Gelukkigquote:
nee hoor, ik kan niet werken door een aswolkquote:
is de boel nog steeds dicht?quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan niet werken door een aswolk
jups ik zit standby thuisquote:
aah okee ik ben blij dat ik nergens heen hoef met et vliegtuig je zou er maar zittenquote:
pfoeh ik heb echt medelijden met de mensen die daar al zitten vanaf donderdagquote:
minstensquote:
Ja, minstens ja.. Ik denk dat het nog wel langer gaat duren.quote:
ik las net dat oostenrijk het luchruim weer open gooitquote:Op maandag 19 april 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, minstens ja.. Ik denk dat het nog wel langer gaat duren.
Heb je hier wel een goede reden voor?quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga mezelf straks in bad verdrinken.
oew ik wil ook een badquote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga mezelf straks in bad verdrinken.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je hier wel een goede reden voor?
Dat weet ik. iedereen wil een bad.quote:
duh dat is wel zo ontspannendquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik. iedereen wil een bad.
Ik wil Zwitsal schuimbad.quote:
dat ruikt altijd zo lekkerquote:
Daarom dus.quote:
leef je uit zou ik zeggenquote:
Ik ga het straks halen heb ik besloten.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga het straks halen heb ik besloten.
Ik zal zo eerst kleren aan doen en ontbijt zoeken hierquote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo ook maar es naar de winkels
effe ontbijt scoren
Sexy huisvrouw hoorquote:
Ik heb hetquote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga het straks halen heb ik besloten.
Users die overal waardering uitlokkenquote:
Ik wil het.quote:
Ik word regelmatig nagefloten door groepjes 16 jarige jongetjesquote:
Eigenlijk zou het in de OP moeten ook al mag er niks in de OP staanquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal waardering uitlokken
Users die overal worden uitgekotst
Ik wou dat ik het kon komen brengen maar helaasquote:
Tevreden?quote:
Eigen schuld. Je hoeft de ramen niet te doen in kort rokje, borstjes parmantig vooruit en een laag plamuur opquote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik word regelmatig nagefloten door groepjes 16 jarige jongetjes
Ons badkussen blijft niet op zn plekquote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil ook een badkussenMijn nek doet pijn.
Tjahquote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het in de OP moeten ook al mag er niks in de OP staan
Ik heb weer een beetje geld dus ik ga zo halen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon komen brengen maar helaas![]()
Ik weet het.quote:[..]
Ons badkussen blijft niet op zn plek![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb weer een beetje geld dus ik ga zo halen.
[..]
Ik weet het.ik wil sowieso niet zo;n badkussen als jullie.
Ik ga morgen maar even bij de Xenos langs denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Logisch wij hadden die ook maar gekocht om te kijken of het wat was.
Mijn java-updatedingetje loopt nog steeds te klotenquote:
Ik ga morgen op het fietsje naar mn werk en als mijn geld er is duik ik erna lekker de stad inquote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar even bij de Xenos langs denk ik
Ik ga vanmiddag maar even op het fietsje naar het kerkhof, aangezien ik daar gisteren niet geweest ben.quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen op het fietsje naar mn werk en als mijn geld er is duik ik erna lekker de stad in
oeh smakelijkquote:
Ik denk aan je wijffiequote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar even op het fietsje naar het kerkhof, aangezien ik daar gisteren niet geweest ben.
dank jequote:
Mja ;t wordt leuk, ik heb echt zo;n godsgruwelijke hekel aan kerkhovenquote:
Ik ook. Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ;t wordt leuk, ik heb echt zo;n godsgruwelijke hekel aan kerkhoven
De bitch. Installeren klikken geeft nog steeds een foutmelding?quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn java-updatedingetje loopt nog steeds te kloten
Begrafenisondernemers.quote:
mja maar het is ook niet iets waar je effe voor je gezelligheid heen gaatquote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doorgaan klikken krijg je de melding dat ;ie al geinstalleerd is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bitch. Installeren klikken geeft nog steeds een foutmelding?
Ik ook.quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga over 2 maanden naar mn pa zn graf. Voordat we naar het concert gaan
ik kom er echt nooit ik trek dat nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.
George moet echt voor het concert klaar zijn. Dan kan ik mn zusje in rotterdam ophalen, naar het graf samen eerbetoon jwz en dan door naar amsterdam.quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou gisteren eigenlijk, maar ja, Bart. En toen dus opeens een verjaardag. Dan maar vandaag.
Ik 1x per jaar ongeveer.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom er echt nooit ik trek dat niet
George moet klaar zijnquote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George moet echt voor het concert klaar zijn. Dan kan ik mn zusje in rotterdam ophalen, naar het graf samen eerbetoon jwz en dan door naar amsterdam.
Als george niet klaar is gaat het denk ik niet lukken om eerst langs het graf te gaan.
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:
Ik wel, dat was bij de begrafenis van een meisje uit m;n klas.quote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Zekers anders moeten mn zusje en ik slaapplaats in amsterdam gaan zoekenquote:
Anderhalve maand geledenquote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Bij Bart?quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers anders moeten mn zusje en ik slaapplaats in amsterdam gaan zoeken
Ja dag dan gaat ie mn zusje hosselenquote:
Zo jongquote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, dat was bij de begrafenis van een meisje uit m;n klas.
mja als ik zou gaan dan ook liever alleenquote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden![]()
De eerste keer dat psalms mee was naar het graf van pa. Ik ga toch liever alleen
Idd. Gewoon even lekker schelden tegen zo'n grafsteen want ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ie er niet meer is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als ik zou gaan dan ook liever alleen
Ik bescherm je zusje dan wel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag dan gaat ie mn zusje hosselen
Het is op een dinsdag volgens mij is de kans klein dat jij er dan ook bentquote:
18, dat is nog niet eens de jongste die ik heb meegemaaktquote:
nou ja in dit geval betreft het mijn opa en voor hem is het wel beter dat ie er niet meer isquote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd. Gewoon even lekker schelden tegen zo'n grafsteen want ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ie er niet meer is.
Hmm. Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is op een dinsdag volgens mij is de kans klein dat jij er dan ook bent
ik ook niet bij ons op de basisschool is er een meisje vermoord door der eigen moeder en die heeft daarna het huis in de fik gezetquote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
18, dat is nog niet eens de jongste die ik heb meegemaakt
Ja oke dat is wel heel ziekquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet bij ons op de basisschool is er een meisje vermoord door der eigen moeder en die heeft daarna het huis in de fik gezet
ik ben het nooit vergeten dat heeft wel enorm veel indruk gemaaktquote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel heel ziek
De jongste die ik heb meegemaakt was 14, onder een vrachtwagen terecht gekomen
Dinsdag 29 juniquote:
Waar ga je ook als weer heen?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongste is mn zusje. Ze heeft maar 45 minuten geleefd
Mark Knopflerquote:
Geen last van hier. Meneer komt thuis, maakt zelf een boterham en gaat boven lekker gamen of tv kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Dat gestress tussen de middag![]()
goeiemiddag
oef nog steeds niet goed dusquote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler![]()
[..]
Geen last van hier. Meneer komt thuis, maakt zelf een boterham en gaat boven lekker gamen of tv kijken
Impact hoor zo'n kleine kist enzquote:
Dan is Bart toch niet in het land der levenden.quote:
Dan ben ik krap aan thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |