abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80481348
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

'Sneu' worden genoemd in Tru is wel een prestatie!
Dat hebben we van Johan geleerd
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 14:38:10 #102
137949 Disana
pi_80481741
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien Je hebt wel gelijk, denk ik.... misschien, nog even over denken

Gelukkig zijn sollicitatiegesprekken in mijn branche vrij "onconventioneel". Het gaat heel vaak over heel veel behalve het werk.
[..]

Toch krijg ik vaak achteraf hele goede reacties van juist die mensen tegen wie ik zo "bot" ben geweest. Soms kom ik zo iemand jaren later nog tegen en willen ze dan vooral nog even zeggen ze dat ze er van geleerd hebben. Ook heb ik na korte projecten wel eens bedankbriefjes gekregen van mensen in wie ik op die manier veel tijd had gestoken. Dat vind ik wel heel bijzonder.

Helaas zijn de meeste mensen die de baas mogen spelen minder gecharmeerd van mijn op- en aanmerkingen En op zich is dat ook wel weer begrijpelijk (en belachelijk). Ik kan me herinneren dat ik wel eens aangesproken werd door iemand die voor mij werkte dat als ik een kuthumeur had ik dat niet op hem moest afschuiven. Hij had volledig gelijk, dat voelde best kut Natuurlijk heb ik nadat ik uitgemokt was sorry gezegd.
Dat is wel heel mooi, dan heb je het niet voor niets gedaan. Natuurlijk zijn er mensen die er wel voor open staan, ik had het over het gemiddelde. En ja, je komt het vooral bij baasjes tegen. En soms heerst er ook gewoon een consensus: Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.

Ik heb zelf het meest geleerd van betrokken maar strenge leraren op het lyceum. Sommige snijdende opmerkingen over mijn luiheid en gedrag vergeet ik mijn hele leven niet meer; die mensen zitten nog steeds in mijn hoofd als censors.
pi_80482494
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is wel heel mooi, dan heb je het niet voor niets gedaan. Natuurlijk zijn er mensen die er wel voor open staan, ik had het over het gemiddelde. En ja, je komt het vooral bij baasjes tegen.
Ik denk ook wel dat het meespeelt op welk punt iemand in diens loopbaan is. Ervaren mensen willen ook maar al te graag achter hun ervaring schuilen. Ik mag dan graag terugkaatsen met mijn stelregel dat het best zo zou kunnen zijn dat als je 10 jaar ervaring hebt dat niet automatisch betekent dat je het niet al 10 jaar fout hebt gedaan.
quote:
En soms heerst er ook gewoon een consensus: Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.
Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat diegenen die beslissen in Bridgets voordeel zich daarbij "prettig voelen"?
quote:
Ik heb zelf het meest geleerd van betrokken maar strenge leraren op het lyceum. Sommige snijdende opmerkingen over mijn luiheid en gedrag vergeet ik mijn hele leven niet meer; die mensen zitten nog steeds in mijn hoofd als censors.
Ik had echt een lul van een docent, op de eerste vrijdagmiddag-bespreking heeft hij mij ten overstaan van de hele jaargang afgemaakt. Godverdomme, wat was ik kwaad! Tot zondagmiddag dan, toen durfde ik aan mezelf toe te geven dat hij gelijk had. Ik vind het nog steeds een lul van een vent maar ik heb 'm er later nog wel voor bedankt
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 15:02:58 #104
137949 Disana
pi_80482660
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het meespeelt op welk punt iemand in diens loopbaan is. Ervaren mensen willen ook maar al te graag achter hun ervaring schuilen. Ik mag dan graag terugkaatsen met mijn stelregel dat het best zo zou kunnen zijn dat als je 10 jaar ervaring hebt dat niet automatisch betekent dat je het niet al 10 jaar fout hebt gedaan.
[..]

Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat diegenen die beslissen in Bridgets voordeel zich daarbij "prettig voelen"?
[..]

Ik had echt een lul van een docent, op de eerste vrijdagmiddag-bespreking heeft hij mij ten overstaan van de hele jaargang afgemaakt. Godverdomme, wat was ik kwaad! Tot zondagmiddag dan, toen durfde ik aan mezelf toe te geven dat hij gelijk had. Ik vind het nog steeds een lul van een vent maar ik heb 'm er later nog wel voor bedankt
En als jij die ervaren mensen daarmee pareert, krijg je dan geen boze gezichten? Weinig erger dan iemand die vol zelfvoldaanheid zit.

Hoe kan iemand zich nou prettig voelen door de 'beslissling' dat Bridget iets kan. Ik begrijp dat hele geval Bridget niet.

Ja exact, dat soort leraren. Dat snijdt diep in je ziel maar het levert je vrijwel altijd iets op. Ook als zo'n man ongelijk heeft: dan kom je even goed oog in oog te staan met je eigenwaarde en hoe je die handhaaft.
pi_80483228
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:02 schreef Disana het volgende:

[..]

En als jij die ervaren mensen daarmee pareert, krijg je dan geen boze gezichten? Weinig erger dan iemand die vol zelfvoldaanheid zit.
Ik zaag dan gauw de poten onder mijn eigen stoel vandaan en vertel dat mijn "ervaring" dus ook niet vanzelfsprekend in mijn voordeel werkt. Ja, vertel mij hoe je een gesprek moet ontwrichten
quote:
Hoe kan iemand zich nou prettig voelen door de 'beslissling' dat Bridget iets kan. Ik begrijp dat hele geval Bridget niet.
Met de "beslissing" bedoel ik dan vooral de beslissing Bridget een programma te laten presenteren. Het zou best kunnen dat Bridget voor hun als presentatrice de geschiktste is om dat zij zich daar prettig bij voelen. Het zou kunnen dat een presentatrice die wel wat kan veel meer noten op haar zang heeft en die beslissers bijvoorbeeld zou aanspreken op de flutterigheid van de produktie, het grote aantal camera-geile debielen dat daar een soort van Ren je Rot voor mannen met rare kleren en dito kapsels staat te spelen, etc.
pi_80483436
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*vlak* ASTRID niet uit, die gaat echt haar stekkie niet verlaten, al komen er 40 haunded holland plus anne daar de boel *schoonvegen*.
Astrid blijft zweven waar ze zweeft

Misschien dat Jomanda eens tijd heeft voor Johan, met ingestraald water lukt alles
Jawel hoor, als je de programma's die over dit soort zaken gaan mag geloven gaat Astrid echt wel definitief naar "gene zijde". Je moet het alleen wel goed aanpakken en zien uit te vogelen waarom ze er nog steeds is, vervolgens moet je even recht zetten wat er volgens Astrid mis is en dan kan ze eindelijk rustig gaan. Best jammer eigenlijk dat ik niet in dit soort dingen geloof, zou na mijn dood ook best bij een paar mensen willen spoken
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 15:24:19 #107
137949 Disana
pi_80483467
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zaag dan gauw de poten onder mijn eigen stoel vandaan en vertel dat mijn "ervaring" dus ook niet vanzelfsprekend in mijn voordeel werkt. Ja, vertel mij hoe je een gesprek moet ontwrichten
[..]

Met de "beslissing" bedoel ik dan vooral de beslissing Bridget een programma te laten presenteren. Het zou best kunnen dat Bridget voor hun als presentatrice de geschiktste is om dat zij zich daar prettig bij voelen. Het zou kunnen dat een presentatrice die wel wat kan veel meer noten op haar zang heeft en die beslissers bijvoorbeeld zou aanspreken op de flutterigheid van de produktie, het grote aantal camera-geile debielen dat daar een soort van Ren je Rot voor mannen met rare kleren en dito kapsels staat te spelen, etc.
Oh ja, dat ken ik. Cruciale fout, nooit doen Een stalen gezicht en een kalme uitstraling zijn het beste na het afleveren van dodelijke kritiek. Als jij kalm en zeker blijft is de kans groter dat de ander aan zichzelf i.p.v. aan jou gaat twijfelen.

Ja nu snap ik wat je bedoelt wat Bridget betreft. Hadden ze dan echter tenminste niet iemand kunnen uitzoeken met een minder door je ziel kervende nasale harde stem.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 15:33:11 #108
137949 Disana
pi_80483794
Voor de rellers: Linke Loetje wordt gefileerd op de ene chat. Voor de belanghebbenden: Bunkerbaas (Bram) zit op de andere chat.
pi_80483987
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
3 chat`s onder elkaar zijn er niet meer, weet niet precies hoe het zit, geloof alleen nog met mirc kan je meelezen.
http://www.hoepeterhoebeter.nl/

op peter zijn chat nu livestream met hondjes
http://www.ustream.tv/channel/peter-night

3 onder elkaar zit nog wel op deze:
http://sv.maikeldonkers.nl/
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 15:41:28 #110
137949 Disana
pi_80484126
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

Ah okee. Misschien moet je dat maar op de chat(s) vertellen, want sommigen missen dat totaalvenster dat ze kennelijk bij iemand anders zagen.
pi_80484135
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ja, dat ken ik. Cruciale fout, nooit doen Een stalen gezicht en een kalme uitstraling zijn het beste na het afleveren van dodelijke kritiek. Als jij kalm en zeker blijft is de kans groter dat de ander aan zichzelf i.p.v. aan jou gaat twijfelen.
De boodschap is dan wel duidelijk: nooit ervaring als argument in een feitelijke discussie gebruiken.
quote:
Ja nu snap ik wat je bedoelt wat Bridget betreft. Hadden ze dan echter tenminste niet iemand kunnen uitzoeken met een minder door je ziel kervende nasale harde stem.
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Voor de rellers: Linke Loetje wordt gefileerd op de ene chat.
Miep Knaldoos, zou dat familie zijn?
quote:
Voor de belanghebbenden: Bunkerbaas (Bram) zit op de andere chat.
Moah
pi_80484179
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Voor de rellers: Linke Loetje wordt gefileerd op de ene chat. Voor de belanghebbenden: Bunkerbaas (Bram) zit op de andere chat.
Beetje vaag figuur die LL
pi_80484211
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah okee. Misschien moet je dat maar op de chat(s) vertellen, want sommigen missen dat totaalvenster dat ze kennelijk bij iemand anders zagen.
goed idee,had er niet aan gedacht
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 15:44:08 #114
137949 Disana
pi_80484243
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:

Miep Knaldoos, zou dat familie zijn?

Die van de andere kant van de spoorlijn.
  maandag 19 april 2010 @ 16:57:28 #115
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80486952
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
Idd heel vreemd, 2 chats pleitos.
Bij mij doet ie het gewoon hoor: http://www.streamonline.eu/
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 19 april 2010 @ 17:08:42 #116
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80487342
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken?

Bridget kan net zomin presenteren als ze flutkleding kon verkopen in dat boetiekje van haar. En zelfs voor een catfight is ze niet geschikt. Als ze net zoveel talent als kapsones zou hebben, zou ze een grote ster zijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_80488461
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

De chats van SV en Anne waren er tijdelijk af om te polsen hoeveel guests en viewers er dan overbleven.
Maar Donkey heeft ze er toen weer opgezet na dagen ofline te zijn,jammer.
ze liften namelijk mee met guests en viewers van peter zijn site.
pi_80488595
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef Jubutje het volgende:

[..]

De chats van SV en Anne waren er tijdelijk af om te polsen hoeveel guests en viewers er dan overbleven.
Maar Donkey heeft ze er toen weer opgezet na dagen ofline te zijn,jammer.
ze liften namelijk mee met guests en viewers van peter zijn site.
dus normaal hebben ze 3 ingelogde kijkers en 2 guests ofzo en door peters succes hebben ze ineens 14 ingelogde kijkers en 40 guests ofzo?
pi_80489564
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:42 schreef gomi het volgende:

[..]

dus normaal hebben ze 3 ingelogde kijkers en 2 guests ofzo en door peters succes hebben ze ineens 14 ingelogde kijkers en 40 guests ofzo?
Jep omdat die chats gebundeld zijn op een site
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 20:01:12 #121
137949 Disana
pi_80494138
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zou je voortaan voor jezelf willen spreken?

Bridget kan net zomin presenteren als ze flutkleding kon verkopen in dat boetiekje van haar. En zelfs voor een catfight is ze niet geschikt. Als ze net zoveel talent als kapsones zou hebben, zou ze een grote ster zijn.
Hehehe. Sorry. Ben blij dat zelfs jij je grenzen hebt.

Kapsones, dat is het juiste woord voor Bridgets zelfpresentatie.
pi_80494181
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Jubutje het volgende:

[..]

Jep omdat die chats gebundeld zijn op een site
succes is relatief
  maandag 19 april 2010 @ 22:56:45 #123
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80502892
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Hehehe. Sorry. Ben blij dat zelfs jij je grenzen hebt.
Laat ik zeggen dat ik een keer een persoonlijke confrontatie met haar heb gehad in het Haagse uitgaansleven in een tijd dat er gelukkig nog geen mobieltjes met camera's en RTL Boulevard bestonden.
De beelden waren in ieder geval niet mooi, om maar uitdrukking uit De Gouden Kooi te gebruiken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_80505500
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik een keer een persoonlijke confrontatie met haar heb gehad in het Haagse uitgaansleven in een tijd dat er gelukkig nog geen mobieltjes met camera's en RTL Boulevard bestonden.
De beelden waren in ieder geval niet mooi, om maar uitdrukking uit De Gouden Kooi te gebruiken
Je hebt een blauwtje gelopen bij haar?
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:06:32 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80505596
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik dacht al, dat moet persoonlijk zijn .
Oveirgens wel frappant dat ik het daar nog laatst met een meiske over had in de kroeg, met wie we allebei wel een triootje zouden willen doen; Bridget Maasland en Georgina Verbaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')