2 of 3 dagen geloof ik.quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Smsjes worden volgens mij een aantal uren opgeslagen op de server van je provider. Dus binnen die tijd je telefoon aanzetten en je krijgt gewoon je sms-jes.
Dat hangt af van de instelling die je zelf instelt op je telefoon. 3 dagen is het maximum.quote:
Dit is trouwens iets wat de verzender in moet stellen!!quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat hangt af van de instelling die je zelf instelt op je telefoon. 3 dagen is het maximum.
Telfort of Rabo Mobiel?quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Dennis101 het volgende:
In principe wel ja, mijn telefoon/provider snappen dat niet helemaal. Krijg soms een sms pas een dag later, ik heb ook een paar keer gehad dat hij niet doorkwam.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef patty het volgende:
Meestal wordt de sms dan opgeslagen bij de TNT, waarnaar je ze bij het dichtsbijzijnde postkantoor kunt ophalen.
Als FIPO zou hij leuk zijn geweest.quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Drifter__ het volgende:
Volgende werkdag na 10.00u kan je ze ophalen @ postkantoor
grap is al gemaakt
Dan valt ie van de mast naar beneden.quote:Op maandag 19 april 2010 09:42 schreef hilliebillie het volgende:
Duh tuurlijk niet.. Je moet iemand precies sms'en als ie z'n telefoon aan heeft staan anders verdwijnt je smsje ergens tussen de zendmasten..
72 uur.quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Smsjes worden volgens mij een aantal uren opgeslagen op de server van je provider. Dus binnen die tijd je telefoon aanzetten en je krijgt gewoon je sms-jes.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef 0013379 het volgende:
nee maar je kunt het wel ophalen bij de postkantoor
Wat een orginele garp!!! ;dquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef 0013379 het volgende:
nee maar je kunt het wel ophalen bij de postkantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |