Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeetquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
Ik wil geen discussie, ik wil alleen een paar simpele voorbeelden van "elke gelegenheid" en aangezien je daar niet mee komt ben jij degene die lult Gert.quote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je zat net te lullen dat je er geen discussue over wilde aangaan.
Nou dan zegt dat je maar genoeg. Lies gaf net al een voorbeeldje en zo zijn er nog veel meer. En ik ga ze niet terugzoeken. Maar las je nooit sneerde naar Lies dan heb ik het totáál verkeerd begrepen, domme ikke.
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
En zo staat er nog wel meer in De Telegraaf!
Gaan wij De krant van wakker Nederland ook halen, of keuvelen we braaf verder en gaan we op tijd naar bed? Teun, kijk eens in je glazen bol, wat gaat het worden!
Ja prop het dan ook niet door je strotquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hoofdpijn...en de keuze om dan ijs te eten was op zn zachts gezegd niet heel handig![]()
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hè.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel dingen vaak aan mijn water, heb geen glazen bol nodig.
Maar ik heb beloofd dat ik vandaag niet meer zal zeiken, dus je moet morgen toch echt een krantje kopen
Je moet het ook stoppen daar waar Fann haar raketjes laat. Geheid is je hoofdpijn wegquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
Oa met de creidt card van ma![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je 't heul snel opeet?
ff opwarmen danquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
Dat was ik sowieso niet van plan, daarvoor zitten we nog tekort in deze eeuw.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En Lies gaat ook al naar bed.. dit gaat de rel van de eeuw niet meer worden hè.
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Las net op MSN nieuws dat een kind voor 1000,- aan FarmVille dingen had gekocht.
You're welcomequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenmaar bedankt voor de info
Je was vast op zoek naar een subforum. Ik ben op zoek naar een spelletje.quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 ofzo?
ik weet niet hoe ik nou weer bij msn nieuws kom
Als je je hotmail afsluit?quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
12 ofzo?
ik weet niet hoe ik nou weer bij msn nieuws kom
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?quote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds Fann ben ik er aan gaan twijfelenmaar bedankt voor de info
Misschien over een paar maanden wel als we de heetste zomer ever hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het gemist van die raketjes....en ja dat wil ik graag ook zo houden
Ijsjes op de grond gooienquote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien over een paar maanden wel als we de heetste zomer ever hebben
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je doodlejimp al?quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Je was vast op zoek naar een subforum. Ik ben op zoek naar een spelletje.
Daarna ga ik op zoek naar mijn bed. Maar al die prikkels. Ze zijn overal!![]()
Nite Lies!![]()
En dat doe ik eik nooit meer want groeten is uit.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie je op de stoep staan na het halen van een wafeltje, twijfel, twijfel, kijken naar het ijsje, kijken naar beneden. Zal ik...of toch maar niet?
Volgens mij gingen die raketjes niet op de grondquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.
Wat is een babbelbox?quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor 600 gulden op een babbelbox gezeten. Oei. Ik dacht dat het gratis was en het enige wat ik daar deed was liedjes zingen door gesprekken heen.
Nee, zie. Ik word zo afgeleid.quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je doodlejimp al?
Echt leuk!
Ja prikkels ze zijn overal, bubbels ook
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van ijs, maar ik heb vanmiddag weer eens zo'n heerlijke Solero Bosvruchten opquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo dol op wafelijsjes
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van ijs, maar ik heb vanmiddag weer eens zo'n heerlijke Solero Bosvruchten op![]()
En wederom gezwaaid bij S.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!
En nergens is het ijs zo lekker als in Italie, en laat ik deze zomer nou naar Italie gaanquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij deze
![]()
Ik ben meer van de waterijsjes, en schepijs, tenminste goed schepijs wat echt smaakt naar bv. citroen
Lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nergens is het ijs zo lekker als in Italie, en laat ik deze zomer nou naar Italie gaan
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hè.quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ze flikkerden jou er niet af want die gulden per minuut was kassa.
Internaat!quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hè.
Ze deden daar niet aan permbans.
Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gejankt natuurlijk want ik was bang dat ze me in een internaat zouden proppen.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, belde ik gewoon weer. Ik had nog zoveel liedjes die ik wilde delen. Wangen bol van liedjes hè.
Ze deden daar niet aan permbans.
Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gejankt natuurlijk want ik was bang dat ze me in een internaat zouden proppen.
Slaap lekker Dquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Ik hoor dat het bedtijd is
Daar zal ik dan maar braaf gevolg aan geven
Truste
Ow zo iets had mij ook kunnen overkomen...gelukkig kende ik het nietquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Zoiets als dit maar dan met de telefoon. Uren lol van gehad totdat mijn moeder opeens de telefoonrekening presenteerde tijdens het avondeten. Gelijk sfeer!
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Truste
Oh nee echt?quote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Internaat!
Ik wou naar kostschool, net als Pitty. En Pat en Ann.
Maar denk maar niet dat ik moch.t!
Heel netjes.quote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
Truste
Pittyquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Internaat!
Ik wou naar kostschool, net als Pitty. En Pat en Ann.
Maar denk maar niet dat ik moch.t!
Zitten er spetters op je fobo?quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik word bedankt door iemand, maar ik weet heul niet waarvoor
quote:
10/11/ ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen dan? Wat voor liedjes? Kabouter Spillebeen enzo?
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee echt?
Wat deden Pitty, Pat en Ann daar dan??
Internaat was echt afschuwelijk leek me. Op een gegeven moment gaf ik me over aan het gedreig. "Ja nou, doe dan! Breng me dan!!" Moest ik naar boven. Lekker consequent zeg.![]()
Daardoor ben ik nu verknipt en kan ik niet tegen prikkels.
Nachetlijke picknicks houden aan het zwembad!quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee echt?
Wat deden Pitty, Pat en Ann daar dan??
Internaat was echt afschuwelijk leek me. Op een gegeven moment gaf ik me over aan het gedreig. "Ja nou, doe dan! Breng me dan!!" Moest ik naar boven. Lekker consequent zeg.![]()
Daardoor ben ik nu verknipt en kan ik niet tegen prikkels.
Die heb ik helemaal stuk gelezen, geloof dat mijn moeder ze in de kelder heeftquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
ik had ook alle delen van de dolle tweeling....
En je kent die dankbare persoon wel?quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent erg
![]()
Nee op hyves, heb vriendelijk teruggekrabbeld: graag gedaan, maar wat heb ik gedaan dan?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Noek het volgende:
[..]
10/11/ ofzo.
Nee joh, Dolly Dots en Mel & Kim. Dutch Treat was toen ook net uit.
Ging ik gewoon die lp door die telefoon builen. Weken gedaan gewoon. Werden ze weleens boos maar ja talent laat zich niet tegenhouden hè.
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.
Mijn moeder wist niet waar ik het over had. "Speelgoed? Waar?"
"Nou, in het stoute kindertjeshuis".
Want dat had ze een uurtje daarvoor gezegd toen ik weer stout was geweest, dat ik daar heen moest.
Dat had ik in het uur daarna al helemaal als feit geaccepteerd en me een voorstelling van gemaakt.
Nou,, toen kreeg stoute Gertje toch wel even een knuffel.
Ja heel goed zelfsquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Mn buuv riep altijd tegen de jongens: Als je niet luistert krijg je oorbellen!![]()
Haha en braaf ze ineens waren![]()
Ik moet ze binnenkort ophalen uit amersfoortquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal stuk gelezen, geloof dat mijn moeder ze in de kelder heeft![]()
Zouden ze nu nog leuk zijn?
Het stoute kindertjeshuis! *hart breektquote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder een keer gevraagd "of ze daar ook speelgoed hadden". Ik was toen 4.
Mijn moeder wist niet waar ik het over had. "Speelgoed? Waar?"
"Nou, in het stoute kindertjeshuis".
Want dat had ze een uurtje daarvoor gezegd toen ik weer stout was geweest, dat ik daar heen moest.
Dat had ik in het uur daarna al helemaal als feit geaccepteerd en me een voorstelling van gemaakt.
Nou,, toen kreeg stoute Gertje toch wel even een knuffel.
Als mijn mams ze niet meer heeft wil ik ze lenenquote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet ze binnenkort ophalen uit amersfoort
quote:Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als mijn mams ze niet meer heeft wil ik ze lenen
Dat wordt een "wordt vervolgd" verhaalquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heel goed zelfsSnap er niks van
Nah lost zich vanzelf wel op
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vorig jaar alle delen van de Dolle Tweeling gekregen van mn vriendin![]()
Mooi gebundeld.
Ik had toen ik 7 was een ongeluk gehad, lag in het ziekenhuis. Kreeg ik van mn tante mn eerste 'De Dolle Tweeling'.
Ik: oh leuk! De Dulle Tweeling.
Mn moeder: Nee, die hersenschudding is nog niet over![]()
Blij dat ik nooit Ali Baba en de 40 rovers heb gelezen
quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Het stoute kindertjeshuis! *hart breekt
Mijn handjes zouden boven het graf uitgroeien als ik mijn moeder zou slaan. Prima hoojj zei ik, ik laat me wel cremeren. En toen liet ik haar alle hoeken van de kamer zien.
Ah nee hoojj, niet mijn arme moedertje. Ze had mijn broer en dat was al straf genoeg.![]()
Wel was het waar van dat graf en mijn crematiewens. Nou, dan ging ik naar een internaat!
Wat vroeg!quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar mijn bedje, half 6 de wekker weer![]()
Slaap lekker voor straks allemaal
Giel Beelen denkt dat ookquote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
tatjana mot niet zeiken. sieneke gaat ons de finale in zingen
go sieneke
Slaap lekker Kallyquote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar mijn bedje, half 6 de wekker weer![]()
Slaap lekker voor straks allemaal
ik zeg dat vanaf t begin.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Giel Beelen denkt dat ook![]()
En ik geef haar ook een goede kans
En en en de paardenboekjes! En De Vijf! En en en hmmm De Vijf Detectives!quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
ik had ook alle delen van de dolle tweeling....
Dan loop je wel het risico dat ie roept "oh leuk, oorbellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |