En wat is het verschil tussen die twee? welke is groter?quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef -0- het volgende:
Barst de Hekla nou uit? De Katla zou toch gaan?
De Hekla gaat nu idd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef -0- het volgende:
Barst de Hekla nou uit? De Katla zou toch gaan?
Nou echt, het kwijl loopt nog net niet uit zijn mondhoeken.quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk promopraatje van Eurlings. Gatverdamme! Waar was je de laatste dagen dan?![]()
Hij was bezig dit verhaal te schrijven.quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk promopraatje van Eurlings. Gatverdamme! Waar was je de laatste dagen dan?
Volgens mij is de Hekla groter en gevaarlijker als de Katla.quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef MeneerKaktus het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen die twee? welke is groter?
Hoort bij de gevaarlijkste en grootste vulkanen ter wereld;quote:
quote:
1. Vesuvius, Italië
2. Campi Flegrei, Italië
3. La Soufrière Guadeloupe, Frankrijk
4. Etna, Italië
5. Agua de Pau, Azoren, Portugal
6. Soufrière - Saint Vincent, Cariben
7. Furnas Azoren, Portugal
8. Sete Cidades Azoren, Portugal
9. Hekla, IJsland
10. Mt Pelée Martinique, Frankrijk
Nou lijkt me niet als Hekla ook nog eens gaat uitbarsten. Ik zie mijn tripje van a.s. maandag al in de rook opgaan..quote:
Het schijnt dat we daar niet al teveel gaan merken ivm het ontbreken van een ijskap op de Hekla oid.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef June. het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet als Hekla ook nog eens gaat uitbarsten. Ik zie mijn tripje van a.s. maandag al in de rook opgaan..
quote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef matthijst het volgende:
RUMOR - NO NEW ERUPTION IN ICELAND - WEBCAM FOR HEKLA IS POINTED AT EYJAFJALLAJOKULL
quote:REYJKAVIK (BNO NEWS) -- Icelandic Met Office says no eruption underway at Hekla volcano.
Ah, die hoorde ik dus boven Hengelo een half uur geleden.quote:Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef StephanL het volgende:
Er land zo een KLM vliegtuig op schiphol.
Het is ook zelfreinigend als het onjuist isquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie je maar weer hoe waardeloos twitter is. Iedereen kan er wat op zetten en iedereen neemt alles van elkaar over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |