Waar woon je? Ik vlieg namelijk voor ¤45,-. Nu zie je met de trein natuurlijk veel meer van de omgeving, maar het scheelt nogal qua geld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:54 schreef Nouct het volgende:
Heb nu ook de treinreis geboekt.
Retour kost +- 114,50 als ik het goed heb!
ga naar de site van 'Treinreiswinkel'
zo en nu verdiepen in de dingen die ik wil zien
Voor jou zou het waarschijnlijk duurder zijn uitgevallen! Ik woon in Nijmegen en vlieg inderdaad vanaf Weeze (bij Düsseldorf). Leuke mensen kun je ook in het vliegtuig ontmoetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Nouct het volgende:
WAT!! 45... AAH f**k..
Woon in den haag..
Heb laats wel gekeken naar vliegreizen (blijkbaar niet goed) en de goedkoopste reis was en lag inderdaad in de buurt van 35 euro. Maar dan landde je wel in Dusseldorpf..
Met de trein vind ik wel zo leuker.... Op het vliegveld moet je toch weer 2 uur van te voren inchecken.
En als je leuke mensen in de trein heb voor een kort praatje is het best!!
Wanneer ging jij ook alweer? Stond me bij begin augt t/m 5 of 6..
Kijk eens aan, valt het allemaal nog wel mee qua geldquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:06 schreef Nouct het volgende:
ik ga van 4 t/m 9 augst.
Nouja treinreis is al geboekt, via een andere site waren de kosten 160 a 180 euro.
Moet wel helaas om half 5 de trein weer terug nemen
Ja onverwachts wordt het een hele toffe vakantiequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:39 schreef Nouct het volgende:
Vet Krakow!
Ooh man, dus je gaat nog veel andere dingen doen. Tof
Ik zie meer tegenop dat ik in de avond en nacht zo alleen zit te eten en feesten..
Natuurlijk zit er iets meer achter, maarja geen zin dat anderen dat zo allemaal lezen
Het begint langzaam echt op te vallen hè!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:50 schreef tripack het volgende:
de eerste week van augustus is een gewilde week onder de Fok!ers![]()
ikzelf ga met mijn verloofde van 2 tot en met 6 augustus naar Berlijn
Dit hostel ligt in Friedrichshain, 1min lopen van het Ostbahnhof gelegen. Zoek maar op google mapsquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Nouct het volgende:
@ quoi
Check eens http://ostel.eu/ . Ik weet niet waar dit hostel ligt.
Als je zo van de geschiedenis houdt, is dit wel de moeite waard voor paar nachten.
(heb alleen nog nooit hierin overnacht)
link?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treinen zijn vanaf volgende week goedkoper / aanbieding.
Gewoon naar de site van NShispeed en data kiezen. Hoop groene vlakken vanaf aankomende weekquote:
NShispeedquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon naar de site van NShispeed en data kiezen. Hoop groene vlakken vanaf aankomende week
Trein in Duitsland, lekker interessant.quote:
Deutsche Bahn ist billiger mein freundquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trein in Duitsland, lekker interessant.
jep, voor ¤6,10 heb je een kaartje waar je de hele dag mee over de S- en U-bahnen mag rijden. Dit is voor zone A+B.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef blessed19 het volgende:![]()
12 t/m 15 augustus zijn we in Berlijn in een hostel nabij de Alexanderplatz!
![]()
We gaan voor de tweede keer. Ik kon me herhinneren dat we de eerste keer een dagkaart voor het OV konden kopen voor weinig, is dit nog steeds zo?
Ook, op de musueminsel liggen de grootste musea van Berlijn bij elkaar, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Museumsinsel En op de East Side Gallery is natuurlijk ook genoeg schilderskunst te zienquote:Verder heb ik al knut en het sony center gezien. Mijn vriendin houdt van kunst als in schilderij'en. Zijn daar nog leuke plekjes voor te bezichtigen?
Op de Karl Marx Allee ligt de Bier-Spezialitäten-Laden. Ben er zelf niet geweest, maar dit heb ik va het boekje 100% Berlijn, en alle andere dingen die ik daar vandaan heb (restaurants, bezienswaardigheden etc.) waren allemaal goed. Er staat ook bij ieder dingete hoe je er met de S- of U-bahn komt, prijzen etc.quote:Oh, en bierwinkels/restaurants? Ik ben namelijk een groots bierkenner en ik ben benieuwd hoe berlijn er tegenover staat!
hier weet ik dan weer niet het antwoord opquote:Nog 1 dingetje, weet iemand het adres voor dat restaurant waarbij je het hele diner geblindoekt meemaakt? Lijkt me prachtig om dat eens uit te proberen.
Inderdaad, als je met een ICE gaat, ben je ongeveer even veel tijd kwijt. Vanuit het noorden weet ik niet hoelang het is, maar ik stap altijd in Aken op en reis dan iets van 5u en dan sta je dus in hartje Berlijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:03 schreef Quoi het volgende:
Wat vallen die prijzen van vluchten tegen zeg.... Overal stunten met 58 euro ed en als je dan echt je gegevens invult kom ik niet onder de 189 euro uit. Dat vind ik echt teveel!
Aangezien ik een weekendje ga, liever niet met de trein, teveel tijd aan kwijt.
Iemand nog tips? (behalve dusseldorf als vliegveld, maarja....)
Ik snap dat als je in Aken opstapt. Woon echter in de randstad, dus tel dat erbij op en ik denk dat dit langer duurt dan vliegen. Maar ik zoek nog even verder naar mogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Inderdaad, als je met een ICE gaat, ben je ongeveer even veel tijd kwijt. Vanuit het noorden weet ik niet hoelang het is, maar ik stap altijd in Aken op en reis dan iets van 5u en dan sta je dus in hartje BerlijnVerder reis ik dan met een interrail kaartje, is voor mij het goedkoopste en dan mag je ook nog gratis van de s-bahn gebruik maken.
Vanaf de randstad duurt inderdaad iets langer zie ik, ik weet niet waar je woont dus ik heb gewoon heel makkelijk even Amsterdam ingetypt dan kom je dus rond de 6u reistijd uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap dat als je in Aken opstapt. Woon echter in de randstad, dus tel dat erbij op en ik denk dat dit langer duurt dan vliegen. Maar ik zoek nog even verder naar mogelijkheden.
Daar ben ik langsgelopen! Ik herken tenminste dat bord wat op het plaatje staatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:55 schreef Quoi het volgende:
OK ff een update. We hebben besloten om met de auto te gaan! Kost dan nl ganz nichts (leasebak vriend-lief).
Hotel waar ik erg enthousiast over ben is Michelbergerhotel in Friedrichshain http://www.michelbergerhotel.com/#/de/booking
Bedoel je Düsseldorf Weeze? Want die zit direct bij de grens en met Ryanair kan je heel goedkoop naar Berlijn vliegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:03 schreef Quoi het volgende:
Wat vallen die prijzen van vluchten tegen zeg.... Overal stunten met 58 euro ed en als je dan echt je gegevens invult kom ik niet onder de 189 euro uit. Dat vind ik echt teveel!
Ik was voor 95 euro heen en weer met Transavia. Van Amsterdam naar Berlijn Tegel... daarvandan zit je met de bus in twintig minuten op Hbf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:03 schreef Quoi het volgende:
euh, volgens mij had ze 2 of 3 maanden van tevoren geboekt. Dan zijn de meeste vluchten wat goedkoper.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
voor 95 boek ik morgen nog een vlucht!! verras ons en laat zien hoe je dat hebt gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |