2 of 3 dagen geloof ik.quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Smsjes worden volgens mij een aantal uren opgeslagen op de server van je provider. Dus binnen die tijd je telefoon aanzetten en je krijgt gewoon je sms-jes.
Dat hangt af van de instelling die je zelf instelt op je telefoon. 3 dagen is het maximum.quote:
Dit is trouwens iets wat de verzender in moet stellen!!quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat hangt af van de instelling die je zelf instelt op je telefoon. 3 dagen is het maximum.
Telfort of Rabo Mobiel?quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Dennis101 het volgende:
In principe wel ja, mijn telefoon/provider snappen dat niet helemaal. Krijg soms een sms pas een dag later, ik heb ook een paar keer gehad dat hij niet doorkwam.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef patty het volgende:
Meestal wordt de sms dan opgeslagen bij de TNT, waarnaar je ze bij het dichtsbijzijnde postkantoor kunt ophalen.
Als FIPO zou hij leuk zijn geweest.quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Drifter__ het volgende:
Volgende werkdag na 10.00u kan je ze ophalen @ postkantoor
grap is al gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |