abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 09:41:15 #1
5428 crew  miss_sly
pi_80471314
Vervolg op: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 16

De grote baby's:

29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 09:42:55 #2
5428 crew  miss_sly
pi_80471350
Laatste posts, over Uit logeren:
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even een vraagje.

Senna gaat vanavond voor het eerst logeren. Ik ga straks naar mijn ouders, en ze blijft daar slapen.
Nu is even de vraag wat ik het beste kan doen: haar zelf nog mee in bed leggen en dan pas naar huis gaan, of na het eten al naar huis gaan, zodat mijn ouders haar in bed leggen.
Als ik haar zelf in bed leg, is dat een beetje vertrouwd, maar dan is het misschien raar als ik er niet ben om haar eruit te halen morgen. Ze zeggen toch dat je beter niet stiekem weg kunt gaan? Als ik al eerder naar huis ga terwijl ze nog wakker is, is de vraag hoe goed ze zal gaan slapen.

Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:58 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen. Aan de ene kant lijkt het me duidelijker als je weg gaat als ze nog wakker is... Aan de andere kant snap ik ook wel het zelf in bed willen leggen.
En het is natuurlijk ook niet zo dat een vreemde haar uit bed komt halen, maar een van je ouders.
Als je haar zelf naar bed brengt zou ik tegen haar zeggen dat als ze wakker wordt, mama er niet is, maar dat opa/oma haar uit bed komt halen.
En dat je haar morgen weer komt ophalen, zoiets. Geen idee wat ze begrijpen, maar je weet maar nooit.
Als ik Mirte ga ophalen op de psz terwijl Iris nog slaapt dan zet ik de babyfoon bij de buren en ik zeg dan altijd tegen Iris dat als ze wakker wordt, het kan zijn dat de buurvrouw haar uit bed komt halen. Tot nu toe nog niet voorgekomen, maar het voelt voor mezelf raar om "zomaar" weg te gaan zeg maar.
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Miss_sly, ik zou Finn zelf in bed leggen, maar dat is ook omdat hij gewoon een moeilijke slaper is. Wat Nijna zegt zou ik inderdaad ook doen, wel vertellen dat je er morgen weer bent en dat opa of oma haar uit bed komt halen.
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Miss hoe doe je het anders als je ouders op komen passen? Misschien dat een beetje aanhouden? Dat is wel vertrouwd voor haar. Of dat je ouders haar in bed leggen en jij wacht tot ze slaapt?
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als mijn ouders op komen passen, dan is dat overdag, eten we met z'n allen en dan als ze tijd hebben doet mijn moeder haar in bad, maar omdat ik na de papfles vaak nog even aanleg, leggen schaap of ik haar altijd in ed. Vaker schaap nog dan ik, eigenlijk.

Ik overleg ook nog wel even met mijn ouders, maar ik geloof dat mijn moeder het wel een prettiger idee vindt als ik Senna in bed leg. Gewoon, voor de rust en duidelijkheid voor Senna. En als ze zo goed slaapt als de afgelopen 2 weken, wordt ze toch niet 's nachts nog wakker, dus dat is wel fijn
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 09:44:58 #3
5428 crew  miss_sly
pi_80471390
En natuulijk een dikke voor alle zieke kindjes en hun mama's.
pi_80471441
Miss, Tess is afgelopen zaterdag bij mijn ouders blijven logeren en mijn moeder heeft haar in bed gelegd. Ze is een paar keer wakker geworden maar liet zich goed troosten door mijn moeder.

Tess heeft nog steeds van die vieze soepogen. Ik maak het nu een paar keer per dag schoon met een gaasje met afgekoeld gekookt water.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 april 2010 @ 09:51:04 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80471517
Hier breng ik uiteraard het meest mijn kinderen naar bed maar als het anders uit komt maakt me dat niks uit.Ik heb me daar nooit druk over gemaakt en het is ook nooit een probleem geweest.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 09:53:44 #6
5428 crew  miss_sly
pi_80471587
De kans is groot dat ik er een groter probleem mee heb dan Senna natuurlijk
Maar zelfs de paar keer dat we weg zijn geweest en hier oppas was, kwam het toevallig zo uit dat we pas vertrokken als Senna al in bed lag. Alleen overdag als mijn ouders of schoonmoeder hier oppast, leggen die haar natuurlijk ook wel eens in bed. Niet aan gedacht, dat is dus niet helemaal volkomen vreemd.
  maandag 19 april 2010 @ 09:55:02 #7
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80471619
Miss, Joep heeft 3 x bij mijn moeder gelogeerd en ik heb hem 1 x zelf in bed gelegd en zij de andere 2 x. Als ik hem zelf in bed leg, dan gaat is gewoon rustiger. Als ik eerder weg ga, dan gaat hij wel huilen. Uiteindelijk krijgt mijn moeder hem wel getroost, maar ik vind het voor hem gewoon niet leuk. Hij is nu best eenkennig. Veel plezier alvast Senna!
Niet mieten! Door gieten!
pi_80472009
Spannend hoor, Sly! Senna gaat het vast prima doen. Ze kent je ouders heel goed toch?
Ik denk dat ik hem trouwens de eerste keer ook zelf in bed zou leggen.

Arme Tess!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80473361
Arme Tess

Hier zijn de meiden 2 weken geleden voor het eerst samen gaan logeren. Is prima gegaan! Volgende week gaan ze weer een nachtje. Mijn ouders komen ze in geval van logeren vaak 's morgens al halen zodat ze eerst wat leuks kunnen doen.
pi_80473488
Lars heeft net voor het eerst een aardappeltje gehad (door de boontjes heen)
Ik hoop zo dat dit goed gaat! *fingers crossed.....*

hij ligt nu even te slapen, ik zal zo eens even gaan kijken of hij nu wel fatsoenlijk in bed ligt.

Logeren, gebeurd hier ook regelmatig.
Mijn moeder brengt de kids zelf naar bed, ze zijn dat zo gewend, ook omdat ze er 2 dagen in de week komen (als ik aan het werk ben) dus als ik ze daar naar bed breng snappen ze dr niks meer van.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80473517
Och Tess

Spannend Sly! Ik zou haar denk ik de eerste keer zelf in bed leggen. Maar das meer voor de mama dan voor t kind zeg maar

Persoonlijk ben ik écht nog heel heel erg niet toe aan logeren Mn schoonmoeder vist wel eens een beetje maar ik heb er echt nog geen trek in. Als B. en ik nou een nacht in een hotel zouden zitten ofzo okay, maar voor de leuk, voor de zomaar, daar is mn inner-softie echt nog niet aan toe hoor (mn outer-softie ook nog niet trouwens )

w00t, tandjes 4, 5 en 6 op komst ik vind het maar ondingen, die tandjes.
Ze was zo zielig vannacht. 3 keer een uur gevoed en tig keer eruit om te troosten. Zielepietje.

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 19-04-2010 11:18:16 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80473652
tandjes zijn stom Huup! Ik hoop dat je meisje er snel minder last van heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 april 2010 @ 11:17:34 #13
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80474153
Ik hikte ook zo tegen het logeren aan huup. Maar nu we het geprobeerd hebben (en het ging goed), is het toch wel fijn. Al wil ik de volgende ochtend mijn mannen wel graag 'op tijd' ophalen hoor. Haha!

Tandjes zijn idd stom, als als als ik ooit een derde krijg, dan maak ik m helemaal compleet: zonder darmpkrampjes en mét tandjes. Dat gedonder...

Hier alles prima! Lekker weer en vrolijke kereltjes, wat wil een mens nog meer?
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 11:40:07 #14
5428 crew  miss_sly
pi_80475104
hetis ook geen logeren voor de leuk, en het is ineens nog maar de vraag of het doorgaat. toen ik net bij de auto kwam, bleek de zijruit bij de passagiersstoel ingeslagen en is de volledig geintegreerde radio eruit gesloopt. dus voorlopig ga ik nog niet naar brabant

en als ik dan uit irritatie en boosheid niet superlief tegen schaap doe als ik die bel om het te melden en actie te vragen, gaat hij ook nog eens moeilijk doen. we moeten snel weten hie en wat, want als ik niet naar mijn ouders ga, gaat senna niet logeren en moeten we voor morgen wat dingen gaan regelen...is toch niet gek dat ik dan vraag om snel duidelijkheid te regelen?
  maandag 19 april 2010 @ 11:41:43 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80475168
Dat méén je toch niet he? OOoh ik kan daar dus zo boos van worden. Staat de auto ver van jullie huis Miss?
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 11:43:14 #16
5428 crew  miss_sly
pi_80475231
Nee, hier om de hoek, maar goed, niet voor de deur ofzo. we wonen 3-hoog in Amsterdam aan een vrij drukke straat, dus auto voor de deur zit er niet bij.
pi_80475344
jeutje Miss, wat klote!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 april 2010 @ 11:46:40 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80475351
Oh jemig wat irritant! STRESSSSSSSS.... logisch hoor. Heb je al een stappenplan? Is OV een optie?
pi_80475446
ah miss damn dat meen je
wat een kutzooi zeg.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80475952
Hè bah miss, wat ongelooflijk k*t!

Even een vraagje. Tot welke leeftijd maak je 't bedje kort op? Ik heb het idee dat het nogal zinloos is bij Isabeau. Ze wriemelt net zo lang tot ze helemaal boven ligt met haar hoofd tegen de achterwand.
pi_80476521
Miss, wat balen zeg!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80476559
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hè bah miss, wat ongelooflijk k*t!

Even een vraagje. Tot welke leeftijd maak je 't bedje kort op? Ik heb het idee dat het nogal zinloos is bij Isabeau. Ze wriemelt net zo lang tot ze helemaal boven ligt met haar hoofd tegen de achterwand.
ik ben er bij een maand of 7 mee gestopt geloof ik. Ik leg ook al een hele tijd geen hydrofiel onder haar hoofd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80476603
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef miss_sly het volgende:.is toch niet gek dat ik dan vraag om snel duidelijkheid te regelen?
Nee, is ook niet gek... maar mannen hè.... Het is zo'n dooddoener maar hier is het ook altijd van toepassing. Als ik gefrustreerd opbel waar hij *noem iets* gelaten heeft, krijg ik gewoon geen antwoord. Dus ik bel met mijn poezeligste stem.... maar ik kan me voorstellen dat die even niet beschikbaar was nadat één of andere malloot je auto gemolesteerd heeft!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80476957
Ah Miss dat is klote zeg
Ik heb trouwens nog nooit zo nagedacht over dat in bed stoppen eigenlijk. Soms doe ik het, soms D., elke dinsdag doet D z'n dochter het, soms m'n schoonmoeder, en volgende week als ze bij mijn moeder is, doet mijn moeder dat. Ik heb niet het idee dat ze er trauma's aan zal overhouden, als ze moe is gaat ze slapen, 't zal d'r worst wezen wie d'r in bed legt. Maar Sly, als jij je er prettiger bij voelt om het zelf te doen, dan doe je dat toch gewoon

Huup, jeetje wat een turbovaart met d'r tandjes Nou ja, dan heb je de ellende maar gehad, hè. Hier is madame al een week bezig met tand nr 2 en het is draaamaaaaa. Slaapt voor geen meter, paniekerig, huilerig, hangerig Zou best makkelijk zijn als ze er dan gewoon drie combineert ofzo

En nog even wat leuker nieuws naast al het slaapleed hier: mijn dochter kan terugzwaaien Gisteren ineens. En elke keer weer. Ze zwaait
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80476992
Arme Tess! Beterschap voor haar

En Karin, dat is echt schrikken zeg! Graeme slaapt altijd alleen in een slaapzakje, want die blijft toch niet onder de dekentjes liggen ook. En als het koud is, heeft hij zo'n dikke slaapzak met mouwen eraan, dus dat is ook wel warm genoeg.

Sly, wat balen zeg!! En mannen reageren soms zo stom he

En 3 tandjes op komst bij Amélie! Logisch dat ze even extra zielig is ja. Zo jammer dat ze niet gewoon met tandjes al geboren worden he.

Graeme heeft zijn eerste blauwe plek. Gister ging hij weer tegen de schuifpui aanstaan, en dan heeft ie dus geen houvast, en toen viel hij, zo met zn voorhoofd op het randje van de pui. Gelijk die vallen en stoten gel erop gesmeerd, en gelukkig was hij al heel snel getroost (mijn baby is wel een bikkel ook ) en nu dus een kleine blauwe plek. Ik vind het zo zielig! Gelukkig heeft ie er zelf geen last van.

Ooh en Willow kan zwaaien! Wat leuk zeg! Graeme doet dat nog niet, probeer het hem wel steeds te laten doen, maar hij heeft er geen zin in haha! Hij kan wel heel leuk zijn armen omhoog gooien als je Hoera roept, dat is ook zo cute!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')