p'cies...quote:Op zondag 18 april 2010 15:15 schreef TNA het volgende:
Zolang ze zich aan de wet houden zal het mij een zorg zijn met wie ze omgaan. Dat geldt voor iedereen, trouwens.
Kannibalenquote:Op zondag 18 april 2010 15:22 schreef poo het volgende:
[..]
p'cies...
gaan mensen klagen dat die Chinezen alleen maar profiteren van Nederland terwijl ze zelf wel elke week chinees eten
Idd, heb het idee dat sommige mensen altijd maar een excuus zoeken om hun stem op de pvv te verdedigen. Als je dan doorvraagt is het antwoord altijd: "met de pvv zal er tenminste iets gebeuren de pvda doet niks. ik stem pvv om aan te geven dat er iets moet veranderen"quote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
En waarom eigenlijk, van alle allochtonen in heel het land heb je nog wel de minste last van Chinezen.
Zolang ze zich aan de regels en wetten houden kan het werkelijk aan mijn reet roesten wat alle bevolkingsgroepen doen in hun vrije tijd en bij wie ze op de koffie gaan.
chinees voedsel is niet alleen bami en wat vleesquote:Op zondag 18 april 2010 15:40 schreef PeterLudolf het volgende:
In China daar eet iedereen elke dag Chinees dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
Onzin, pure onzin.quote:Op zondag 18 april 2010 15:42 schreef poo het volgende:
[..]
chinees voedsel is niet alleen bami en wat vlees
Bekend quotjûh... van een of andere brabantse carnavalvierderquote:Op zondag 18 april 2010 15:42 schreef poo het volgende:
[..]
chinees voedsel is niet alleen bami en wat vlees
Dit.quote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
En waarom eigenlijk, van alle allochtonen in heel het land heb je nog wel de minste last van Chinezen.
Zolang ze zich aan de regels en wetten houden kan het werkelijk aan mijn reet roesten wat alle bevolkingsgroepen doen in hun vrije tijd en bij wie ze op de koffie gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |