Je spreekt geen Engels?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Mike het volgende:
Ik wil L'argent op zich nog zien, maar die is wat lastig te vinden met juiste ondertitels.
Dat kan je wel zeggen... de versie die ik had gezien had een ondertiteling van zeer bedenkelijk niveauquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Mike het volgende:
Ik wil L'argent op zich nog zien, maar die is wat lastig te vinden met juiste ondertitels.
steenkolenengels kan ik meestal wel mee leven in een ondertiteling, maar ik weet 99,9 % zeker dat bij deze ook echt de betekenis meerdere keren fout was.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Gatalin het volgende:
Oh, ja, ik denk dat we dezelfde versie hebben, maar ik ben wel gewend aan steenkolenengels, dus voor mij was het niet moeilijk het verhaal te volgen.
Ik vond de openingsscene in het slachthuis niet minder dan geniaal, met precies de goede muziek erbij. Daarna zakte de film inderdaad in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef Mike het volgende:
Niet dat The Outsiders zo geweldig was, maar ik wil het ook niemand aandoen om Rikos ja Rangaistus te laten kijken. Het is allemaal wel okay, maar je kunt je tijd beter besteden aan een van de films die het tournament ook daadwerkelijk zouden kunnen winnen.
Daar lijkt het wel op inderdaad, van na de Tweede Wereldoorlog tenminste.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ronde 2
Geen updates, lijkt me eerlijk gezegd een van de zwakste jaren uit de filmgeschiedenis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |