Gelukkigquote:
nee hoor, ik kan niet werken door een aswolkquote:
is de boel nog steeds dicht?quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan niet werken door een aswolk
jups ik zit standby thuisquote:
aah okee ik ben blij dat ik nergens heen hoef met et vliegtuig je zou er maar zittenquote:
pfoeh ik heb echt medelijden met de mensen die daar al zitten vanaf donderdagquote:
minstensquote:
Ja, minstens ja.. Ik denk dat het nog wel langer gaat duren.quote:
ik las net dat oostenrijk het luchruim weer open gooitquote:Op maandag 19 april 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, minstens ja.. Ik denk dat het nog wel langer gaat duren.
Heb je hier wel een goede reden voor?quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga mezelf straks in bad verdrinken.
oew ik wil ook een badquote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga mezelf straks in bad verdrinken.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je hier wel een goede reden voor?
Dat weet ik. iedereen wil een bad.quote:
duh dat is wel zo ontspannendquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik. iedereen wil een bad.
Ik wil Zwitsal schuimbad.quote:
dat ruikt altijd zo lekkerquote:
Daarom dus.quote:
leef je uit zou ik zeggenquote:
Ik ga het straks halen heb ik besloten.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga het straks halen heb ik besloten.
Ik zal zo eerst kleren aan doen en ontbijt zoeken hierquote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo ook maar es naar de winkels
effe ontbijt scoren
Sexy huisvrouw hoorquote:
Ik heb hetquote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga het straks halen heb ik besloten.
Users die overal waardering uitlokkenquote:
Ik wil het.quote:
Ik word regelmatig nagefloten door groepjes 16 jarige jongetjesquote:
Eigenlijk zou het in de OP moeten ook al mag er niks in de OP staanquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal waardering uitlokken
Users die overal worden uitgekotst
Ik wou dat ik het kon komen brengen maar helaasquote:
Tevreden?quote:
Eigen schuld. Je hoeft de ramen niet te doen in kort rokje, borstjes parmantig vooruit en een laag plamuur opquote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik word regelmatig nagefloten door groepjes 16 jarige jongetjes
Ons badkussen blijft niet op zn plekquote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil ook een badkussenMijn nek doet pijn.
Tjahquote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het in de OP moeten ook al mag er niks in de OP staan
Ik heb weer een beetje geld dus ik ga zo halen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon komen brengen maar helaas![]()
Ik weet het.quote:[..]
Ons badkussen blijft niet op zn plek![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb weer een beetje geld dus ik ga zo halen.
[..]
Ik weet het.ik wil sowieso niet zo;n badkussen als jullie.
Ik ga morgen maar even bij de Xenos langs denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Logisch wij hadden die ook maar gekocht om te kijken of het wat was.
Mijn java-updatedingetje loopt nog steeds te klotenquote:
Ik ga morgen op het fietsje naar mn werk en als mijn geld er is duik ik erna lekker de stad inquote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar even bij de Xenos langs denk ik
Ik ga vanmiddag maar even op het fietsje naar het kerkhof, aangezien ik daar gisteren niet geweest ben.quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen op het fietsje naar mn werk en als mijn geld er is duik ik erna lekker de stad in
oeh smakelijkquote:
Ik denk aan je wijffiequote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar even op het fietsje naar het kerkhof, aangezien ik daar gisteren niet geweest ben.
dank jequote:
Mja ;t wordt leuk, ik heb echt zo;n godsgruwelijke hekel aan kerkhovenquote:
Ik ook. Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ;t wordt leuk, ik heb echt zo;n godsgruwelijke hekel aan kerkhoven
De bitch. Installeren klikken geeft nog steeds een foutmelding?quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn java-updatedingetje loopt nog steeds te kloten
Begrafenisondernemers.quote:
mja maar het is ook niet iets waar je effe voor je gezelligheid heen gaatquote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doorgaan klikken krijg je de melding dat ;ie al geinstalleerd is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bitch. Installeren klikken geeft nog steeds een foutmelding?
Ik ook.quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga over 2 maanden naar mn pa zn graf. Voordat we naar het concert gaan
ik kom er echt nooit ik trek dat nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.
George moet echt voor het concert klaar zijn. Dan kan ik mn zusje in rotterdam ophalen, naar het graf samen eerbetoon jwz en dan door naar amsterdam.quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.
Ik 1x per jaar ongeveer.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom er echt nooit ik trek dat niet
George moet klaar zijnquote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George moet echt voor het concert klaar zijn. Dan kan ik mn zusje in rotterdam ophalen, naar het graf samen eerbetoon jwz en dan door naar amsterdam.
Als george niet klaar is gaat het denk ik niet lukken om eerst langs het graf te gaan.
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:
Ik wel, dat was bij de begrafenis van een meisje uit m;n klas.quote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Zekers anders moeten mn zusje en ik slaapplaats in amsterdam gaan zoekenquote:
Anderhalve maand geledenquote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Bij Bart?quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers anders moeten mn zusje en ik slaapplaats in amsterdam gaan zoeken
Ja dag dan gaat ie mn zusje hosselenquote:
Zo jongquote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, dat was bij de begrafenis van een meisje uit m;n klas.
mja als ik zou gaan dan ook liever alleenquote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden![]()
De eerste keer dat psalms mee was naar het graf van pa. Ik ga toch liever alleen
Idd. Gewoon even lekker schelden tegen zo'n grafsteen want ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ie er niet meer is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als ik zou gaan dan ook liever alleen
Ik bescherm je zusje dan wel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag dan gaat ie mn zusje hosselen
Het is op een dinsdag volgens mij is de kans klein dat jij er dan ook bentquote:
18, dat is nog niet eens de jongste die ik heb meegemaaktquote:
nou ja in dit geval betreft het mijn opa en voor hem is het wel beter dat ie er niet meer isquote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd. Gewoon even lekker schelden tegen zo'n grafsteen want ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ie er niet meer is.
Hmm. Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is op een dinsdag volgens mij is de kans klein dat jij er dan ook bent
ik ook niet bij ons op de basisschool is er een meisje vermoord door der eigen moeder en die heeft daarna het huis in de fik gezetquote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
18, dat is nog niet eens de jongste die ik heb meegemaakt
Ja oke dat is wel heel ziekquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet bij ons op de basisschool is er een meisje vermoord door der eigen moeder en die heeft daarna het huis in de fik gezet
ik ben het nooit vergeten dat heeft wel enorm veel indruk gemaaktquote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel heel ziek
De jongste die ik heb meegemaakt was 14, onder een vrachtwagen terecht gekomen
Dinsdag 29 juniquote:
Waar ga je ook als weer heen?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongste is mn zusje. Ze heeft maar 45 minuten geleefd
Mark Knopflerquote:
Geen last van hier. Meneer komt thuis, maakt zelf een boterham en gaat boven lekker gamen of tv kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Dat gestress tussen de middag![]()
goeiemiddag
oef nog steeds niet goed dusquote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler![]()
[..]
Geen last van hier. Meneer komt thuis, maakt zelf een boterham en gaat boven lekker gamen of tv kijken
Impact hoor zo'n kleine kist enzquote:
Dan is Bart toch niet in het land der levenden.quote:
Dan ben ik krap aan thuisquote:
mja dat kan ik me voorstellen dat is ook iets wat je niet snel vergeetquote:
Dit keer bedoelde ik met meneer mn zoonquote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef nog steeds niet goed dus
oew mark knopfler dat is wel leuk
waar speelt ie?
amsterdam arena?
Damn.quote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongste is mn zusje. Ze heeft maar 45 minuten geleefd
aah okee je zoonquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer bedoelde ik met meneer mn zoon![]()
HMHga erheen met mn zusje als eerbetoon voor mn pa, die was groot fan en ik zou eigenlijk met hem gaan maar toen werd hij ziek
Vakantie?quote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is Bart toch niet in het land der levenden.
Geef anders de sleutel maar hebben we iig een slaapplekquote:
Ja en haar bedeltje wil ik op een of andere manier verbinden met de tatt voor mn pa.quote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat kan ik me voorstellen dat is ook iets wat je niet snel vergeet
komt ze ook in je bedeltjestattoo?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en haar bedeltje wil ik op een of andere manier verbinden met de tatt voor mn pa.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben het nooit vergeten dat heeft wel enorm veel indruk gemaakt
als het goed is heb ik ook nog ergens een foto van haar
bloemkool met slavink en kaassausje erbijquote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand een suggestie voor het avondeten?
Graspopquote:
Zelfs ik krijg zijn sleutels nietquote:[..]
Geef anders de sleutel maar hebben we iig een slaapplek![]()
tijd gaat snelquote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij was het die van een goede vriend van mij die de meeste indruk heeft gemaakt. Gisteren 4 jaar geleden
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]ik ben echt benieuwd naar het resultaat
Pff heb er 3 die vet indruk hebben gemaakt. Die van mn zusje, die van mn pa wante r stonden 150 agenten in erehaag en dat was een prachtig gezicht. En die van een kennis die was onder invloed van dope van een dak gevallen. 2500 man op zn begrafenis. Ze hebben gewoon straten in het dorp moeten afzetten want het paste niet eens allemaal op de begraafplaatsquote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij was het die van een goede vriend van mij die de meeste indruk heeft gemaakt. Gisteren 4 jaar geleden
Tijd is een raar iets.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijd gaat snel
wij hadden laatst ook herdenking van een gozer hier uit apeldoorn
dood gereden door een oudere vrouw die had hem niet gezien
is ook alweer paar jaar geleden
2500 manquote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Pff heb er 3 die vet indruk hebben gemaakt. Die van mn zusje, die van mn pa wante r stonden 150 agenten in erehaag en dat was een prachtig gezicht. En die van een kennis die was onder invloed van dope van een dak gevallen. 2500 man op zn begrafenis. Ze hebben gewoon straten in het dorp moeten afzetten want het paste niet eens allemaal op de begraafplaats
Nee ik heb trek in chinees, denk dat ik dat ga halen vanavond dan hoef ik zo ook niet naar de winkelquote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
bloemkool met slavink en kaassausje erbij
Heb je nou nog steeds geen sleutelquote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Graspop
[..]
Zelfs ik krijg zijn sleutels niet
mja het is iets wat niet te stoppen isquote:
chinees dat is lang geleden is wel een ideetje voor aankomende weekquote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb trek in chinees, denk dat ik dat ga halen vanavond dan hoef ik zo ook niet naar de winkel![]()
[..]
Heb je nou nog steeds geen sleutel![]()
Valt me tegen van je hoor Bart
Hij was heel geliefd in het dorp, iedereen kon hem. Iedereen was er. Er waren zelfs winkels dicht omdat al het personeel daarheen wilde.quote:
dat maakt dan wel indruk inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was heel geliefd in het dorp, iedereen kon hem. Iedereen was er. Er waren zelfs winkels dicht omdat al het personeel daarheen wilde.
Nu heb ik zin in bamiquote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb trek in chinees, denk dat ik dat ga halen vanavond dan hoef ik zo ook niet naar de winkel![]()
Nope. Ik weet wel waar ze liggen.quote:[..]
Mja idd.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat maakt dan wel indruk inderdaad
ik ben allang blij als er 30 a 40 man komen
Sorryquote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
slaapverwekkend zekerquote:
Must wer op maandag naar skool joh?quote:
uhuh bij mij ook wel zon beetjequote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja idd.Dat is bijna de max bij mij
Jepquote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Must wer op maandag naar skool joh?
Ik wil dat ze een groot feest geven als ik dood ben. Pleur die kist maar in de grond en dan de kroeg in en zoep'nquote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat maakt dan wel indruk inderdaad
ik ben allang blij als er 30 a 40 man komen
whehehe jaa dat wil ik ook een feest in mijn stijlquote:Op maandag 19 april 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dat ze een groot feest geven als ik dood ben. Pleur die kist maar in de grond en dan de kroeg in en zoep'n
Ja maar ik heb 3 kinderen onder de 3 en 1 van bijna 6quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen last van hier. Meneer komt thuis, maakt zelf een boterham en gaat boven lekker gamen of tv kijken
Bij de broer van een vriend hadden ze de tap maar opengeslagen. Wat nou koffie en cake? BIER MUT ER KOMME!quote:Op maandag 19 april 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dat ze een groot feest geven als ik dood ben. Pleur die kist maar in de grond en dan de kroeg in en zoep'n
Toen mn zoon klein was liet ik hem overblijven op schoolquote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 3 kinderen onder de 3 en 1 van bijna 6
race tegen de klok
zeker als je vent het brood niet uit de vriezer gehaald heeft
Ik weiger aan de Grolsch te gaan. Zelfs voor jou niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja toch met janken krijg je me toch niet terug.
Doe dan vooral proosten op mij.
En iedereen verplicht aan de Grolsch
Ja maar koffie en cake past gewoon niet bij sommige mensen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij de broer van een vriend hadden ze de tap maar opengeslagen. Wat nou koffie en cake? BIER MUT ER KOMME!
whehehe ik denk dat er heel wat whisky word gezopen bij mijquote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt dan "gevierd" in de zwetser hebben ze ook wel Palmquote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weiger aan de Grolsch te gaan. Zelfs voor jou niet.
Iedereen?quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wou al zeggen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt dan "gevierd" in de zwetser hebben ze ook wel Palm
Gelukkig. Als ik daar aan de grolsch moest, zou ik in je graf kotsen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt dan "gevierd" in de zwetser hebben ze ook wel Palm
dus jij gaat jenever drinkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weiger aan de Grolsch te gaan. Zelfs voor jou niet.
Vooral niet bij rare punkersquote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar koffie en cake past gewoon niet bij sommige mensen.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig. Als ik daar aan de grolsch moest, zou ik in je graf kotsen.
Ik vind 1 keer per week l genoegquote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen mn zoon klein was liet ik hem overblijven op school![]()
Net zo makkelijk.
Nee.quote:
Ondankbare hondenquote:
En van jou kan ik het hebben danquote:Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig. Als ik daar aan de grolsch moest, zou ik in je graf kotsen.
Wie wil er nou neit begraven willen worden emt mijn maaginhoud!quote:
Wij moeten ook aan onze gezondheid denkenquote:
Duur hequote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer per week l genoeg
stelletje afzetters
True truequote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij moeten ook aan onze gezondheid denken
wacht op zn minst ff met kotsen tot ik dood benquote:
whehhehe mja dat geeft het net dat beetje extraquote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie wil er nou neit begraven willen worden emt mijn maaginhoud!
Hoe gaaf is je grafsteen dan.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhehe mja dat geeft het net dat beetje extra
hier rust gier ondergekotst door Devilswhore
best wel stijlvolquote:
goed ideequote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Alle rokers verzamelen!!!
Kom roken, lekker in het zonnetje
quote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
geen zon hierquote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mja behoorlijk duurquote:Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duur he![]()
Ik vond het wel makkelijk vooral omdat ik toen geen rijbewijs had en een kwartier moest fietsen om bij school te komen. Dan heeft dat kind ook geen tijd om te eten.
Ik denk dat ik ook een pakkie peuken haalquote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
hier wel strak blauwe lucht ookquote:
Ik heb mn laptop meegenomen de zon inquote:
nee foei niet doen mag nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een pakkie peuken haal
Nee dat doe je nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een pakkie peuken haal
moet je ook op tijd aftikkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
Ik zit ook weer een keer met een peuk voor mn laptop hoor. Heel mn tobo onder het as ;')
Ghehe dat was dus niet geluktquote:
gewoon een keer over je tobo blazenquote:
Nee, ik heb barstende koppijn.quote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Seks helpt werd mij verteldquote:
Afkickverschijnselen, ik heb ;t sinds ik bij Bart weg ben.quote:
Hmm wanneer ga je weer naar bart?quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen, ik heb ;t sinds ik bij Bart weg ben.
Vrijdag?quote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm wanneer ga je weer naar bart?
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag?
Wil nu eerst mezelf in een hoekje wurmen en mezelf knuffelen enzo.
Oh, en huilen.
Nee.quote:
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Wil nu eerst mezelf in een hoekje wurmen en mezelf knuffelen enzo.
Oh, en huilen.
Samen doen?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed... het lukt alleen niet, ik denk dat ik ze verspeeld heb
Ik jank gewoon nooit en dat is kut, want t lucht wel op.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed... het lukt alleen niet, ik denk dat ik ze verspeeld heb
Bart wist me vanochtend goed op te vrolijkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:19 schreef Dewardo het volgende:
wat een depressie hier zeg![]()
hier..
[ afbeelding ]
Eind vorig jaar had ik een kutweek en toen ging ik gewoon huilen omdat het plasticje van een pakkie peuken aan mn vinger bleef plakkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik jank gewoon nooit en dat is kut, want t lucht wel op.
Dat zijn idd stomme dingen maar net die druppel.....quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eind vorig jaar had ik een kutweek en toen ging ik gewoon huilen omdat het plasticje van een pakkie peuken aan mn vinger bleef plakken
Waarom vrolijkt bart mij niet op?quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart wist me vanochtend goed op te vrolijken
Raar he?quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eind vorig jaar had ik een kutweek en toen ging ik gewoon huilen omdat het plasticje van een pakkie peuken aan mn vinger bleef plakken
Ja idd. Net de druppel. Achteraf moest ik er wel om lachen en het werkte idd heel opluchtendquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn idd stomme dingen maar net die druppel.....
Hij stuurde een liedje. TV Tune van stop that pigeon. Ik moest echt hard lachen toen ik hem hoordequote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom vrolijkt bart mij niet op?
doen we dan wel goedmaakseks erna?quote:Op maandag 19 april 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie komt er even langs voor goede knallende ruzie? Dan ga ik wel janken.
Ik hou helemaal niet van ruziequote:Op maandag 19 april 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie komt er even langs voor goede knallende ruzie? Dan ga ik wel janken.
dat zeker ik heb muziek voor al mijn humeurs stemmingenquote:
Hij is onderwegquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom vrolijkt bart mij niet op?
ZEG DAT NOU NIET! IK STUUR HEM NET MUTSquote:Op maandag 19 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stuurde een liedje. TV Tune van stop that pigeon. Ik moest echt hard lachen toen ik hem hoorde
SORRY!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET! IK STUUR HEM NET MUTS![]()
![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
dat zeker ik heb muziek voor al mijn humeurs stemmingen
Nee.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doen we dan wel goedmaakseks erna?
Ik ook niet, maar als ik goede ruzie heb ga ik janken, en dat lucht op!quote:
Het zou leuker zijn als WMP mee zou werken.quote:
Schoppen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als WMP mee zou werken.
WMP werkt wel. Ik word chagrijnig.quote:
Dus als iets niet meewerkt moet je het schoppen.quote:
Nee. Althans, niet bij mij. Ik schop terug.quote:Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als iets niet meewerkt moet je het schoppen.
Hmm
Werkt dat ook bij mannen?
Ik denk dat Raph ook wel terug zal schoppen, nu zeker. En hard ookquote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Althans, niet bij mij. Ik schop terug.
Jij bent ook niet leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Althans, niet bij mij. Ik schop terug.
Fok-knokploeg alvast bij elkaar roepen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Raph ook wel terug zal schoppen, nu zeker. En hard ook
Nee ik krijg nu bierquote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fok-knokploeg alvast bij elkaar roepen?
ik wil ook slaanquote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fok-knokploeg alvast bij elkaar roepen?
Raph zoekt nog werkquote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie komt er solliciteren als boksbal? Betaalt goed!
Stuur ;m hier maar heen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stuur ;m hier maar heen!Hij wil alleen als het touw om zn nek zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dat is heul niet leukquote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil alleen als het touw om zn nek zit
Ook hij is chagrijnigquote:
Leuk, iedereen chagrijnig!quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook hij is chagrijnig![]()
Maar nu hebben we bier
Wat een feestquote:
Jij bent Bart.quote:
Inderdaad. Dan maar even beukmuziek luisteren.quote:
Dan aan jou de taak om ons allemaal op te vrolijkenquote:
hardcore?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan maar even beukmuziek luisteren.
quote:
Leugenaar.quote:
Nope, Helmet.quote:
quote:
Nee, ga weg.quote:
Nee, ga weg.quote:
Ik zit in de tuin met bier.quote:
quote:
quote:
Seks?quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin met bier.
Wat heb jij te bieden?
Dat heb jij niet te bieden.quote:
Gooi je Ix in de verkoop danquote:
Verhuur dan nog altijd.quote:
Viesquote:
volgtquote:
Voor Defqon kaartjequote:
PM me de tarieven dan evenquote:
Ik denk koekjes.quote:
quote:
Niet grappigquote:
18 minuten na dato volgt ik ook maar ffquote:
quote:
Jawel hoorquote:
Volgens mij is ie naar hier gewandeldquote:
Gelukkig.quote:
De mooiste:quote:
quote:
Dibs was mijn nickname op een andere sitequote:
Hij is weer terugquote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Volgens mij is ie naar hier gewandeld
Da kan ni, hij is ook hierquote:Op maandag 19 april 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dibs was mijn nickname op een andere site![]()
[..]
Hij is weer terug
De droogste ooit kan ik neit vindenquote:
Dan delen we hem samenquote:
weet ik. dat was ook 1 van de redenen dat ik moest lachen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dibs was mijn nickname op een andere site![]()
[..]
Hij is weer terug
I just made you smilequote:Op maandag 19 april 2010 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet ik. dat was ook 1 van de redenen dat ik moest lachen.
nope vind mijn werk niet leuikquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen de SC mannen ook mee met baardgroeiactie voor erwin
quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Maart baard of is dit weer een nieuwe? Ik heb vanaf 28 februari mijn baard/snor niet meer geschoren en het is nogsteeds niet veel meer dan hier en daar een plukjequote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is maar voor 1 weekje en voor een goed doelquote:
ooow een week dat kan wel ik scheer me soms 2 weken nietquote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar voor 1 weekje en voor een goed doel
I know schatquote:
Deze is nieuw. Het gaat niet echt lekker met Erwin en op deze manier die man steunen is best leuk tochquote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maart baard of is dit weer een nieuwe? Ik heb vanaf 28 april mijn baard/snor niet meer geschoren en het is nogsteeds niet veel meer dan hier en daar een plukje![]()
Ik wil mijn haar ook wel laten staan hoor... heb me vrijdag nog geschorenquote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar voor 1 weekje en voor een goed doel
Ga je daar dan ook een foto van maken en naar erwin sturenquote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil mijn haar ook wel laten staan hoor... heb me vrijdag nog geschoren
kan makkelijk
quote:Op maandag 19 april 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know schat![]()
[..]
Deze is nieuw. Het gaat niet echt lekker met Erwin en op deze manier die man steunen is best leuk toch
Jep.quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I just made you smile![]()
Daar komt het dus op neer
geen adresquote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook een foto van maken en naar erwin sturen
Ik sla wel even overquote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil mijn haar ook wel laten staan hoor... heb me vrijdag nog geschoren
kan makkelijk
pmquote:
mmsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |