SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken op zondag, maar natuurlijk, helder licht.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef skattebaut het volgende:
Er wonen er hier een paar huizen verderop een paar.
Van hen wordt steeds beweerd dat ze zoooo hard werken.
Helaas niet deze Polen iig.![]()
Kom ik zo straks buiten, hebben ze een enorme Poolse vlag aan hun gevel gehangen, en wel half stok...
Als je je dan zo met Polen verbonden voelt, ga daar dan wonen.
TS woonde in een fatsoenlijke wijk totdat links NL de grenzen wagenwijd open gooide.quote:
Teveel pillen gesnoven jij?quote:
TS denkt dat je pillen kan snuiven.quote:
Nee.quote:
Dat kan! (dat ik dat denk)quote:
Dan is het poeder als je hem hebt gemaald, geen pil.quote:
Polen voor de Polen.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Polen voor de Polen.
Nederland voor de Nederlanders
Turkije voor de turken.
Marokko voor de Marokkanen.
Lijkt mij het beste.
Penisbaards neusharen beuken zo'n pil meteen tot poeder.quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan is het poeder als je hem hebt gemaald, geen pil.
Nee?quote:
De rotte appels zoals straatterroristen mogen eruit idd.quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Polen voor de Polen.
Turkije voor de turken.
Lijkt mij het beste.
Hoe goed ben jij met asperges en verbouwingen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Polen voor de Polen.
Turkije voor de turken.
Lijkt mij het beste.
Twee keer NEE, dus ja.quote:
Dat kunnen Nederlandse tokkies die uit hun uitkering zijn getrapt net zo goed.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij met asperges en verbouwingen?
Ik blijf van wel vinden.quote:
Ik kijk met verlangen uit naar volgend weekend.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik blijf van wel vinden.
Kijkt met verlangen uit naar 9 juni
Uitstel van executie. De wereld wordt één groot land.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik blijf van wel vinden.
Kijkt met verlangen uit naar 9 juni
quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk man! Hun president, legertop en een groot deel van de elite van hun land is dood en ze hebben de vlag van hun land halfstok op de dag dat ze dit herdenken!!! DAT WE DIT ZOMAAR TOESTAAN IN ONS KONINKRIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dus want die doen geen flikker behalve Polen die wel wil werken discrimineren.quote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat kunnen Nederlandse tokkies die uit hun uitkering zijn getrapt net zo goed.
Geen Polen voor nodig.
Je hebt zeker in je broek gepist he, bij deze briljante vondst?quote:Op maandag 19 april 2010 01:41 schreef Ctg het volgende:
Misschien helpt het als je 'Polish remover' koopt
Ik vond hem best goed. Niet haten op andere die wel iets leuks kunnen posten.quote:Op maandag 19 april 2010 01:44 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je hebt zeker in je broek gepist he, bij deze briljante vondst?
quote:Op maandag 19 april 2010 01:41 schreef Ctg het volgende:
Misschien helpt het als je 'Polish remover' koopt
Ga alsjeblieft niet stemmen met je gewauwel.quote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef skattebaut het volgende:
Als je geen actief deel uit maakt van deze maatschappij hang je m maar lekker in je eigen land aan de gevel!
Liever een Poolse hoer dan een FOK!ker als broer!quote:Op maandag 19 april 2010 12:30 schreef EINZ het volgende:
Beter een zus als hoer dan een pool als broer
Kurwa!quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een Poolse hoer dan een FOK!ker als broer!
quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een Poolse hoer dan een FOK!ker als broer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |