abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:35:21 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80511730
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:12 schreef CartWOman het volgende:

Dat ligt aan ons, onze herseninhoud is te laag.
Je bedoelt je hersen inhoud.
Gelukkig is TS een enorm licht .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80511750
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef CWC het volgende:

[..]

haha ja dat had ik indd wel door nee als ik er niet heenga ga ik gewoon zeker naar die school daar(la salle ) maarja wachtlijst
"la salle" zijn toch behoorlijk streng katholieke scholen (in Belgie)?

Lijkt dat je leuker of beter dan naar een Internaat te gaan? en waaraan denk je zelf het meest te hebben...?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80511884
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef CWC het volgende:

[..]

dat is het hem juist niks ik vroeg aan dat kind of hij de kraan open wou doen voor de leraar ( i know kinderachtig ) maar school had al de pest aan me en mn moeder overwoog het internaat niet alleen jeugdzorg wou dat.
Je hebt tegen iemand geroepen " doe die (water?) kraan open" (wat van de leeraar moest?)
En dat vatte iemand op als dreigend?
En toen ben je van school getrapt?
pi_80511931
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef CWC het volgende:

[..]

de helft van jullie zijn echt fucking traag wist je dat

laat maar in iedergeval bedankt voor mensen die der wle iets van snapten en hun verhaal deelden
Met je mega korte zinnen schep je nogal wat onduidelijkheid ja.

Een kraan open doen is geen reden voor het internaat. Dat weet ik ook wel, en jij ook. Ergo: je vertelt niet het hele verhaal. Je verzwijgt nogal wat. Mensen willen je best helpen hier op dit forum. Maar dan moet je wel duidelijker zijn. En dat ben je niet.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_80511943
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bedoelt je hersen inhoud.
Gelukkig is TS een enorm licht .
Dat ligt aan ons, niet aan hem natuurlijk.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_80512474
Ik snap er geen fuck van
pi_80513735
er lijken meer steekjes los te zitten aan de TS, of zijn nederlands is zo slecht dat wij hem allemaal niet begrijpen.

Voor de TS, oefen alvast even de volgende zin: "Wilt u daar mayonaise bij?"

Dit zal vast carriere mogelijkheden openen!
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_80513944
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Darkangle het volgende:

Voor de TS, oefen alvast even de volgende zin: "Wilt u daar mayonaise bij?"
Supersize me
pi_80559886
TS is verdwenen, zal wel iets in het nieuws komen over een 14 jarig menneke dat een leraar opblies dmv anaal inbrengen van een bunsenbrander, en na eerst te dreigen daad bij woord voegt en het kraantje vol open heeft gegooit.

Of zoiets.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_80566368
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Re het volgende:
tsja als je een kraan door iemands oogkas douwt kan ik me vorstellen dat dat niet echt tof is...
Ik heb zijn verhaal 2x gelezen, maar ik vind het knap dat jij dit eruit haalt.

Hoop dat ze er een tiep cursus hebben.

hap, hap?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 17:36:45 ]
pi_86579883
Lol zit je nou btw op de la salle ofniet? ik heb op die school daar gezeten er langs:P super lache als je hoort hoe geil ze worden als ze het dorp in mogen:P maarja het beste voor je maat ;)
Lost my ipod :`(
pi_86602291
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap er geen fuck van :')
Lost my ipod :`(
pi_86602928
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Darkangle het volgende:
TS is verdwenen, zal wel iets in het nieuws komen over een 14 jarig menneke dat een leraar opblies dmv anaal inbrengen van een bunsenbrander, en na eerst te dreigen daad bij woord voegt en het kraantje vol open heeft gegooit.

Of zoiets.
Tina Turner and her Bunsenburner :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')