SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:14 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind poepen fijn.Meisjes poepen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde usericon als macara heb je
Maar als meisje hier reageren:
Ik vind poepen fijn trouwens (ik ben een man):')
Nu durf ik niet meer toe tegevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die het fijn vinden om een staaf in hun reet te voelen.![]()
Homo's.
Poepen betekent dat het er uit gaat. Dus uit je reet. Als je poepen fijn vindt, vindt je het dus fijn als de staaf eruit gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die het fijn vinden om een staaf in hun reet te voelen.![]()
Homo's.
Dus je zou er geen moeite mee hebben als er een lul uit zou gaan. hhahhaha homo!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:24 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Poepen betekent dat het er uit gaat. Dus uit je reet. Als je poepen fijn vindt, vindt je het dus fijn als de staaf eruit gaat.
Hoi
Jij hebt geen moeite ermee dat er een piemel in je anus zit? Ik zou het er zo snel mogelijk eruit willen hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus je zou er geen moeite mee hebben als er een lul uit zou gaan. hhahhaha homo!!
Ik ben geen meisje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet
Zelfde usericon als macara heb je
Maar als meisje hier reageren:
Ik vind poepen fijn trouwens (ik ben een man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |