Je bedoelt je hersen inhoud.quote:Op maandag 19 april 2010 16:12 schreef CartWOman het volgende:
Dat ligt aan ons, onze herseninhoud is te laag.
"la salle" zijn toch behoorlijk streng katholieke scholen (in Belgie)?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef CWC het volgende:
[..]
haha ja dat had ik indd wel doornee als ik er niet heenga ga ik gewoon zeker naar die school daar(la salle
) maarja wachtlijst
Je hebt tegen iemand geroepen " doe die (water?) kraan open" (wat van de leeraar moest?)quote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef CWC het volgende:
[..]
dat is het hem juist niksik vroeg aan dat kind of hij de kraan open wou doen voor de leraar ( i know kinderachtig
) maar school had al de pest aan me en mn moeder overwoog het internaat niet alleen jeugdzorg wou dat.
Met je mega korte zinnen schep je nogal wat onduidelijkheid ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef CWC het volgende:
[..]
de helft van jullie zijn echt fucking traag wist je dat![]()
laat maar in iedergeval bedankt voor mensen die der wle iets van snapten en hun verhaal deelden
Dat ligt aan ons, niet aan hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt je hersen inhoud.
Gelukkig is TS een enorm licht.
Supersize mequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Darkangle het volgende:
Voor de TS, oefen alvast even de volgende zin: "Wilt u daar mayonaise bij?"
quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Re het volgende:
tsja als je een kraan door iemands oogkas douwt kan ik me vorstellen dat dat niet echt tof is...
Tina Turner and her Bunsenburnerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Darkangle het volgende:
TS is verdwenen, zal wel iets in het nieuws komen over een 14 jarig menneke dat een leraar opblies dmv anaal inbrengen van een bunsenbrander, en na eerst te dreigen daad bij woord voegt en het kraantje vol open heeft gegooit.
Of zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |