quote:Op maandag 19 april 2010 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Senna gaat vanavond voor het eerst logeren. Ik ga straks naar mijn ouders, en ze blijft daar slapen.
Nu is even de vraag wat ik het beste kan doen: haar zelf nog mee in bed leggen en dan pas naar huis gaan, of na het eten al naar huis gaan, zodat mijn ouders haar in bed leggen.
Als ik haar zelf in bed leg, is dat een beetje vertrouwd, maar dan is het misschien raar als ik er niet ben om haar eruit te halen morgen. Ze zeggen toch dat je beter niet stiekem weg kunt gaan? Als ik al eerder naar huis ga terwijl ze nog wakker is, is de vraag hoe goed ze zal gaan slapen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
quote:Op maandag 19 april 2010 08:58 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen. Aan de ene kant lijkt het me duidelijker als je weg gaat als ze nog wakker is... Aan de andere kant snap ik ook wel het zelf in bed willen leggen.
En het is natuurlijk ook niet zo dat een vreemde haar uit bed komt halen, maar een van je ouders.
Als je haar zelf naar bed brengt zou ik tegen haar zeggen dat als ze wakker wordt, mama er niet is, maar dat opa/oma haar uit bed komt halen.
En dat je haar morgen weer komt ophalen, zoiets. Geen idee wat ze begrijpen, maar je weet maar nooit.
Als ik Mirte ga ophalen op de psz terwijl Iris nog slaapt dan zet ik de babyfoon bij de buren en ik zeg dan altijd tegen Iris dat als ze wakker wordt, het kan zijn dat de buurvrouw haar uit bed komt halen. Tot nu toe nog niet voorgekomen, maar het voelt voor mezelf raar om "zomaar" weg te gaan zeg maar.
quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Miss_sly, ik zou Finn zelf in bed leggen, maar dat is ook omdat hij gewoon een moeilijke slaper is. Wat Nijna zegt zou ik inderdaad ook doen, wel vertellen dat je er morgen weer bent en dat opa of oma haar uit bed komt halen.
quote:Op maandag 19 april 2010 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Miss hoe doe je het anders als je ouders op komen passen? Misschien dat een beetje aanhouden? Dat is wel vertrouwd voor haar. Of dat je ouders haar in bed leggen en jij wacht tot ze slaapt?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mijn ouders op komen passen, dan is dat overdag, eten we met z'n allen en dan als ze tijd hebben doet mijn moeder haar in bad, maar omdat ik na de papfles vaak nog even aanleg, leggen schaap of ik haar altijd in ed. Vaker schaap nog dan ik, eigenlijk.
Ik overleg ook nog wel even met mijn ouders, maar ik geloof dat mijn moeder het wel een prettiger idee vindt als ik Senna in bed leg. Gewoon, voor de rust en duidelijkheid voor Senna. En als ze zo goed slaapt als de afgelopen 2 weken, wordt ze toch niet 's nachts nog wakker, dus dat is wel fijn
ik ben er bij een maand of 7 mee gestopt geloof ik. Ik leg ook al een hele tijd geen hydrofiel onder haar hoofd.quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hè bah miss, wat ongelooflijk k*t!![]()
Even een vraagje. Tot welke leeftijd maak je 't bedje kort op? Ik heb het idee dat het nogal zinloos is bij Isabeau. Ze wriemelt net zo lang tot ze helemaal boven ligt met haar hoofd tegen de achterwand.
Nee, is ook niet gek... maar mannen hè.... Het is zo'n dooddoener maar hier is het ook altijd van toepassing. Als ik gefrustreerd opbel waar hij *noem iets* gelaten heeft, krijg ik gewoon geen antwoord. Dus ik bel met mijn poezeligste stem.... maar ik kan me voorstellen dat die even niet beschikbaar was nadat één of andere malloot je auto gemolesteerd heeft!quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef miss_sly het volgende:.is toch niet gek dat ik dan vraag om snel duidelijkheid te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |