Ik weet niet of veel films zijn opgewassen om te fucken met Tony Montana hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 11:34 schreef Gorro het volgende:
Nogal matig jaar wat mij betreft. Zolang Scarfacemaar niet wint, vind ik alles best.
Van de 21 films die ik genoemd heb, vind ik er 19 beter dan Scarfacequote:Op maandag 19 april 2010 13:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of veel films zijn opgewassen om te fucken met Tony Montana hoor.
Ja, ik. Anders heb ik hem van de week voor niets gekekenquote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Mike het volgende:
Ik wil Flashdance wel zien voor dit tournament. Iemand die het wil ondersteunen?
Was het een goeie film?quote:Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Gatalin het volgende:
Gisteren toevallig The Hunger gezien, die ondersteun ik ook.
Dat je een film ondersteunt om mee te laten doen aan een tournament, wil niet zeggen dat het een goeie film is. Kijk maar eens naar het rijtje dat tot nu toe ondersteunt is.quote:
Het is belachelijk om een film te nomineren voor 'Beste film van 1983' als je het als een slechte film beschouwt. En veel films die genomineerd zijn vind ik weinig aan, maar dat wil niet zeggen dat anderen het geen goede film kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat je een film ondersteunt om mee te laten doen aan een tournament, wil niet zeggen dat het een goeie film is. Kijk maar eens naar het rijtje dat tot nu toe ondersteunt is.
Wat is je punt nu precies? Ik vraag gewoon aan Gatalin of-ie The Hunger een goeie film vond.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het is belachelijk om een film te nomineren voor 'Beste film van 1983' als je het als een slechte film beschouwt. En veel films die genomineerd zijn vind ik weinig aan, maar dat wil niet zeggen dat anderen het geen goede film kunnen vinden.
Ik denk dat hij offline is, maar ik kan jou met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel melden dat zijn antwoord erop 'ja' is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat is je punt nu precies? Ik vraag gewoon aan Gatalin of-ie The Hunger een goeie film vond.
Helaas voor MaskOfSanity moet ik die vraag met nee beantwoorden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat is je punt nu precies? Ik vraag gewoon aan Gatalin of-ie The Hunger een goeie film vond.
Dan ondersteun je dus een film die mogelijk 'de beste' film van 1983 moet worden, terwijl je hem niet eens als een goede film zou betitelen. In een jaar waarin honderden films zijn gemaakt en ook echt goede films.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:24 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Helaas voor MaskOfSanity moet ik die vraag met nee beantwoorden.
Het is wel een film die de sfeer goed neerzet. Het begin is veelbelovend en wist mij direct te boeien, maar het einde vind ik net iets te makkelijk en afgeraffeld, waardoor ik een beetje met een jammergevoel bleef zitten. Ik heb echter het vermoeden dat er hier personen rondhangen die minder met het einde zullen zitten en de film beter waarderen dan ik.
Dat topic is het inderdaad niet, maar op basis van de afzonderlijke meningen zal er een 'beste' film uitkomen lijkt me. Juist doordat er bepaalde films ook afvallen of niet genoeg steun krijgen om überhaupt in aanmerking te komen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:46 schreef Gatalin het volgende:
Persoonlijk vind ik inderdaad dat er betere films zijn verschenen in 1983, maar het is niet het Wat-vindt-Gatalin-de-beste-film-van-1983-topic. Anderen mensen kunnen een totaal andere mening toegedaan zijn, dus misschien dat de meerderheid hier deze film wel het beste vind, ook dat vind ik leuk om te zien. En mochten ze het met mij eens zijn, dan ligt hij er snel genoeg uit, me dunkt.
Je spreekt geen Engels?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Mike het volgende:
Ik wil L'argent op zich nog zien, maar die is wat lastig te vinden met juiste ondertitels.
Dat kan je wel zeggen... de versie die ik had gezien had een ondertiteling van zeer bedenkelijk niveauquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Mike het volgende:
Ik wil L'argent op zich nog zien, maar die is wat lastig te vinden met juiste ondertitels.
steenkolenengels kan ik meestal wel mee leven in een ondertiteling, maar ik weet 99,9 % zeker dat bij deze ook echt de betekenis meerdere keren fout was.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Gatalin het volgende:
Oh, ja, ik denk dat we dezelfde versie hebben, maar ik ben wel gewend aan steenkolenengels, dus voor mij was het niet moeilijk het verhaal te volgen.
Ik vond de openingsscene in het slachthuis niet minder dan geniaal, met precies de goede muziek erbij. Daarna zakte de film inderdaad in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef Mike het volgende:
Niet dat The Outsiders zo geweldig was, maar ik wil het ook niemand aandoen om Rikos ja Rangaistus te laten kijken. Het is allemaal wel okay, maar je kunt je tijd beter besteden aan een van de films die het tournament ook daadwerkelijk zouden kunnen winnen.
Daar lijkt het wel op inderdaad, van na de Tweede Wereldoorlog tenminste.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ronde 2
Geen updates, lijkt me eerlijk gezegd een van de zwakste jaren uit de filmgeschiedenis.
Dat was inderdaad mijn favoriet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De Vierde Man
Verlies van Videodrome van Christine is idd schokkend en onverwacht. (of was dat niet je favoriet Samuel?)
eh... ja je hebt gelijk, even kijken of ik die andere wel goed geteld hebquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Daar moeten we maar vanuit gaan. Bij deze is de finale gesloten en hebben we een winnaar!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |