abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80451816
Wat gebeurt er met je ticket als je van een boeking de tweede vlucht niet neemt? Bijvoorbeeld, je boekt een vlucht van Amsterdam naar Washington, met een overstap in New York. Maar je wil eigenlijk in New York zijn, dus in New York stap je uit. Voor de terugvlucht moet je uiteraard naar Washington, dus je boekt daarvoor een aparte vlucht om op tijd in Washington te zijn, en je terugvlucht verloopt dus wel volgens plan. Wat zouden daarvan de meeste serieuze consequenties zijn?
Jesus saves but death prevails.
pi_80452108
In het voorbeeld zoals jij het beschrijft heb je ten eerste je bagage niet, zorg je voor vertraging en zul je waarschijnlijk ook niet toegelaten worden op de vlucht terug, want in je reisvoorwaarden staat zeer waarschijnlijk dat je de volgorde van je reis moet aanhouden.

Waarom zou je dit doen overigens, want een vlucht A-B C-A kun je zonder problemen voor dezelfde of een lagere prijs boeken?

Verder => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
pi_80455722
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
In het voorbeeld zoals jij het beschrijft heb je ten eerste je bagage niet, zorg je voor vertraging en zul je waarschijnlijk ook niet toegelaten worden op de vlucht terug, want in je reisvoorwaarden staat zeer waarschijnlijk dat je de volgorde van je reis moet aanhouden.

Waarom zou je dit doen overigens, want een vlucht A-B C-A kun je zonder problemen voor dezelfde of een lagere prijs boeken?

Verder => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Het is soms zo dat een vlucht van A naar B via C goedkoper is dat een directe vlucht van A naar C. Ik heb wel eens een vlucht van Brussel naar Nairobi gemaakt, via Amsterdam, en die vlucht was 200 euro goedkoper dan exact diezelfde vlucht van Amsterdam naar Nairobi.

Baggage is geen probleem als je alleen handbaggage hebt. En je kunt aan de airline melden dat je het tweede deel van de vlucht niet gaat nemen, zodat de vlucht geen vertraging oploopt.

Het lijkt me mogelijk dat je niet wordt toegelaten tot de terug reis, maar weet iemand dat zeker? Want ik vraag me af of een airline dat mag weigeren.
Jesus saves but death prevails.
pi_80456435
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef Shivo het volgende:

Het is soms zo dat een vlucht van A naar B via C goedkoper is dat een directe vlucht van A naar C. Ik heb wel eens een vlucht van Brussel naar Nairobi gemaakt, via Amsterdam, en die vlucht was 200 euro goedkoper dan exact diezelfde vlucht van Amsterdam naar Nairobi.

Dat is heel wat anders en inderdaad goedkoper en veel bediscussiėrd hier. In je voorbeeld van NYC en Washington zal dat niet zo zijn.

- andere topic gevonden, dus we gaan daar verder -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')