Dat wilde ik net posten. Geruchten gingen dat dezelfde processor als gebruikt in de Ipad ook in de nieuwe iPhone te vinden zou zijn. VInd het vreemd dat ze dit niet hebben vermeld. Moet toch vrij snel te zien zijn?quote:
Nee hoor. Maar zoals Biogarde al zegt: als Gizmodo zo'n gruwelijke scoop heeft en ook het apparaat al half uit elkaar heeft gehaald; waar blijven dan de pics van alle parts? Waarom kunnen ze Connect To iTunes scherm niet laten zien? Hoe ziet het microSIM slot eruit? Waarom kunnen ze de functie van de naden niet herleiden? Etc. Als ik hen was, zou ik het tot de grond toe uitzoeken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en dan kun jij ons vertellen of het een echte is of niet? Kun je het zien aan de Apple stickers of logo's of???
Als je bang bent voor een impulsaanschaf wacht je toch nog een paar dagen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Saninl het volgende:
Ik ben dus vanplan om een Macbook aan te schaffen morgen, ik ga er toch maar voor. Het is me heel veel geld. Ik hoop (nogmaals) niet dat het een inpulsaanschaf wordt. Maarja, de studie wordt er vast beter op, hopelijk
.
Maargoed, mijn vraag; Kan ik via de iPhone 3G internet een soort basisstation van WIFI van maken, zodat ik overal met mijn Macbook op internet kan? (Evt Jailbreak nodig, dat heb ik).
Mvg, Saninl
Volgens mij had ik het al een keer gepost, maar voor de zekerheid: inloggen op surfspot.nl en bij Partner Shops kijken levert je 8-12% korting op MacBooks.quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Saninl het volgende:
Ik ben dus vanplan om een Macbook aan te schaffen morgen, ik ga er toch maar voor. Het is me heel veel geld. Ik hoop (nogmaals) niet dat het een inpulsaanschaf wordt. Maarja, de studie wordt er vast beter op, hopelijk
.
Maargoed, mijn vraag; Kan ik via de iPhone 3G internet een soort basisstation van WIFI van maken, zodat ik overal met mijn Macbook op internet kan? (Evt Jailbreak nodig, dat heb ik).
Mvg, Saninl
Ja. Ik wordt ook niet echt enthousiast van die hoekige vormen. Lijkt wel een HTC ding nu.quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Lauuwtje het volgende:
Op Nu.nl staat dat de nieuwe iphone uitgelekt is.. (als het niet al eerder gepost is)
http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
Als het waar is dat dit m wordt.. ik vind het eerlijk gezegd maar een lelijk ding![]()
Dat kan toch alleen als je een student bent boven de 18?quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het al een keer gepost, maar voor de zekerheid: inloggen op surfspot.nl en bij Partner Shops kijken levert je 8-12% korting op MacBooks.![]()
Met jailbreak kan je inderdaad een wifi-station maken, en met een jailbreak kan je ook de officiele tethering van Apple activeren, zodat je via je usb-kabel en bluetooth kunt internetten.
Ah zie je, ik wist wel dat ik het je al een keer verteld had. Is idd alleen voor HBO/WO-studenten boven de 18.quote:Op maandag 19 april 2010 23:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je een student bent boven de 18?
Haha, klopt inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ah zie je, ik wist wel dat ik het je al een keer verteld had. Is idd alleen voor HBO/WO-studenten boven de 18.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan ongeveer 2 uur podcasts kijken, is er een manier om langer je Iphone te kunnen gebruiken?
Jawel. Opladenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan ongeveer 2 uur podcasts kijken, is er een manier om langer je Iphone te kunnen gebruiken?
Zeg maar de vliegtuig mode?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel. Opladen3G uitzetten, locatiebepaling uitzetten
Ook in Nederland te koop en hoeveel kost het ongeveer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ja kan wel, kost wel geld. Zoek maar eens op juicepack voor de iPhone. Soort tweede "accu" is het.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef nelisb het volgende:
http://gizmodo.com/5520438/how-apple-lost-the-next-iphone
Heb je verhaal 4 keer gelezen, maar snap 'm nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:15 schreef fotostarter het volgende:
Vandaag een mail gekregen dat de telefoon binnen was bij http://www.ipod-service.nl/
Zaterdag middag verstuurd.
1ste indruk is wel positief
Alleen bij wat speurwerk op internet proberen ze hun zaakje wel vaak te spammen op diverse foraZelfs al een ban op iphoneclub.nl
![]()
Op moment zelfs de factuur al binnen, wat wil zeggen dat hij al klaar is.
Ga zo het geld overmaken, in de hoop dat de iphone morgen binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |