die kinderen lijken er alleen maar op vooruit te zien gegaan...geen maskers meer en gedoe maar gewoon lekker kind zijn en genietenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Felixa het volgende:
De kinderen van Michael Jackson
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meisje is echt haar vader, maar ik ben er nog niet uit of de oudste dan op Tori lijkt, zien jullie dat wel?
Ja en nu overal gevolgd worden door paparazzi en nooit meer rustig over straat kunnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
die kinderen lijken er alleen maar op vooruit te zien gegaan...geen maskers meer en gedoe maar gewoon lekker kind zijn en genieten![]()
gevolgd worden door de paparazi was voorheen ookal, en vroeg of laat zou dat uiteindelijk toch zijn gebeurd... gezellig als je steeds onder het zicht van een nany overal heen moetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja en nu overal gevolgd worden door paparazzi en nooit meer rustig over straat kunnenHet hele punt van die maskers was dat ze niet herkenbaar waren wanneer ze samen met MJ waren, maar wel onherkenbaar en anoniem naar het strand/circus/winkelcentrum/bioscoop whatever konden met hun nanny en met vriendjes, wanneer MJ er niet bij was. Iets wat nu dus niet meer kan omdat ze overal worden gevolgd en gefotografeerd. Lekker genieten hoor.
Niet wanneer ze gewoon met onbekende vriendjes ergens naar toe gingen. Dan wist niemand (en ook de paparazzi niet) wie ze waren en konden ze gewoon hun gang gaan als normale kinderen. Dit heeft een vriend van de familie bevestigd. Natuurlijk, in het bijzijn van MJ werden ze altijd gevolgd door paparazzi, maar daarom liet hij hen juist vaak zonder hem en zonder maskers "gewone" kinderdingen doen. Juist die maskers zorgden er voor dat ze dat stukje normaliteit konden behouden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
gevolgd worden door de paparazi was voorheen ookal, en vroeg of laat zou dat uiteindelijk toch zijn gebeurd... gezellig als je steeds onder het zicht van een nany overal heen moet
Kdenk niet dat die kinderen nu nog met maskers zouden willen lopen. Kom op, die oudste twee zin wat? 12? 13?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja en nu overal gevolgd worden door paparazzi en nooit meer rustig over straat kunnenHet hele punt van die maskers was dat ze niet herkenbaar waren wanneer ze samen met MJ waren, maar wel onherkenbaar en anoniem naar het strand/circus/winkelcentrum/bioscoop whatever konden met hun nanny en met vriendjes, wanneer MJ er niet bij was. Iets wat nu dus niet meer kan omdat ze overal worden gevolgd en gefotografeerd. Lekker genieten hoor.
Mij hoor je ook niet zeggen dat ze nu nog maskers zouden moeten dragen. Ik probeer alleen uit te leggen dat het dragen van maskers vroeger een logisch doel had. Als zij die maskers niet hadden gedragen wist iedereen vanaf dag 1 wie MJ´s kinderen zijn en hadden zij niet tot een jaar geleden een redelijk normaal leven kunnen leiden (iig op de momenten dat ze met vriendjes en zo ergens heen gingen en dus niet herkend werden). Dat is sinds Michael's dood veranderd. Ik denk dat ze het zelf echt niet zo leuk vinden dat ze nu dag en nacht gevolgd worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Kdenk niet dat die kinderen nu nog met maskers zouden willen lopen. Kom op, die oudste twee zin wat? 12? 13?Ik vind ze er erg leuk uitzien, als gelukkige kinderen. Las laatst dat ze binnenkort ook naar een priveschool gaan, en waar ze dus onder de andere kinderen gaan komen. Je kan ze immers ook niet blijven homeschoolen tot na de universiteit.
Ze lijkt mij ook zo'n tofferdquote:
Ja, die voordelen wegen wel op tegen het verlies van hun vader natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
die kinderen lijken er alleen maar op vooruit te zien gegaan...geen maskers meer en gedoe maar gewoon lekker kind zijn en genieten![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Grove belediging aan het adres van Gisele!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |