Nou nee hoor.. één van ons tweeën had wel een blauw oog kunnen oplopen, als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt een blauwtje gelopen bij haar?
Van m'n levensdagen niet!!!quote:
weet je dat je op dat icoontje heul veul op m'n buurvrouw lijkt?quote:
Jij woont toevallig niet in Scheveningen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet je dat je op dat icoontje heul veul op m'n buurvrouw lijkt?
nee, veul zuidelijkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij woont toevallig niet in Scheveningen?
Dat heb ik nou ook de hele tijd, dat soort voorstellen, moe wordt je ervanquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:58 schreef Maanvis het volgende:
toen haar beste vriendin een trio met mij en dat meiske voorstelde.
Ik zit gewoon te wachten tot hij één van die kids tegen het hoofd traptquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef Jian het volgende:
Wat een toppert is het ook hè (het filmpje !)![]()
http://www.nusport.nl/doe(...)actie-van-zeeuw.html
Je maakt me nieuwsgierig. Linkje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap hoor, Disana. Dat je je in zo'n topic mengt. Ik heb alleen maar een topicreport gestuurd.
Wat dacht je dat ik heb gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap hoor, Disana. Dat je je in zo'n topic mengt. Ik heb alleen maar een topicreport gestuurd.
Eén bepaald usertje zou ook nog wel verwijderd mogen worden wmb en dat er iemand met een blauw kleurtje doodleuk mee zit te posten is toch ook wel .... nou ja, dat soort topics zorgt ervoor dat je liever niet vertelt dat je wel eens op Fok! post.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik heb gedaan?Er worden al posts verwijderd.
Ik heb zo'n hekel aan opmerkingen als 'jouw soort'.
Dat usertje is waarschijnlijk een kloon van een gebande, hij is net nieuw en blaast meteen hoog van de toren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén bepaald usertje zou ook nog wel verwijderd mogen worden wmb en dat er iemand met een blauw kleurtje doodleuk mee zit te posten is toch ook wel .... nou ja, dat soort topics zorgt ervoor dat je liever niet vertelt dat je wel eens op Fok! post.
Ik heb, jaren geleden alweer, zo'n usertje Dr. Wolffenstein zo voor lul gezet (of nee, eigenlijk deed hij dat zelf) dat-ie zich heel lang niet meer heeft durven laten zien. Hij is toen eerst onder een andere naam teruggekomen en tegenwoordig zie ik die sukkel wel weer eens onder z'n originele alias posten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat usertje is waarschijnlijk een kloon van een gebande, hij is net nieuw en blaast meteen hoog van de toren.
Het gaat wel vaker zo in NWS, met name in moslim-topics. Daar verzamelt zich het smaldeel van jong, voornamelijk mannelijk, Nederland dat niet genuanceerd wenst te denken. Maar ere wie ere toekomt, er wordt meestal wel adequaat ingegrepen en er vallen in NWS behoorlijk vaak bans.
Ik wist niet dat jij daar lasquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb, jaren geleden alweer, zo'n usertje Dr. Wolffenstein zo voor lul gezet (of nee, eigenlijk deed hij dat zelf) dat-ie zich heel lang niet meer heeft durven laten zien. Hij is toen eerst onder een andere naam teruggekomen en tegenwoordig zie ik die sukkel wel weer eens onder z'n originele alias posten.
Ik vind ook wel dat ze het in de regel goed doen in NWS, ik heb al heel wat TR's gestuurd en eerlijk is eerlijk, er werd zo goed als altijd actie op ondernomen.
Dat soort voorvallen zijn een ongoing rls in NWSquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat heeft dit allemaal met SV of zelfs maar met RLS te maken?
Ik post er ook zelden meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar lasDe laatste tijd lees ik er meer dan dat ik er post.
Hij profileert zich tegenwoordig vooral als christen-fundi middels oneliners. Destijds probeerde hij me te overtuigen hoe gewelddadig de Koran is en raadde mij daartoe aan het boek Opbaringen uit de Koran te lezenquote:Dr.Wolffenstein ken ik wel. Hij is inwisselbaar met een aantal soortgelijke posters die bij het minste geringste staan te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |