Nee ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen. Alleen jammer dat zij me super dom noemt en als ik dan met feiten kom die min of meer het tegendeel bewijzen ik word beschuldigd van opscheppen over mn opleiding, vrouwen logica zekerquote:
Ik zou zeggen, neem die foto mee! Is veel makkelijker dan te omschrijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil mijn haarkleur heel graag wat lichter hebben en het liefst zoals op onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Hoe omschrijf ik deze kleur het beste, en hoe gaat het ten werk aangezien mijn haren nu bijna zwart zijn, ik moet ze lijkt mij ontkleuren of?
Ik noem je niet dom, hoogstens oppervlakkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik niet al te slim ben, maar begon jij zojuist niet?
Ik voel niet zo de behoefte om op te scheppen met mijn opleiding
Ik ook niet, behalve als iemand zoiets beweert als wat jij net deed.
Ontkleuren moet denk ik wel ja. Ik weet niet de naam van de rechter kleur, maar je zou de foto mee kunnen nemen naar de kapster.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil mijn haarkleur heel graag wat lichter hebben en het liefst zoals op onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Hoe omschrijf ik deze kleur het beste, en hoe gaat het ten werk aangezien mijn haren nu bijna zwart zijn, ik moet ze lijkt mij ontkleuren of?
Gets, das niet de bedoeling,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, ik kom gewoon met vet haar de douche uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, goed hè? Die heeft mijn stuk haar wat heel droog was door verf ook weer mooi zacht gemaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:59 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Gets, das niet de bedoeling,!
Re-nutrition masker is heerlijk! wat voelde m'n haartjes zacht bij het uitspoelen! wauw
Ga je het nu langer volhouden dan één keer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Zo Hara, ik zit hier weer met een handdoekje op m'n hoofd met masker in m'n haarbraaf he?
Als dit topic omhoog komt in m'n AT denk ik er aan dus vast welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je het nu langer volhouden dan één keer?
Hara, ben jj dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 07:14 schreef Queen_Bee het volgende:
I couldn't do it, ik heb er vandaag weershampoo
ingesmeerd.
Tevens kick voor Bt.
Nee, haar alter-ego.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hara, ben jj dat?![]()
*het niet meer snapt
Ik zou gewoon kijken wat werkt voor jouw haarquote:Op zondag 23 mei 2010 17:25 schreef EarthCry het volgende:
Hoe vaak kan ik zo'n masker eigenlijk gebruiken (per week)? Of is het liever te vaak dan te weinig?
Ik gebruik het Elvive haarmasker als conditioner, elke keer als ik mijn haar was (elke twee tot drie dagen). Te veel kan wel degelijk kwaad, dus je moet even aankijken wat je haar kan hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:25 schreef EarthCry het volgende:
Hoe vaak kan ik zo'n masker eigenlijk gebruiken (per week)? Of is het liever te vaak dan te weinig?
Na geswitcht te zijn van shampoo en een andere leave-in te gebruiken..een updatequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De zon scheen dus hierbij de beloofde foto
Voor de maskers en de knipbeurt:
[ afbeelding ]
Na een maand maskers gebruiken en een knipbeurt:
[ afbeelding ]
Maar het is echt bruin met een aantal felblonde plukken voorin met aardig blond wordende wenkbrauwen. En het word met de dag meer allemaal. (Evenals het aantal opmerkingen: "Hey je hebt je haar geverfd."quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, sorry dat is waar.Maar na de zomer is mijn haar echt twee a drie tinten lichter. En ik denk nu al een tint lichter dan in februari.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Neee Fas dat doe je ook helemaal fout, je ziet niet na een keertje al verschilgewoon keihard minimaal 2 keer per week doen en dan over een week of 4 kom je maar terug.
Nee, maar even serieus, hoe vaak moet je dat doen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Neee Fas dat doe je ook helemaal fout, je ziet niet na een keertje al verschilgewoon keihard minimaal 2 keer per week doen en dan over een week of 4 kom je maar terug.
Moet je Hara vragen, dat is de expertquote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, hoe vaak moet je dat doen dan?
Ja, daar heb ik geen zin in, hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je Hara vragen, dat is de expertzij deed het naar eigen zeggen eerst een keer of 3 per week en nu nog eens per week/twee weken (ofzo).
Je haar ziet er verder prima uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en hier een pic van mijn haar in goede staat.
Ik laat het altijd veel langer zitten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: als er op mijn masker staat: 'slechts 3 minuten in laten trekken', kan het dan kwaad als ik het langer laat zitten?
Ja de dag nadat het gewassen is wel. De dag nadat het niet gewassen is daarentegen..quote:
Nou ja, het lijkt verder iig gezond dus dat is al prettig, dan is het inderdaad een kwestie van de goede manier en producten vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja de dag nadat het gewassen is wel. De dag nadat het niet gewassen is daarentegen..![]()
Nou goed, hopelijk scheelt het met die nieuwe shampoo combi.
Daarom post ik ook geen foto van wanneer het vet is, whihi.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt verder iig gezond dus dat is al prettig, dan is het inderdaad een kwestie van de goede manier en producten vinden.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn haar wordt met de dag beter.. Tot ik op een gegeven moment wel weer moet wassen.
Nou ja, het ziet er nu nog wel goed uit. Maar ik zal vast gaan smeren voordat het weer dood stro wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
Fas heeft m nog wel vaker nodig dan één keer per maand, en dat weet ze![]()
Nouja de eerste dag na het wassen is het een beetje pluizig, maar daarna trekt dat weg totdat het op de 3e dag top isquote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daarom post ik ook geen foto van wanneer het vet is, whihi.
Maar inderdaad. Meer kon ik er volgens de kapper ook niet aan doen. Gewoon accepteren dat ik snel vet haar heb.
Lol bt. Hoe dat zo?
Ik denk dat het aan het seizoen ligt, ik heb ook weer meer haaruitval de laatste weken.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Mmm oke. Ik heb trouwens mega haaruitval laatste tijd. Net ook weer. Gedoucht, ligt gewoon het hele putje vol. Ik kan gewoon hele plukken uit mijn haar trekken, echt naar vind ik dat altijd.
Je verliest sowieso aardig wat haar, maar volle putten en er gewoon hele plukken uit kunnen trekken?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het seizoen ligt, ik heb ook weer meer haaruitval de laatste weken.
Ik heb ook wel tijden gehad dat het een vol putje was hoor en dat er gemakkelijk 10 haren tegelijk uit gingen als je een beetje trok..quote:Op zondag 30 mei 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je verliest sowieso aardig wat haar, maar volle putten en er gewoon hele plukken uit kunnen trekken?
toevallig kortgeleden iets gewijzigd in je hormoonhuishouding?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Mmm oke. Ik heb trouwens mega haaruitval laatste tijd. Net ook weer. Gedoucht, ligt gewoon het hele putje vol. Ik kan gewoon hele plukken uit mijn haar trekken, echt naar vind ik dat altijd.
Jahaaa, S_A'tje stopte met de pil.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef bernies het volgende:
[..]
toevallig kortgeleden iets gewijzigd in je hormoonhuishouding?
Je kan makkelijk 50 haren verliezen per dag, dus 10 is niet zo schokkend. Hele plukken eruit trekken wel, maar 10 valt bij mij niet onder een hele pluk, bij Smart_ass misschien wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tijden gehad dat het een vol putje was hoor en dat er gemakkelijk 10 haren tegelijk uit gingen als je een beetje trok..![]()
Maar zo'n putje vol is bij mij ook snel omdat ik lang en donker haar heb, dat is het meest opvallend.
Lekkere infoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jahaaa, S_A'tje stopte met de pil.
Als je 10 haren naast elkaar houdt heb je bijna niets in je handenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hm voor mij valt dat wel onder een hele plukaangezien een normaal mens er niet een hele lok uit trekt lijkt me? Toch
?
Hahaha, watquote:Op zondag 30 mei 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekkere info. Dat kan het prima zijn. Of een stressvolle periode een paar maanden geleden.
Nou bij mij lijkt dat al best wel serious business hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je 10 haren naast elkaar houdt heb je bijna niets in je handen
met dun stijl haar niet nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je 10 haren naast elkaar houdt heb je bijna niets in je handen
Post gewoon een foto. Een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
Dik, dik, wat is dik? Fijn haar heb ik in ieder geval niet.
Ja nu een foto maken zegt veel, even kijken of ik nog eentje heb. En post jij eens een foto danquote:Op zondag 30 mei 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post gewoon een foto. Een foto zegt meer dan duizend woorden.
Mijne zijn niet veel meer impressive dan dat qua dikte hoor, maar als je 10 van mijn haren vast hebt dan zijn ze heel lang en ziet het eruit als veel.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tien haren. En daar heb ik er keiveel van
Hey hey chickie, ik heb ook lang haar.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne zijn niet veel meer impressive dan dat qua dikte hoor, maar als je 10 van mijn haren vast hebt dan zijn ze heel lang en ziet het eruit als veel.
LANGER DAN HET MIJNE? PICS!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey hey chickie, ik heb ook lang haar.
Nee, ik post niets. Ik wil je er wel een sturen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu een foto maken zegt veel, even kijken of ik nog eentje heb. En post jij eens een foto dan!
quote:
Je kunt toch eentje posten van de achterkant van je haar ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik post niets. Ik wil je er wel een sturen.
[..]
Dan doe ik wel net zoals jij mijn hoofd achterover om eerlijk te metenquote:
Hmm ja, ik kan m'n gezicht weghalen. Just a second.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt toch eentje posten van de achterkant van je haar ofzo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan doe ik wel net zoals jij mijn hoofd achterover om eerlijk te meten
Hhahaha bt, lekker ding ben je ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, wat? Ik ben gewoon goed op de hoogte van haar leven
jwz.
[..]
Nou bij mij lijkt dat al best wel serious business hoor!
Ik maak de volgende keer wel een foto als ik heb gedoucht.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kan makkelijk 50 haren verliezen per dag, dus 10 is niet zo schokkend. Hele plukken eruit trekken wel, maar 10 valt bij mij niet onder een hele pluk, bij Smart_ass misschien wel.
Wat is jouw haar pluisvrijquote:Op maandag 31 mei 2010 00:18 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check deze kaolo spange bazin dan.
Je hebt ook geen stress gehad of zo? Medicijnen? Dan zou het best door de pil kunnen komen, maar ik zou het wel even in de gaten houden hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kom op een totaal van 15 (!) haren.![]()
Maar ik heb natuurlijk daarnet nog gedoucht en m'n haren gewassen. Waarschijnlijk als ik er gewoon 's middags doorheen ga zijn het er meer.
Ja, hey, 10 jaar geleden had ik keilang haar maar daarna ben ik een paar keer naar de kapper geweest, niet eerlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens wel een beetje oneerlijk want het mijne is pas een heel stuk af geknipt!
Komt omdat het nu nog redelijk kort is.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is jouw haar pluisvrijhet ziet er echt heel zacht uit. Maar daarmee misschien ook wel weer een beetje volumeloos
..
Waarom shop je bij de bovenste je bril wel weg en eronder niet? Ik zou het daaronder ook even doen. Straks herkent iemand je naar aanleiding van je bril.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:18 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check deze kaolo spange bazin dan.
Ja, ze moet ook volume kweken maar ze wil niehiets.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is jouw haar pluisvrijhet ziet er echt heel zacht uit. Maar daarmee misschien ook wel weer een beetje volumeloos
..
Ik leef op straat, altijd die stress weetje.. Of misschien word ik bestraald vanaf boven.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt ook geen stress gehad of zo? Medicijnen? Dan zou het best door de pil kunnen komen, maar ik zou het wel even in de gaten houden hoor.
[..]
Ja, hey, 10 jaar geleden had ik keilang haar maar daarna ben ik een paar keer naar de kapper geweest, niet eerlijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kom op een totaal van 15 (!) haren.![]()
Maar ik heb natuurlijk daarnet nog gedoucht en m'n haren gewassen. Waarschijnlijk als ik er gewoon 's middags doorheen ga zijn het er meer.
Wat heb jij mooi blond haarquote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai. Er moet toevallig net weer een masker in, en ik houd mijn hoofd iets naar voren zelfs, Bt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |