Ik weet je woonplaatsquote:Op maandag 19 april 2010 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan blijf ik voor jou een eeuwig geheimzinnig persoon.... ergenssss uit het lannnnnnnd............
JAquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?
ja ben vroeg thuis, moet morgen werkenquote:
Wat een lame excusequote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Niet het mijnequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 wasquote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
My point exactlyquote:Op maandag 19 april 2010 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 was...
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?quote:Op maandag 19 april 2010 01:30 schreef oinaru_isan het volgende:
En morgen komt het hele verhaal nog een keer, vanuit het perspectief van Ang3l.
Ik claim de rechten!quote:Op maandag 19 april 2010 01:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy.quote:
quote:
Misschien is Tibo dat welquote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
Ik vind em geniaalquote:
:-) nee joh niets aan de hand :-)quote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
nothing changedquote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) nee joh niets aan de hand :-)
hoe is het hier, of hier, met jouw en de rest :-)
me 2 maar het is hier nu al zwaar benauwdquote:Op maandag 19 april 2010 01:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vooral moe en ga zo slapen denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2010 01:52 schreef Stroekie het volgende: blijkbaar niet nee
![]()
![]()
[..]
nothing changed
als je verliefd bent heb je geen excuus nodigquote:
Zeg ratelslangquote:Op maandag 19 april 2010 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja ik bedoel....
Dan zit je daar. Er zitten twee meneren een deur verderop met allemaal spanningen en dingen. Die willen/moeten praten. En jij bent in dat verhaal, ook al hoor je veel, een buitenstaander omdat jij geen onderdeel bent van het verhaal. Je bent bij iemand thuis zoals afgesproken, dan mailt iemand na een kwartaal en hop een uur later zit hij daar. Ja wat moet je dan??![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 was...
Wat wordt het weer lekker eenzijdig neergezetquote:
He wat fijn dat jij er ook weer bentquote:Op maandag 19 april 2010 01:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
ja kdacht laat ik even teruglezen die paar paginas, zo lang afwezig
en dan zie ik Tibo staan , yet again
mn maag draaide even om
we zitten hier niets voor niets in [homo]quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wordt het weer lekker eenzijdig neergezet
Snap ik filmbabe van mequote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik zei was ook een grapje he, mind the PI en de.
Ja dat wordt weer gioed duidelijk gemaakt inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zitten hier niets voor niets in [homo]
ik doe het wel goed, ik bemoei me over het algemeen er niet echt mee.quote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer goed duidelijk gemaakt inderdaad
Zie dikke vette editquote:Op maandag 19 april 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook een beetje, en niks ten nadele van hem, TMM he, die heeft ook een manier om zaken wat gedramatiseerd neer te zetten
.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie dikke vette edit
En ik denk dat dat het enige is wat ik er verder over ga zeggen.
is dat inclusief fok?quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Dat is sowieso met dat leven van mij geloof ik
Ik heb niet voor niets rond de 2000 pagina's aan dagboek!
(eerste schrijven van 1996)
O nee, dan zit ik op de 5000quote:
Ja kloptquote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zo vaak schrijf je niet anders. Althans, niet op je online dingetje.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Stroekie het volgende:
samen met de helft van m'n collega's ging ik vanochtend ook de mist in op het vernieuwde knooppunt batadorp op de a2 en moest ik in eersel keren
quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erik... het gaat in [Singles] over The Fountain![]()
![]()
En ik merk dat als ik hem uitleg zoals ik hem zie... dat ik gewoon weer kippenvel krijg.
neeeeee dan word ik veel te vaak emoquote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Waarom gaat het er hier niet vaker over
!
Haloa soa nichtquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Voor een rel dus.
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.quote:
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...quote:
nope ik houd me buiten de rellen hierquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je meldt je aan?
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...
He wat, wie? en wie heeft indirect sex gehad met soadave?quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |