Reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je verkouden bent, en al het snot in je bakkes omhoog haalt. Zo klinkt turks in mijn oren
*knorfffff*
Een vleugje russisch erdoorheen?quote:Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dit? Vinden jullie dit wel meer op het Koreaans lijken?
*Video verwisselt, deze is beter.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Iemand met een hazenlip die een hete aardappel in zijn mond heeft en hem graag wil uitspugen, maar dat pas mag als hij de bijbel achterstevoren heeft voorgelezen.
Kan. Maar wij maken die helemaal niet zo lang.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik heb een behoorlijke hekel aan de "" in het turks. Atatrk.Walgelijk.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan. Maar wij maken die helemaal niet zo lang.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg het is, wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg het is eens, wat is er aan de hand?
Wtf, sorry maar jij bent echt zielig bezig.quote:
Debiel, die 'nazi' was gewoon een grap.quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wtf, sorry maar jij bent echt zielig bezig.
Iedereen die ook maar negatief is over de klank van de turkse taal krijgt van jou gelijk al eenreactie...
Ik ben trouwens opgegroeid met Turks, kan dan ook niet echt een heel goede mening geven in dit topic, zal wel niet tot de groep behoren die je met dit topic wilt bereiken...
Eh, volgens mij ben jij hier de trol? Met je burkanist onderschriftdingapparaat.quote:
Verder alles goed?quote:Op maandag 19 april 2010 21:13 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eh, volgens mij ben jij hier de trol? Met je burkanist onderschriftdingapparaat.![]()
dikkat fahişe
Hh..quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
Mods, sluit dit topic maar. Het gaat echt nergens meer over.
Het klinkt als een kruising tussen iets Oostbloks/Aziatisch en Arabisch gebrabbelquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dat vraag ik mij al een tijdje af. Hoe klinkt Turks voor jullie en op welke andere taal vinden jullie het lijken?
Stukje Turkse nieuws voor mensen die nog nooit Turks hebben gehoord.
ik stap niet.quote:Op maandag 19 april 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar zeker wel na het stappen naar de lokale Turkse Dner kebab zaak gaan?
Mafkees.
Nee het lijkt er niet op en al helemaal niet op Japans. Als het op n van die twee moet lijken zeg ik dan toch Koreaans..omdat Japans meer "los" gesproken wordt.. en Turks en Koreaans meer "bij elkaar" ( als n golf van woorden lijkt wel, terwijl je bij het Japans duidelijk de lettergrepen hoort) wordt gesproken?quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg me al een tijdje af hoe Turks klinkt voor mensen die zelf geen Turks spreken. En vandaag zei iemand toevallig dat hij het Turks op het Koreaans vond lijken (Koreaans is verwant aan het Turks), dus ik vroeg me af of meer mensen dat vonden. Niet dus.
Dat is Duits.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vooral altijd luidruchtig.
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die youtube link keek was dit:quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dat vraag ik mij al een tijdje af. Hoe klinkt Turks voor jullie en op welke andere taal vinden jullie het lijken?
Welke van de twee soorten Turken? er zijn er namelijk twee, veel Nederlanders weten dat bv niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:57 schreef clockcable het volgende:
Turken zijn zo slecht niet, in vergelijking met Marokkanen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mensen die vinden dat het Turks op Arabisch lijkt..dan is er echt wat mis met je oren.
Precies, vind het ook wel iets weghebben van Russisch, al hoor je duidelijk ook andere Centraal-Aziatische invloeden. Ik volg een Koreaanse serie en daar lijkt het helemaal niet op.quote:Op maandag 19 april 2010 12:06 schreef Maisnon het volgende:
Misschien raar maar ik vind het ook een beetje Russisch bijnawel Slavisch in ieder geval
Het klinkt hoofdzakelijk als Turksquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Blijft weinig over van je taaltje hequote:Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Conlusie: Scandinavisch, Russisch en Arabisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |