Jaquote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik zit et nu te kjiken is dat die dude naast rachel|?
nu je het zo zegt herken em haast niet zo geschorenquote:
En hij kletst Engelsquote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
nu je het zo zegt herken em haast niet zo geschoren
uhuhquote:
Goed, laat maar zien danquote:Op zondag 18 april 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is nog niks, moet je die van mij eens zien...![]()
Ik wachtquote:
quote:
Het lijkt op een vogeltjequote:
dan vind ik mijn muttley zelfs nog cooler dan de vogel van die ventquote:Op zondag 18 april 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt op een vogeltje![]()
Dan vind ik de mijne veel cooler
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op zondag 18 april 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt op een vogeltje![]()
Dan vind ik de mijne veel cooler
Alsof school belangrijk isquote:Op zondag 18 april 2010 19:10 schreef 3keernix het volgende:
Op een zondagavondjonge heb morgen tentamens
ik ga kwijlen op me blaadje als ik vanavond ga baggeren
Eigenlijk niet maar om de vormquote:
Muttleyquote:Op zondag 18 april 2010 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan vind ik mijn muttley zelfs nog cooler dan de vogel van die vent
had je die tatt al es gezien van me?quote:Op zondag 18 april 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muttley![]()
Zo mn zoon is vervroegd naar bed. Nog meer die ruzie met me willen vandaag?
Op je haifs tochquote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je die tatt al es gezien van me?
whehehe nee ga niet ruzien met jou
jazekerquote:
Ik wil na de zomer een enkelbedelbandjequote:Op zondag 18 april 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker
na de zomer mooi sparen voor een nieuwe
wil mijn andere kuit laten decoreren met japanse draak
waarom juist dat?quote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil na de zomer een enkelbedelbandje
ontzettend dikke ochtend lulquote:
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?quote:
Je blijft me verbazenquote:
quote:
ging pas om 12 uur slapen vanmiddag, leuk feestje gehad gisteravond /vannacht/ vanmorgenquote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?
Ik wil dan als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussenquote:
aaah dat is wel cool jaquote:Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dan als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen
Hoop het wel. Zoek nog steeds een geschikt plaatje van een armbandjequote:
anders leg gewoon je idee uit aan de tattoeerder en laat hem het ontwerpenquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop het wel. Zoek nog steeds een geschikt plaatje van een armbandje
Op zich kan dat ook. Maar mn tatoodude zit zo'n 200 km verderop dus dan moet ik daar weer een keer in de buurt zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders leg gewoon je idee uit aan de tattoeerder en laat hem het ontwerpen
Lovelyquote:
200 km waar laat jij je tattoeeren dan mijnes zit 10 min met de bus bij me vandaanquote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan dat ook. Maar mn tatoodude zit zo'n 200 km verderop dus dan moet ik daar weer een keer in de buurt zijn
Nope die is alleen maar erger gewordenquote:
Hier Ik woonde vroeger in Sliedrecht, ken die gast al 16 jaar en vertrouw hem. Hij heeft toen ook meegewerkt aan tattoos and piercings.quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
200 km waar laat jij je tattoeeren dan mijnes zit 10 min met de bus bij me vandaan
aah okee ja dan is het wel effe ver maar goed vertrouwen is belangrijk zeker bij een tattooquote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope die is alleen maar erger geworden![]()
Net mn kussen naar beneden gehaald, ik slaap vannacht lekker op de bank![]()
[..]
Hier Ik woonde vroeger in Sliedrecht, ken die gast al 16 jaar en vertrouw hem. Hij heeft toen ook meegewerkt aan tattoos and piercings.
Gezelligquote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope die is alleen maar erger geworden![]()
Net mn kussen naar beneden gehaald, ik slaap vannacht lekker op de bank![]()
Tof! Ik zeg: Doen!quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil stiekem ook wel een tattoo...
Ja, had ik dat geld maar...quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof! Ik zeg: Doen!
Kga volgende maand voor mijn 5e
coolquote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei doeiquote:
Weet je al wat je wilt en waar?quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil stiekem ook wel een tattoo...
Die roos op mn bovenarm is helemaal zijn idee geweest. Ik wilde er gewoon 1 die hij voor me had gemaakt/uitgezocht. Hij was bezig met die roos en wilde er meteen al een sleeve van makenquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ja dan is het wel effe ver maar goed vertrouwen is belangrijk zeker bij een tattoo
Verslavend hequote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn volgende tattoo wil ik ook voor zon ongeveer 300 aan uit gaan gevenquote:
quote:
Whut?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volgende tattoo wil ik ook voor zon ongeveer 300 aan uit gaan geven
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 19:26 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ging pas om 12 uur slapen vanmiddag, leuk feestje gehad gisteravond /vannacht/ vanmorgen
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooiquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Die roos op mn bovenarm is helemaal zijn idee geweest. Ik wilde er gewoon 1 die hij voor me had gemaakt/uitgezocht. Hij was bezig met die roos en wilde er meteen al een sleeve van maken![]()
Toen mn pa overleed op een dinsdag heb ik hem direct gebeld dat ik een tatt voor mn pa wilde. Hij heeft toen de shop een uur eerder open gedaan op donderdag. Ik wist dat ik pa zn initialen wilde en mario heeft toen de plaats bepaald en de tatt zo ontworpen dat je pas letters erin ziet als ik het zeg![]()
hij staat op mn voet btw, dan loopt pa altijd met me mee
mja dan krijg je wel een best grote tattoo voorquote:
dat zeer zekerquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooi
Behoorlijk, ik weet nu al dat er ook een 6e komt (want moet ook nog de naam van de jongste hebben)quote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat? Nee.
Waar... ik denk op mijn borst...
Ze hebben allemaal een betekenis voor me. Behalve de roos maar indirect toch wel eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooi
Tot je later groot bent en een rockster en dan moet je eigenlijk welquote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou nooooooit een tatoeage nemen.
Verminking, ik zeg het je.
Nee hoor. Word ik niet en doe ik niet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je later groot bent en een rockster en dan moet je eigenlijk wel
is ze ookquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou nooooooit een tatoeage nemen.
Verminking, ik zeg het je.
ik wil als eerste mijn onderbenen vol hebben met japanse stijl tatts en dan zie ik wel weer verderquote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 6 en toen wist ik al dat ik een tatt wilde. Toen ik 20 was mn eerste laten zetten. Een paar jaar 1 per jaar laten zetten, pauze van 3 jaar want mn ex was anti tatt en nu wel weer 1 per jaar
Gaat goedquote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 6 en toen wist ik al dat ik een tatt wilde. Toen ik 20 was mn eerste laten zetten. Een paar jaar 1 per jaar laten zetten, pauze van 3 jaar want mn ex was anti tatt en nu wel weer 1 per jaar
ik kan me ook niet meer herinneren wanneer ik mijn eerste ook alweer heb laten zetten is al zo lang geledenquote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat goed
Mijn eerste was ik 19
Behalve de naam van mijn zoon die ik liet zetten in 2004 weet ik echt niet wanneer ik die andere 2 nog heb laten zetten
quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat goed
Mijn eerste was ik 19
Behalve de naam van mijn zoon die ik liet zetten in 2004 weet ik echt niet wanneer ik die andere 2 nog heb laten zetten
Zit er bij jou nog wat nieuws aan te komen eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Rat op mn rug in 2000 geboortekaartje zoon heup 2001 chinese tekens kuit 2002 Initialen papa voet 2005 astrologische tekens pols 2007 bloemen om chinese tekens 2008 roos op arm 2009
Dat geboortekaartje was wel leuk. Die is dus van een echt geboortekaartje. Mn zoon was 2 en mn moeder belde mij op.
ik: hoi hoi
ma: wat ben je aan het doen?
ik: onderweg naar de drukker.
ma: waarom dat dan?
ik: geboortekaartje uitzoeken
ma: huh .... tuut tuut tuut tuut
10 minuten later.
oma: WAT HOOR IK BEN JE WEER ZWANGER, JE MOEDER ZIT NU HELEMAAL IN DE STRESS. VIND JE DAT NORMAAL
ik: Uhm het is voor een tatoeage oma
oma: oh dan heb ik niks gezegd.
ik: niks tegen mama zeggen ok, ik verras haar wel![]()
Mn moeder heeft 2 maanden gedacht dat ze weer oma werd
Op een verjaardag, of ondertussen weer thuis. Moeders was in Amsterdam, en nam haar gelijk mee.quote:Op zondag 18 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar is je chickie?
ik kan amper wat zienmijn ogen branden als een gek
Jeetje wat gaaf allemaal... als je foto's hebt zou ik ze wel eens willen zienquote:Op zondag 18 april 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Rat op mn rug in 2000 geboortekaartje zoon heup 2001 chinese tekens kuit 2002 Initialen papa voet 2005 astrologische tekens pols 2007 bloemen om chinese tekens 2008 roos op arm 2009
Dat geboortekaartje was wel leuk. Die is dus van een echt geboortekaartje. Mn zoon was 2 en mn moeder belde mij op.
ma: wat ben je aan het doen?
ik: onderweg naar de drukker.
ma: waarom dat dan?
ik: geboortekaartje uitzoeken
ma: huh .... tuut tuut tuut tuut
10 minuten later.
oma: WAT HOOR IK BEN JE WEER ZWANGER, JE MOEDER ZIT NU HELEMAAL IN DE STRESS. VIND JE DAT NORMAAL
ik: Uhm het is voor een tatoeage oma
oma: oh dan heb ik niks gezegd.
ik: niks tegen mama zeggen ok, ik verras haar wel![]()
Mn moeder heeft 2 maanden gedacht dat ze weer oma werd
Ah okequote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op een verjaardag, of ondertussen weer thuis. Moeders was in Amsterdam, en nam haar gelijk mee.
Ja, maar ik weet nog niet wat en waar. Op zich wil ik ook een sleeve, maar werk en centen doen niet even lekker mee.quote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er bij jou nog wat nieuws aan te komen eigenlijk?
Ik denk dat ik mn arm wel ga laten uitwerken tot sleeve. Maar eerst mn bedeltjesquote:Op zondag 18 april 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nog niet wat en waar. Op zich wil ik ook een sleeve, maar werk en centen doen niet even lekker mee.
Ik zal eens zoeken voor jequote:Op zondag 18 april 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje wat gaaf allemaal... als je foto's hebt zou ik ze wel eens willen zien
Geniaal verhaal over je moeder![]()
Ik wil ook nog wat op m'n been.quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn arm wel ga laten uitwerken tot sleeve. Maar eerst mn bedeltjes
Ik ben trustworthyquote:Op zondag 18 april 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind een sleeve ook stoer maar zo duuuuuuur
Godsamme ik hoor die kleine nog door de babyfoon![]()
ohja
speciaal voor Erwin
*klik*
Doe maar nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wat op m'n been.
Of zoals m'n ex voorstelde, onder op mijn buik, vlak boven mijn riem: "Say hello to my 'little' friend"
quote:Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wat op m'n been.
Of zoals m'n ex voorstelde, onder op mijn buik, vlak boven mijn riem: "Say hello to my 'little' friend"
Daagquote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me ook ik ga denk ik maar es tv kijken daag
Ik ben WipeOut aan het kijkenquote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
Ik zou er bijna verdrietig worden, zo rustig is het hier
Ja bahquote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
Ik zou er bijna verdrietig worden, zo rustig is het hier
Dat is wel grappigquote:
Ik ook. Kreeg op msn door dat het de moeite waard wasquote:
Ex komt er in deze afleveringquote:Op zondag 18 april 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel grappigik heb geen zin om de tv aan te zetten kga zo maar naar boven en douchen ofzo
Durft ze niet ofzoquote:
Jep. 2e ronde, en dan mietje zijnquote:
Nee dusquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat 1 iemand zo gigantisch je humeur kan verknallen zeg
Ik vind het allemaal een beetje TE toevallig allemaal
* LovelyLady is flink geirriteerd en pakt een borrel
* LovelyLady schuift een borrel naar huppelquote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat is er dan wijffie?
Ik wil ook een borrel
Hihi er ging iets mis met quotenquote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schuift een borrel naar huppel
Ik pleur mijn speculaties wel in een pmetje
Ja dat quickquoten gaat soms wel eens erg quickquote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi er ging iets mis met quoten![]()
Dank je![]()
Is goed
Ik ken het.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat quickquoten gaat soms wel eens erg quick
Klinkt echt ranzigquote:Op zondag 18 april 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu Dr 90210 te kijken. Een vrouw moest 5 kilo aankomen zodat de dokter dat vet in haar kont kan spuiten
Zag er ook niet echt smakelijk uit hoorquote:
Wanneer moet ik me hoe laat waar melden?quote:
Over twee weken, in Purmerend. Oh, en mannen only.quote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer moet ik me hoe laat waar melden?
Typoquote:
Tss schandaligquote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over twee weken, in Purmerend. Oh, en mannen only.
[..]
Typo
Niets schandalig. Dit weekend was het alleen voor vrouwen.quote:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets schandalig. Dit weekend was het alleen voor vrouwen.
Ja hoorquote:
hoi allemaalquote:Op zondag 18 april 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Is er nog iemand die een kaartje voor EFF wil overnemen
quote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Gloeiende staat het purm topic weer bovenaan in MyAt
Bring it onquote:
Oh oh oh.quote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
Mn schoonzusje is dus vrijdag a.s. jarig, leuk dus. Maar ze gaat het volgende week vieren. Ik vraag kun je vrijdag a.s. dan niet? Moet je s'avonds werken, of zaterdagochtend werken.. nee niks van dat zegt ze. Ik vraag ga je op stap met je vriendinnen, nee ook niet.
MAAR WAAROM DAN EEN WEEK LATER JE VERJAARDAG VIEREN![]()
![]()
omdat het haar beter uitkomt zegt ze. ZE HOEFT GVD NIKS VRIJDAG A.S.
![]()
![]()
IK WEIGER DUS TE KOMEN
Sorry, dit soort onnozele actie's snap ik niet en kan ik me wel eens druk over makenquote:
Misschien dat ze een week later pas geld heeft om drank enz in te slaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry, dit soort onnozele actie's snap ik niet en kan ik me wel eens druk over maken
Lovequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry, dit soort onnozele actie's snap ik niet en kan ik me wel eens druk over maken
Dan kan ze dat zeggen, want ze verteld ook zulke dingen wel aan ons.quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien dat ze een week later pas geld heeft om drank enz in te slaan.
Dat is bij mij vaak een reden voor een totaal andere datum om mn bday te vieren
Ach ach ach.quote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou heer Stoeprand.quote:
Och och och, ik mag niet klagen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou heer Stoeprand.
Lekker wijfquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga me lekker nestelen op de bank. Kendra kijken en slapen. Tot morgen schatjes en gespuis
Moeder was in Utrecht. Ze ging omrijden om mij op te pikken.quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op een verjaardag, of ondertussen weer thuis. Moeders was in Amsterdam, en nam haar gelijk mee.
Doe je hele rugquote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
STOMME GELUL OVER TATS VAN JULLIE, NU WIL IK OOK WEER
Lief van je moederquote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeder was in Utrecht. Ze ging omrijden om mij op te pikken.
De volgende komt over ;t grootste deel van m;n rugquote:
quote:
Als ik klaar ben met wat nu de planning staat en wat opknapbeurten ga ik ook een kijken om mijn rug te laten uitbreidenquote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De volgende komt over ;t grootste deel van m;n rug
Wat heb je nu al op je rug dan?quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met wat nu de planning staat en wat opknapbeurten ga ik ook een kijken om mijn rug te laten uitbreiden
Phoenix hebben iets speciaalsquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Tof, ik wil ook een feniks. Maar dan heel andere stijl.
Ik heb er maar 1.quote:Op zondag 18 april 2010 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
tattoo topic![]()
ik heb erzelf op het moment 9![]()
ik wil mijn rug nog eens laten doen een soort van vlammen van onderen via de zijkanten naar boven
ik zal nog wel een tijdje moeten wachten voor me rugquote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1.
En ik wil nog zoveel
slaap de DWquote:
iddquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 07:25 schreef Stoeprand het volgende:
AHAHAHAHA, DE TT WAS ZÓ ERG VAN TOEPASSING NET AHHHAHA
wat hebben ze gedaan?quote:
Wij zitten inmiddels al bijna 2 weken op poen te wachten.quote:
zal ik ze in elkaar beuken.quote:
Ik moet elke keer zo lachen om dat plaatjequote:Op maandag 19 april 2010 08:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zal ik ze in elkaar beuken.
[ afbeelding ]
Dan liegen ze dat ze barstenquote:Op maandag 19 april 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten inmiddels al bijna 2 weken op poen te wachten.
Zij hebben fouten gemaakt en afspraken niet nagekomen en wij krijgen de straf. Vorige week woensdag hebben ze het al overgemaakt en het is er nu nog niet
quote:Op maandag 19 april 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet elke keer zo lachen om dat plaatje![]()
Ik zie je dan al helemaal voor me in die pose, om vervolgens om te vallen in de plantenbak ofzo
dat is kutquote:Op maandag 19 april 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten inmiddels al bijna 2 weken op poen te wachten.
Zij hebben fouten gemaakt en afspraken niet nagekomen en wij krijgen de straf. Vorige week woensdag hebben ze het al overgemaakt en het is er nu nog niet
Natuurlijk liegen zequote:Op maandag 19 april 2010 08:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan liegen ze dat ze barstenals zij het geld woensdag hebben overgemaakt dan had het allang op jullie rekening moeten staan.
Nee helemaaaaaaaaaal niet hequote:Op maandag 19 april 2010 08:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben helemaal niet onhandig
Ja die logica snap ik ook niet.quote:Op maandag 19 april 2010 08:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is kut![]()
maar gewoon gek bellen die gasten
Ach ja UWV ellende ik heb er ook ervaring meequote:Op maandag 19 april 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk liegen ze![]()
Daarom dekken ze zichzelf in met de boodschap: ja wij hebben het overgemaakt, dit kan 2 tot 4 WERKdagen duren voor het op je rekening staat.
En het leuke is als wij een foutje maken of afspraken niet nakomen moet je eens zien hoe snel ze dan zijn met strafkortingen uitdelen.
Ik heb ooit een strafkorting van 50% gehad omdat ik een baan had geweigerd. Ik woonde in Zevenaar (bij Arnhem) en had een baan aangeboden gekregen in Dordrecht.
Er was een muts die verwachtte dus dat ik op zondag met kind met de trein naar dordt zou gaan, daar hotel in, mn zoon in dordt op school en dan op vrijdag weer naar zevenaar.
nopequote:
die zijn achterlijkquote:Op maandag 19 april 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk liegen ze![]()
Daarom dekken ze zichzelf in met de boodschap: ja wij hebben het overgemaakt, dit kan 2 tot 4 WERKdagen duren voor het op je rekening staat.
En het leuke is als wij een foutje maken of afspraken niet nakomen moet je eens zien hoe snel ze dan zijn met strafkortingen uitdelen.
Ik heb ooit een strafkorting van 50% gehad omdat ik een baan had geweigerd. Ik woonde in Zevenaar (bij Arnhem) en had een baan aangeboden gekregen in Dordrecht.
Er was een muts die verwachtte dus dat ik op zondag met kind met de trein naar dordt zou gaan, daar hotel in, mn zoon in dordt op school en dan op vrijdag weer naar zevenaar.
Joh. Ik ben 2 maanden bezig geweest met bezwaar en bellen enz. Toen had ik eindelijk iemand aan de telefoon die begreep dat het onzin is voor een moeder om een fulltime baan te accepteren aan de andere kant van het land en zeker als ze afhankelijk is van het openbaar vervoer.quote:
dat is idd mafquote:Op maandag 19 april 2010 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die logica snap ik ook niet.
Om het UWV te bellen moet je een 0900 nummer bellen à 10 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon)
Sinds wanneer hebben mensen met een uitkering poen zat:?
En je dan ook nog minutenlang in de wacht laten staan zeker?quote:Op maandag 19 april 2010 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die logica snap ik ook niet.
Om het UWV te bellen moet je een 0900 nummer bellen à 10 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon)
Sinds wanneer hebben mensen met een uitkering poen zat:?
ik heb 1x een aanvraag ingediend voor een uitkeringquote:Op maandag 19 april 2010 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh. Ik ben 2 maanden bezig geweest met bezwaar en bellen enz. Toen had ik eindelijk iemand aan de telefoon die begreep dat het onzin is voor een moeder om een fulltime baan te accepteren aan de andere kant van het land en zeker als ze afhankelijk is van het openbaar vervoer.
quote:Op maandag 19 april 2010 07:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Huppelmuts luistert nu stop that pigeon
had ook gehoopt er nooit meer iets mee te maken te krijgenquote:Op maandag 19 april 2010 08:36 schreef DeLuna het volgende:
UWV![]()
Mijn moeder heeft daar ook zoveel problemen mee
ik ook niet hoor,zou wel heeeel graag willenquote:Op maandag 19 april 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Kan merken dat iedereen weer aan het werk is behalve ik
Nah, ik ben net binnen. Eerst koffie voor ik überhaupt een poging ga doen om wat nuttigs uit te voeren vandaag.quote:Op maandag 19 april 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik werk van anders ook nietquote:Op maandag 19 april 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
lekker hoor. Ik ben vrijdag een dagje vrij heerlijk ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 19 april 2010 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werk van anders ook niet![]()
woensdag pas weer werken
* LovelyLady gaat ook koffie zettenquote:Op maandag 19 april 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik ben net binnen. Eerst koffie voor ik überhaupt een poging ga doen om wat nuttigs uit te voeren vandaag.
ik heb altijd zondag, maandag en dinsdag vrijquote:Op maandag 19 april 2010 08:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker hoor. Ik ben vrijdag een dagje vrij heerlijk ik heb er nu al zin in
Dus jou weekend is op de helft.quote:Op maandag 19 april 2010 09:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb altijd zondag, maandag en dinsdag vrij
Mijn moeder zat dus in de ziekte wet, maar ze weten niet wat er nou precies aan de hand is. Inmiddels is ze bijna ale afdelingen van het ziekenhuis af geweest voor onderzoekjes. Maar nu zeiden ze tegen haar dat ze maar weer aan het werk moest omdat er niks te zien was.quote:Op maandag 19 april 2010 08:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
had ook gehoopt er nooit meer iets mee te maken te krijgen
quote:
enginequote:
nee bijstand/gemeente nemen helemaal loopje met de mensenquote:Op maandag 19 april 2010 09:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder zat dus in de ziekte wet, maar ze weten niet wat er nou precies aan de hand is. Inmiddels is ze bijna ale afdelingen van het ziekenhuis af geweest voor onderzoekjes. Maar nu zeiden ze tegen haar dat ze maar weer aan het werk moest omdat er niks te zien was.Dus nu moet ze bijstand aanvragen, en dat schiet natuurlijk ook niet op.
knuffelquote:
KZquote:
Maar er staan dan ook mensen achter de balie die er zelf ook bijna niks vanaf weten. Mijn moeder kon namelijk geen WW aanvragen omdat ze daarvoor te kort heeft gewerkt. Daarom moet ze in de bijstand. Maar dat wist die doos daar ook nietquote:Op maandag 19 april 2010 09:37 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee bijstand/gemeente nemen helemaal loopje met de mensen
in before the lockquote:
Is je nooit verteld dat je een voorschot kan krijgen??quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Psalms het volgende:
nee want je doet eerst aanvraag ww,na 4week hoor je dat je geen recht daarop hebt,dan klop je aan bij de bijstand die laten je nog eens 4weken er over doen voor dat de aanvraag rond is,systeem hoor werkt prima![]()
Belachelijk ja.quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Psalms het volgende:
nee want je doet eerst aanvraag ww,na 4week hoor je dat je geen recht daarop hebt,dan klop je aan bij de bijstand die laten je nog eens 4weken er over doen voor dat de aanvraag rond is,systeem hoor werkt prima![]()
die krijg je ook pas 2week na aanvraag bijstand,maar dat is verleden tijd,en heb verder geen zin meer over uwv/enz te praten of klagen want we zitten niet in KLBquote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is je nooit verteld dat je een voorschot kan krijgen??
oke nou ik hoop voor jullie dat het er snel komt, ik weet hoe frustrerend het is.quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Psalms het volgende:
die krijg je ook pas 2week na aanvraag bijstand,maar dat is verleden tijd,en heb verder geen zin meer over uwv/enz te praten of klagen want we zitten niet in KLB
graagquote:
Ja maar in KLB word je toch niet serieus genomen.quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Psalms het volgende:
[..]
die krijg je ook pas 2week na aanvraag bijstand,maar dat is verleden tijd,en heb verder geen zin meer over uwv/enz te praten of klagen want we zitten niet in KLB
dank jequote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke nou ik hoop voor jullie dat het er snel komt, ik weet hoe frustrerend het is.
bijna klaarquote:
Is je poen er al? Zo nee, heb je al gebeld?quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Psalms het volgende:
[..]
Wij zijn geen postopkrikkers zoals de andere slowchatsquote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Is deze nou nog niet vol?
Hoe was het afgelopen met de glazenwasser?quote:
Die heeft keurig mijn raampjes gewassenquote:Op maandag 19 april 2010 10:46 schreef 3keernix het volgende:
Hoe was het afgelopen met de glazenwasser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |