Vind em wel leukquote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Over Fransen gesproken, wat is hier de opinie over deze?
Ja, ik wilde eerst dus Otis' onderschrift doen en toen Otis zijn onderschrift en nu is het een krakkemikkig mixje.quote:
Ik vind het ook wel chill.quote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 'm horen langskomen op de radio. Vind het wel chill op zich. Alleen jammer dat het Fransen zijn
Ja dat vind ik ook.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind em wel leukJammer dat er niks eh, origineel grappigs afwisselends nog tussendoor komt
Het heeft wel wat.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst dus Otis' onderschrift doen en toen Otis zijn onderschrift en nu is het een krakkemikkig mixje.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoons in hun sokken stoppen
Doe ik ook, zo raak je je telefoon niet kwijt.quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen die hun telefoons in hun sokken stoppen
Zit te weinig vaart in. Veel te weinig. Maar er kan wel een goede remix van gemaakt worden.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Over Fransen gesproken, wat is hier de opinie over deze?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke kutnoob banned me van tinychat sc!!!!
Die Limburgse dude kotst en slaapt gewoon terwijl drie vreemdelingen in zijn huis zijnquote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
Die Romeinse dude neukt gewoon een slavin terwijl z'n vrouw naast hem ligt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die Limburgse dude kotst en slaapt gewoon terwijl drie vreemdelingen in zijn huis zijn
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die Limburgse dude kotst en slaapt gewoon terwijl drie vreemdelingen in zijn huis zijn
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Marseille, Lyon en ParijsNiggercapitals of the world
!!
Volgens mij zijn dat toch echt alle plaatsen in afrika en steden als New Orleans.quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Marseille, Lyon en ParijsNiggercapitals of the world
!!
Gast watquote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik had die middag wél bier gedronken he. Hoezo lust je Bavaria niet.
Van Amersfoort kun je toch in 1 keer naar Grunn?quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrok om 6 uur en ik ben nu thuis..
Mijn reis:
Haarlem - Amsterdam Centraal
Amsterdam Centraal - Amersfoort
Amersfoort - Deventer
Deventer - Zwolle
Zwolle - Groningen
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat toch echt alle plaatsen in afrika en steden als New Orleans.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Negers in Amerika en Afrika zijn niet te vergelijken met de Franse negers man. Dat zijn keizers!
Familiedag.quote:
Ja normaal gesproken welquote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van Amersfoort kun je toch in 1 keer naar Grunn?
Jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |