Jaquote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik zit et nu te kjiken is dat die dude naast rachel|?
nu je het zo zegt herken em haast niet zo geschorenquote:
En hij kletst Engelsquote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
nu je het zo zegt herken em haast niet zo geschoren
uhuhquote:
Goed, laat maar zien danquote:Op zondag 18 april 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is nog niks, moet je die van mij eens zien...![]()
Ik wachtquote:
quote:
Het lijkt op een vogeltjequote:
dan vind ik mijn muttley zelfs nog cooler dan de vogel van die ventquote:Op zondag 18 april 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt op een vogeltje![]()
Dan vind ik de mijne veel cooler
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op zondag 18 april 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt op een vogeltje![]()
Dan vind ik de mijne veel cooler
Alsof school belangrijk isquote:Op zondag 18 april 2010 19:10 schreef 3keernix het volgende:
Op een zondagavondjonge heb morgen tentamens
ik ga kwijlen op me blaadje als ik vanavond ga baggeren
Eigenlijk niet maar om de vormquote:
Muttleyquote:Op zondag 18 april 2010 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan vind ik mijn muttley zelfs nog cooler dan de vogel van die vent
had je die tatt al es gezien van me?quote:Op zondag 18 april 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muttley![]()
Zo mn zoon is vervroegd naar bed. Nog meer die ruzie met me willen vandaag?
Op je haifs tochquote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je die tatt al es gezien van me?
whehehe nee ga niet ruzien met jou
jazekerquote:
Ik wil na de zomer een enkelbedelbandjequote:Op zondag 18 april 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker
na de zomer mooi sparen voor een nieuwe
wil mijn andere kuit laten decoreren met japanse draak
waarom juist dat?quote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil na de zomer een enkelbedelbandje
ontzettend dikke ochtend lulquote:
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?quote:
Je blijft me verbazenquote:
quote:
ging pas om 12 uur slapen vanmiddag, leuk feestje gehad gisteravond /vannacht/ vanmorgenquote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?
Ik wil dan als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussenquote:
aaah dat is wel cool jaquote:Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dan als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen
Hoop het wel. Zoek nog steeds een geschikt plaatje van een armbandjequote:
anders leg gewoon je idee uit aan de tattoeerder en laat hem het ontwerpenquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop het wel. Zoek nog steeds een geschikt plaatje van een armbandje
Op zich kan dat ook. Maar mn tatoodude zit zo'n 200 km verderop dus dan moet ik daar weer een keer in de buurt zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders leg gewoon je idee uit aan de tattoeerder en laat hem het ontwerpen
Lovelyquote:
200 km waar laat jij je tattoeeren dan mijnes zit 10 min met de bus bij me vandaanquote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich kan dat ook. Maar mn tatoodude zit zo'n 200 km verderop dus dan moet ik daar weer een keer in de buurt zijn
Nope die is alleen maar erger gewordenquote:
Hier Ik woonde vroeger in Sliedrecht, ken die gast al 16 jaar en vertrouw hem. Hij heeft toen ook meegewerkt aan tattoos and piercings.quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
200 km waar laat jij je tattoeeren dan mijnes zit 10 min met de bus bij me vandaan
aah okee ja dan is het wel effe ver maar goed vertrouwen is belangrijk zeker bij een tattooquote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope die is alleen maar erger geworden![]()
Net mn kussen naar beneden gehaald, ik slaap vannacht lekker op de bank![]()
[..]
Hier Ik woonde vroeger in Sliedrecht, ken die gast al 16 jaar en vertrouw hem. Hij heeft toen ook meegewerkt aan tattoos and piercings.
Gezelligquote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope die is alleen maar erger geworden![]()
Net mn kussen naar beneden gehaald, ik slaap vannacht lekker op de bank![]()
Tof! Ik zeg: Doen!quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil stiekem ook wel een tattoo...
Ja, had ik dat geld maar...quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof! Ik zeg: Doen!
Kga volgende maand voor mijn 5e
coolquote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei doeiquote:
Weet je al wat je wilt en waar?quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil stiekem ook wel een tattoo...
Die roos op mn bovenarm is helemaal zijn idee geweest. Ik wilde er gewoon 1 die hij voor me had gemaakt/uitgezocht. Hij was bezig met die roos en wilde er meteen al een sleeve van makenquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ja dan is het wel effe ver maar goed vertrouwen is belangrijk zeker bij een tattoo
Verslavend hequote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn volgende tattoo wil ik ook voor zon ongeveer 300 aan uit gaan gevenquote:
quote:
Whut?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volgende tattoo wil ik ook voor zon ongeveer 300 aan uit gaan geven
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 19:26 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ging pas om 12 uur slapen vanmiddag, leuk feestje gehad gisteravond /vannacht/ vanmorgen
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooiquote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Die roos op mn bovenarm is helemaal zijn idee geweest. Ik wilde er gewoon 1 die hij voor me had gemaakt/uitgezocht. Hij was bezig met die roos en wilde er meteen al een sleeve van maken![]()
Toen mn pa overleed op een dinsdag heb ik hem direct gebeld dat ik een tatt voor mn pa wilde. Hij heeft toen de shop een uur eerder open gedaan op donderdag. Ik wist dat ik pa zn initialen wilde en mario heeft toen de plaats bepaald en de tatt zo ontworpen dat je pas letters erin ziet als ik het zeg![]()
hij staat op mn voet btw, dan loopt pa altijd met me mee
mja dan krijg je wel een best grote tattoo voorquote:
dat zeer zekerquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooi
Behoorlijk, ik weet nu al dat er ook een 6e komt (want moet ook nog de naam van de jongste hebben)quote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat? Nee.
Waar... ik denk op mijn borst...
Ze hebben allemaal een betekenis voor me. Behalve de roos maar indirect toch wel eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal de mooiste tattoo's, degene die betekenis hebben voor iemand. Ik vind dat zo mooi
Tot je later groot bent en een rockster en dan moet je eigenlijk welquote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou nooooooit een tatoeage nemen.
Verminking, ik zeg het je.
Nee hoor. Word ik niet en doe ik niet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je later groot bent en een rockster en dan moet je eigenlijk wel
is ze ookquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou nooooooit een tatoeage nemen.
Verminking, ik zeg het je.
ik wil als eerste mijn onderbenen vol hebben met japanse stijl tatts en dan zie ik wel weer verderquote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 6 en toen wist ik al dat ik een tatt wilde. Toen ik 20 was mn eerste laten zetten. Een paar jaar 1 per jaar laten zetten, pauze van 3 jaar want mn ex was anti tatt en nu wel weer 1 per jaar
Gaat goedquote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 6 en toen wist ik al dat ik een tatt wilde. Toen ik 20 was mn eerste laten zetten. Een paar jaar 1 per jaar laten zetten, pauze van 3 jaar want mn ex was anti tatt en nu wel weer 1 per jaar
ik kan me ook niet meer herinneren wanneer ik mijn eerste ook alweer heb laten zetten is al zo lang geledenquote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat goed
Mijn eerste was ik 19
Behalve de naam van mijn zoon die ik liet zetten in 2004 weet ik echt niet wanneer ik die andere 2 nog heb laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |