En de oplossingen van de pvda zijn?quote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook in Europa, vergeleken met bijvoorbeeld het VK of Italië, hebben wij veel minder drugsverslaafden.
Dus wat Teeven (en de PVV) voorstaan qua wetgeving mbt softdrugs lijkt mij een heel slecht idee.
Keer op keer weet Remlof mij te beledigen, het wordt eens tijd dat ik voor mezelf op leer komenquote:
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet alle draaiende wieltjes kan overzien in dit geheel. Puur op eigen waarneming zie ik het enorme drugstoerisme. Daar wil ik vanaf. Thuisgebruik en teelt lijkt mij dan een beter alternatief dan een totaalverbod.quote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook in Europa, vergeleken met bijvoorbeeld het VK of Italië, hebben wij veel minder drugsverslaafden.
Dus wat Teeven (en de PVV) voorstaan qua wetgeving mbt softdrugs lijkt mij een heel slecht idee.
Ja, dat werkt in het buitenland ook zo goed, strenge straffen tegen drugshandel, -bezit en -gebruik...quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee als het illegaal wordt het duurder en dat is wat juist de bedoeling is, en de mensen die het dan toch nog in hun hoofd halen om drugs te kopen of smokkelen of whatever die moet je dan niet een half jaar de cel in zetten met recreatie, maar straffen geven vanaf 5 jaar. Na verloop van tijd heeft dat wel een positieve doorslag.
Gozer, ik werk en betaal voor jouw educatie. Ik vrees alleen dat dat een slechte investering is als ik je posts zo lees.quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Flikker op, waarom is mijn mening geven trollen? Werkloze proletarische hippie
Dan houd je exact dezelfde problematiek... De coffeeshops gaan de illegaliteit in en de aanvoer van wiet blijft bestaan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet alle draaiende wieltjes kan overzien in dit geheel. Puur op eigen waarneming zie ik het enorme drugstoerisme. Daar wil ik vanaf. Thuisgebruik en teelt lijkt mij dan een beter alternatief dan een totaalverbod.
Als mensen thuis softdrugs kunnen gebruiken en telen verplaatst die hele markt zich toch. Hij verandert compleet van hoedanigheid waardoor je van die commerciele verkoop afbent, terwijl er in de illegaliteit geen brood aan te verdienen is omdat mensen immers zelf in hun behoefte kunnen voorzien.quote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan houd je exact dezelfde problematiek... De coffeeshops gaan de illegaliteit in en de aanvoer van wiet blijft bestaan.
Ik denk niet dat wietjunks de puf hebben om zelf de hele dag met die plantjes te kloten. En de drugsmaffia in Nederland gaat gewoon illegale wiet verkopen op andere manieren...quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen thuis softdrugs kunnen gebruiken en telen verplaatst die hele markt zich toch. Hij verandert compleet van hoedanigheid waardoor je van die commerciele verkoop afbent, terwijl er in de illegaliteit geen brood aan te verdienen is omdat mensen immers zelf in hun behoefte kunnen voorzien.
We zijn het er volgens mij wel over eens dat een totaalverbod sowieso niet werkt. N.a.v. ons vorige conflict zijn we het dan eens?quote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wietjunks de puf hebben om zelf de hele dag met die plantjes te kloten. En de drugsmaffia in Nederland gaat gewoon illegale wiet verkopen op andere manieren...
VVD piekt te vroeg.quote:
Wat ben jij toch een wrokkig rancuneus mensquote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Gozer, ik werk en betaal voor jouw educatie. Ik vrees alleen dat dat een slechte investering is als ik je posts zo lees.
Vertel nu eens, wàt spreekt je zo aan in de plannen van de PVV? Is het de moslimhaat die eraf druipt? Is het de schuld van alles aan links geven? Zeg het eens.
Inderdaad, over twee maanden kun je dat grafiekje weer in het midden spiegelen.quote:
Verbieden, daar ben ik ook tegen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
We zijn het er volgens mij wel over eens dat een totaalverbod sowieso niet werkt. N.a.v. ons vorige conflict zijn we het dan eens?
PVV zal vast wel wat zetels verloren hebben maar staan heus niet op 17 zetels, ik gok zo rond de 25, cda vvd en pvda zullen in werkelijkheid ook ongeveer zo staan.quote:
Alleen dan zijn de verkiezingen al voorbij, weinig nut dus.quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Inderdaad, over twee maanden kun je dat grafiekje weer in het midden spiegelen.
Oh is het al zo laat.quote:Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Alleen dan zijn de verkiezingen al voorbij, weinig nut dus.
Denk niet dat ze te vroeg pieken. Het is nog ZES weken maar he.
Ik ben helemaal niet wrokkig en/of rancuneus. Ik snap alleen echt niet dat mensen zelfs maar overwegen om op de PVV te stemmen. Omdat ze een samenleving op basis van apartheid nastreven, omdat ze schijt hebben aan internationale verdragen, omdat ze schijt hebben aan de VN. Als het PVV-programma de basis zou worden voor het beleid van de Nederlandse regering komen we in een isolement, stort de hele economie in en worden de burgers tegen elkaar opgezet.quote:Op maandag 26 april 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een wrokkig rancuneus mensJij kraakt niet alleen de pvv maar ook haar aanhangen, jij zet mensen weg als fascisten racisten en discriminerend tuig. Jij mag alles van de pvv vinden maar je hebt gewoon je kop te houden over wat jij vindt van de mensen die daarop stemmen. Dat is buitengewoon inferieur. En mijn manier van denken bevalt jouw niet dus is de educatie waar jij voor betaalt een slechte investering? Ik werk loop stage en ga gewoon naar school.
Op die punten ben ik het gewoon volledig oneens met de PVV, maar ik respecteer dat jij er zo over denkt. Ik noem je geen racist of fascist, ik snap gewoon je standpunten niet.quote:Waarom PVV? Niet vanwege de Moslims haat die er geen eens is, mocht die er toch komen dan ben ik weg. En stem ik tijdens de staten verkiezingen wel op een andere partij. Economisch redelijk sociaal, gelukkig geen sp of pvda, gewoon ergens rond cda zitten ze, tegen klimaatwaanzin, tegen nivelleren, tegen MBO onderwijs. Voor verbreding van de wegen. voor Nederland En dat is een kleine greep uit hun programma.
Ben jij echt 17?quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Flikker op, waarom is mijn mening geven trollen? Werkloze proletarische hippie
Why?quote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ben jij echt 17?
Dat verklaart een hoop.
Oioioi wat ga jij je over een paar jaar schamen als je alles terug leest wat je de afgelopen maanden allemaal hebt gepost.
Inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ben jij echt 17?
Dat verklaart een hoop.
Oioioi wat ga jij je over een paar jaar schamen als je alles terug leest wat je de afgelopen maanden allemaal hebt gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |