Maar het is echt bruin met een aantal felblonde plukken voorin met aardig blond wordende wenkbrauwen. En het word met de dag meer allemaal. (Evenals het aantal opmerkingen: "Hey je hebt je haar geverfd."quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, sorry dat is waar.Maar na de zomer is mijn haar echt twee a drie tinten lichter. En ik denk nu al een tint lichter dan in februari.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Neee Fas dat doe je ook helemaal fout, je ziet niet na een keertje al verschilgewoon keihard minimaal 2 keer per week doen en dan over een week of 4 kom je maar terug.
Nee, maar even serieus, hoe vaak moet je dat doen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Neee Fas dat doe je ook helemaal fout, je ziet niet na een keertje al verschilgewoon keihard minimaal 2 keer per week doen en dan over een week of 4 kom je maar terug.
Moet je Hara vragen, dat is de expertquote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, hoe vaak moet je dat doen dan?
Ja, daar heb ik geen zin in, hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je Hara vragen, dat is de expertzij deed het naar eigen zeggen eerst een keer of 3 per week en nu nog eens per week/twee weken (ofzo).
Je haar ziet er verder prima uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en hier een pic van mijn haar in goede staat.
Ik laat het altijd veel langer zitten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: als er op mijn masker staat: 'slechts 3 minuten in laten trekken', kan het dan kwaad als ik het langer laat zitten?
Ja de dag nadat het gewassen is wel. De dag nadat het niet gewassen is daarentegen..quote:
Nou ja, het lijkt verder iig gezond dus dat is al prettig, dan is het inderdaad een kwestie van de goede manier en producten vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja de dag nadat het gewassen is wel. De dag nadat het niet gewassen is daarentegen..![]()
Nou goed, hopelijk scheelt het met die nieuwe shampoo combi.
Daarom post ik ook geen foto van wanneer het vet is, whihi.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt verder iig gezond dus dat is al prettig, dan is het inderdaad een kwestie van de goede manier en producten vinden.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn haar wordt met de dag beter.. Tot ik op een gegeven moment wel weer moet wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |