spinazie voor mij meer
Ik word daar nog steeds gek van.quote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
zo kansloos ik werd op hyves gek van die street rep mailtjes
flikker op met die zooi
wat boeit het mij nou wat mensen van me vinden
ik bedoel, mijn vader noemde sperziebonen altijd patatjesquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik heb ze al een poosje gelukkig niet meer gehadquote:Op maandag 19 april 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word daar nog steeds gek van.
Zal ik maar pannekoeken maken voor je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jew aids? Geen spinazie voor mij meer
Mijn vader blijft mij ermee spammenquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ze al een poosje gelukkig niet meer gehad
oja, die hype is nu door naar hyvesquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
zo kansloos ik werd op hyves gek van die street rep mailtjes
flikker op met die zooi
wat boeit het mij nou wat mensen van me vinden
die van mij krabbelt me ieder weekend een prettig weekend doet ie dan naar iedereen heb em al gezegd dattie er mee moet kappen het irriteerd me mateloosquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vader blijft mij ermee spammen
Doet ;ie ;t ook nog met van die glitterplaatjes?quote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij krabbelt me ieder weekend een prettig weekend doet ie dan naar iedereen heb em al gezegd dattie er mee moet kappen het irriteerd me mateloos
krabbelplaatjes.comquote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doet ;ie ;t ook nog met van die glitterplaatjes?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doet ;ie ;t ook nog met van die glitterplaatjes?
Tering. Medelijden.quote:
oew lekker een bigmac zou er wel ingaanquote:
wheheee volgens mij doet ie et tegenwoordig bij de wwwquote:
JA IK WIL !quote:
Dan zie je ;t ook neit neequote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheee volgens mij doet ie et tegenwoordig bij de www
dat maakt me niet zoveel uit
doe wat mijn tante doet die schreeuwde de halve wijk door met de naam van haar kinderenquote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst mijn zoon vindenetterbak is em weer eens gepeerd
Ja.quote:
Hoi DWquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Moet ik ook de PM naar jou doorsturen?
Done. Over Erwinquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoi DW![]()
![]()
ik het geen idee waar je het over hebtmaar doe maar
Oke, jammer dat ik het nu pas weet anders had ik er van het weekend nog wel wat aan kunnen doen maar met stage denk ik niet dat het veel wordtquote:
Hij wist het zelf nog niet eens het weekendquote:Op maandag 19 april 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, jammer dat ik het nu pas weet anders had ik er van het weekend nog wel wat aan kunnen doen maar met stage denk ik niet dat het veel wordt
Das toch mooi, maar is er iets gebeurt of zo?quote:Op maandag 19 april 2010 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wist het zelf nog niet eens het weekend
Ow ok, vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen ideeben al een tijdje niet met de trein geweest
maar wel een weekendje weg
![]()
Nee, ik heb je al een tijd niet meer gesproken en ik was benieuwd of de NS is verbeterd in die tijdquote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik wat later was dan anders?
Ik heb nergens geen last meer vanquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb je al een tijd niet meer gesproken en ik was benieuwd of de NS is verbeterd in die tijd
Ik fluitquote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe wat mijn tante doet die schreeuwde de halve wijk door met de naam van haar kinderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |