Ik vermoed zodra ik m'n ouders uit kan leggen waarom ik 20 onbekende personen over de vloer krijg op zondagavondquote:Op zondag 18 april 2010 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan nogmaals: wanneer is de meeting
Ben je me nu al vergeten?quote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh jadan erm.. ga ik mee met Sinterklaas
Ja, Gezicht is datquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is trouwens iemand op fok met dezelfde usericon als jij, ik reageerde op hem omdat ik dacht dat jij het was, ik zoek hem ff op
Kan niet. Vanavond welquote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet jij de topics trouwens niet openen?
We horen het welquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vermoed zodra ik m'n ouders uit kan leggen waarom ik 20 onbekende personen over de vloer krijg op zondagavond
"mensen van een internetforum die ik ken via de slowchat", moet werken tochquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vermoed zodra ik m'n ouders uit kan leggen waarom ik 20 onbekende personen over de vloer krijg op zondagavond
Internetforum?quote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"mensen van een internetforum die ik ken via de slowchat", moet werken toch
Stuur je ouders een avondje naar de bios. Hoef je ook niks uit te leggenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet hoorquote:pa, ma.. mag ik jullie voorstellen: een stuk of 20 van mijn beste onlinevrienden die hier een avondje KOOSKOOSKOOS komen roepen
Is dat jouw kloon?quote:
Mijn hele reputatie gaat naar de knoppenquote:Op zondag 18 april 2010 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha
Zeg hier dat je poepen fijn vindt.
Ik vond deze reactie al schokkerend
Neem je oude UI terugquote:Op zondag 18 april 2010 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn hele reputatie gaat naar de knoppen
Zeg gewoon, ma,pa waarom gaan jullie niet eens op mijn kosten een zondagje weg , lekker uiteten, filmpje pakkenquote:
En dan ook nog al het bier voor de meeting moeten kopen zeker?quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeg gewoon, ma,pa waarom gaan jullie niet eens op mijn kosten een zondagje weg , lekker uiteten, filmpje pakken
Hotelletje dr bijquote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeg gewoon, ma,pa waarom gaan jullie niet eens op mijn kosten een zondagje weg , lekker uiteten, filmpje pakken
If you can't do the time, don't do the crimequote:Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan ook nog al het bier voor de meeting moeten kopen zeker?![]()
Dat wordt wel heul duur!
Ik wil net zoals Adelante van die hartjesquote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neem je oude UI terug?
Of we maken allebij een gebroken hartje die je aan elkaar kan vastmaken...
of geef ze een fok-account en laat ze meepostenquote:
Gewoon meteen vermoorden is handiger hoor.quote:
gewoon bij de aldi 24 flesjes water kopenquote:Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan ook nog al het bier voor de meeting moeten kopen zeker?![]()
Dat wordt wel heul duur!
quote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil net zoals Adelante van die hartjes
Komen we wel in HvNquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon meteen vermoorden is handiger hoor.
quote:
Hij woont in dezelfde stad als ik (volgens mij)quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Maraca het volgende:
Maar Irritatie.. in welke omgeving woon je?
Ik weet niet waar jij woont, maar bij mij komt water gewoon uit de kraan.quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
gewoon bij de aldi 24 flesjes water kopen
Bronwater bedoel ik danquote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar bij mij komt water gewoon uit de kraan.
En waar is dat?quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij woont in dezelfde stad als ik (volgens mij)
Tof!quote:
Vet luxequote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar bij mij komt water gewoon uit de kraan.
kom je misschien nog in reportage ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon meteen vermoorden is handiger hoor.
quote:hoever gaat loyaliteit aan een internetforum? deze jongeman vermóórde zijn ouders en begroef ze in de tuin, om samen met mensen uit de slów-chat een avond lang koos... koos.....koos te roepen.
Ik ben pepijn bierenbroodspot. Vanavond ik reportage het schokkende verhaal van "Irritatie100" zoals hij op het beruchte FOK-forum bekend stond
Ja he!quote:
Dat is 3 uur hier vandaan met de treinquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
kom je misschien nog in reportage ook![]()
[..]
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan iemand je oppikkenquote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is 3 uur hier vandaan met de trein
waarvandaan?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is 3 uur hier vandaan met de trein
Dan is het nog 2,5 uurquote:
dat is dus niet handig. Verhuis even naar een wat normalere locatiequote:Op zondag 18 april 2010 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon dus in Vlaardingen inderdaad.
waarom ga je dan ook helemaal daar wonenquote:
Wat voor gat is het in vredesnaam?quote:Op zondag 18 april 2010 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
En het dichtstbijzijnde treinstation is 20 minuten reizen trouwens
De Forum Killer!quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, ik woon dus in dezelfde stadquote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is dus niet handig. Verhuis even naar een wat normalere locatie
Ik woon hier, hij woont daar!quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom ga je dan ook helemaal daar wonen
dat kan niet.. ik woon hier... en als jij hier zou wonen, zou ik het echt wel gemerkt hebbenquote:
Vlaardingen west-centrum-oostquote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoho, Vlaardingen heeft 3 treinstations ja!
quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat kan niet.. ik woon hier... en als jij hier zou wonen, zou ik het echt wel gemerkt hebben. Jij woont gewoon daar
jij mag wel hier komen wonen hoorquote:
Ten eerste: Het is Maraca.. niet Macarenaquote:
Macarenaquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is Maraca.. niet Macarena
Ten tweede:hier
Paaseiland?quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is Maraca.. niet Macarena
Ten tweede:hier
omgeving Rotterdam dacht ikquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vlakbij liesveld woon ik![]()
Waar zou Koos eigenlijk wonen?
Koos is God. Ergo: in de hemelquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Langs een trajectcontrole mensen controleren.quote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Alles wat van jou komt is leukquote:
Alberto, Koos en Peter: de drieeenheidquote:
quote:
Fffuuu.. nee, geen picsquote:
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik wil je wel ophalen, maar niet als je zo doet
Dus jullie gaan daar neuken terwijl wij de meet hebben?quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij jou thuis
Meh, ik ben best benieuwd hoe je er uit ziet eigenlijk, zelfde geld voor xxiessiexx en PiRANiA en anderen hierquote:
Wij hebben onze eigen meetquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jullie gaan daar neuken terwijl wij de meet hebben?
PiRANiA heeft een snor, ik zag hem op fokroulettequote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh, ik ben best benieuwd hoe je er uit ziet eigenlijk, zelfde geld voor xxiessiexx en PiRANiA en anderen hier
Als er een meet is zien jullie me vanzelfquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh, ik ben best benieuwd hoe je er uit ziet eigenlijk, zelfde geld voor xxiessiexx en PiRANiA en anderen hier
whehequote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
PiRANiA heeft een snor, ik zag hem op fokroulette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |