quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef Wells.p het volgende:
ik wil ook kijken geen livestream vandaag?
007kraagquote:
In een rechtszaak moeten de beelden getoond worden... Dus ze maken nog best een kans.quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
In die opnamen vanuit de politieauto kon je die riemen echt niet zienZe zijn gewoon genaaid dus voor 180 eu
Ja maar als hij gisteren voor hetzelfde gepakt is....quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
In die opnamen vanuit de politieauto kon je die riemen echt niet zienZe zijn gewoon genaaid dus voor 180 eu
Die 2e agent zei ook: ja, ik kan het nu ook niet zien. En dan terug bij die auto: wij zien nu allebei dat u de gordel draagtquote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
jonge lul geen poepquote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
Leugens!quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die 2e agent zei ook: ja, ik kan het nu ook niet zien. En dan terug bij die auto: wij zien nu allebei dat u de gordel draagt
Echt niet. Als een agent jou een bekeuring geeft omdat ie naast je staat bij het stoplicht naast je staat ofzo hoeft ie echt geen foto te maken hoorquote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In een rechtszaak moeten de beelden getoond worden... Dus ze maken nog best een kans.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zij hij dat hij het nu wel kon zien en daarvoor dat hij de gordel niet zag (of zoiets).quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die 2e agent zei ook: ja, ik kan het nu ook niet zien. En dan terug bij die auto: wij zien nu allebei dat u de gordel draagt
Scherpquote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in beroep gaan is nog steeds kansloos.... mooi landquote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |