Yup, gaat prima met 1 hand imo.quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Ff een vraagje voor de desire eigenaren, kunnen jullie de desire comfortabel en makkelijk met 1 hand bedienen?
Bijv. dat je door de stad loopt, en dan makkelijk en snel iets kan doen op je foon?
Android houdt standaard 6 apps snel beschikbaar in het geheugen maar geeft het geheugen ook weer vrij als andere apps het nodig hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Ireyon het volgende:
Ik gebruik regelmatig Advanced Task Killer. Volgens Ceased2Be heeft het geen nut maar bij mij wordt 't er toch echt merkbaar sneller door.. Dat is eigenlijk wel het enige minpunt aan de software, dat je geen enkele app fatsoenlijk kunt afsluiten..
Om dingen met dingen te doen dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Apps die handig zijn om of echt wat toevoegen
Barcodescanner is wel erg handig, je komt vaak op Android websites zo'n vierkante streepjescode tegen. Die linken je dan direct naar een bepaald programma of website. Superhandig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Apps die handig zijn om of echt wat toevoegen
Je mag niet sms-en in de autoquote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
Vind het in de verticale stand wel moeilijker met smsen e.d. Ik maak dan zichtbaar meer fouten
Zoals bijvoorbeeld mijn avatar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Barcodescanner is wel erg handig, je komt vaak op Android websites zo'n vierkante streepjescode tegen. Die linken je dan direct naar een bepaald programma of website. Superhandig.
Layer is inderdaad geweldig.quote:Verder zijn apps als Layar erg leuk om eens te proberen. Die toont je allerlei zoekresultaten (pinautomaten, huizen die te koop staan, bedrijven enz.) op het beeld van je camera terwijl je ermee rond kijkt. Erg mooi gemaakt!
MixZingquote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Adames het volgende:
Welke muziekspeler gebruiken jullie? De standaard HTC of toch een andere?
Moet 't wel bewolkt zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 07:33 schreef DaFrenk het volgende:
Verder zijn apps als Layar erg leuk om eens te proberen. Die toont je allerlei zoekresultaten (pinautomaten, huizen die te koop staan, bedrijven enz.) op het beeld van je camera terwijl je ermee rond kijkt. Erg mooi gemaakt!
Zon = beeld onleesbaar.quote:
Een simpele restart heeft 't opgelost.. Toch een raar geval, 'k lees op meer plekken dat mensen geen toestemming hebben om op hun SD kaart te schrijven (ook met het maken van foto's e.d.)quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Ireyon het volgende:
Als ik een afbeelding vanuit de browser probeer op te slaan, krijg ik altijd de melding dat het niet kan wegens te weinig opslagruimte. Er is nog ruim 3 gig vrij op de SD kaart en het staat ook ingesteld dat-ie afbeeldingen daar moet opslaan, hebben meer mensen hier last van of ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |