Dat komt goedquote:
Maar dat kost duurquote:
Dat kost duur?quote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar dat kost duur
Tot vrijdag?Ik vraag me wel serieus ff af wat er aan het handje is
ik zal de hele week mn kut niet scherenquote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
laten jullie je baard ook staan dames ?
Als ik een baard had, zou ik ;t doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zal de hele week mn kut niet scheren
En dat dusquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s van
50 ct per mmsje.quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]en nog meer kosten is niet echt iets wat ik er op dit moment bij kan hebben
Als ik vragen mag, terugval van wat?quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Gewoon meedoen en de foto's sturen we via een topic of via pm ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Vraag bart volgende week maar.quote:
Nee dat snap ik, maar ik zat te denken aan pm ofzo, maargoed, zal het hem persoonlijk ff vragen als ie terug isquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maandenquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
je bent al goed bezig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
And we have a new babyfacequote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maanden
is pure luiheidquote:
Jazeker.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Deze is anders wenquote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef DjinN het volgende:
Zal wel weer zo'n stormlooptopic worden net als maartbaard
BWAAAAAHHHH!!!quote:
quote:
quote:
omdat het kanquote:
quote:
Kan niet. Baarden zijn voor 45+ mannen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat het kan
tevens ik ben weg, dus tot laters![]()
En voor Friezenquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan niet. Baarden zijn voor 45+ mannen.
Zo oud is Erwin nog nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maanden
Ja voor een weekjequote:
Ik las het net (teruglezen mag in sommige gevallen bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ok, kgeef het even het voordeel van de twijfelquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las het net (teruglezen mag in sommige gevallen best)
Buuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |