quote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
De kaaspindaknabbels zijn de enige die echt lekker zijn.
Ze zijn erg goed te consumeren onder het genot van een biertjequote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ken dat spul heel niet. Is dat wel binnen te houden?
Omdat de C1000 en Albert Heijn voor mij dichterbij zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom ga je dan niet naar de Plus of de Spar?
Dat zouden we eigenlijk weer eens moeten doen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef remlof het volgende:
Ze zijn erg goed te consumeren onder het genot van een biertje
Neem jij de Bacon Knabbels mee dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zouden we eigenlijk weer eens moeten doen.
In de AH's hier hebben ze hem zeker wel. Maar of het waard om helemaal hier naar toe te rijden vanaf Arnhemquote:
En de C1000 nog geen tweequote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De Plus is nog geen tien minuten lopen Remlof.
Online bestellen als je er 10 minuten vandaan woont.quote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Kun je ze niet online bestellen?
Ik koop er nu steeds twee als ik toch bij de Plus op het Velperplein ben.quote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Kun je ze niet online bestellen?
Ja, maar ze hebben wel "een heerlijk bacon smaak"quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk zit er 0.0 echte bacon in he.
Net zoals bij Hamka's chips. Daar staat zelfs overduidelijk op de zak vermeld dat er toch echt geen ham in zit.
klikquote:BACONKNABBELS
Millies Baconknabbels is een pittig en stevig zoutje met een heerlijk bacon smaak. Wil je een keer iets anders voorzetten aan je gasten, dan zijn de Baconknabbels een prima alternatief.
Dit zoutje is niet overal te verkrijgen. Vraag ernaar bij uw supermarkt of stuur ons een mail in welke supermarkten de Baconknabbels verkrijgbaar zijn.
Laat ze maar elke week een pallet aan m'n C1000 leverenquote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
klik
Misschien sturen ze je als troost wel een paar zakken op.
De wat?quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef wazoomie het volgende:
Deen heeft ze ook, en voor zover ik weet de Dekamarkt ook.
Zijn dat supermarkten dan?quote:Op maandag 19 april 2010 14:14 schreef wazoomie het volgende:
Deen heeft ze ook, en voor zover ik weet de Dekamarkt ook.
Is het misschien een idee dat je er dan gelijk acht koopt?quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop er nu steeds twee als ik toch bij de Plus op het Velperplein ben.
Maar als ik effe snel naar de C1000 ga en ik heb niet meer baal ik dat ze ze daar niet hebben
Knabbelspek is wat anders, dat zijn crispy gebakken zwoerdrandjes van echte bacon, en idd ;die zijn fucking ranzig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef afcajos het volgende:
Bacon Knabbels, ook wel knabbelspek genoemd?Die shit is zo fucking ranzig. Bij het openen van de zak komt de kadavergeur al naar je toe.
Die chips bedoelt ie, niet dat ranzige gore spek dat je zo barbaars moet afbijten en waarna je over je nek gaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef afcajos het volgende:
Bacon Knabbels, ook wel knabbelspek genoemd?Die shit is zo fucking ranzig. Bij het openen van de zak komt de kadavergeur al naar je toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |