quote:
Op zondag 18 april 2010 18:12 schreef DutchTrain het volgende:In het voorbeeld zoals jij het beschrijft heb je ten eerste je bagage niet, zorg je voor vertraging en zul je waarschijnlijk ook niet toegelaten worden op de vlucht terug, want in je reisvoorwaarden staat zeer waarschijnlijk dat je de volgorde van je reis moet aanhouden.
Waarom zou je dit doen overigens, want een vlucht A-B C-A kun je zonder problemen voor dezelfde of een lagere prijs boeken?
Verder =>
Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Het is soms zo dat een vlucht van A naar B via C goedkoper is dat een directe vlucht van A naar C. Ik heb wel eens een vlucht van Brussel naar Nairobi gemaakt, via Amsterdam, en die vlucht was 200 euro goedkoper dan exact diezelfde vlucht van Amsterdam naar Nairobi.
Baggage is geen probleem als je alleen handbaggage hebt. En je kunt aan de airline melden dat je het tweede deel van de vlucht niet gaat nemen, zodat de vlucht geen vertraging oploopt.
Het lijkt me mogelijk dat je niet wordt toegelaten tot de terug reis, maar weet iemand dat zeker? Want ik vraag me af of een airline dat mag weigeren.