Heeft een kind wat te willen dan?quote:
Ga er even serieus op in zegquote:Op maandag 19 april 2010 09:25 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is het belangrijk dan?
Natuurlijk heeft een kind wat te willen zeg, damn.
Ja lieve blije fotoquote:
Ze kan zo door naar de hockey in Larenquote:Op maandag 19 april 2010 02:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Komt meer door de vlotte kleding; d'r hoofd wordt wel getekender hoor. (en gelukkig maar, dat ze het niet strak trekt!!)
Vind alleen de kleding van dochterlief wel wat stijfjes. Beetje kakineus voor zo'n jonkie.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef Turbomuis het volgende:
Ben Stiller en z'n vader, acteur Jerry Stiller
[ afbeelding ]
Nee, wist ik ook niet. En ze zijn dus Ben en Jerryquote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat zijn vader is, grappig
quote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, wist ik ook niet. En ze zijn dus Ben en Jerry
[ afbeelding ]
Zoals eerder al geroepen werd, droogt wel opquote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok een beetje van Shiloh. En Knox en Viviënne vind ik ook niet echt mooie kindjes.
Shiloh wordt eind mei vier, dus blijkbaar heeft ze een lelijk gebit. Gelukkig voor haar moet ze nog wisselen danquote:Op maandag 19 april 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Is Shiloh al aan het wisselen, of heeft ze gewoon een lelijk gebit? Ze is nog geen 4, toch?
in the king of queens speelt de vader van ben en ook zijn moeder. (de moeder van spence voor als je dat wat zegt )quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat zijn vader is, grappig
Omg, is dat zijn vader?! Hij speelt ook in The King of Queens!!quote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef Turbomuis het volgende:
Lilly Allen met haar vader, acteur Keith Allen
[ afbeelding ]
Ben Stiller en z'n vader, acteur Jerry Stiller
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in the king of queens speelt de vader van ben en ook zijn moeder. (de moeder van spence voor als je dat wat zegt )
Er is zelfs een aflevering waarin Arthur terugdenkt aan zijn jeugd, toen hij nog een jochie van 10 was. Zijn vader wordt dan gespeeld door zoonlief Benquote:Op maandag 19 april 2010 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook zo uit het hoofd als eerste van King of Queens, wat geinig dat de moeder dan ook nog erin speeltHet is niet geschreven door de vader ofzo?
quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in the king of queens speelt de vader van ben en ook zijn moeder. (de moeder van spence voor als je dat wat zegt )
He! Speelde die vrouw niet de moeder van Steve in SATC?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier papa en mama Stiller.
O ja! Ik dacht al 'waar ken ik haar nou van?' Dat dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Melochan het volgende:
[..]
He! Speelde die vrouw niet de moeder van Steve in SATC?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:39 schreef Takkembah het volgende:
Brad & Vivienne
ik weet niet wat ik van dat kind vind....
Eens hoor. Op die leeftijd vraag ik écht niet aan mijn kinderen wat voor een kapsel ze wensen.quote:Op maandag 19 april 2010 09:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in zeg![]()
Maar naar mijn mening moet je een jong kind niet te veel keuzes geven op dat gebied
Ik ookquote:
Awww!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef Malahide het volgende:
Ondanks een overdaad aan Kingston en Zuma in deze topics is deze gewoon té schattig om te missen.
[ afbeelding ]
Meer foto´s van de Rossdales: klik
Ze heeft wat mongolide trekjes. Misschien trekt het nog bij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan zeg ik het wel; ik vind het niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |