FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / FOK MC 126 Oliefanten crossen door de berm
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 15:47
WB! Zomaar geen nieuwe openen

ikookhierzondag 18 april 2010 @ 15:49
Lamzak
cageon2zondag 18 april 2010 @ 16:06
mwoap
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 16:21
Ik wilde net beginnen.

Wat is er met die verkoolde zuiger/cilinderwand/voelermaat?

Ronde van Turkije loopt ff twintig minuten uit op Eurosport2.
En nu komt de herhaling van de Superbikes niet.
Zit ik daar te wachten vanaf 16.00.
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 16:23
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:49 schreef ikookhier het volgende:
Lamzak
Hoe weet jij dat? Dinnetje shoppen en ik zat net aan de ovenfrietjes.

Lamzakken zijn trouwens alle mensen die op een dergelijke zondagmiddag als deze achter de compie zitten.
Geerdzondag 18 april 2010 @ 16:26
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Dinnetje shoppen en ik zat net aan de ovenfrietjes.

Lamzakken zijn trouwens alle mensen die op een dergelijke zondagmiddag als deze achter de compie zitten.
Bunnybeaterzondag 18 april 2010 @ 16:30
Bunnybeaterzondag 18 april 2010 @ 16:35
Grappig dat filmpje met je helmcam Neem aan dat ie nog beter afgesteld wordt, aangezien ik nu voornamelijk wegdek zie ? Beter ook dan op je trillende motor hengen, maar hoe lang kan ie opnemen en waar schrijft ie het op weg

Nee, ik ga niet de specs van je cam doornemen
Sounddragonzondag 18 april 2010 @ 16:39
Terug Vind Berm
cageon2zondag 18 april 2010 @ 16:47
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Bunnybeater het volgende:
Grappig dat filmpje met je helmcam Neem aan dat ie nog beter afgesteld wordt, aangezien ik nu voornamelijk wegdek zie ? Beter ook dan op je trillende motor hengen, maar hoe lang kan ie opnemen en waar schrijft ie het op weg

Nee, ik ga niet de specs van je cam doornemen
T is een mount die aan de band van mijn bril bevestigd zit, bij het aandoen tijdens t rijden blijkbaar omlaag geduwd

Was toch maar testritje.
Hij kan 8x een kwartier opnemen als ik het 16gb micro-sd binnen heb.


Tijdens de races zit ie mooi in het kuipje weggewerkt. Op de openbare weg mooi met de crosshelm. Hoef ik ook niks te verbouwen aan de KTM
Geerdzondag 18 april 2010 @ 17:13
http://www.motormeuk.nl/b(...)-op-het-circuit.html
die ging iets te plat
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3245/filmpje/Lucky-escape.html

damn

[ Bericht 39% gewijzigd door Geerd op 18-04-2010 17:23:47 ]
cageon2zondag 18 april 2010 @ 17:21
die ging op zijn bek vooral
Roderick2085zondag 18 april 2010 @ 17:26
quote:
Vaag filmpje zo wel scherp beeld
BazzieKzondag 18 april 2010 @ 17:35
MotoGP
One_Punch_Mickeyzondag 18 april 2010 @ 18:01
bwoap
One_Punch_Mickeyzondag 18 april 2010 @ 18:04
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:35 schreef BazzieK het volgende:
MotoGP
^^ vliegen ze toch via Duitsland ofzeauw
One_Punch_Mickeyzondag 18 april 2010 @ 18:05
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:26 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Vaag filmpje zo wel scherp beeld
^^
stinkiezondag 18 april 2010 @ 18:07
Damn, zit er een scheur in het olie filter huis. Niks aan de hand zolang die stilstaat, maar als je gaar rijden .....

Garage-oprit maar eens goed schongemaakt net
R34L-SIcKzondag 18 april 2010 @ 19:50
Heey allemaal!!!

Vandaag heb ik fijn geknutseld aan m'n motor, ik heb een Duc 750 SuperSport, oud beestje.
Zo-één:



Starten ging de laatste tijd K U T, de startmotor nam de krukas een paar slagen mee waarna hij hem weer los gooide.
Dit bleek te komen doordat de veer van de starterkoppeling slap wordt.
Dus vandaag de hele kuip eraf gehaald, olie afgetapt en blokhelft eraf gehaald.
De moer op de krukas zat goed geborgd met Loctite, dus de electrische slagsleutel erop.
Veer ingekort en alles weer gemonteerd.
Toen ik wou testen bleek m'n accu leeg van alle vergeefse startpogingen, dus die staat onder de oplader.
Morgen kijken of het starten nu beter gaat.

De motor staat er nu zo bij:



Zodra de motor weer loopt gaat de slijptol in het frame.
De bedoeling is namelijk om er zoiets van te gaan maken:



En dan ongeveer in deze kleurstelling:



Matzwarte tank en spatborden, oranje frame en hoogglans zwarte velgen en achterbrug.
En dan Ducati in witte letters op de tank.

Ik heb dus voorlopig nog genoeg te knutselen.
Tot zover mijn eerste bijdrage aan FokMC, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door R34L-SIcK op 18-04-2010 20:00:42 ]
cageon2zondag 18 april 2010 @ 19:53
En de laatste hoop ik, smaak heb je niet echt
koop dan gewoon een KTM
R34L-SIcKzondag 18 april 2010 @ 19:56
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
En de laatste hoop ik, smaak heb je niet echt
koop dan gewoon een KTM
Ehm, het gaat om de kleurstelling van de fiets, niet om de KTM zelf.
cageon2zondag 18 april 2010 @ 20:01
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:56 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Ehm, het gaat om de kleurstelling van de fiets, niet om de KTM zelf.
ik blijf bij mijn standpunt.
R34L-SIcKzondag 18 april 2010 @ 20:02
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:01 schreef cageon2 het volgende:

[..]

ik blijf bij mijn standpunt.
Geeft niets
ikookhierzondag 18 april 2010 @ 20:15
Verwachtingspatronen WB
He! nieuwe welkom
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 20:19
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde net beginnen.

Wat is er met die verkoolde zuiger/cilinderwand/voelermaat?

Ronde van Turkije loopt ff twintig minuten uit op Eurosport2.
En nu komt de herhaling van de Superbikes niet.
Zit ik daar te wachten vanaf 16.00.
Dat is mijn cilinder van het "goede" 44K Km blok. Wat dus niet zo goed is
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 20:25
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:02 schreef R34L-SIcK het volgende:

Geeft niets
Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.
Kort kontje is ook mooi.
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Cocktailprikker het volgende:

Dat is mijn cilinder van het "goede" 44K Km blok. Wat dus niet zo goed is
Zijn er ook goede GS500 blokken dan?

Beetje grote speling idd .. zuiger van mijn motorscoot ook.
Maar die moet dan ook op de zuigerveren dichten, en het alu zet meer uit dan het gietijzer.
Hoop ik dan.
cageon2zondag 18 april 2010 @ 20:26
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.
wel waar.

bijhouden wat je uitgeeft aan je hobby is niet grappig.
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 20:36
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Maar je had wel een mooie post om mee te beginnen.
Kort kontje is ook mooi.
[..]

Zijn er ook goede GS500 blokken dan?

Beetje grote speling idd .. zuiger van mijn motorscoot ook.
Maar die moet dan ook op de zuigerveren dichten, en het alu zet meer uit dan het gietijzer.
Hoop ik dan.
Ik ben normaal gesproken ook nogal soepel met dat soort dingen. Onderaan was de zuiger nog wel een prima maat, hij sloot ook wel flink af. Maar ik weet nu ook waar het geluid af en toe vandaan kwam, een desaxerende zuiger Kan hem gewoon met de hand bewegen in de cilinder. Wil dat risico niet nemen als ik in DLD sta...

Andere blokje ook open gehad, en eigenlijk, snap ik het nog steeds niet, want het enige wat ik tegen ben gekomen zijn 1 gare en 1 niet als nieuw naaldlager vd bak Komen dus 2 nieuwe in en dan kan die weer dicht

Nu is het dus een beetje rondkijken of ik ergens een mooi adres voor nieuwe zuiger + boren kan vinden. Als dat meevalt is het misschien nog een optie
Roderick2085zondag 18 april 2010 @ 20:45
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Heey allemaal!!!
...
Zodra de motor weer loopt gaat de slijptol in het frame.
De bedoeling is namelijk om er zoiets van te gaan maken:

[ afbeelding ]

En dan ongeveer in deze kleurstelling:

[ afbeelding ]

Matzwarte tank en spatborden, oranje frame en hoogglans zwarte velgen en achterbrug.
En dan Ducati in witte letters op de tank.

Ik heb dus voorlopig nog genoeg te knutselen.
Tot zover mijn eerste bijdrage aan FokMC, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!
Zonde
cageon2zondag 18 april 2010 @ 20:49
O CP had die gecrashte GS al gevonden
Geerdzondag 18 april 2010 @ 20:49
idd
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 20:54
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef cageon2 het volgende:
O CP had die gecrashte GS al gevonden
Ik was er als de kippen bij mja ik heb er al 2, hij heeft geen interessante onderdelen voor me Ik steek liever 100 euro meer in men blok en dat ik wéét wat ik heb, dan zon olieboot die ook elk moment kapot kan lopen

+ frieslan, ben daar 1 x geweest voor de GS van een vriend. Is toch wel een eind weg. Als er nou goedkoop een TL of TRX staat denk ik er nog even over na
cageon2zondag 18 april 2010 @ 21:00
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik was er als de kippen bij mja ik heb er al 2, hij heeft geen interessante onderdelen voor me Ik steek liever 100 euro meer in men blok en dat ik wéét wat ik heb, dan zon olieboot die ook elk moment kapot kan lopen

+ frieslan, ben daar 1 x geweest voor de GS van een vriend. Is toch wel een eind weg. Als er nou goedkoop een TL of TRX staat denk ik er nog even over na

Heb je goed
o-ozondag 18 april 2010 @ 21:09
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde net beginnen.

Wat is er met die verkoolde zuiger/cilinderwand/voelermaat?

Ronde van Turkije loopt ff twintig minuten uit op Eurosport2.
En nu komt de herhaling van de Superbikes niet.
Zit ik daar te wachten vanaf 16.00.
Gepost om 16:21, ja dat is inderdaad erg lang wachten . . .
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 21:23
Alles bijgehouden per handeling, fotootje, ga nu beginnen aan een howto voor op MF. Altijd handig, kennis op papier.

Ander blokje open:





Lager links draaide het stroefst, echter is de rechter die soepeler draaide, blauwer uitgeslagen



en nogmaals piccie van de speling, je ziet het gewoon

Bunnybeaterzondag 18 april 2010 @ 21:24
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
En de laatste hoop ik, smaak heb je niet echt
koop dan gewoon een KTM
cageon2zondag 18 april 2010 @ 21:25
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 22:30
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben normaal gesproken ook nogal soepel met dat soort dingen. Onderaan was de zuiger nog wel een prima maat, hij sloot ook wel flink af. Maar ik weet nu ook waar het geluid af en toe vandaan kwam, een desaxerende zuiger Kan hem gewoon met de hand bewegen in de cilinder. Wil dat risico niet nemen als ik in DLD sta...

Andere blokje ook open gehad, en eigenlijk, snap ik het nog steeds niet, want het enige wat ik tegen ben gekomen zijn 1 gare en 1 niet als nieuw naaldlager vd bak Komen dus 2 nieuwe in en dan kan die weer dicht

Nu is het dus een beetje rondkijken of ik ergens een mooi adres voor nieuwe zuiger + boren kan vinden. Als dat meevalt is het misschien nog een optie
Maak je niet druk, die zuiger scheurt vanzelf een keer.

Hail Vuile Beunkoe. U is niet bang of lui om te sleutelen.
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:

Zonde
Burger.
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef o-o het volgende:

Gepost om 16:21, ja dat is inderdaad erg lang wachten . . .
21 minuten van mijn leven. Eurosport wat doe je!
Tevens eerste keer dit jaar dat ik die zender keek.
En als het programma dan geschrap wordt.

Als wat bekend over moeders?
-XX-zondag 18 april 2010 @ 22:41
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Heey allemaal!!!

Vandaag heb ik fijn geknutseld aan m'n motor, ik heb een Duc 750 SuperSport, oud beestje.
Zo-één:

[ afbeelding ]

Starten ging de laatste tijd K U T, de startmotor nam de krukas een paar slagen mee waarna hij hem weer los gooide.
Dit bleek te komen doordat de veer van de starterkoppeling slap wordt.
Dus vandaag de hele kuip eraf gehaald, olie afgetapt en blokhelft eraf gehaald.
De moer op de krukas zat goed geborgd met Loctite, dus de electrische slagsleutel erop.
Veer ingekort en alles weer gemonteerd.
Toen ik wou testen bleek m'n accu leeg van alle vergeefse startpogingen, dus die staat onder de oplader.
Morgen kijken of het starten nu beter gaat.

De motor staat er nu zo bij:

[ afbeelding ]

Zodra de motor weer loopt gaat de slijptol in het frame.
De bedoeling is namelijk om er zoiets van te gaan maken:

[ afbeelding ]

En dan ongeveer in deze kleurstelling:

[ afbeelding ]

Matzwarte tank en spatborden, oranje frame en hoogglans zwarte velgen en achterbrug.
En dan Ducati in witte letters op de tank.

Ik heb dus voorlopig nog genoeg te knutselen.
Tot zover mijn eerste bijdrage aan FokMC, dat er nog maar vele mogen volgen!!!!
Aarspiercing.
Ziet er goed uit jongen!


Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 22:42
Nou aangezien leedvermaak 1 vd beste is, zal ik jullie dan maar entertainen met nog meer blokpics Kwoot de Howto waar ik aan begonnen ben:
quote:
Zo ik zal eens een uitgebreide howto schrijven over het demonteren van de cilinders. Met een aantal zeer handige tips voor als je dit soort klussen nog nooit gedaan hebt.

[large]How-to: Demonteren cilinders Suzuki GS 500 [/large]

Stel je koppakking lekt, je GS verstookt meer olie dan de frituurpan van je oma, of om wat voor reden ook denk je dat het een goed idee is om de cilinders eens van je blok te trekken!

Je hebt alleen geen flauw idee wat je aan gaat treffen... Met deze how-to kun je vast een kijkje nemen in de wondere wereld van je Suzuki


Onderdelen kun je vaak goedkoop halen uit Duitsland, als je niks op ebay kan vinden heeft de vertrouwde motorzaak daar je spullen ook vaak goedkoper dan hier in NL. Neem bijvoorbeeld Polo, in Kleve, een complete pakkingset voor 73 euro Olie is er ook goedkoop

* tip 1: *

Gebruik goed gereedschap. Niks ergers dan gereedschap wat dingen kapot maakt, wat je in je handen had, en ook je handen zelf!


- Een doppenset komt goed van pas. Doppen van 8 t/ 19 ga je vast nodig hebben.
- Schroevendraaiers, platte, kruis, you name it. Altijd handig voor van alles
- Imbussleutel 5. Liefst een imbusdop...
- Algemeen redelijk gevulde gereedschapskist voor als je toch net iets anders nodig hebt Steek/ringsleutels natuurlijk.
- Een momentsleutel tot minimaal 40n/m
- WD40
- Remmenreiniger
- Papier, niet zon beetje ook
- Bakjes om je onderdelen en boutjes in te doen, zo jammer als je ze terug moet zoeken ergens op de stoep




* Tip 2: *

Ga niet liggen kloten met het blok in je frame. Ik heb het zelf 2 keer op die manier gedaan, maar je wordt helemaal ellendig van de ruimte die je niet hebt. Het kleppendeksel krijg je nog wel makkelijk er van af, maar zodra de kop en voet aan de beurt zijn sta je te vloeken.

De ruimte is gewoon heel erg krap, dus maak het jezelf niet zo moeilijk en haal samen met een ander dat blok uit je frame. Dat kan ook wat tegenzitten, de bouten van je framebeugel kunnen erg vast zitten. Geloof me, het is alle moeite waard. Werkt straks een stuk fijner





Zodra je het blok er uit gekregen hebt mag je jezelf trakteren op wat lekkers... Daarna begin je met de volgende k*tklus die geen enkele man leuk vindt, schoonmaken B| |( Ja... Doe het nou maar gewoon, je baalt als je blok kapot loopt van alle rotzooi die er ingevallen is. Vooral langs je tapeinden hoopt zich een berg aan troep op.

Begin met een vies blok, en maak hem zo goed mogelijk schoon:




Draai vervolgens de 6 bouten van je kleppendeksel los, en trek deze rustig van de cilinderkop af:



Schroef nu je nokkenaskettingspanner van de cilinder af, deze zit aan de achterkant. Helaas geen foto van. Als je dit gedaan hebt kun je de nokkenaskappen los gaan draaien. Doe dit met beleid en kruislings om beschadiging te voorkomen. Let goed op dat de pasbusjes niet meekomen / in je blok vallen!



Nu kun je de nokkenassen uit je kop halen beetje spelen met je nokkenasketting en ze komen er makkelijk uit:



De kleppendekselpakking kun je verwijderen, eventuele vloeibare pakking moet je netjes er af halen. Liefst gewoon met je nagels, en met WD40 en wat papier / een doek kun je de rest er af wrijven. Pasvlak wil je niet beschadigen.

Voor:



Na:



Ik had het nog niet gedaan op deze foto's, maar het is iets wat ik later bedacht. Leg in dit stadium vast wat papier in de ruimte van je nokkenasketting, je wilt niet dat daar ook maar iets invalt. Pas nadat je dit gedaan hebt, kun je beginnen met het kruislings losdraaien van je cilinderkopbouten. Als alles los is gedraait pak je de koperen ringen van je tapeinden, en kun je beginnen met het liften van de cilinderkop. Lukt het niet zo 123 met je handen, voorzichtig (!) kun je dan met een platte schroevendraaier wat beweging proberen te brengen.

Als hij er af is, kan je zoiets als dit tegenkomen:



In mijn geval zag ik al direct iets wat niet klopte. Speling... Nogal erg. Veel te veel, zuiger kon te vrij bewegen in de cilinder. Is maar 1 oplossing voor en dat is een nieuw setje zuigers, en ophonen/boren.



Zie dat ik geen verdere foto's gemaakt heb van wat je dan tegen kan komen... Maak ik vd week nog wel even aangezien alles nog open ligt.

Howto wordt nog afgemaakt Kan even duren maar het begin is er iig.

__________________________________________________________

Heb ook nog een ander blok waarvan een lager van de versnellingsbak vervangen moest worden, hier heb ik nog geen echte beschrijving bij, ook geen foto's van alles. Wel wat sfeerplaatjes:


















Cocktailprikkerzondag 18 april 2010 @ 22:49
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:

[..]

Aarspiercing.
Ziet er goed uit jongen!


Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
En geen sexks Hoop dat je er toch snel van kan herstellen
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 22:56
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:
Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Beterschap meis!
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:

En geen sexks Hoop dat je er toch snel van kan herstellen
Ik weet nog wel wat standjes hoor.

Maar daar denk je op dit moment echt niet aan.
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 23:14
Ik ga me eens orienteren op de inbouw van een RMZ450 of ander blok. Al iemand via MP benaderd.



Kan via E-bay Duitsland wel een ander (waarschijnlijk niet gehard ) tandwiel kopen voor de quad, de ketting blijft meer van een fietskwaliteiit. Daar blijf je dan altijd mee rijden. Als het blijft rijden.
Worldbeaterzondag 18 april 2010 @ 23:21
Koopje voor IOH.
koffiekoekjezondag 18 april 2010 @ 23:22
Sounddragonmaandag 19 april 2010 @ 00:09
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:

Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
auw !! gaat mij ook vast nog eens gebeuren (schijnt erbij te horen)

Sterkte ermee, vooral morgen
-XX-maandag 19 april 2010 @ 08:12
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Beterschap meis!
[..]

Ik weet nog wel wat standjes hoor. [ afbeelding ]

Maar daar denk je op dit moment echt niet aan.
Haha
Achja, als ik eenmaal weer kan! Dan ga ik helemaal los.
Cocktailprikkermaandag 19 april 2010 @ 08:42
cageon2maandag 19 april 2010 @ 08:51
beterschap xx!
bvvtmaandag 19 april 2010 @ 10:22
Hey -XX- beterschap meissie
dribbel79maandag 19 april 2010 @ 10:42
Zo, nr. 126 alweer...vdweek dat ouwe lijk van mij ook es uit elkaar halen voor het broodnodige onderhoud.
cageon2maandag 19 april 2010 @ 10:47
126
dribbel79maandag 19 april 2010 @ 10:52
toch?
koffiekoekjemaandag 19 april 2010 @ 11:09
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:

[..]

Aarspiercing.
Ziet er goed uit jongen!


Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Auw Beterschap
Roderick2085maandag 19 april 2010 @ 11:23
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:

Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Beterschap
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef dribbel79 het volgende:
toch?
Nou ja... op gegeven moment is iemand overgestapt op romeinse cijfers, toen zijn er zo'n 800 verdwenen
BazzieKmaandag 19 april 2010 @ 11:41
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:12 schreef -XX- het volgende:

Achja, als ik eenmaal weer kan! Dan ga ik helemaal los.
Dat is de instelling, die huurachterstand werkt zichzelf niet weg.
cageon2maandag 19 april 2010 @ 11:46
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Beterschap
[..]

Nou ja... op gegeven moment is iemand overgestapt op romeinse cijfers, toen zijn er zo'n 800 verdwenen
ikookhiermaandag 19 april 2010 @ 11:58
Snel herstel gewenst -XX-
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
Koopje voor IOH.
(Ideaal als je motoschade hebt) Je hebt hoge verwachtingen van me
ikookhiermaandag 19 april 2010 @ 12:51
Geerd nog ergens 1,3 miljard euro zien liggen
dribbel79maandag 19 april 2010 @ 13:01
Delfzijl: http://www.delfzijl.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=969&stukid=20837
koffiekoekjemaandag 19 april 2010 @ 13:04
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef ikookhier het volgende:
Geerd nog ergens 1,3 miljard euro zien liggen
wtf

SP wil uitleg over verdwenen 1,3 miljard van NS
Geerdmaandag 19 april 2010 @ 13:10
Viel het toch op.
cageon2maandag 19 april 2010 @ 13:29
top Geerd, wat voor fiets gaat er nu komen?
Cocktailprikkermaandag 19 april 2010 @ 13:39
quote:
miljard, miljoen, bijna hetzelfde
dribbel79maandag 19 april 2010 @ 13:40
God ja...(begrijpend) lezen is een vak
bvvtmaandag 19 april 2010 @ 13:45
TVP
Den_Haagmaandag 19 april 2010 @ 13:52
tvpils
Geerdmaandag 19 april 2010 @ 14:12
Zo weer stukkie gelopen gaat al wat beter alleen gaan de schoenen nu tegenwerken blaren
cageon2maandag 19 april 2010 @ 15:42
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer stukkie gelopen gaat al wat beter alleen gaan de schoenen nu tegenwerken blaren
bad excuses
Geerdmaandag 19 april 2010 @ 15:47
Woensdag maar is ff langs een sportwinkel ofzo
cageon2maandag 19 april 2010 @ 17:54
TataKmaandag 19 april 2010 @ 18:08
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:15 schreef ikookhier het volgende:

He! nieuwe welkom
Waar is de tijd gebleven dat 'nieuwen' hier eerst stevig werden afgezeken alvorens enigszins te worden geaccepteerd. Je moest als 'verse' aardig je best doen, waarbij het posten van naaktfoto's van de gehele (jongere) vrouwelijke kant van je familie meestal wel hielp.
Alleen Cageon heeft nog een poging gedaan, maar IOH stelt me zwaar teleur
-XX-maandag 19 april 2010 @ 18:09
Bedankt voor de beterschapjes! Lief... :$
TataKmaandag 19 april 2010 @ 18:11
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef -XX- het volgende:

[..]

Over door de berm crossen gesproken.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15804367#15804367
Eerst komende weken dus geen motorrijden meer voor mij...
Damn, eerst Lorenzo z'n hand geblesseerd met crossen, toen is Rossi gevallen tijdens het crossen en nu -XX-. De meest ervaren motorrijd(st)er valt natuurlijk het laatst
ikookhiermaandag 19 april 2010 @ 20:37
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:08 schreef TataK het volgende:

[..]

maar IOH stelt me zwaar teleur
Ben altijd al mild geweest
cageon2maandag 19 april 2010 @ 20:51



(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
stinkiemaandag 19 april 2010 @ 20:53
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:08 schreef TataK het volgende:

[..]

Waar is de tijd gebleven dat 'nieuwen' hier eerst stevig werden afgezeken alvorens enigszins te worden geaccepteerd. Je moest als 'verse' aardig je best doen, waarbij het posten van naaktfoto's van de gehele (jongere) vrouwelijke kant van je familie meestal wel hielp.
Alleen Cageon heeft nog een poging gedaan, maar IOH stelt me zwaar teleur
tsja, negatieve aandacht is ook aandacht. Tegenwoordig is doodzwijgen helemaal je van het
Geerdmaandag 19 april 2010 @ 21:01
Ziet er strak uit cageon!
Geerdmaandag 19 april 2010 @ 21:19
Den_Haagmaandag 19 april 2010 @ 21:32
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:

[ afbeelding ]

(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
BazzieKmaandag 19 april 2010 @ 22:11
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:

[ afbeelding ]

(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
Netjes man, mooie anti slip matjes
Cocktailprikkermaandag 19 april 2010 @ 22:15
Moet je er alleen wel met je knieen tegen aan komen
Worldbeatermaandag 19 april 2010 @ 22:16
Zie ik daar een badmatje. Het is wel heul slecht gesteld met het budget.
cageon2maandag 19 april 2010 @ 22:18
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet je er alleen wel met je knieen tegen aan komen
sno problem
cageon2maandag 19 april 2010 @ 22:19
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zie ik daar een badmatje. Het is wel heul slecht gesteld met het budget.
kom nog een hoop geld te kort voor het ONK, dus ja...

en wat snelheid...
Worldbeatermaandag 19 april 2010 @ 22:19
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Geerd het volgende:
Zo weer stukkie gelopen gaat al wat beter alleen gaan de schoenen nu tegenwerken blaren
Je voeten moeten gewoon wennen.
Ga je ook de halve Marathon van Amsterdam lopen? 17 oktober.

Ik stel de training nog ff een week uit.
Worldbeatermaandag 19 april 2010 @ 22:21
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef cageon2 het volgende:

kom nog een hoop geld te kort voor het ONK, dus ja...

en wat snelheid...
Geld is er nooit genoeg. En Stoner is de enige coureur op de wereld die niet perse sneller wil.
stinkiemaandag 19 april 2010 @ 22:21
Misschien al een nieuw filterdeksel
Worldbeatermaandag 19 april 2010 @ 22:23
Wat een vrolijke mensen heb je soms.
quote:
Hoi Daan,

Wat is de vraagprijs van het motorblok.
Heb je er nog een ontsteking en bobine bij?

Groeten!
quote:
gewoon bellen
cageon2maandag 19 april 2010 @ 22:23
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Geld is er nooit genoeg.
kan weer een seizoen rijden, dus t is maar hoe je het bekijkt...
Ben tevreden met wat ik nu kan rijden dit seizoen.
Maar het zou mooi mee genomen zijn als ik wat meer kon rijden natuurlijk.
quote:
En Stoner is de enige coureur op de wereld die niet perse sneller wil.
Explain! ?
cageon2maandag 19 april 2010 @ 22:24
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een vrolijke mensen heb je soms.
[..]


[..]


zou m gelijk vertellen dat ie m ergens kan stoppen waar t daglicht nooit komt...
Roderick2085maandag 19 april 2010 @ 22:51
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:

[ afbeelding ]

(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
Netjes
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef cageon2 het volgende:

[..]



zou m gelijk vertellen dat ie m ergens kan stoppen waar t daglicht nooit komt...
Precies mensen die niet normaal kunnen reageren
koffiekoekjemaandag 19 april 2010 @ 23:02
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Geld is er nooit genoeg. En Stoner is de enige coureur op de wereld die niet perse sneller wil.
Gelijk heeft ie, Rossy heeft ook niet de snelste motor.
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 07:43
vroeg
Den_Haagdinsdag 20 april 2010 @ 09:34
zeker
stinkiedinsdag 20 april 2010 @ 09:42
Mogguh
o-odinsdag 20 april 2010 @ 09:56
Mogguh
-XX-dinsdag 20 april 2010 @ 10:15
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef TataK het volgende:

[..]

Damn, eerst Lorenzo z'n hand geblesseerd met crossen, toen is Rossi gevallen tijdens het crossen en nu -XX-. De meest ervaren motorrijd(st)er valt natuurlijk het laatst
Whaha!! En zo is het maar net.
Sounddragondinsdag 20 april 2010 @ 10:27
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef o-o het volgende:
Mogguh
BazzieKdinsdag 20 april 2010 @ 13:21
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:42 schreef stinkie het volgende:
Mogguh
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 14:07
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef BazzieK het volgende:

[..]
BazzieKdinsdag 20 april 2010 @ 14:47
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Was stiekem al wel naar school geweest.
koffiekoekjedinsdag 20 april 2010 @ 14:52
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef cageon2 het volgende:

[ afbeelding ]

(paarse tank ff wegdenken, moet nog wit gekwakt worden)
En die terreinbanden? moeten we die niet wegdenken?
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 15:43
Damn, voor het eerst sinds een maand of 6 als het niet nog langer is een klein rondje gedaan.... best wel weer wennen


Iemand nog tips wat belangrijk is bij simpele (kleine) camera? Heb momenteel 6 opties
koffiekoekjedinsdag 20 april 2010 @ 15:47
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, voor het eerst sinds een maand of 6 als het niet nog langer is een klein rondje gedaan.... best wel weer wennen


Iemand nog tips wat belangrijk is bij simpele (kleine) camera? Heb momenteel 6 opties
Neem ze alle 6, test ze, en ga vervolgens verder met de beste. De overige 5 deel je uit op straat, of geef je uit aan chickies in ruil voor een beurt.

Of geef hier informatie waar we wat mee kunnen
Den_Haagdinsdag 20 april 2010 @ 16:30
middag
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 16:44
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Neem ze alle 6, test ze, en ga vervolgens verder met de beste. De overige 5 deel je uit op straat, of geef je uit aan chickies in ruil voor een beurt.
Geld groeit hier helaas nog niet
quote:
Of geef hier informatie waar we wat mee kunnen
zoals? de opties?
SPOILER
Klik en klik, beetje lui doen
wat voor andere info had u gewild?
koffiekoekjedinsdag 20 april 2010 @ 17:10
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Geld groeit hier helaas nog niet
[..]

zoals? de opties?
SPOILER
Klik en klik, beetje lui doen
wat voor andere info had u gewild?
1 Sony, 2 Nikon S570, 3 Canon
Omdat lens. [/mening]
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 18:12
zo 16gb kaartje binnen, zo 2u opnemen
28 april ff testen met 30fps 1080p en 60fps 720p
Cocktailprikkerdinsdag 20 april 2010 @ 18:17
Hmz... Jan v Sommeren Afferden vraagt 28 eurp er lager wat k nodig heb voor die versnellingsbak heb er 2 nodig.

Donderdag binnen... zondag blok monteren
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 18:45
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

1 Sony, 2 Nikon S570, 3 Canon
Omdat lens. [/mening]
ok, tnx... dat is dus iets de lens waar ik geen verstand van heb
Huidige camera heeft ook een Carl zeis lens daarom ook niet de W310, die heeft gewoon een sony lens
ikookhierdinsdag 20 april 2010 @ 18:52
Goede avond

Ziet er goed uit C2 vooral de tank is
bvvtdinsdag 20 april 2010 @ 19:55
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmz... Jan v Sommeren Afferden vraagt 28 eurp er lager wat k nodig heb voor die versnellingsbak heb er 2 nodig.

Donderdag binnen... zondag blok monteren
Misschien toch wat meer op marktplaats, internet en zo zoeken?
koffiekoekjedinsdag 20 april 2010 @ 19:55
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ok, tnx... dat is dus iets de lens waar ik geen verstand van heb
Huidige camera heeft ook een Carl zeis lens daarom ook niet de W310, die heeft gewoon een sony lens
Ligt er ook een beetje aan wat je er mee gaat doen, Sony en Nikon hebben bijv. gezicht + lach herkenning, opzich kan dat voordelig zijn. en Canon scoort beter bij filmen (alleen de user revieuws bij je link zijn wat tegenstrijdig bij de canon).

Je persoonlijke smaak gaat denk ik de doorslag geven
Worldbeaterdinsdag 20 april 2010 @ 22:09
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Iemand nog tips wat belangrijk is bij simpele (kleine) camera? Heb momenteel 6 opties
Een statief of je adem inhouden bij op het knopje drukken.

Probeer ze in de winkel uit als het kan.
Sommigen zijn nog erg langzaam 'na op de ontspanknop drukken.'
En als het even mag enkele pics op een eigen kaartje met een hoge iso waarde.
In de computer even op 100% beeldformaat beoordelen.

Het mooiste is als ze ook nog RAW formaat ondersteunen, kan je achteraf een hoop belichtingsfoutjes mee corrigeren.
Worldbeaterdinsdag 20 april 2010 @ 22:12
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef cageon2 het volgende:
Explain! ?
Overmacht finishen was de laatste twee GP's belangrijker dan snelheid.
Worldbeaterdinsdag 20 april 2010 @ 22:21
Mailtje ..
quote:
he pap krijg ik een Blackberry Bold voor mijn twaalfde verjaardag?
Met of zonder abonnement.
Dan ben je lief.
Yeah.
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 22:25
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Mailtje ..
[..]

Yeah.
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 22:26
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Overmacht finishen was de laatste twee GP's belangrijker dan snelheid.
ow ja erop blijven zitten vindie best moeilijk
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 22:48
vreet mezelf op, kwil rijden
Kut hobby is dit zeg...
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 22:55
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat je er mee gaat doen, Sony en Nikon hebben bijv. gezicht + lach herkenning, opzich kan dat voordelig zijn. en Canon scoort beter bij filmen (alleen de user revieuws bij je link zijn wat tegenstrijdig bij de canon).

Je persoonlijke smaak gaat denk ik de doorslag geven
Foto's maken filmpjes maak ik bijna nooit...
Verder heb ik geen idee of die reviews wat zijn, zocht gewoon een site die kon vergelijken
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Een statief of je adem inhouden bij op het knopje drukken.
Daar hebben ze tegenwoordig die beeld stabilisator voor
quote:
Probeer ze in de winkel uit als het kan.
Sommigen zijn nog erg langzaam 'na op de ontspanknop drukken.'
En als het even mag enkele pics op een eigen kaartje met een hoge iso waarde.
In de computer even op 100% beeldformaat beoordelen.

Het mooiste is als ze ook nog RAW formaat ondersteunen, kan je achteraf een hoop belichtingsfoutjes mee corrigeren.
Dan moet ik eerst photoshop gaan leren ben gewoon heel erg amateur fotograaf
Geen voorkeur wat betreft specs, lens ofzo?
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 22:56
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef cageon2 het volgende:
vreet mezelf op, kwil rijden
Kut hobby is dit zeg...
zag laatst in een lokaal krantje dat mijn instructeur ook aan de ZAC mee gaat doen
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 23:07
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

zag laatst in een lokaal krantje dat mijn instructeur ook aan de ZAC mee gaat doen
vertel hoe heetie en in welke groep/klasse?
Zal k m de snot voor zijn ogen rijden en de groeten van jou doen...

* cageon2 zit net beetje te denken aan een baantje erbij voor wat extra inkomsten, motor-rijinstructeur lijkt me wel leuk, maar moet je zo'n heel circus van examens door voor je dat mag doen...

[ Bericht 7% gewijzigd door cageon2 op 20-04-2010 23:18:33 ]
Roderick2085dinsdag 20 april 2010 @ 23:19
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:07 schreef cageon2 het volgende:

[..]

vertel hoe heetie en in welke groep/klasse?
Zal k m de snot voor zijn ogen rijden en de groeten van jou doen...
Welke groep/klasse weet ik niet... hij heet Micheal van de Bor, team waar hij voor/mee rijd heet 2-tires geloof ik
Was altijd wel lachen met die gast... die ging VRO cursussen voor een 2e of 3e keer doen omdat hij het leuk vond om les te krijgen
cageon2dinsdag 20 april 2010 @ 23:25
grappig
2 tires racing team
Cocktailprikkerwoensdag 21 april 2010 @ 07:49
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef bvvt het volgende:

[..]

Misschien toch wat meer op marktplaats, internet en zo zoeken?
is lastig of eigenlijk níet te vinden... SKF maakt ze niet, alleen koyo lijkt wel... En met die codering kom ik niet veel verder. én ik heb ze snel nodig dusja... dan maar duur
stinkiewoensdag 21 april 2010 @ 08:41
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Mailtje ..
[..]

Yeah.
Ja elke dag een warme maaltijd lukt het niet meer mee.

Gelukkig is die van mij nog niet zo veeleisend
Den_Haagwoensdag 21 april 2010 @ 08:45
morguh
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 11:58
ikookhierwoensdag 21 april 2010 @ 12:58
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 13:30
Zo weer 2km verder gelopen
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 13:43
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Geerd het volgende:
Zo weer 2km verder gelopen
hoeveel in totaal?
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 13:49
6.5 of zo, 6km ronde zelf en dan nog ff heen en weer naar huis.
Alleen niet echt lekker warm geworden veel wind beetje regen.
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 13:56
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Geerd het volgende:
6.5 of zo, 6km ronde zelf en dan nog ff heen en weer naar huis.
Alleen niet echt lekker warm geworden veel wind beetje regen.
lafjes geerd! kom rennen met die hap
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 13:57
Hehehe

http://www.looptijden.nl/route/afstandmeten

Volgens die site zelfs 7km uhmzz lijkt iets te veel van het goede eigenlijk.

[ Bericht 52% gewijzigd door Geerd op 21-04-2010 15:48:42 ]
Roderick2085woensdag 21 april 2010 @ 16:48
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef Geerd het volgende:
Hehehe

http://www.looptijden.nl/route/afstandmeten

Volgens die site zelfs 7km uhmzz lijkt iets te veel van het goede eigenlijk.
En hoe lang doe je daar over? Ik moet nog altijd weer beginnen
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 16:56
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

En hoe lang doe je daar over? Ik moet nog altijd weer beginnen
Ruwe schatting 45/50 min inclu 5min praatje met me oma die de hond aan het uitlaten was
bvvtwoensdag 21 april 2010 @ 17:45
dus je oma woont ook in zwolle.
Kan die mooi een oogje in het zeil houden.
Dat je niet teveel feestjes uit de hand laat lopen en zo.
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 17:49
Nee zit nog niet in Zwolle hoor
bvvtwoensdag 21 april 2010 @ 18:08
Ah, wanneer ga je verhuizen?
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 19:03
Ohw dat kan nog wel ff duren.
Bunnybeaterwoensdag 21 april 2010 @ 20:02
Je bent toch pas verhuisd?

En wat doet -XX- op crossers?
Bunnybeaterwoensdag 21 april 2010 @ 20:03
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Mailtje ..
[..]


... !
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 20:05
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Bunnybeater het volgende:
Je bent toch pas verhuisd?

En wat doet -XX- op crossers?
Nee ik had er een gekocht.
Meer nog niet
Bunnybeaterwoensdag 21 april 2010 @ 20:19
Ach so...
BazzieKwoensdag 21 april 2010 @ 20:49
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Bunnybeater het volgende:
En wat doet -XX- op crossers?
Hetzelfde als op andere mannen?
Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 21:33
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef BazzieK het volgende:

Hetzelfde als op andere mannen?
Afknappen..
Den_Haagwoensdag 21 april 2010 @ 21:37
Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 21:39
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:

Edit.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Bunnybeater het volgende:
En wat doet -XX- op crossers?
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Hetzelfde als op andere mannen?
Ze ligt altijd onder.

Moest me even in Bazziek verplaatsen.
Cocktailprikkerwoensdag 21 april 2010 @ 21:56
Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 21:58
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vertel het is jonge
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:00
zo, ik ook happy
weer een setje dunlops geroggeld.
Gister ook al een setje pirelli's en een setje dunlops.

Heb nu dus alweer 5 setjes banden
Cocktailprikkerwoensdag 21 april 2010 @ 22:04
wtf, iemand van het regio topic is onderuit gegaan met een ritje, niet heel hard, vliegt die MT03 in de fik



Geerdwoensdag 21 april 2010 @ 22:06
Das pas bbq, tering ...
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:07
eehm... zijn voorwiel is compleet aan gort, niet zo heel hard gegaan?
Cocktailprikkerwoensdag 21 april 2010 @ 22:09
Zeggen ze mja ik gok dat het tankje zo tegen die blokken aan gekomen is... als ik die lijnen op de weg zie.

Ben benieuwd wat het echte verhaal is. Brandweer heeft geblust, misschien iets met spanningen enz? ik lul ook maar krom
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:10
zou kunnen ja... maar als je zo'n spoor trekt heb je toch best een snelheid gehad volgens mij...
Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 22:13
Yammies en vuur hebben wat met elkaar.



Maar zo komt het wel erg dichtbij. En die velg.
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:13
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
Yammies en vuur hebben wat met elkaar.

[ afbeelding ]

Maar zo komt het wel erg dichtbij. En die velg.
....doet me denken aan een race afgelopen seizoen....
Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 22:22
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef cageon2 het volgende:
....doet me denken aan een race afgelopen seizoen....
Zandvoort wat langer terug .. ook een Yamaha een 2 maanden oude XJR1300.
Wat doe je daar met zo'n bike.

Kan de pic niet vinden, wel wat oude shit.

Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 22:23
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:25
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]


wat was ie shiny toen zeg

Toch maar aflakken die shizzle de volgende keer
Worldbeaterwoensdag 21 april 2010 @ 22:31
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef cageon2 het volgende:


wat was ie shiny toen zeg

Toch maar aflakken die shizzle de volgende keer
Wat vliegt de tijd.

Piccie stond in mijn album op MF.. pagina 26.



Had ik maar altijd zo'n doorzettingsvermogen.
Cocktailprikkerwoensdag 21 april 2010 @ 22:32
quote:
Heren,

bedankt voor al jullie reacties. gelukkig heb ik zelf niets (klein wondje op mn pink, thats it) en ben ik goed verzekerd. Het was eigenlijk allemaal nogal lullig gegaan. Het zal een samenhang van overmoed, gladde voorband en een klein hobbeltje in de weg geweest zijn. ik voelde de voorkant wegglijden en toen was het al te laat. Eigenlijk geen sprake van onverantwoord rijden (in de vorm van veels te hard ofzo) aangezien we net begonnen waren. Ik zag de motor doorglijden en de rand raken waardoor de tank open sprong. De benzine spoot eruit (net getankt natuurlijk) waardoor vonken het liet ontsteken. op het moment dat ik de motor zag ontbranden ben ik gelijk naar de andere kant gelopen. vervolgens politie en brandweer te woord gestaan, gewacht op het bergingsbedrijf en toen naar huis.




cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:41
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Wat vliegt de tijd.

Piccie stond in mijn album op MF.. pagina 26.

[ afbeelding ]

Had ik maar altijd zo'n doorzettingsvermogen.
er... motorxtra, na audi s?
Was ik daar toen ook niet, of is dat voor mijn tijd
cageon2woensdag 21 april 2010 @ 22:42
die mt.... da's een beste heatcycle geweest voor de voor en achterband...
BazzieKwoensdag 21 april 2010 @ 23:02
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dit nou.
Sala-adindonderdag 22 april 2010 @ 00:01


Mijn nieuwe motor na de cbr600 f
Roderick2085donderdag 22 april 2010 @ 08:36
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe motor na de cbr600 f
Nice
cageon2donderdag 22 april 2010 @ 09:25
hoop dat ie niet zo snel vlam vat als die andere yammiej...
Den_Haagdonderdag 22 april 2010 @ 10:19
morguh
Geerddonderdag 22 april 2010 @ 11:11
ikookhierdonderdag 22 april 2010 @ 11:20
Goedebijnamiddag
Leuke fiets Sala
Geerddonderdag 22 april 2010 @ 11:38
http://www.nu.nl/wetensch(...)vere-soorten---.html

Kijk zie je wel ligt niet alleen aan mij
Sala-adindonderdag 22 april 2010 @ 12:51
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef cageon2 het volgende:
hoop dat ie niet zo snel vlam vat als die andere yammiej...
Waarom haten
koffiekoekjedonderdag 22 april 2010 @ 14:30
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe motor na de cbr600 f
Nice
Sala-adindonderdag 22 april 2010 @ 14:37


Nog 1 van achterkant, moet alleen nog eff fijne dempers erop zetten en misschien een onderkap dan is hij RUIG!
cageon2donderdag 22 april 2010 @ 15:43
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Waarom haten
wat nou haten heb t beste met je yammie voor
BazzieKdonderdag 22 april 2010 @ 16:00
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Geerd het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)vere-soorten---.html

Kijk zie je wel ligt niet alleen aan mij
Bunnybeaterdonderdag 22 april 2010 @ 16:08
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

Nog 1 van achterkant, moet alleen nog eff fijne dempers erop zetten en misschien een onderkap dan is hij RUIG!
Nice, je bent erop vooruit gegaan. Is de crash nog naar tevredenheid opgelost of ben je genaaid?
Spiegels mochten wel wat strakker, lijkt alsof ze kromme pootjes hebben
Cocktailprikkerdonderdag 22 april 2010 @ 17:00
Lekkere service, vandaag bestellen morgen binnen. Zeg dan meteen volgende week

vanavond ook maar andere blok open schroeven, bakken overhevelen, en dicht maken.
Worldbeaterdonderdag 22 april 2010 @ 19:27
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef cageon2 het volgende:

er... motorxtra, na audi s?
Was ik daar toen ook niet, of is dat voor mijn tijd
De eerste zin is 100% de tweede geeft een gemiddelde van 66,666666666666666666666666666667 % waarheid. Of u was op eigen gelegenheid in 2006. Worldpimper Bunnybeater was'r wel.
Cocktailprikkerdonderdag 22 april 2010 @ 20:16
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis



3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.

Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
Worldbeaterdonderdag 22 april 2010 @ 20:40
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis

[ afbeelding ]

3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.

Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
Ik heb op mijn GS500 nooit de koppeling gebruikt bij het opschakelen, en geen centje pijn.
/ MFér tien jaar geleden.

Als ik nu aan de motorscoot zou willen knutselen of een ritje op de quad had gepland..
.. buuv heeft de sleutel van de garage vanochtend terug gevraagd.
cageon2donderdag 22 april 2010 @ 21:23
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis

[ afbeelding ]

3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.

Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
zo, beste bak!
Komt door al dat vermogen!

@WB, hmm 2006, zal wel niet dan...
Geerddonderdag 22 april 2010 @ 21:26
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk je het ene gehad te hebben, kom je het andere tegen.... Blok 2... ligt uit elkaar. Sporen op wat lagervlakken, nog meer ijzervijzel, en ik geloof dat als ik dezelfde assen ga vergelijken dat ik dan iets mis

[ afbeelding ]

3 nokken compleet weg, 4e hangt er half zielig bij.

Nu beste onderdelen bij elkaar... ga hem zo weer in elkaar zetten.
Ik zie nou niet echt wat het probleem is
Aaah lama dacht al licht dat ene tand wiel er wel helemaal recht in
-XX-donderdag 22 april 2010 @ 21:39
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Allemachtig! Dat zie je ook niet vaak...
Den_Haagdonderdag 22 april 2010 @ 22:55
avond
Cocktailprikkerdonderdag 22 april 2010 @ 23:30
Voor de blinde kippen maar nog een foto gemaakt Onderkant zit er nu weer tegen aan Met zon momentsleutel valt me nu pas op, hoe snel je dingen al te vast draait

Hoop dat ik zondag weer kan rijden

Cocktailprikkerdonderdag 22 april 2010 @ 23:31
Mja... andere blok kan ik dus wel naar het oud ijzer brengen... Cilinders versleten, kapotte versnellingsbak ( al reed het nog en had ik niks door tot vandaag ) en de lagervlakken vd krukas en balansas vertonen slijtagesporen.
bvvtdonderdag 22 april 2010 @ 23:36
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja... andere blok kan ik dus wel naar het oud ijzer brengen... Cilinders versleten, kapotte versnellingsbak ( al reed het nog en had ik niks door tot vandaag ) en de lagervlakken vd krukas en balansas vertonen slijtagesporen.
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.

Maare ff voor de duidelijkheid - die afgebroken nokken kunnen dus komen door het zogenaamde tanden knarsen tijdens het schakelen?
Cocktailprikkerdonderdag 22 april 2010 @ 23:38
Ja, al reed ik al even niet meer met dat blok dus had dat ook nog wel even kunnen duren Wel jammer... Reed dusdanig goed dat ik verwachtte dat hij in een betere staat zou zijn.
ikookhiervrijdag 23 april 2010 @ 00:00
Ziet er goed uit Cocktailprikker
Geerdvrijdag 23 april 2010 @ 00:09
Is dat nou een staart van een alligator rechts?
ikookhiervrijdag 23 april 2010 @ 00:19
Dat er nog mensen zijn die denken dat je spoort
Bunnybeatervrijdag 23 april 2010 @ 02:08
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef bvvt het volgende:
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.

Maare ff voor de duidelijkheid - die afgebroken nokken kunnen dus komen door het zogenaamde tanden knarsen tijdens het schakelen?
Er klinkt wat angst door uit deze post ... recent nog hard geknarst?
Bunnybeatervrijdag 23 april 2010 @ 02:11
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef Worldbeater het volgende:

De eerste zin is 100% de tweede geeft een gemiddelde van 66,666666666666666666666666666667 % waarheid. Of u was op eigen gelegenheid in 2006. Worldpimper Bunnybeater was'r wel.
66, 6.....7 %
Phatzak was er idd.
Wifebeater en OPM ook wellicht, was toch een vlaggetjesdag.
Worldbeatervrijdag 23 april 2010 @ 10:12
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef -XX- het volgende:

Allemachtig! Dat zie je ook niet vaak...
Jij maakt ook iedere week je bak open.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef bvvt het volgende:
kwestie van tijd dus voordat je een vastloper zou krijgen.

Maare ff voor de duidelijkheid - die afgebroken nokken kunnen dus komen door het zogenaamde tanden knarsen tijdens het schakelen?
Ik weet niet of je daar een vastloper van krijgt.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:11 schreef Bunnybeater het volgende:
66, 6.....7 %
Phatzak was er idd.
Wifebeater en OPM ook wellicht, was toch een vlaggetjesdag.


Halve dag rijden, halve dag vlaggen.
100% vlaggen voor jullie.

Die Motorxtra deed het in zijn broek.
Moeten ze nu wel of niet starten zei de centrale.. want iedereen staat klaar op de grid Help wat moet ik doen?.
Grietje terug: nee sukkel.
Den_Haagvrijdag 23 april 2010 @ 10:25
straks weer eens de motor pakken. Vrees alleen dat het vannacht terug best koud zal zijn
stinkievrijdag 23 april 2010 @ 10:33
Mogguh.

Zo maar eens gaanbellen voor een filterhuis
stinkievrijdag 23 april 2010 @ 10:48
En voor het eerst dat Cama me niet kan helpen
Sala-adinvrijdag 23 april 2010 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens de motor pakken. Vrees alleen dat het vannacht terug best koud zal zijn
0 graden word het hier snachts
cageon2vrijdag 23 april 2010 @ 12:59
Ik moest krabben vanmorgen
stinkievrijdag 23 april 2010 @ 13:13
Jeuk aan je zak?
ikookhiervrijdag 23 april 2010 @ 13:18
Heerst het weer
Den_Haagvrijdag 23 april 2010 @ 13:25
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

0 graden word het hier snachts
ach ja, beetje kou moet kunnen
Geerdvrijdag 23 april 2010 @ 13:28
Pff zo loop je ineens 2km verder en nu is 3km nog te ver

Maandag maar weer ff.

koffiekoekjevrijdag 23 april 2010 @ 13:31
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor de blinde kippen maar nog een foto gemaakt Onderkant zit er nu weer tegen aan Met zon momentsleutel valt me nu pas op, hoe snel je dingen al te vast draait

Hoop dat ik zondag weer kan rijden

[ afbeelding ]
Is het misschien een goed idee om een keer een fatsoenlijke motor te kopen?
koffiekoekjevrijdag 23 april 2010 @ 13:32
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef ikookhier het volgende:
Heerst het weer
Het weer heerst altijd
ikookhiervrijdag 23 april 2010 @ 13:52
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Het weer heerst altijd
Ik was er al bang voor
cageon2vrijdag 23 april 2010 @ 14:23
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:13 schreef stinkie het volgende:
Jeuk aan je zak?
branderig gevoel meer...
Geerdvrijdag 23 april 2010 @ 14:43
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:23 schreef cageon2 het volgende:

[..]

branderig gevoel meer...
Keer achter de eikel wassen smeerkees
cageon2vrijdag 23 april 2010 @ 14:45
zou dat helpen?
stinkievrijdag 23 april 2010 @ 15:27
BE net aan de foon. Carglass voor de deur en ze hebben je ruit vervangen. Over twee weken komen ze terug om deze te vervangen want hij is gebarsten tijdens het monteren
ikookhiervrijdag 23 april 2010 @ 15:28
Ze moeten wel werk houden natuurlijk
cageon2vrijdag 23 april 2010 @ 15:38
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef stinkie het volgende:
BE net aan de foon. Carglass voor de deur en ze hebben je ruit vervangen. Over twee weken komen ze terug om deze te vervangen want hij is gebarsten tijdens het monteren


de bus is nu weg voor reparatie... scheur van een meter onderhand. Vanmorgen trok die echt een eind door de ruit, ivm bevroren ruiten en verwarming.
Den_Haagvrijdag 23 april 2010 @ 17:48

met de motor op de campus. heerlijk ritje
De motor liep top! eerste echte rit voor mij na de motorwissel.
Worldbeatervrijdag 23 april 2010 @ 17:59
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef cageon2 het volgende:
Ik moest krabben vanmorgen
Pauper.

WB zat op de fiets, na een kwartier.. rode handjes.
Wtf het is koud.

Kijk naar rechts en zie een paar mensen de voorruit schrappen.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef cageon2 het volgende:
de bus is nu weg voor reparatie... scheur van een meter onderhand. Vanmorgen trok die echt een eind door de ruit, ivm bevroren ruiten en verwarming.
Dus die reclame op tv is waar.
Roderick2085vrijdag 23 april 2010 @ 18:43
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]

Dus die reclame op tv is waar.
Een van de weinige dan
stinkievrijdag 23 april 2010 @ 18:47
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Pauper.

WB zat op de fiets, na een kwartier.. rode handjes.
Wtf het is koud.

Kijk naar rechts en zie een paar mensen de voorruit schrappen.
[..]

Dus die reclame op tv is waar.
Voorruit verwarming kost de leasemij elke winter een nieuwe ruit
Den_Haagvrijdag 23 april 2010 @ 19:13
Worldbeatervrijdag 23 april 2010 @ 21:11
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Roderick2085 het volgende:

Een van de weinige dan
Shape ups?
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef stinkie het volgende:

Voorruit verwarming kost de leasemij elke winter een nieuwe ruit
Aaaah met die oude car van mij (met scheurtje ) merk je dat natuurlijk niet.
Coooooolvloeistof gestuurde ontdooing.
Den_Haagvrijdag 23 april 2010 @ 21:53
was weer een heerlijk ritje. leek alleen elke minuut kouder te worden. nu maar een koude pils
-XX-zaterdag 24 april 2010 @ 10:17
Tralalalalallalal
Geerdzaterdag 24 april 2010 @ 15:44
Zo dan iedereen rijen ofzo?
Geerdzaterdag 24 april 2010 @ 16:02
http://www.motormeuk.nl/b(...)Motorcycle-FAIL.html

Ook niet ff rustig tegen de compressie zetten en dan pas trappen.
Cocktailprikkerzaterdag 24 april 2010 @ 23:13
Koppelingskant zit er weer op. Bak schakelde goed, koppelingsplaten zijn nog voldoende dik... Alles bevestigd met een snufje nieuwe olie erop. Morgen de dynamodeksel terug monteren nadat ik ook daarvan 20 jaar oude pakking afgeschraapt heb En dan hopelijk rijd ze morgen weer en liefst zonder rare geluiden

[wb] vriendinnetje is intussen maar naar bed gegaan [/wb]
cageon2zaterdag 24 april 2010 @ 23:21
vrouwen, heb je ook niks aan...
gewoon wakker swaffelen CP...
cageon2zaterdag 24 april 2010 @ 23:21
ik ga pitten, morgen vroeg op om naar de SBK te gaan.
Cocktailprikkerzaterdag 24 april 2010 @ 23:25
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef cageon2 het volgende:
vrouwen, heb je ook niks aan...
gewoon wakker swaffelen CP...
heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuw
BazzieKzondag 25 april 2010 @ 03:55
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuw
Rijd lekker als ze eenmaal goed los zijn he.
-XX-zondag 25 april 2010 @ 09:31
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:21 schreef cageon2 het volgende:
vrouwen, heb je ook niks aan...
gewoon wakker swaffelen CP...
Tsjuh!
Worldbeaterzondag 25 april 2010 @ 09:56
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[wb] vriendinnetje is intussen maar naar bed gegaan [/wb]


Lekker 'beurtje' hoor. (ik bedoel de motor)
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:


heb haar blok al nagekeken, loopt als een nieuw
Nieuw in doos Doos als nieuw.
Den_Haagzondag 25 april 2010 @ 10:43


vandaag iemand nog toeren?
o-ozondag 25 april 2010 @ 11:22
Misschien vanmiddag weer eens een rondje toeren, als ik de oppas wakker kan krijgen in ieder geval . . .
Roderick2085zondag 25 april 2010 @ 14:37
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:22 schreef o-o het volgende:
Misschien vanmiddag weer eens een rondje toeren, als ik de oppas wakker kan krijgen in ieder geval . . .
teveel slaapmiddel gegeven
Cocktailprikkerzondag 25 april 2010 @ 16:36
ze doet het weer
Geerdzondag 25 april 2010 @ 16:40
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
ze doet het weer
Hebben we het nog steeds over de oppas

stinkiezondag 25 april 2010 @ 17:45
Vandaag lekker met de onderwaterscoot gecruised

Jammer dat het water nog steeds een winterse temperatuur heeft.
Cocktailprikkerzondag 25 april 2010 @ 18:12
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hebben we het nog steeds over de oppas

Nee voor dit pkmonster:

koffiekoekjezondag 25 april 2010 @ 20:24
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Nee voor dit pkmonster:

[ afbeelding ]
Zijn idd snelle tuinstoelen
o-omaandag 26 april 2010 @ 08:45
Het was lekker vanmorgen!

was net na vertrek nog niet zeker of de snelweg wel te doen was zonder extra trui onder mijn pak, maar het viel 100% mee. En in Rotterdam weer lekker tussen de auto's door.
bvvtmaandag 26 april 2010 @ 08:54
Was zaterdag en zondag heerlijk weer om iets anders te doen dan motor rijden.
[wb] Helm gescoort voor dinnetje [/wb] dan kan ze ook eens lekker mee op de moto.
Zondag de hele middag thuis voor de PC gezeten om een lekker aantal PC's op het werk van een nieuwe bios te voorzien, en een server weer tot leven te wekken.
Cocktailprikkermaandag 26 april 2010 @ 08:58
Komt een maat van mij gister aan, "ja, ik heb bij JVS een schade SV zien staan voor 1250, misschien is dat wel wat...."

Is het een gele toevallig? "ja, hoezo? "

Den_Haagmaandag 26 april 2010 @ 09:18
morguh
bvvtmaandag 26 april 2010 @ 09:46
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt een maat van mij gister aan, "ja, ik heb bij JVS een schade SV zien staan voor 1250, misschien is dat wel wat...."

Is het een gele toevallig? "ja, hoezo? "

Hmmm, zoveel schade had ie toch ook weer niet hoor.
Deukje op de tank met een rood stukje plakband er op om de scheur in de lak te beschermen. (7-8 jaar oud)
uitlaat paar krassen door gebruik.
That's about it qua schade.
En verder - ja hij is 10 jaar oud en bijna 100.000 KM op de teller- wat wil je.
(zou em niet meer terug willen hoor.) heeft wel wat liefde nodig om weer naar volle tevredenheid rond te rijden
Geerdmaandag 26 april 2010 @ 13:07
Worldbeatermaandag 26 april 2010 @ 22:30
De ZX-10R staat, in het donkere hoekje van de schuur, wel mooi verlicht door die led lampjes van de lader.

Woensdagmiddag even een paar rondjes crossen op Zandvoort.
Dus net de Optimate aan de motor gezet. Dat ene ritje per maand..
cageon2maandag 26 april 2010 @ 22:40
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
De ZX-10R staat, in het donkere hoekje van de schuur, wel mooi verlicht door die led lampjes van de lader.

Woensdagmiddag even een paar rondjes crossen op Zandvoort.
Dus net de Optimate aan de motor gezet. Dat ene ritje per maand..
dikke tokus dat jij woensdagmiddag op zandvoort kan rijden, wij zijn dan aan het knallen.
quote:
Woensdag 28 APRIL Zandvoort races


Je bent uiteraard wel welkom
cageon2maandag 26 april 2010 @ 22:44
nu pitten, morgen tandarts -> werken -> en naar Zandvoort
o-omaandag 26 april 2010 @ 22:56
Vanmiddag in Rotterdam voor het stoplicht iets te enthousiast met de koopeling. En wat blijkt? De ER5 kan ook met het voorwiel an de grond weg gaan.
Worldbeatermaandag 26 april 2010 @ 23:02
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef cageon2 het volgende:
dikke tokus dat jij woensdagmiddag op zandvoort kan rijden, wij zijn dan aan het knallen.
[..]



Je bent uiteraard wel welkom
Dikke tokus. Wij mogen om zes uur de baan op.

Maar dan kom ik wel ff wat eerder.
Vanaf 12.00 ben ik vrij, dan ga ik direct uit werk.
(ook even langs Hyperpro, want de tierib op de voorvork zit helemaal onderin / moet'ie wel tijd hebben)
Worldbeatermaandag 26 april 2010 @ 23:02
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef o-o het volgende:
Vanmiddag in Rotterdam voor het stoplicht iets te enthousiast met de koopeling. En wat blijkt? De ER5 kan ook met het voorwiel an de grond weg gaan.
En nu maar oefenen.

Leg de reserve koppeling maar vast klaar.
Den_Haagmaandag 26 april 2010 @ 23:07
ik kom ook nog niet verder dan (grotere) hubjes
Roderick2085maandag 26 april 2010 @ 23:15
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef cageon2 het volgende:
nu pitten, morgen tandarts -> werken -> en naar Zandvoort
Veel plezier alvast
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dikke tokus. Wij mogen om zes uur de baan op.

Maar dan kom ik wel ff wat eerder.
Vanaf 12.00 ben ik vrij, dan ga ik direct uit werk.
(ook even langs Hyperpro, want de tierib op de voorvork zit helemaal onderin / moet'ie wel tijd hebben)
jij ook
Cocktailprikkerdinsdag 27 april 2010 @ 01:03
Vandaag al weer heerlijk gescheuurd met de GS
Den_Haagdinsdag 27 april 2010 @ 07:25
morguh
bvvtdinsdag 27 april 2010 @ 08:53
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag al weer heerlijk gescheuurd met de GS
Doet het dus weer goed?
Onderdelen uit 2 machines om er 1 van te maken?
cageon2dinsdag 27 april 2010 @ 10:35
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dikke tokus. Wij mogen om zes uur de baan op.
aight, dus als onze sessies ingekort worden is dat dus jou schuld!
quote:
Maar dan kom ik wel ff wat eerder.
Vanaf 12.00 ben ik vrij, dan ga ik direct uit werk.
(ook even langs Hyperpro, want de tierib op de voorvork zit helemaal onderin / moet'ie wel tijd hebben)
Gezellig!
2 toeschouwers alweer

Ga ik ook ff kijken hoe jij het doet
Check je veervoorspanning en daarna je ingaande demping.
Maar ik gok dat er te lichte veren in zitten voor jou gewicht...
stinkiedinsdag 27 april 2010 @ 11:17
cageon2dinsdag 27 april 2010 @ 11:40
kreeg trouwens de tip:
Scheivlak insturen als je voorwiel de grond weer raakt...
Worldbeaterdinsdag 27 april 2010 @ 13:14
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:40 schreef cageon2 het volgende:
kreeg trouwens de tip:
Scheivlak insturen als je voorwiel de grond weer raakt...
Beetje jammer als je net naast die hobbel zit en je voorwiel komt niet omhoog.

WB heeft trouwens een tankslapper op die plek gehad.



Worldbeaterdinsdag 27 april 2010 @ 13:15
Vanochtend langs de huisarts voor het onderpootje / bermvlucht , nu onstekingsremmers,
donderdag naar de fysio. Begin mei moet ik weer gaan hardlopen. |
Sounddragondinsdag 27 april 2010 @ 13:16
Is dat nou nóg niet genezen joh ?
cageon2dinsdag 27 april 2010 @ 13:20
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Beetje jammer als je net naast die hobbel zit en je voorwiel komt niet omhoog.

WB heeft trouwens een tankslapper op die plek gehad.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die beste man reed 1:56 de 1e keer dat ie op CPZ reed geloof ik

T ging er vooral om dat ie al relatief vroeg instuurt, omdat de binnenkant van de bocht anders niet meer te halen is.

Dus weer genoeg te proberen.
Andere lijnen rijden, harder er in, inremmen etc.
Bunnybeaterdinsdag 27 april 2010 @ 13:25
Tot hoe laat loopt het ongeveer door die avond WB?
BazzieKdinsdag 27 april 2010 @ 13:32
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend langs de huisarts voor het onderpootje / bermvlucht , nu onstekingsremmers,
donderdag naar de fysio. Begin mei moet ik weer gaan hardlopen. |
Daar gaat je zomerlichaam.
Den_Haagdinsdag 27 april 2010 @ 17:06
WB zijn afgetrainde torso
Cocktailprikkerdinsdag 27 april 2010 @ 17:48
Vandaag na de open les Industrieel Product Ontwerper nog even met de motor richting De Steeg gegaan voor wat bochtenwerk... Maar nu blijkt dat ik alweer tegen de begrensde grondspeling aan loop met de standaard stepjes We kunnen nog een stukje verder zegt de band, en voor mijn gevoel zit ik dan bijna met men elleboog tegen de grond





Slider slijt nu ook een heel stuk anders Rechtse deel is van vandaag... Zit wat minder ver met mijn been naar buiten dan voorheen.

Cocktailprikkerdinsdag 27 april 2010 @ 17:54
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:53 schreef bvvt het volgende:

[..]

Doet het dus weer goed?
Onderdelen uit 2 machines om er 1 van te maken?
Et loopt nog steeds Denk wel dat de koppelingsstift keerring btje lekt.. is wat vochtig.

En de keerringen moet ik vervangen want nu is het te gek Remde gister fors op de dijk en de maat die achter me reed dacht dat mijn achterwiel blokkeerde door de rook ofzo :S
Worldbeaterdinsdag 27 april 2010 @ 23:02
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef BazzieK het volgende:
Daar gaat je zomerlichaam.
15 maart was de laatste hardlooptraining.
Worldbeaterdinsdag 27 april 2010 @ 23:04
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat nou nóg niet genezen joh ?


Oranjefan.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Tot hoe laat loopt het ongeveer door die avond WB?
Niet laat. De geluidsvergunning is sterk aangescherpt.
SPOILER
Zeven uur alweer oprotten.
Worldbeaterdinsdag 27 april 2010 @ 23:08
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef cageon2 het volgende:
aight, dus als onze sessies ingekort worden is dat dus jou schuld!
Jaaaa de MAC claimt zijn tijd wel.
quote:
Ga ik ook ff kijken hoe jij het doet
Tja je hebt de ZAC / jij en de MAC /ik.
Lijkt op elkaar he.

Morgen wordt baantje verkennen. Ben niet zo wetenschappenlijk met rijden bezig als jij.
Enige doel is ff 240 km/u op het rechte stuk. Dan snel gas los en waaay later remmen.
De Tarzanbocht is niet zo snel.

Net de speciale MAC kentekenplaat onder de ori gemonteerd, en wat spullen /
zonnebril, gereedschap, papieren en oordopjes in mijn kontje gedaan.
SPOILER
Die is ook voor de inkoppers.
Geerdwoensdag 28 april 2010 @ 00:37
Naja met de ouwe schoenen maar is naar een hardloopzaak gegaan vandaag.
Schoenen bleken toch wel aardig op te zijn.

Paar loop filmpjes gemaakt etc uiteindelijk wat lichter de winkel uit.
Ben benieuwd vanmiddag maar is kijken

Verschil zag je trouwens wel erg duidelijk enkel zakte 20/30% minder door.
Cocktailprikkerwoensdag 28 april 2010 @ 08:11
Ik ga denk ik ook nog de Nordschleife mee pakken op men vakantie volgende week
Worldbeaterwoensdag 28 april 2010 @ 09:07
quote:
Op woensdag 28 april 2010 00:37 schreef Geerd het volgende:
Naja met de ouwe schoenen maar is naar een hardloopzaak gegaan vandaag.
Schoenen bleken toch wel aardig op te zijn.

Paar loop filmpjes gemaakt etc uiteindelijk wat lichter de winkel uit.
Ben benieuwd vanmiddag maar is kijken

Verschil zag je trouwens wel erg duidelijk enkel zakte 20/30% minder door.


Heb met de pasen Asics gekocht, voelt al veel beter dan de Adidas die veel duurder waren.
Nu er nog op hardlopen.
Worldbeaterwoensdag 28 april 2010 @ 09:07
Zes boterhammen, vast niet genoeg, rond het circuit maakt hongerig.

o-owoensdag 28 april 2010 @ 09:23
Lekker weer!
Geerdwoensdag 28 april 2010 @ 11:54
8,5 km

Morguh
Geerdwoensdag 28 april 2010 @ 12:39
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Zes boterhammen, vast niet genoeg, rond het circuit maakt hongerig.

[ afbeelding ]
Brood dat moet je gewoon zelf snijden veul lekkerder



En vult beter
One_Punch_Mickeywoensdag 28 april 2010 @ 13:05
Morgen

posten we nu nog steeds kneesliders
Cocktailprikkerwoensdag 28 april 2010 @ 13:22
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen

posten we nu nog steeds kneesliders
zo 2004 ik weet het
Den_Haagwoensdag 28 april 2010 @ 15:22
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

zo 2004 ik weet het
mijne zijn nog compleet onbeschadigd. Net zo als te titaniumsliders
One_Punch_Mickeywoensdag 28 april 2010 @ 15:23
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga denk ik ook nog de Nordschleife mee pakken op men vakantie volgende week
nice wanneer ga je
One_Punch_Mickeywoensdag 28 april 2010 @ 15:36
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

mijne zijn nog compleet onbeschadigd. Net zo als te titaniumsliders
dat is dan wél het posten waard
Cocktailprikkerwoensdag 28 april 2010 @ 16:39
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nice wanneer ga je
als het weer mee zit maandag

Vind het wel weer tijd voor een plaatje Wel grappig om te zien hoe je rijstijl veranderd met de tijd Zit nu veel meer naast de motor dan voorheen, en minder met de knie naar buiten. Voelt zeer stabiel aan bij elke snelheid



Vooruit en een heel kort filmpje dan

[ Bericht 18% gewijzigd door Cocktailprikker op 28-04-2010 17:13:43 ]
bvvtwoensdag 28 april 2010 @ 18:26
Jaa, semi professioneel CP
Geerdwoensdag 28 april 2010 @ 18:43
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

als het weer mee zit maandag

Vind het wel weer tijd voor een plaatje Wel grappig om te zien hoe je rijstijl veranderd met de tijd Zit nu veel meer naast de motor dan voorheen, en minder met de knie naar buiten. Voelt zeer stabiel aan bij elke snelheid

[ afbeelding ]

Vooruit en een heel kort filmpje dan
Is dat tussen nijmegen en lent?
Cocktailprikkerwoensdag 28 april 2010 @ 19:30
hmhm
cageon2woensdag 28 april 2010 @ 21:38
moggel, maar nu eerst douchen!
Sounddragonwoensdag 28 april 2010 @ 21:49
iedereen naar Veenendaal zondag ??
BazzieKwoensdag 28 april 2010 @ 22:00
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
iedereen naar Veenendaal zondag ??
cageon2woensdag 28 april 2010 @ 22:01
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Cocktailprikkerwoensdag 28 april 2010 @ 22:03
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef BazzieK het volgende:

[..]

vorig jaar 1 x gedaan, echt geen kut aan met al die politie
Roderick2085woensdag 28 april 2010 @ 22:13
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef BazzieK het volgende:

[..]


Wel morgen met de motor naar college
Geerdwoensdag 28 april 2010 @ 22:17
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

vorig jaar 1 x gedaan, echt geen kut aan met al die politie
Wat voor spannende dingen wou je doen dan??
Sounddragonwoensdag 28 april 2010 @ 22:22
Ik zit een beetje te twijfelen, ben er nog ooit heen geweest eigenlijk.

Het is wel kewl zoveel motoren bij elkaar, maar ik schat een beetje een hoog poser gehalte of valt dat wel mee ??
SPOILER
En de hermandad zal daar wel uit 'ervaring' rondhangen denk ik zo
Roderick2085woensdag 28 april 2010 @ 22:22
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat voor spannende dingen wou je doen dan??
powerwheelies natuurlijk of met het knietje over het parkeerterein

Ik ben ook nog nooit geweest overigens, wie weet komt het ooit nog als ik ooit nog weer eens op mf kom
Worldbeaterwoensdag 28 april 2010 @ 22:34
En half negen weer terug van Zandvoort.
Ging best lekker vanavond, wel na een bezoekje vooraf aan Hyperpro.

Bas van Hyperpro Aplhen liep met de motor aan de hand naar binnen en wist het al gelijk.
'valt de motor bij korte bochten naar binnen, en bij lange snelle bochten loopt'ie naar buiten?'
Wtf, een echte helderziende die man.

De moer bovenop de kroonplaat kon zo al twee slagen rond.

Daarna naar Zandvoort met een hele andere motor.
Comfortabel met insturen, inplaats van direct binnenbocht en werken met die handel.
(dacht dat ik nog moest wennen aan het snelle stuurkarakter )

Cageon nog gemeet, die was ook lekker bezig.
Helaas laatste heat niet zien rijden, WB moest zelf inschrijven en keuren.
Twee sessies staan vlaggen en daarna 20 minuutjes de baan op.
Zowaar nog iets van een ritme gevonden, vorig jaar drie dezelfde avonden zonder plezier gereden.
Wel nog even langs de kant gezet door de marshall. Tja teveel in de spiegels kijken.

Over drie weken ga ik weer. En de dag daarna Assen.
cageon2woensdag 28 april 2010 @ 22:45
spiegels afplakken WB, heb je niks aan!

Leuk ff gesproken te hebben!
Waren fucking veel MACers ofniet
Worldbeaterwoensdag 28 april 2010 @ 23:09
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef cageon2 het volgende:
spiegels afplakken WB, heb je niks aan!
Ja of ik niemand in de weg zit / of getorpedeerd wordt in de bocht.

Ga ze er echt afhalen de volgende keer, moet er even doorheen. Sla de laatste tijd wat door.
quote:
Leuk ff gesproken te hebben!
Waren fucking veel MACers ofniet
Ja heb me wel even vermaakt in je pitbox nummero uno.

Vier verschillende groepen waren er bijna in een uurtje geperst.
Zowaar is er nog na de tijdslimiet gereden. Wel even een auto met baanrechten tussendoor.