SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké.
Die staat ook niet in de OP, kuthoer.quote:Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik gebruik altijd de: :$
Daar zijn de meisjes helemaal weg van. :$
Ik ben geen kuthoer, fagg.quote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef Fracture het volgende:
[..]
Die staat ook niet in de OP, kuthoer.
DU BIS GEPWNT WIE UNE NOOOOOOOOOOOB!@!!quote:
Als ik ergens een hekel aan is, dan is 't dat wel.quote:Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij bent ook een man, hea.quote:Op zondag 18 april 2010 16:50 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan is, dan is 't dat wel.
Nee,quote:Op zondag 18 april 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een man, hea.![]()
Zo pak je dat aan:
Hee schatje. :$
Wil je met me? :$ :$ :$
Dat werkt misschien nog als je 12 bent, ja.quote:Op zondag 18 april 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een man, hea.![]()
Zo pak je dat aan:
Hee schatje. :$
Wil je met me? :$ :$ :$
Hoe weet jij dat? Jij was toch die prutser die met een meisje op een bankje zat en toen een vriend moest sms'en om te vragen wat je moest doen?quote:Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Aha, ik was namelijk al tijden benieuwd naar het geheim van jouw succes in de liefde.quote:Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wist niet dat Beau van Erven Dorens samen met Susan Boyle een kind had geproduceerd.quote:
Zijn die broer en zus dan? Ik dacht namelijk altijd dat AP's ouders dat wel zouden moeten zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Beau van Erven Dorens samen met Susan Boyle een kind had geproduceerd.
ik vind die standaardquote:Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef Ipho het volgende:
Ik heb vooral aan deze zo kanker hekel [ afbeelding ]
Ja die ook inderdaadquote:Op zondag 18 april 2010 17:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
ik vind die standaardsmiley echt ranzig op msn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |