quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:25 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Als je daar heen gaat zit ook ergens in de buurt Shoarma Khalifa. Libische tent volgens mij, echt absoluut top! Zelfs in Israel heb ik niet zulke lekkere shoarma enzo gegeten
Het was zondag de laatste dag van de vakantie in Duitsland daarom was het zo druk ik zat er ook in helaasquote:
Als je naar de Reichstag wil, heel vroeg opstaan. Wij waren er rond 9 uur volgens mij, toen 10 minuten in de rij gestaan, een uurtje later toen we naar buiten kwamen wel een wachtrij van een uur ofzo. Verder niet echt, ik heb alle toeristische dingen gedaan en gewoon veel uitgeweest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
Dé Berlijn-tip. Je bent er dus al eens eerder geweest? Heb je nog leuke andere tips?
Normale shoarma of van kip? Overal hier waar ik shoarma eet is het van kip, wat ik dus echt niet lekker vind voor shoarma. Een Duitse collega van mij zei namelijk dat hier alle shoarma van kip is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:25 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Als je daar heen gaat zit ook ergens in de buurt Shoarma Khalifa. Libische tent volgens mij, echt absoluut top! Zelfs in Israel heb ik niet zulke lekkere shoarma enzo gegeten
All in Hostel. Ligt vlakbij de leukste clubs en barretjes en is schoon, niet duur, goed te bereiken en chill. Heb er zelf ook geslapen toen ik hier op vakantie was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef littlefrankie het volgende:
Ik ga deze zomer ook met een vriend naar Berlijn voor 5 nachten. Weet iemand nog een goed hostel met veel jeugd, zo cheap mogelijk? Indien mogelijk in de buurt van het uitgaansleven!
Wat is de gemiddelde leeftijd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
All in Hostel. Ligt vlakbij de leukste clubs en barretjes en is schoon, niet duur, goed te bereiken en chill. Heb er zelf ook geslapen toen ik hier op vakantie was.
Ja, Heart of Gold was helaas vol. Ik heb nu gemaild naar CityStay Hostel (ook gelegen in Mitte). Hopelijk hebben zij nog wel een plekje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef megamandy het volgende:
Heb je al Heart Of Gold geprobeerd? Zeer centraal gelegen in Mitte met in de achtertuin de Oranienburgerstraße waar je heerlijk kan uitgaan en ;s avonds veel cafes zijn.
Tachelesquote:Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef Gridlok het volgende:
Ben er pas nog geweest met school.
Mooie stad, veel cultuur, aardige mensen - stad naar mijn hart.
Aanrader is het Tacheles bij de Oranienburgerstrasse, veel cultuur en leuke mensen.
Klein voorbeeld van werken van Kunstenaar die ik daar heb mogen filmen. kleine sfeer video van zijn atelier.
http://vimeo.com/10904037
staat nog video bij van het Tacheles zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |