Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeetquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
Ik wil geen discussie, ik wil alleen een paar simpele voorbeelden van "elke gelegenheid" en aangezien je daar niet mee komt ben jij degene die lult Gert.quote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je zat net te lullen dat je er geen discussue over wilde aangaan.
Nou dan zegt dat je maar genoeg. Lies gaf net al een voorbeeldje en zo zijn er nog veel meer. En ik ga ze niet terugzoeken. Maar las je nooit sneerde naar Lies dan heb ik het totįįl verkeerd begrepen, domme ikke.
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Ja prop het dan ook niet door je strotquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hč.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.
Maar ik heb beloofd dat ik vandaag niet meer zal zeiken, dus je moet morgen toch echt een krantje kopen
Je moet het ook stoppen daar waar Fann haar raketjes laat. Geheid is je hoofdpijn wegquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
Oa met de creidt card van ma![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeet?
ff opwarmen danquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Dat was ik sowieso niet van plan, daarvoor zitten we nog tekort in deze eeuw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hč.
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
You're welcomequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenmaar bedankt voor de info
Je was vast op zoek naar een subforum. Ik ben op zoek naar een spelletje.quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 ofzo?
ik weet niet hoe ik nou weer bij msn nieuws kom
Als je je hotmail afsluit?quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 ofzo?
ik weet niet hoe ik nou weer bij msn nieuws kom
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?quote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenmaar bedankt voor de info
Misschien over een paar maanden wel als we de heetste zomer ever hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het gemist van die raketjes....en ja dat wil ik graag ook zo houden
Ijsjes op de grond gooienquote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien over een paar maanden wel als we de heetste zomer ever hebben
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je doodlejimp al?quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Je was vast op zoek naar een subforum. Ik ben op zoek naar een spelletje.
Daarna ga ik op zoek naar mijn bed. Maar al die prikkels. Ze zijn overal!![]()
Nite Lies!![]()
En dat doe ik eik nooit meer want groeten is uit.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?
Volgens mij gingen die raketjes niet op de grondquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.
Wat is een babbelbox?quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.
Nee, zie. Ik word zo afgeleid.quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je doodlejimp al?
Echt leuk!
Ja prikkels ze zijn overal, bubbels ook
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van ijs, maar ik heb vanmiddag weer eens zo'n heerlijke Solero Bosvruchten opquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo dol op wafelijsjes
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van ijs, maar ik heb vanmiddag weer eens zo'n heerlijke Solero Bosvruchten op![]()
En wederom gezwaaid bij S.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!
En nergens is het ijs zo lekker als in Italie, en laat ik deze zomer nou naar Italie gaanquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij deze
![]()
Ik ben meer van de waterijsjes, en schepijs, tenminste goed schepijs wat echt smaakt naar bv. citroen
Lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nergens is het ijs zo lekker als in Italie, en laat ik deze zomer nou naar Italie gaan
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hč.quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ze flikkerden jou er niet af want die gulden per minuut was kassa.
Internaat!quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hč.
Ze deden daar niet aan permbans.
Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gejankt natuurlijk want ik was bang dat ze me in een internaat zouden proppen.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hč.
Ze deden daar niet aan permbans.
Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gejankt natuurlijk want ik was bang dat ze me in een internaat zouden proppen.
Slaap lekker Dquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Ik hoor dat het bedtijd is
Daar zal ik dan maar braaf gevolg aan geven
Truste
Ow zo iets had mij ook kunnen overkomen...gelukkig kende ik het nietquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Truste
Oh nee echt?quote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Internaat!
Ik wou naar kostschool, net als Pitty. En Pat en Ann.
Maar denk maar niet dat ik moch.t!
Heel netjes.quote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Truste
Pittyquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Internaat!
Ik wou naar kostschool, net als Pitty. En Pat en Ann.
Maar denk maar niet dat ik moch.t!
Zitten er spetters op je fobo?quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik word bedankt door iemand, maar ik weet heul niet waarvoor
quote:
10/11/ ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen dan? Wat voor liedjes? Kabouter Spillebeen enzo?
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee echt?
Wat deden Pitty, Pat en Ann daar dan??
Internaat was echt afschuwelijk leek me. Op een gegeven moment gaf ik me over aan het gedreig. "Ja nou, doe dan! Breng me dan!!" Moest ik naar boven. Lekker consequent zeg.![]()
Daardoor ben ik nu verknipt en kan ik niet tegen prikkels.
Nachetlijke picknicks houden aan het zwembad!quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee echt?
Wat deden Pitty, Pat en Ann daar dan??
Internaat was echt afschuwelijk leek me. Op een gegeven moment gaf ik me over aan het gedreig. "Ja nou, doe dan! Breng me dan!!" Moest ik naar boven. Lekker consequent zeg.![]()
Daardoor ben ik nu verknipt en kan ik niet tegen prikkels.
Die heb ik helemaal stuk gelezen, geloof dat mijn moeder ze in de kelder heeftquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
ik had ook alle delen van de dolle tweeling....
En je kent die dankbare persoon wel?quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent erg
![]()
Nee op hyves, heb vriendelijk teruggekrabbeld: graag gedaan, maar wat heb ik gedaan dan?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Noek het volgende:
[..]
10/11/ ofzo.
Nee joh, Dolly Dots en Mel & Kim. Dutch Treat was toen ook net uit.
Ging ik gewoon die lp door die telefoon builen. Weken gedaan gewoon. Werden ze weleens boos maar ja talent laat zich niet tegenhouden hč.
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.
Mijn moeder wist niet waar ik het over had. "Speelgoed? Waar?"
"Nou, in het stoute kindertjeshuis".
Want dat had ze een uurtje daarvoor gezegd toen ik weer stout was geweest, dat ik daar heen moest.
Dat had ik in het uur daarna al helemaal als feit geaccepteerd en me een voorstelling van gemaakt.
Nou,, toen kreeg stoute Gertje toch wel even een knuffel.
Ja heel goed zelfsquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Mn buuv riep altijd tegen de jongens: Als je niet luistert krijg je oorbellen!![]()
Haha en braaf ze ineens waren![]()
Ik moet ze binnenkort ophalen uit amersfoortquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal stuk gelezen, geloof dat mijn moeder ze in de kelder heeft![]()
Zouden ze nu nog leuk zijn?
Het stoute kindertjeshuis! *hart breektquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.
Mijn moeder wist niet waar ik het over had. "Speelgoed? Waar?"
"Nou, in het stoute kindertjeshuis".
Want dat had ze een uurtje daarvoor gezegd toen ik weer stout was geweest, dat ik daar heen moest.
Dat had ik in het uur daarna al helemaal als feit geaccepteerd en me een voorstelling van gemaakt.
Nou,, toen kreeg stoute Gertje toch wel even een knuffel.
Als mijn mams ze niet meer heeft wil ik ze lenenquote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet ze binnenkort ophalen uit amersfoort
quote:Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als mijn mams ze niet meer heeft wil ik ze lenen
Dat wordt een "wordt vervolgd" verhaalquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heel goed zelfsSnap er niks van
Nah lost zich vanzelf wel op
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vorig jaar alle delen van de Dolle Tweeling gekregen van mn vriendin![]()
Mooi gebundeld.
Ik had toen ik 7 was een ongeluk gehad, lag in het ziekenhuis. Kreeg ik van mn tante mn eerste 'De Dolle Tweeling'.
Ik: oh leuk! De Dulle Tweeling.
Mn moeder: Nee, die hersenschudding is nog niet over![]()
Blij dat ik nooit Ali Baba en de 40 rovers heb gelezen
quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Het stoute kindertjeshuis! *hart breekt
Mijn handjes zouden boven het graf uitgroeien als ik mijn moeder zou slaan. Prima hoojj zei ik, ik laat me wel cremeren. En toen liet ik haar alle hoeken van de kamer zien.
Ah nee hoojj, niet mijn arme moedertje. Ze had mijn broer en dat was al straf genoeg.![]()
Wel was het waar van dat graf en mijn crematiewens. Nou, dan ging ik naar een internaat!
Wat vroeg!quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar mijn bedje, half 6 de wekker weer![]()
Slaap lekker voor straks allemaal
Giel Beelen denkt dat ookquote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
tatjana mot niet zeiken. sieneke gaat ons de finale in zingen
go sieneke
Slaap lekker Kallyquote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar mijn bedje, half 6 de wekker weer![]()
Slaap lekker voor straks allemaal
ik zeg dat vanaf t begin.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Giel Beelen denkt dat ook![]()
En ik geef haar ook een goede kans
En en en de paardenboekjes! En De Vijf! En en en hmmm De Vijf Detectives!quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
ik had ook alle delen van de dolle tweeling....
Dan loop je wel het risico dat ie roept "oh leuk, oorbellenquote:
Nah, dan ga je toch op tijd naar huis om "thuis te werken"quote:Op maandag 19 april 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, alleen het weer ziet er nu al erg lekker uit
.
Succesquote:
Spannend! Vertel! Wordt het met of zonder oorbellen?quote:
Ah ok, dan is nu alles me duidelijkquote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Over Sieneke! Die heeft advies gekregen. Van Tatjana "maar buurman wat doet u nu" Simic!
Je loopt nu krom en hebt een ruitjespatroon op je rug?quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
Gisteren de hele middag heerlijk in den hangmat gelegen. Wat een leven.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
![]()
De grijns is niet van m'n gezicht te krijgen
Ah!quote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat voor een sjofele hangmatten jij gewend bent, maar die van mij is geheel van stof en je ligt erin als in de baarmoeder.quote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Je loopt nu krom en hebt een ruitjespatroon op je rug?
Geniet ervan!quote:
Dat jij dat nog weetquote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een sjofele hangmatten jij gewend bent, maar die van mij is geheel van stof en je ligt erin als in de baarmoeder.
In foetus-houding?quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een sjofele hangmatten jij gewend bent, maar die van mij is geheel van stof en je ligt erin als in de baarmoeder.
Terechtquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Soms. Als ik even een uiltje knap (wat een rare uitdrukking!). Maar meestal gewoon op mijn rug. Eenmaal in de hangmat, wil je er nooit meer uit.quote:
Mooi...quote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
![]()
Plants vs Zombies heb ik ook ja. Zo stom!quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Oh Noek! Omdat ik heb teruggelezen. Voor 79 cent kun je Gamebox kopen in de appstore, met 28 spellen in één, compleet met kuikenLemmings. DoodleJump is idd ook een musthave, Fling, Toki Tori, The Creeps en Plants versus Zombies.
Ja, ik speel veel spelletjes op mijn iPhone.
Ik kom bij een level maar niet verder. Met al die grafzerken, dan heb ik steeds te weinig anti-zombiespul en eten ze mijn brein op.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
Plants vs Zombies heb ik ook ja. Zo stom!![]()
Maar tofheid, ga hem er zo opzetten. Thanks!
Awwww, wat lievvvv.quote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het één verband houdt met het anderquote:Op maandag 19 april 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
Whehe ik ben morgen vrij.
En m'n ex kan niet terugvliegen naar huis door een vulkaanuitbarsting nadat ze hier op een festival was, dus die blijft een paar dagen logeren.
Ik vermoed ook wel dat men weer eens alle registers open getrokken heeft en dat er sprake is van overkill. Mijn huisarts zit vast in Portugal en houdt daar nu spreekuurquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Een vriendin van mij zou afgelopen weekend terug komen van een weekje New York, die zit dus nog in Amerika.
Maar nou hoorde ik vanmorgen van Benno Baksteen, 's Neerlands hoop bij vliegrampen, dat het een overdreven reactie is geweest om het luchtruim dicht te gooien.
Echt niet! Bali is te ver om te zwemmen!quote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar, wat mij betreft blijven die dingen lekker aan de grond het komende jaar, vind het wel lekker rustig eigenlijk, zo'n mooie lege lucht.
Dan ga je maar naar Ameland, dat valt te lopen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet! Bali is te ver om te zwemmen!
Ok, dat is waar. Dan doen we alleen maar intercontinentale vluchten toestaanquote:Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je gaat me de boot, moet je nu alvast weg, maar dat vergoedt Teun wel.quote:Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je eerst met de Oriėnt Express naar Istanbul, en daarvandaan verder naar Bali, lijkt me een prachtige reisquote:Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan mis ik de bruiloft van mijn vrienden. Dan moeten ze daar heel idyllisch trouwen zonder dat de beste vrienden aanwezig zijn. En ik ben er ook al niet bij.quote:
Kan Teun haar niet gewoon even brengen.... met de zeilbootquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gaat me de boot, moet je nu alvast weg, maar dat vergoedt Teun wel.
Ik ga vanavond mijn koffer pakken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Leandra het volgende:
Moet je eerst met de Oriėnt Express naar Istanbul, en daarvandaan verder naar Bali, lijkt me een prachtige reis
Ik heb daar zo'n zwak voor hč... dat lijkt me zo briljant, met de Oriėnt Express van Parijs naar Istanbulquote:
Neenquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gaat me de boot, moet je nu alvast weg, maar dat vergoedt Teun wel.
Neenquote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Teun haar niet gewoon even brengen.... met de zeilboot
Party pooperquote:
Gewoon doen dan maar hčquote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n zwak voor hč... dat lijkt me zo briljant, met de Oriėnt Express van Parijs naar Istanbul
Probleem opgelostquote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Party pooper![]()
Maar ik begrijp dat Cc ook liever met de Oriėnt Express naar Istanbul gaat... dat scheelt dan weer, niet dat je haar hart breekt met je weigering haar te brengen ofzo
Weet je wel wat dat kost?!quote:
Daar kan het ukkie zich toch niets meer van herinneren als hij groter isquote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?!![]()
Dan moet dat kind straks in een badje op een paar handdoeken liggen omdat mama geen bedje meer kon kopen, want een treinreisje was belangrijker
Pure romantiek en dan Istanbul consequent Constantinopel blijven noemen. En natuurlijk een moord onderweg, voor het nodige tijdverdrijf.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb daar zo'n zwak voor hč... dat lijkt me zo briljant, met de Oriėnt Express van Parijs naar Istanbul
Dat is helemaal niet duur, maar dan zit je allemaal tussen die Oost-Europese onwelriekende gasten inquote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?!![]()
Dan moet dat kind straks in een badje op een paar handdoeken liggen omdat mama geen bedje meer kon kopen, want een treinreisje was belangrijker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zijderoutequote:De zuidelijke route gaat door Turkestan-Khorasan en Iran naar Mesopotamiė en dan naar Antiochiė aan de Middellandse Zee.
Steden op de zijderoute, zijn: Antiochiė, Damascus, Bagdad, Isfahan, Merv, Constantinopel, Balkh, Samarkand, Tasjkent, Kashgar, Ürümqi, Xi'an en Hotan.
Das een heel ander verhaal dan deze....quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet duur, maar dan zit je allemaal tussen die Oost-Europese onwelriekende gasten in
http://www.tiaratours.nl/(...)fRkqECFUgsDgodTUiyPw
Uiteraard, en dan het liefst een Peter Ustinov achtige Poirot aan boord... en een Miss Marple, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pure romantiek en dan Istanbul consequent Constantinopel blijven noemen. En natuurlijk een moord onderweg, voor het nodige tijdverdrijf.
8.000 euro ... in nog geen 8.000 jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
Das een heel ander verhaal dan deze....
http://www.treinreiswinke(...)ress/parijs_istanbul
Dit was toch echt de reis waar ik vanuit ging....
En dan het liefst de cabin suite natuurlijk, maar een 2 pers. compartiment mag ook
Ie bin gewoon een lux peerdquote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das een heel ander verhaal dan deze....
http://www.treinreiswinke(...)ress/parijs_istanbul
Dit was toch echt de reis waar ik vanuit ging....
En dan het liefst de cabin suite natuurlijk, maar een 2 pers. compartiment mag ook
Per persoon hč..... en ik wilde toch echt wel met z'n tweeėn gaan (ja, en dan bedoel ik niet mezelf en die binnenboordkoter)quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
8.000 euro ... in nog geen 8.000 jaar.
Kun je straks, als je gestopt bent met roken, allemaal betalenquote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
Ik was als kind al geļmponeerd door de zijderoute. De caravaans, de spijzen, de kruiden, de stoffen. Ook die loopt door Constantinopel, de zuidelijke tenminste want feitelijk was het meer dan één route.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zijderoute
Die vent van je kan toch wel die goedkope variant nemen? Je ziet elkaar 's avonds wel weerquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Per persoon hč..... en ik wilde toch echt wel met z'n tweeėn gaan (ja, en dan bedoel ik niet mezelf en die binnenboordkoter)
En dan krijg ik als single zeker ook nog eens een toeslag.quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:
Per persoon hč..... en ik wilde toch echt wel met z'n tweeėn gaan (ja, en dan bedoel ik niet mezelf en die binnenboordkoter)
Ja, gezellig samen op reisquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vent van je kan toch wel die goedkope variant nemen? Je ziet elkaar 's avonds wel weer
Ja, dat is ook zo bizar. Je zou d'r tegen de zomer bijna een relatie voor nemenquote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan krijg ik als single zeker ook nog eens een toeslag.
Ha! Heb je Peking Express gezien? Ik wou dat ik zo'n reis kon maken, gewoon te voet waar het kan. Maar daar is nog wel even wat meer voor nodig dan geld.quote:Op maandag 19 april 2010 13:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je straks, als je gestopt bent met roken, allemaal betalen
quote:KNMI: eerste as dwarrelt dinsdag neer
DE BILT - De kans is groot dat de eerste asdeeltjes uit de IJslandse vulkaan dinsdag op de Nederlandse grond landen. Dat heeft het KNMI maandag gemeld.
Oh, wereldsquote:
Met een gewone trein, volgens mij leuker, want contact met lokale bevolking, is het vast goed te betalenquote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha! Heb je Peking Express gezien? Ik wou dat ik zo'n reis kon maken, gewoon te voet waar het kan. Maar daar is nog wel even wat meer voor nodig dan geld.
Zit je tussen al de geiten en kippen. Is even leuk om de sfeer te proeven, maar ik zou het al snel beu zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met een gewone trein, volgens mij leuker, want contact met lokale bevolking, is het vast goed te betalen
Jij loopt dit topic gewoon overal te spammen hč, in de hoop dat er ergens een antwoord van iemand komt dat lokale buurtsuper X (Golff, Meermarkt of Coop) dat spul ook heeftquote:Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef remlof het volgende:
Waarom hebben ze Bacon Knabbels alleen bij de Plus en Spar? zo
't Is een luxe probleem hčquote:Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef remlof het volgende:
Waarom hebben ze Bacon Knabbels alleen bij de Plus en Spar? zo
Nou wat Cc zegt, ik zou me al gauw verkrampt gaan voelen op die houten bankjes ingeklemd tussen de kippen en de knoflookgeur. In Peking Express moesten ze zelf om onderkomen vragen en dat lukte ook altijd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een gewone trein, volgens mij leuker, want contact met lokale bevolking, is het vast goed te betalen
Met wat smeergeld regel je bij iedere conducteur in die landen een coupé voor je alleenquote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je tussen al de geiten en kippen. Is even leuk om de sfeer te proeven, maar ik zou het al snel beu zijn.
En is het nu wel of niet een risico voor de gezondheid. Ik heb geen mondkapje.quote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het nu nog één dag langer kan wachten, dan hebben we as-woensdag![]()
[..]
Doen ze vooral vaag over, want ze willen hun vingers niet brandenquote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En is het nu wel of niet een risico voor de gezondheid. Ik heb geen mondkapje.
quote:Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) meldde eerder al dat de deeltjes zo verdund zijn, dat er in principe geen risico voor de volksgezondheid bestaat.
Dat soort dingen zijn idd alleen maar leuk als het een niet al te lange reis is, ik weet dat mijn vader dat in 1984 in Tunesiė deed... die wilde van Sousse een dagje naar Tunis en besloot 3de klas te reizen, voor de leuk, tussen de kippen en dergelijke.quote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou wat Cc zegt, ik zou me al gauw verkrampt gaan voelen op die houten bankjes ingeklemd tussen de kippen en de knoflookgeur. In Peking Express moesten ze zelf om onderkomen vragen en dat lukte ook altijd.
Maar dan is je hele initiėle idee van tussen de plaatselijke bevolking zitten toch weg?quote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met wat smeergeld regel je bij iedere conducteur in die landen een coupé voor je alleen
Dat hoeft toch niet, daar ga je tussen zitten als je daar behoefte toe voelt en als de knoflookgeur je te zwaar wordt duik je je eigenste zwarte coupé weer in.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan is je hele initiėle idee van tussen de plaatselijke bevolking zitten toch weg?
Ja, dan kun je beter in een echte Oriėnt Express naast Peter Ustinov zittenquote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan is je hele initiėle idee van tussen de plaatselijke bevolking zitten toch weg?
Dat heet proeven van de couleur localequote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn idd alleen maar leuk als het een niet al te lange reis is, ik weet dat mijn vader dat in 1984 in Tunesiė deed... die wilde van Sousse een dagje naar Tunis en besloot 3de klas te reizen, voor de leuk, tussen de kippen en dergelijke.
En dan te bedenken dat hij in NL meestal 1ste klas reist![]()
![]()
Nee idd... het moet wel leuk blijven.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heet proeven van de couleur localeEen dag gaat dan nog wel, een reis van weken niet.
Daar word je niet wijzer van inderdaad. Ach we krijgen zoveel stof binnen, ik las laatst dat jij wel eens met asbest kreeg te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doen ze vooral vaag over, want ze willen hun vingers niet branden
[..]
Ja, maar jij had er toch problemen mee? Al hoef ik ook niet met sjofele figuren in dezelfde zespersoonscabine met maar vier wissel-slaapplaatsen te slapen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt daar gewoon een goed, sterk en gezond lijf voor nodig. Anders zit je zo onder de jeuk, krijg je hoofdpijn van de herrie en de stank, gaat je maag protesteren, krijg je overal spierpijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... het moet wel leuk blijven.
Ja, toen ik een jaar of vijftien was, kassen ombouwen naar witlofteelt. Glas eruit, eternietplaten erin. Op maat zagen met een haakse slijper, zonder mondkapjequote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word je niet wijzer van inderdaad. Ach we krijgen zoveel stof binnen, ik las laatst dat jij wel eens met asbest kreeg te maken.
Vroagah had mijn moeder in de keuken een asbestplaatje, eigenlijk gewoon een warmhoudplaatje. zou dat nou ook schadelijk zijn geweest?quote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word je niet wijzer van inderdaad. Ach we krijgen zoveel stof binnen, ik las laatst dat jij wel eens met asbest kreeg te maken.
Peter Ustinov is King! De ultieme Poirot. Net als Margaret Rutherford nog steeds de ultieme Miss Marple is.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, dan kun je beter in een echte Oriėnt Express naast Peter Ustinov zitten
Darn, als Bart Veldkamp al kwaaltjes kreeg dan is het wel heel ernstigquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt daar gewoon een goed, sterk en gezond lijf voor nodig. Anders zit je zo onder de jeuk, krijg je hoofdpijn van de herrie en de stank, gaat je maag protesteren, krijg je overal spierpijn.
Alhoewel: niemand minder dan Bart Veldkamp gaf Peking Express op omdat hij allemaal kwaaltjes kreeg.
Alleen als het afbrokkelt en er vezels in de lucht komen. Een hele plaat kan geen kwaad, die had je vroeger ook altijd achter kachels meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroagah had mijn moeder in de keuken een asbestplaatje, eigenlijk gewoon een warmhoudplaatje. zou dat nou ook schadelijk zijn geweest?
Oeh, we hebben hier ook nog een Miss Marple DVD in de kast staan met Rutherford als Miss Marplequote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter Ustinov is King! De ultieme Poirot. Net als Margaret Rutherford nog steeds de ultieme Miss Marple is.
Nee, ik hoop dat iemand verantwoordelijk voor de inkoop bij de C1000 dat topic leest en dat ik dan binnenkort ook Bacon Knabbels bij "mijn" supermarkt kan kopenquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij loopt dit topic gewoon overal te spammen hč, in de hoop dat er ergens een antwoord van iemand komt dat lokale buurtsuper X (Golff, Meermarkt of Coop) dat spul ook heeft
Dan ga ik maar niet al mijn spaargeld verbrassenquote:Op maandag 19 april 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen als het afbrokkelt en er vezels in de lucht komen. Een hele plaat kan geen kwaad, die had je vroeger ook altijd achter kachels meen ik mij te herinneren.
Dus eigenlijk hoop je dat iedereen naar jouw topic komt, gaat roepen hoe ze er van balen dat die krengen amper verkrijgbaar zijn, en dat het dan nut heeft om de link van dat topic naar de inkoopmanager van de C-mille te mailen....quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat iemand verantwoordelijk voor de inkoop bij de C1000 dat topic leest en dat ik dan binnenkort ook Bacon Knabbels bij "mijn" supermarkt kan kopen
Je hoeft je in jouw geval niet zo heel veel zorgen te maken. Er zijn tienduizenden mensen geweest die dagelijks met dat spul hebben gewerkt en in onderstaand plaatje kun je zien hoeveel mensen daadwerkelijk getroffen zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet al mijn spaargeld verbrassen
Ik nam het ook niet al te serieus, die tabel ziet er wel serieus uitquote:Op maandag 19 april 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft je in jouw geval niet zo heel veel zorgen te maken. Er zijn tienduizenden mensen geweest die dagelijks met dat spul hebben gewerkt en in onderstaand plaatje kun je zien hoeveel mensen daadwerkelijk getroffen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoop je dat iedereen naar jouw topic komt, gaat roepen hoe ze er van balen dat die krengen amper verkrijgbaar zijn, en dat het dan nut heeft om de link van dat topic naar de inkoopmanager van de C-mille te mailen....
Ja, maar wel aardig om te zien is dat het aantal mensen dat het heeft toeneemt en de mortualiteit afneemt. De behandelmethodes worden dus beter?quote:
Tsja, aan mij heb je dan niets, ik eet geen kaas, dus ook geen kaasknabbels, verder ben ik geen fan van varkensvlees en laat bij de Mac m'n Big Tasty zonder kaas en zonder bacon klaarmaken, en tot slot doe ik amper boodschappen, en als ik ze doe dan is het niet bij de C-mille....quote:
Mijn vriend had eens brand op zijn kookplaat en daardoor smeulde ook de bovenkant van de koelkast weg. Daar zat iets bijna zwarts in, een raar ondefinieerbaar materiaal. Ik vraag me nog steeds wel eens af of dat asbest geweest kan zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen als het afbrokkelt en er vezels in de lucht komen. Een hele plaat kan geen kwaad, die had je vroeger ook altijd achter kachels meen ik mij te herinneren.
De C1000 hier heeft ze wel, al besef ik dat jij daar weinig aan hebtquote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat iemand verantwoordelijk voor de inkoop bij de C1000 dat topic leest en dat ik dan binnenkort ook Bacon Knabbels bij "mijn" supermarkt kan kopen
Van wanneer was dat ding dan, want het mag al jaren en jaren niet meer gebruikt worden. .quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend had eens brand op zijn kookplaat en daardoor smeulde ook de bovenkant van de koelkast weg. Daar zat iets bijna zwarts in, een raar ondefinieerbaar materiaal. Ik vraag me nog steeds wel eens af of dat asbest geweest kan zijn.
Gezien, 7 weken is nog wel een beetje te vroeg om het te horenquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:
Leandra wat fijn dat je het hartje hebt gehoord
Even denken, de koelkast was van na 1995.quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van wanneer was dat ding dan, want het mag al jaren en jaren niet meer gebruikt worden. .
quote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De C1000 hier heeft ze wel, al besef ik dat jij daar weinig aan hebt
Dan kan er volgens mij nooit meer asbest in gezeten hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Even denken, de koelkast was van na 1995.
quote:Hoe herken je asbest?
Alle asbesthoudende producten hebben een vezelige structuur, alhoewel dat bij hechtgebonden producten en materialen vaak moeilijk te zien is. Wit asbest werd het meest gebruikt. Producten en materialen met wit asbest hebben een witte tot lichtgrijze kleur. Een andere aanwijzing is de leeftijd.
Producten van vóór 1983 kunnen losse asbest bevatten; hechtgebonden asbest is toegepast tot 1993. Andere informatiebronnen zijn de fabrikant of leverancier van het materiaal of de eigenaar/verhuurder van een huis. Alleen een microscopische analyse kan uitsluitsel geven of het materiaal of product werkelijk asbest bevat.
De Keuringsdienst van Waren informeert mensen die vermoeden dat zij asbest in of om het huis hebben. Zij hebben ook adressen van laboratoria die monsters kunnen onderzoeken. Een deskundig asbestinventarisatiebedrijf kan nagaan of in een woning asbest aanwezig is. Aan deze onderzoeken zijn kosten verbonden.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien, 7 weken is nog wel een beetje te vroeg om het te horen
Hmm... 1993. Stel je nou voor dat die nieuwgekochte koelkast toen toch al een paar jaartjes oud was.quote:Op maandag 19 april 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kan er volgens mij nooit meer asbest in gezeten hebben![]()
[..]
Geeft nix, voor mij is het ook allemaal nieuw, bij zoonlief heb ik bij hoge uitzondering 1 echo gehad met zo'n 22 weken zwangerschap, dus dat de gynaecoloog nu vroeg of ik al een echo-afspraak voor over 2 weken gemaakt had verbaasde mij ookquote:
dus over 2 weken mag je weer? Leuk! En fijn dat ze het extra in de gaten houden.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix, voor mij is het ook allemaal nieuw, bij zoonlief heb ik bij hoge uitzondering 1 echo gehad met zo'n 22 weken zwangerschap, dus dat de gynaecoloog nu vroeg of ik al een echo-afspraak voor over 2 weken gemaakt had verbaasde mij ook
Hoewel hij me na de miskraam wel gezegd had dat ik met een volgende zwangerschap extra echo's mocht, maar toch...
Dan nog zou ik mij geen zorgen maken. Tienduizenden mensen die er dagelijks mee werkten, minder dan 500 gevallen per jaar. Je moet wel vette pech hebben als één zo'n brandje je dan de das om doet.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... 1993. Stel je nou voor dat die nieuwgekochte koelkast toen toch al een paar jaartjes oud was.
Ik blijf me afvragen wat voor materiaal het dan geweest kan zijn. Het zat in de bovenplaat, het was donker als asbest en zag er geperst uit.
Nou, ik hoop dat je gelijk hebt. Soms spookt het gewoon nog door mijn hoofd.quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan nog zou ik mij geen zorgen maken. Tienduizenden mensen die er dagelijks mee werkten, minder dan 500 gevallen per jaar. Je moet wel vette pech hebben als één zo'n brandje je dan de das om doet.
Yep, dan zijn we voorbij het moment dat het vorige keer mis ging.quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus over 2 weken mag je weer? Leuk! En fijn dat ze het extra in de gaten houden.
In mijn tijd mocht je alleen voor een echo als er een medische indicatie was, bij nummer 2 had je inmiddels de mogelijkheid tot een pretecho.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix, voor mij is het ook allemaal nieuw, bij zoonlief heb ik bij hoge uitzondering 1 echo gehad met zo'n 22 weken zwangerschap, dus dat de gynaecoloog nu vroeg of ik al een echo-afspraak voor over 2 weken gemaakt had verbaasde mij ook
Hoewel hij me na de miskraam wel gezegd had dat ik met een volgende zwangerschap extra echo's mocht, maar toch...
Bij mijn dochter wordt ook bij elk bezoek een echo gemaakt...quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dan zijn we voorbij het moment dat het vorige keer mis ging.
Geen garantie dat het dan wel goed blijft gaan, maar het ging vorige keer mis op het punt waar het hartje helemaal op eigen kracht moet gaan werken, nu wordt het eigenlijk nog geholpen door het moederlichaam.
In 1991 was het ook alleen op medische indicatie, en pretecho's bestonden nog niet....
Een garantie dat het goed gaat heb je nooit, maar het is voor jou wel een hele geruststelling als je het moment voorbij bent waarop het vorige keer mis ging.quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dan zijn we voorbij het moment dat het vorige keer mis ging.
Geen garantie dat het dan wel goed blijft gaan, maar het ging vorige keer mis op het punt waar het hartje helemaal op eigen kracht moet gaan werken, nu wordt het eigenlijk nog geholpen door het moederlichaam.
In 1991 was het ook alleen op medische indicatie, en pretecho's bestonden nog niet....
Het zal hier vast niet bij elk bezoek worden, maar voorlopig zullen er idd wel een aantal echo's plaatsvinden, dus dat is niet alleen prettig qua monitoren van de zwangerschap, maar vooral ook heel leukquote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mijn dochter wordt ook bij elk bezoek een echo gemaakt...
De 20-weken echo is een medische echo, waarbij ze vooral de baby controleren op (ernstige) afwijkingen, die is tegenwoordig idd standaard (maar niet verplicht).quote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een garantie dat het goed gaat heb je nooit, maar het is voor jou wel een hele geruststelling als je het moment voorbij bent waarop het vorige keer mis ging.
Tegenwoordig mag je toch standaard met 20 weken? Wil je vantevoren weten of het een jongen of meisje wordt?
Tja dan ben je de dupe van de democratie. Ach en eigenlijk is het ook niet zo heel erg om te weten wat het wordt. Ik vond het toen een extra kadootje om te weten.quote:Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 20-weken echo is een medische echo, waarbij ze vooral de baby controleren op (ernstige) afwijkingen, die is tegenwoordig idd standaard (maar niet verplicht).
En ja, het is een hele geruststelling als we die omschakeling naar "op eigen kracht" goed doorstaan, dus dat is nog even afwachten, maar ik heb besloten dat het deze keer gewoon goed moet gaan
Ik hoef niet te weten wat het wordt, maar ik ben niet de enige die daarover beslist, en het staat dus 50/50, met als nadeel dat zoonlief ook graag wil weten wat het wordt, dus als zijn mening ook meetelt winnen de heren.
Nee, het heeft wel wat, en het hoort ook wel bij zwanger zijn in deze eeuw, maar de verrassing had ook wel wat. De onwetendheid van vroeger heeft zo z'n charmesquote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dan ben je de dupe van de democratie. Ach en eigenlijk is het ook niet zo heel erg om te weten wat het wordt. Ik vond het toen een extra kadootje om te weten.
Ik lees hier niet alles meer mee, dus had nog niet meegekregen dat je zwanger bent, wat geweldig!quote:Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het heeft wel wat, en het hoort ook wel bij zwanger zijn in deze eeuw, maar de verrassing had ook wel wat. De onwetendheid van vroeger heeft zo z'n charmes
Icewavequote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe noem je die vulkaanstofwolk vanuit IJsland?
Thnxquote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik lees hier niet alles meer mee, dus had nog niet meegekregen dat je zwanger bent, wat geweldig!
Enorm gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het voorspoedig zal verlopen en dat je een prachtig gezond kind op de wereld zal zetten.
Hoe vind je grote zoon het? Is ie een beetje into baby's of is ie stoer afzijdig?![]()
Ik zou wel willen weten wat ik zou krijgen, als het ooit zover is, dat lijkt me gewoon heel praktisch, ik zou t alleen niet wereldkundig maken.
Groet !
Whahahaha die is leukquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is flauw, maar 't is "Bankroet"
quote:Eerste 'aswolk-crash' in Engeland?
Andover - Nabij Andover in Groot-Brittanniė is een vliegtuigje neergestort. De politie houdt rekening met een crash als gevolg van de aswolk uit IJsland.
Boven Groot-Brittanniė geldt een vliegverbod. Dat weerhield twee mannen in een klein toestel er niet van om te vliegen. Het toestel stortte neer en vloog in brand. De mannen zijn allebei overleden.
Het is nog niet zeker of de stofwolk daadwerkelijk een rol heeft gespeeld in het ongeluk. De politie is nog bezig met onderzoek.
Das zeker een bizarre krantquote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een bizarre krant toch ook, die Telegraaf![]()
Op de hoogte waar die dingen vliegen speelt dat probleem totaal niet![]()
[..]
En muisje .. Ik heb dat ooit op fok gepost btw..quote:
Die heb ik dan of gemist of uit mijn geheugen gewist.quote:Op maandag 19 april 2010 17:19 schreef Soury het volgende:
En muisje .. Ik heb dat ooit op fok gepost btw..
quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik dan of gemist of uit mijn geheugen gewist.
Mickey, Speedy of een anonieme muis?
Hahaha dat durf ik dus weer niet...quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een schattig muizenmannetje!
Ik heb geen tatoeages, alleen een gat boven mijn navel waar ooit een piercing zat.
Als ik zo'n jurk aan heb heb ik echt spijt !!! Maar met een t- shirt maakt het me niet uit. Gelukkig is het een kleintje.quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een schattig muizenmannetje!
Ik heb geen tatoeages, alleen een gat boven mijn navel waar ooit een piercing zat.
Je jurk is helemaal top en ach tattoo's zijn zo gewoon tegenwoordigquote:Op maandag 19 april 2010 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zo'n jurk aan heb heb ik echt spijt !!! Maar met een t- shirt maakt het me niet uit. Gelukkig is het een kleintje.
Daarom juistquote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Je jurk is helemaal top en ach tattoo's zijn zo gewoon tegenwoordig
hoe staat t eigenlijk met jou tattoo op je rug, of de plannen daarvoor?quote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Je jurk is helemaal top en ach tattoo's zijn zo gewoon tegenwoordig
Hahahaha hij is echt leuk jaquote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom juistMaar gelukkig is het hierbij gebleven ..
Wel kut dat ik met mijn handen over elkaar sta er zit juist een toffe riem met grote chrome gesp op
Hij wordt uitgewerkt door iemand maar ik denk er nog over naquote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe staat t eigenlijk met jou tattoo op je rug, of de plannen daarvoor?
Oeps serieus .... Denk na voordat je het doet zeg.quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wordt uitgewerkt door iemand maar ik denk er nog over na
quote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps serieus .... Denk na voordat je het doet zeg.
Oh dat doe je al![]()
Ja, dat schilderijtje is aardig, een leuke platbodem. En jij en ik gaan een keer zeilen, dit jaar nog, medio september, zet het maar in je agenda. Als ik hier tegen die tijd nog vrienden heb, nemen we die ook meequote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Das zeker een bizarre krant
Oooi ooit beloofd mijn Calvin Klein jurk !!! En ik poseer voor een leuk schilderijtje![]()
Ik heb iig weer twee zee benen![]()
[ afbeelding ]
ah k. wordt t een echte grote tattoo?quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wordt uitgewerkt door iemand maar ik denk er nog over na
Zonde van je lijf.. Echt waar koop wat leuks ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 en geen spijt maar deze gaat me een hoop geld kosten en dat houd me toch wel tegen
quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat schilderijtje is aardig, een leuke platbodem. En jij en ik gaan een keer zeilen, dit jaar nog, medio september, zet het maar in je agenda. Als ik hier tegen die tijd nog vrienden heb, nemen we die ook mee![]()
En jurkjes/rokjes zijn gaaf
Vrij groot wel ja, en dat is het want dat kost wel aardig wat en dan moet ik toch keuze's makenquote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wordt t een echte grote tattoo?
of middelgroot. als t doorgaat
quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat schilderijtje is aardig, een leuke platbodem. En jij en ik gaan een keer zeilen, dit jaar nog, medio september, zet het maar in je agenda. Als ik hier tegen die tijd nog vrienden heb, nemen we die ook mee![]()
En jurkjes/rokjes zijn gaaf
Dat dus preciesquote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde van je lijf.. Echt waar koop wat leuks ofzo
ik zou zeggen koop die schoenen die je eigenlijk te duur vindquote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrij groot wel ja, en dat is het want dat kost wel aardig wat en dan moet ik toch keuze's maken
Mooie lingerie.. Kan je ook weer uit doenquote:
ben jij ook al zo een zeiler?quote:Op maandag 19 april 2010 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word dan wel gymschoenen en spijkerbroek. Ik hou me wel aanbevolen
Nou zo'n...!!! Wel gedaan ja .. Schotland !! Super gaaf. Maar ik was niet zo goed aan het stuur. De kopjes en schotels vlogen door de boot.quote:
Nah, ;t kan ook best met een rokje hoorquote:Op maandag 19 april 2010 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word dan wel gymschoenen en spijkerbroek. Ik hou me wel aanbevolen
hehe de passieve zeiler hequote:Op maandag 19 april 2010 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo'n...!!! Wel gedaan ja .. Schotland !! Super gaaf. Maar ik was niet zo goed aan het stuur. De kopjes en schotels vlogen door de boot.
Prop muis maar in het kombuis
Staat er al in hoorquote:Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe de passieve zeiler he
btw dit topic kan niet zonder
zeg je nou dat dr benen niet gezien mogen worden?quote:Op maandag 19 april 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ;t kan ook best met een rokje hoor
In september heb je meestal prachtig mooi nazomerweer![]()
maar als ik jou was trok ik ook een jeans aan
ah 2e keer mag altijd hequote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al in hoor
Heb nog een weddenschap lopen hier met een rare Duitser dat ze in de top 5 komt
Die gaat ie vet verliezen.. Waneer is dat eigenlijk?? Volgens mij ga ik kijken. Denk echt dat die troela een kans maakt vergeleken met die ruk zooi van de laatste jarenquote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al in hoor
Heb nog een weddenschap lopen hier met een rare Duitser dat ze in de top 5 komt
Dat zou je erin kunnen lezen, maar dat bedoel ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef gomi het volgende:
[..]
zeg je nou dat dr benen niet gezien mogen worden?
precies, dat zeg ik dus ook.quote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat ie vet verliezen.. Waneer is dat eigenlijk?? Volgens mij ga ik kijken. Denk echt dat die troela een kans maakt vergeleken met die ruk zooi van de laatste jaren
Ik weet het niet, ergens op een zaterdag in......juni-juli?quote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat ie vet verliezen.. Waneer is dat eigenlijk?? Volgens mij ga ik kijken. Denk echt dat die troela een kans maakt vergeleken met die ruk zooi van de laatste jaren
Korte broekquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou je erin kunnen lezen, maar dat bedoel ik niet![]()
Aan boord blijf je, voordat je het weet, ergens achter haken met die rokjes
was een geintje hequote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou je erin kunnen lezen, maar dat bedoel ik niet![]()
Aan boord blijf je, voordat je het weet, ergens achter haken met die rokjes
Nee iid die trek ik wel aan tijdens het drie gangen diner 's avondsquote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
was een geintje he
rokken lijken me sowieso niet praktisch als je zeilt idd
Oh fuck die moet ik zelf bereidenquote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee iid die trek ik wel aan tijdens het drie gangen diner 's avonds
100 keer gepost. En echt ik vind het best vrolijk eikquote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen flauw idee of Stieneke kans maakt........ volgens mij ben ik de enige die het liedje nog niet gehoord heeft
Hij is zo anders dan andere jaren en slechter kon bijna niet dan in voorgaande jaren. 't Klinkt Nederlands, 't is een aardige dansmarieke, wie weetquote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen flauw idee of Stieneke kans maakt........ volgens mij ben ik de enige die het liedje nog niet gehoord heeft
Ik ga mijn sig niet aanpassen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Nee mafdaai, we gaan lekker ergens zitten
Oh en een klein repelsteeltje op komstquote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
Ik ken hem ook nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
Kost een beetje en hoppa de bak in als je het zat bentquote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer ff telefoon, hmm schoenen en lingerie
Ik ga niet om foto's vragen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
Van de telefoonquote:
Je kunt natuurlijk ook schoenen en lingerie laten tatoeėrenquote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
Ja dat is het voordeel iddquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kost een beetje en hoppa de bak in als je het zat bent
Geeft wel minder ondersteuningquote:Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook schoenen en lingerie laten tatoeėren
Dan krijg je ze ook nietquote:
Of een mobiel in je oor en armquote:Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook schoenen en lingerie laten tatoeėren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |