abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80472233
Peter had een klus met Johan afgelopen weekend, toen peter thuis was vertelde hij dat Johan er erg moe en grauw uitzag, dus hoop dat Johan nu naar zijn lichaam gaat luisteren, hij heeft het boek gesloten dus laat maar voorlopig dicht en laat Johan dingen gaan doen waar hij wel goed in is.
Peter vertelde ook dat heel misschien na het WK weer iets komt qua stream of doorstart.
Nou laten we maar eerst WERELDKAMPIOEN worden en dan zien we wel verder
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_80474630
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
Peter had een klus met Johan afgelopen weekend, toen peter thuis was vertelde hij dat Johan er erg moe en grauw uitzag, dus hoop dat Johan nu naar zijn lichaam gaat luisteren, hij heeft het boek gesloten dus laat maar voorlopig dicht en laat Johan dingen gaan doen waar hij wel goed in is.
Peter vertelde ook dat heel misschien na het WK weer iets komt qua stream of doorstart.
Nou laten we maar eerst WERELDKAMPIOEN worden en dan zien we wel verder
Auto's verkopen?
  maandag 19 april 2010 @ 11:32:00 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80474775
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:

Auto's verkopen?
Ik zit al een uur te piekeren wat dat zou kunnen zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80474985
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zit al een uur te piekeren wat dat zou kunnen zijn.
Als overdrijven een vak zou zijn, dan zat Johan ook geramd
pi_80475267
quote:
'Op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is alles mis gegaan'
Johan Vlemmix vervloekt?

van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Vlemmix heeft de stekker uit zijn online televisiestation Studio Vlemmix getrokken, is al zijn geld kwijt en moet zijn spookhuis verkopen. Volgens hem is alles misgegaan door de koop van het huis... "Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben."

Sinds hij het 'spookhuis' kocht van Emile Ratelband, wordt Johan geteisterd door ellende. Alle sponsors van zijn zender én zijn gezondheid lieten het afweten, de studio liep vol water en toen tot overmaat van ramp alle beelden van Terror Jaaps show 'Tablua Rasa' gewist bleken te zijn zat Johan aan zijn taks. Hij stopt ermee. Al zijn geld zit in het project, dit is hij nu allemaal kwijt. Het gevolg is dat het Spookhuis in Huissen en zijn studio in Weert te koop staan, net als alle apparatuur van Studio Vlemmix en Paleis Soestdijk II moet worden verhuurd.

Johan baalt als een stier en denkt dat het huis schuldig is aan de ellende. Hij laat weten: "Al mijn geld heb ik in dit project gestoken. Ik kocht het spookhuis met de bedoeling dit ook bij het project te betrekken en er live te gaan uitzenden. Maar op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is werkelijk van alles mis gegaan. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben. Vandaar dat ik het spookhuis liever vandaag dan morgen van de hand wil doen. Sterker nog, eigenlijk wil ik er nooit meer een stap binnen zetten."

Hij wil zo snel mogelijk van álles af zijn. "In de studio, in Paleis Soestdijk II staat voor een kapitaal aan apparatuur. Er hangen 25 camera’s en het is een complete uitgeruste studio. Dit wordt nu verkocht. De twee andere panden staan in de verkoop. Ik heb het er helemaal mee gehad!"
Johan kreeg het tijdens een live-uitzending in maart aan zijn hart en werd afgevoerd met een ambulance. Volgens hem komt dit door alle stress en ellende die hij voor zijn kiezen kreeg. "Dat is het allemaal niet waard. Ik wil weer leven. Helaas is het sprookje Studio Vlemmix voorbij."
Bron: Telegraaf.
  maandag 19 april 2010 @ 11:46:37 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80475350
I didn't fail because my own ignorance, it was the house that did me in!
pi_80475505
Het was slechts een kwestie van tijd voordat hij met dit excuus zou komen, volgens mij.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 11:55:20 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_80475663
Oh, nu krijgt het huis in Huissen de schuld van alle rampspoed. Hoe voorspelbaar.

Spuit 11, wat Scrut zegt dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_80475749
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf.
Zijn het goffer de goffer niet die KUTchatters dan zijn het wel een stelletje geesten die de boel hebben verknald
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 11:59:48 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_80475839
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef Toverheks het volgende:

Zijn het goffer de goffer niet die KUTchatters dan zijn het wel een stelletje geesten die de boel hebben verknald
Hij gelooft niet in sprookjes maar wel in geesten. Jaja.
― Mark Twain
  maandag 19 april 2010 @ 12:03:16 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80475958
Ik moet ook steeds weer lachen als ik lees hoe de tsunami de plannen in de war heeft geschopt. Alle concepten waren klaar, de programmamakers stonden te trappelen om aan de slag te gaan, sponsoren konden amper wachten hun geld te investeren in dit succesverhaal ... en toen kwam de tsunami en die vaagde alles en iedereen weg. Nooit meer iets van teruggevonden. Een ramp van wereldformaat.
pi_80476012
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij gelooft niet in sprookjes maar wel in geesten. Jaja.
de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik naast ASTRID wakker wordt, geloof ik het nog.
Haar koude adem, haar verwrongen gezicht.
Het is een droom waar naast ik lig.
Ze rekt zich uit, en Zweeft voorbij

de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik naast ASTRID wakker wordt geloof ik het toch.
tatatatatata en verder op de wijs van marco Borsato

(Astrid heet de geest die in dat huis woond, voor mensen die dat nog niet wisten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 19-04-2010 12:11:43 ]
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 12:09:33 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_80476165
Dat van die sponoren geloof ik voor geen meter. Ja, alleen PCExtreme en LEDNederland, waar bleef de rest dan? Weggespoeld met de tsunami?

Hahahah heksje.
― Mark Twain
pi_80476202
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Dat van die sponoren geloof ik voor geen meter. Ja, alleen PCExtreme en LEDNederland, waar bleef de rest dan? Weggespoelt met de tsunami?

Hahahah heksje.
en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofd
pi_80476240
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofd
Jij begon er zelf mee hoor!
pi_80476276
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Jij begon er zelf mee hoor!
zal het niet meer doen

De meeste dromennnnnnnnn zijn bedroggggg
Maar als ik wakkerrrrr tatatatatata
pi_80476450
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet ook steeds weer lachen als ik lees hoe de tsunami de plannen in de war heeft geschopt. Alle concepten waren klaar, de programmamakers stonden te trappelen om aan de slag te gaan, sponsoren konden amper wachten hun geld te investeren in dit succesverhaal ... en toen kwam de tsunami en die vaagde alles en iedereen weg. Nooit meer iets van teruggevonden. Een ramp van wereldformaat.
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebben
pi_80476534
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zo waterdicht was het in Paleis Soestdijk 2 niet.
  maandag 19 april 2010 @ 12:26:56 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80476814
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:

Dat. En die roet in het eten gooiende geesten in Huissen had ik gewoon een spookfactuur gestuurd voor alle dankzij hun inmenging gemaakte onkosten.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 12:27:19 #70
137949 Disana
pi_80476830
Leandra meldt in de SC dat het artikel zelfs TRU op Fok heeft gehaald:

Johan Vlemmix doet spookhuis van de hand
  maandag 19 april 2010 @ 12:29:32 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80476917
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:

Tegenaan bemoeid!
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 12:30:10 #72
137949 Disana
pi_80476940
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tegenaan bemoeid!
Ben benieuwd hoe deze nuchterheid gaat vallen
pi_80476998
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:

Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 12:33:15 #74
137949 Disana
pi_80477063
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
Hij praat zichzelf goed. Zolang als we hem konden zien, had hij ook al bepaald geen last van zelfreflectie.
pi_80477150
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

oh die stickers die die Stefan van de grote beek op auto`s had gestickerd, zelf Cc ging kijken hahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')