liep je ook in pak met een backpack?quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt heel erg dronken, RZ
Ja, vond ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaamquote:
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
lolquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig woon je niet in Rusland
[ afbeelding ]
dat doe jij toch elk weekend? :pquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaam
Nee, alleen met een borrel op. En die heb ik dit weekend niet op, op die ene shooter naquote:
Amen!quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ik vind 'r echt vre-se-lijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Echt?quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Ik ook hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zoquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
Ja echt. Die stem, geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat is wel een goed passende omschrijving.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout".
quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja echt. Die stem, geweldigEn ik vind d'r ook mooi
![]()
Ik hoor dat van meer mensen.. Lekker gek term is verschrikkelijk, evenals stout. Maar bij Heleen van Rooyen past het wel.Seriously? Ik vond die playboyshoot ook bijzonder ongeil eigenlijk, met die bananentietjes, dat strohaar en Ton in zijn blote jodokus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zo
Nee, ze mag bij mij op 1 hoop met Connie en Daphne. Blergh. Gooise geiten.
ja wij waren in pak naar het feest gegaan, lekker gladjesquote:
Die vol in het leven staat, maar ook graag weleens met een rosééééééééééééééétje op de bank zit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |