Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
ik betrek het ff op lichtmetaal voor de auto; als je dat spul daar ook maar iets te lang op laat zitten, beschadig je de velgen zodanig dat je dat zonder opnieuw spuiten (bijvoorbeeld) niet meer goed krijgtquote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
de motor, wist niet dat dat zulk slecht spul was trouwens
Waar blijven de foto's van je mooie nieuwe velgen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
velgenreiniger doe ik ook niet aan, van m'n leven niet
heb er laatst 1 gepost hier, zal hem wel ff opnieuw doenquote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van je mooie nieuwe velgen?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb er laatst 1 gepost hier, zal hem wel ff opnieuw doen
Kan ook leuk zijnquote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Als ik geen Twents zou kunnen zou ik denken dat ik nu een tvp plaats in een Afrikaans topic
Sorry had geen tot heel weinig inspiratiequote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Als ik geen Twents zou kunnen zou ik denken dat ik nu een tvp plaats in een Afrikaans topic
Nice, echt of namaak?quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Die folgende sendung ist für zuschauer unter sechtzen jahre nicht geeignet.![]()
GEIL!quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahzo, goed om te wetenquote:Op zondag 18 april 2010 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik betrek het ff op lichtmetaal voor de auto; als je dat spul daar ook maar iets te lang op laat zitten, beschadig je de velgen zodanig dat je dat zonder opnieuw spuiten (bijvoorbeeld) niet meer goed krijgt
Ik ga er vanuit echt, maar langzaam aan zie je die dingen te vaak nep *Mompelt iets over petjes in golf 2*quote:
furieus masturberenquote:
lager kan hij niet met veren, heb nu nog maar een vinger ruimte tussen de velg en de onderste schotel van de verenquote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
GEIL!
eigenlijk hoort de auto nu nog wel iets verder te zakken
dat spul vreet echt in de velg, gewoon een normaal sopje met autoshampoo (en een nieuwe/schone spons) is prima for the jobquote:
quote:
Stilte voor dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Stoch was er!quote:
Ik heb hem ook gesproken bij bruinsquote:Op maandag 19 april 2010 02:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoch was er!![]()
Maar heb m niet de groeten van je gedaan, sorry
Matig Machiel, matigquote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef haakon het volgende:
fc twente ajax wordt een nec aan nac race
oniequote:
Waar dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
Klopt
kom maar een keer langsbrengen
Wat heb je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, in de wachtkamer bij de dokter
wat een heldquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Robinhoo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zelf gemaakt filmpieGeluid is wel bagger 1e minuut maar wordt later wel beter.
omgquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Robinhoo het volgende:
Thnx en ja alles is goed. Hopelijk wordt het warm vanmiddag dan ga ik, net als gisteren, een lekker eindje fietsen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Selmaalles goed?
mooie foto's trouwens
Wat een kneusquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Robinhoo het volgende:
Lekker he? Knap je echt van op. Goedemorgen nog Sanshinequote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Samzz het volgende:
Maskertjes ftw
Zo maar eens self-made receptjes opzoeken.
Die armwave en het publiek wat het nadoetquote:
Nee want ik had mijn mobiel in de handquote:Op maandag 19 april 2010 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die armwave en het publiek wat het nadoet@ Robin, deed jij dat ook?
ja rustig he, zit thuis in brabant nu nog, vanmiddag weer naar Almeloquote:
Ook rustig. Nee eigenlijk helemaal niet rustig, heb genoeg te doen maar niet altijd zin.quote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja rustig he, zit thuis in brabant nu nog, vanmiddag weer naar Almelo
en met jou?
mooie pics btw
whahahaaquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef Robinhoo het volgende:
stoute Henrikequote:
wat dacht je van Sint Isidorushoeve?quote:
hahaha jaquote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahahaa
ook dat ie daar met de tekst staat
Goedemorgen Selmaquote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker he? Knap je echt van op. Goedemorgen nog Sanshine
Ik wist het!quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hahaha jadie kerel heeft ze echt niet alle 100.
(trouwens selma stiekem ging ik toch wel van die leipe moves doen, maar toen ik stopte met filmen)
haha
Kom ik ze een keertje bij je uitproberen, als je dat goed vind.quote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedemorgen Selma
Ja, echt super. Ik wil nu wat selfmade dingetjes opschrijven en ook gaan maken. Met yoghurt en avodado en zo
Tuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kom ik ze een keertje bij je uitproberen, als je dat goed vind.
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANGE NIET NOG LANGE NIETquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef haakon het volgende:
geen zin vandaag
www.ishetalvijfuur.nl/half
quote:Op maandag 19 april 2010 12:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANGE NIET NOG LANGE NIET
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, MACHIEL KAN NIET NAAR HUIS
Welquote:Op maandag 19 april 2010 12:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANGE NIET NOG LANGE NIET
EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, MACHIEL KAN NIET NAAR HUIS
Allemaal van dezelfde vestiging?quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat hebben we ook weer gehad
Ik werd nog even voorgesteld aan de 100 collega's die er bij zaten
quote:Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Allemaal van dezelfde vestiging?
ow ja, voorstellen aan collega'squote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat hebben we ook weer gehad
Ik werd nog even voorgesteld aan de 100 collega's die er bij zaten
Hey Sjoemiequote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag altezaam.
allemaal aan het genieten van het mooie weer?
Gelukkig geen handjes schudden, ik moest gewoon even opstaan en iedereen aankijkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef omearos het volgende:
[..]
ow ja, voorstellen aan collega'sik begin over 2 weken bij mijn nieuwe werkgever, dat wordt weer heel veel handjes schudden
Zaten er nog leuke collega's tussen?
Godverdommequote:
Ik heb zo het voorgevoel dat jij vrijdag ziek bent.quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
WTF ... Moeten we vrijdag met school kanoen, no way dat ik er dan ben
.
Dat moest ik ook een keer doen. Kano met dat kutbootje toch? Kanoen op de Dinkel.quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
WTF ... Moeten we vrijdag met school kanoen, no way dat ik er dan ben
.
Moeten vanuit almelo met de step ofzo naar zenderen en daar kanoen, mwa dat is niet wat voor mijquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat moest ik ook een keer doen. Kano met dat kutbootje toch? Kanoen op de Dinkel.
Wat een hel. Allemaal beestjes in en boven die sloot , 's avond tent opzetten met allemaal beestjes, nog omgekieperd met die kano temidden van de slootbeestjes. En na twee dagen was ik het echt zat en ben ik weggelopen.![]()
Tandarts ofzo werkt ook welquote:Op maandag 19 april 2010 13:17 schreef haakon het volgende:
Ik heb zo het voorgevoel dat jij vrijdag ziek bent.
Het wordt voedselvergiftiging ofniet ?![]()
Met de step ook nog ?quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moeten vanuit almelo met de step ofzo naar zenderen en daar kanoen, mwa dat is niet wat voor mij!
[..]
Tandarts ofzo werkt ook wel!
Dank u, voor ik met zon step door de binnenstad ga moet er nog wel HEEL veel gebruiken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Met de step ook nog ?Oh god, ik krijg echt medelijden met je.
Kom even een bakkie doenquote:
Heb al zo veel kut smoezen gehoord hier in de klas , astma enz.. dus meld me die dag zelf wel ziek/vrij.quote:Op maandag 19 april 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg dat je allergisch bent voor water.
moet je veel gebruiken of moet er veel gebeuren?quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dank u, voor ik met zon step door de binnenstad ga moet er nog wel HEEL veel gebruiken.
scherp, scherpquote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je veel gebruiken of moet er veel gebeuren?
Gebruiken, maar gebeuren mag ook wel.quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je veel gebruiken of moet er veel gebeuren?
Daar had Kim het over! Zij kende hem, hij kwam uit Enschede. Akif heet hij.quote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef haakon het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_om_tijdens_st.html
wtf ?
keerl zeker kats dronken
owja, zag net al een edit op de post van hemquote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente topic maar het is al weggehaald.
Wat zei hij dan? Gewoon 'sterf' of zo?quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, zag net al een edit op de post van hem
'ga es dood'quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Gewoon 'sterf' of zo?
geen idee, ik zag alleen dat een modje langs was geweestquote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Gewoon 'sterf' of zo?
Hmmmm. Erg jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm. Erg jatjahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
Hij heeft nu niets meer te doen op stage zegt hij
PBquote:
Je moet toch wat als je niet meer kan fokkenquote:
ik vind PB zo debiel klinken. PM klinkt me veel bekender in de orenquote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je niet meer kan fokken
quote:Op maandag 19 april 2010 15:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind PB zo debiel klinken. PM klinkt me veel bekender in de oren
elke dag een verjaardagstopic?quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanaf morgen 3 ToF-verjaardagen op rij
kunnen we doenquote:
Van horen zeggen weet ikquote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef haakon het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_om_tijdens_st.html
wtf ?
keerl zeker kats dronken
Als hij gesprongen is dan zal hij daar zeker wel een reden voor hebben gehad maar moet zeggen dat het wel een zeer slechte planning is, je verkloot voor velen de vakantie.quote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Assiej het volgende:
dat ze er nog niet zeker van zijn of hij nu zelf gesprongen is
of gevallen is
Daar kan ik weinig aan veranderen...quote:Op maandag 19 april 2010 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als hij gesprongen is dan zal hij daar zeker wel een reden voor hebben gehad maar moet zeggen dat het wel een zeer slechte planning is, je verkloot voor velen de vakantie.
Klopt.quote:
Ik maar niet vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
wie van jullie heeft er al van het terras genoten
Ja goed idee.quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
ik stel voor ToF! Terras meet, iedereen geld in de pot
en veel plezier hebben ?
Ja! En degene die het organiseert krijgt ¤0,50 cent extra!quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
ik stel voor ToF! Terras meet, iedereen geld in de pot
en veel plezier hebben ?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! En degene die het organiseert krijgt ¤0,50 cent extra!
Valt inderdaad bijna niet opquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef rulerofdeath het volgende:
whaha, waarom is dat zo duidelijk aan de naam te zien
quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! En degene die het organiseert krijgt ¤0,50 cent extra!
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan ben ik heracles aan het kijken.
Daarom juist 2 meiquote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan ben ik heracles aan het kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
je moet niksquote:
Bruine bonenquote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe bonenschotel, lekker makkelijk
morgen?quote:Op maandag 19 april 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
Nou wanneer doen we dat?
op terrasje
en die 50 cent extra mag dan in de pot
+ die overige 8 euro van vorige meet
Enschede - Hengelo
Ik stem voor Enschede, als er dan nog plek is
Mexicaanse bonenschotelquote:
goed plan, enschede is wel goed idee, denekamp ook wel, kan iedereen hier wel sloapenquote:Op maandag 19 april 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
Nou wanneer doen we dat?
op terrasje
en die 50 cent extra mag dan in de pot
+ die overige 8 euro van vorige meet
Enschede - Hengelo
Ik stem voor Enschede, als er dan nog plek is
ik voel frustratie, kan dat kloppen?quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo ik ben er godverdomme ook weer, de laatste keer dat ik verdomme met de bus ga dit jaar, schiet ja voor geen fucking meter op
Whehequote:
Dan ga ik nog liever naar huisquote:Op maandag 19 april 2010 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
goed plan, enschede is wel goed idee, denekamp ook wel, kan iedereen hier wel sloapen
Waarschijnlijk is dat gezelliger ja. Ondanks de koeienstront.quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
denekamp?dan kan je ook in fleringen gaan zitten in het weiland ofzo.
nicolequote:Op maandag 19 april 2010 18:44 schreef omearos het volgende:
[..]
ik voel frustratie, kan dat kloppen?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
denekamp?dan kan je ook in fleringen gaan zitten in het weiland ofzo.
ben je hier wel eens geweest?quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat gezelliger ja. Ondanks de koeienstront.
Zekerquote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ben je hier wel eens geweest?
dan zul je ongetwijfeld weten dat we hier de grootste autorodeo van europa hebbenquote:
Dat staat niet synoniem voor gezellig.quote:Op maandag 19 april 2010 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dan zul je ongetwijfeld weten dat we hier de grootste autorodeo van europa hebben
echt?quote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef Kreator het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef Kreator het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Nee joh, da's coolquote:Op maandag 19 april 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn eng. Om mee te vliegen dan he.
Mwa, was/ben heeeeel erg moe. Dus vooral slaapdronken gewerktquote:
Makkelijk geld verdienen dusquote:Op maandag 19 april 2010 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, was/ben heeeeel erg moe. Dus vooral slaapdronken gewerkt
Blij?quote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja had blij moeten zijn, ik vind m er blij uitzien...
* eeds springt uit het raamquote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE checkt signature...
hai Machiel
* Drizzt feest viertquote:
Nee echt blijquote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blij?Geschokt zul je bedoelen.
gisteren rinus nog gezien bij bruins?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |