Nou dat zal wel loslopen. Dat gebeurt heel zelden, gewoon ook omdat dat niet gewaardeerd wordt door de supporters van beide ploegen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof ook dat die anti-Ajax houding meer bij de supporters leeft dan bij de spelers....
Die moeten nog een hele carrière en voor sommigen zou daar ook een paar jaar Ajax bij kunnen zitten,
quote:Voetbal:
'Nederland – Duitschland.
Arnhem is druk in de weer om Zondag haar gasten [...] ontvangen.
De voorverkoop van plaatskaarten heeft uitgewezen dat ruim 5000 personen, die den wedstrijd bijwonen van buiten zullen komen zoodat ’t Zondag volle treinen belooft en groote drukte in Arnhem zelf.
De Vereeniging voor Vreemdelingenverkeer heeft uitgebreide maatregelen genomen en heeft zich in verbinding gesteld met cafe’s en hotels om te zorgen dat al de bezoekers gevoed kunnen worden.
Met kan vooraf bij het secretariaat van de V.V.V. [...] lunch en diner bestellen waarop men een bonnetje bij wijze van soepkaartje, thuis krijgt.
Gisteren spraken we oefenmeester Chadwick nog even die amper was bekomen van de vreugde die de 7-0 van Holland – Belgie [er veranderd ook niets M.W.] ook hem had gebracht [...]'
quote:'Auto-ongeluk
Hedennacht heeft tusschen Luik en Maastricht een auto-ongeluk plaats gehad, dat twee menschen het leven kostte: de heeren J.B. eb E.N., beiden uit Maastricht, terwijl de andere inzittenden, de heeren M. en B. Slechts onbelangrijke kwetsuren bekwamen.'
Ja dat snap ik dat jij voor mijn club bent, want als die winnen wordt Ajax kampioen, nee laat Twente maar lekker kampioen wordenquote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef gomi het volgende:
[..]
dacht vandaag eens solidair en voor de verandering pro feyenoord te zijn, hoop jij gewoon op verlies voor je club![]()
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0quote:
Ik zit lekker buiten hoorquote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
Waarom zit je niet lekker buiten Teun?
Ik zat er maar het is toch even iets te warm, staat geen wind op mijn balkon
Ja het is heerlijk durf alleen niet te lang ivm verbrandenquote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn zonnescherm naar beneden, want het is hier ook al goed heet
ajax 2-0quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0
Nog steeds spannend dusquote:
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0
Is er eindelijk zonquote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn zonnescherm naar beneden, want het is hier ook al goed heet
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dusquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.
En zo hoort hetquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dus
Oh wacht, 2-0, die van Pantelic ging er niet inquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dus
Achter de pc, vanmiddag al wel op balkon gezetenquote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor
Maar waar zit jij
hehehe, dacht al dat ik de 3-0 gemist hadquote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht, 2-0, die van Pantelic ging er niet in.
Johan kan echt zuigen ook hoorquote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afgelopen vrijdagavond, prachtig![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)stap_naar_talpa.html
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ik heb t wel gehad met die gasten die zuigen. ik ga nu voor kwaliteit
hmm, dat kan hier ook nog wel voor uitstel zorgen. morgen maar ff kijken naar mijn budget en opties.quote:Op zondag 18 april 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
, ik nog niet want ik heb geen geld om kwaliteit te kopen
Het Duitsche Keizerrijk verslagen met 4 -2quote:Op zondag 18 april 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat gebeurde er vandaag, 100 jaar geleden:
In het nieuws: 18 april 1910:
[..]
Vaak wel, soms vind ik het een ouwe zeikerd die zijn huiswerk niet altijd goed heeft gedaan en roddels de wereld in helpt die ook wel eens niet blijken te kloppenquote:Op zondag 18 april 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prachtige kerel, niet om mee te leven, maar wel om naar te kijken en te luisteren
yeah en koste wat kost zijn gelijk wil behalen als hij eenmaal een standpunt heeft. dan blijft hij er jaren aan vasthouden ook al zioet iedereen dat hij t mis heeft.quote:Op zondag 18 april 2010 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Vaak wel, soms vind ik het een ouwe zeikerd die zijn huiswerk niet altijd goed heeft gedaan en roddels de wereld in helpt die ook wel eens niet blijken te kloppen
Ze gaven duidelijk geen 100 procent, en Tomasson is ook al voor de zekerheid gewisseld, maar moeten nu oppassen dat het niet alsnog een hele grote nederlaag wordt. Ik heb 'm uitgezet, dit is maar niks zo eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 16:07 schreef gomi het volgende:
[..]
tijd zat voor een 2-1 en 2-2zou ik zeggen.
go feyenoord
Jawel, is ook zo. Beetje saai tot nu toe.quote:Op zondag 18 april 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
is nog erg vroeg vind ik.
t moet nog beginnen imo
ik wacht nog wel ff tot dit voorbij is.quote:Op zondag 18 april 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, is ook zo. Beetje saai tot nu toe.
Ga wel weer naar buiten, die zon is zo lekker
tbh had ik ook niet verwacht dat feyenoord wel een punt zou pakken. teveel belangrijke mensen die ze missen.quote:Op zondag 18 april 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaven duidelijk geen 100 procent, en Tomasson is ook al voor de zekerheid gewisseld, maar moeten nu oppassen dat het niet alsnog een hele grote nederlaag wordt. Ik heb 'm uitgezet, dit is maar niks zo eigenlijk.
ADO is veilig, da's ook mooi.![]()
Nou ja Tomasson wisselen kan ik me met de bekerwedstrijd volgende week nog wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 18 april 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaven duidelijk geen 100 procent, en Tomasson is ook al voor de zekerheid gewisseld, maar moeten nu oppassen dat het niet alsnog een hele grote nederlaag wordt. Ik heb 'm uitgezet, dit is maar niks zo eigenlijk.
maakt niets uit, volgende week winnen we gewoon met 4-0.quote:Op zondag 18 april 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja Tomasson wisselen kan ik me met de bekerwedstrijd volgende week nog wel wat bij voorstellen
Ik had de indruk dat als Feyenoord er vol voor was gegaan, er echt wel wat te halen viel vanmiddag.quote:Op zondag 18 april 2010 16:12 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh had ik ook niet verwacht dat feyenoord wel een punt zou pakken.
in t achterhoofd zal t wel meespelen. zeker nadat de 1-0 was gevallen.quote:Op zondag 18 april 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat als Feyenoord er vol voor was gegaan, er echt wel wat te halen viel vanmiddag.
Maar wat Kally zegt: spelers hebben toch die bekerwedstrijden in hun achtergrond én ze weten dat het hun "niet al te kwalijk wordt genomen" door de meeste supporters als ze vanmiddag verliezen.
Er wordt zelfs gezamelijk "wie niet springt die is een jood" door de fans van beide clubs gezongen.
quote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
in t achterhoofd zal t wel meespelen. zeker nadat de 1-0 was gevallen.
en in mei zingen die supporters van ons samen met die van twente helemaal niets in rotterdam
ik was vandaag solidair met jou in mijn voorkeur voor feyenoord, ben jij nu solidair met mij in de bekerwedtrijd met mijn voorkeur voor ajax?quote:
Het zet de boel wel op scherp zo voor de bekerfinalequote:Op zondag 18 april 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
Ja, die moeten zeker iets doen, alhoewel Gesink niet in goede doen is.quote:Op zondag 18 april 2010 16:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wacht nog wel ff tot dit voorbij is.
t moet zo ontploffen.
verwacht een mooie en harde laatste 25 km.
ben ook benieuwd naar hoe rabo t gaat doen zo. die moeten iets proberen
Nee die van Twente vieren dan al feest.quote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
in t achterhoofd zal t wel meespelen. zeker nadat de 1-0 was gevallen.
en in mei zingen die supporters van ons samen met die van twente helemaal niets in rotterdam
Neuh, Ajax is in vorm en maakt 't in de ArenA al afquote:Op zondag 18 april 2010 16:25 schreef Gert het volgende:
Nee die van Twente vieren dan al feest.![]()
En ajax is natuurlijk huizenhoog favoriet, zeker nu ze een thuiswedstrijd er kado bij hebben gekregen, maar toch: ze moeten het eerst nog doen. En tegen Twente wil Feyenoord dan wel vriendelijk zijn, tegen ajax gaat het er vol in. Het zou weleens moeilijker kunnen worden dan er arrogant wordt gedácht, daar in de bijlmer.
yeah, gesink is gedaan imo.quote:Op zondag 18 april 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die moeten zeker iets doen, alhoewel Gesink niet in goede doen is.
Die broertjes Schleck, die zijn sterk vandaag.
ah finale 1 in wedstrijd had ik moeilijker ingeschat tbh. maar ajax thuis in de arena in de 1e wedstrijd?quote:Op zondag 18 april 2010 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die van Twente vieren dan al feest.![]()
En ajax is natuurlijk huizenhoog favoriet, zeker nu ze een thuiswedstrijd er kado bij hebben gekregen, maar toch: ze moeten het eerst nog doen. En tegen Twente wil Feyenoord dan wel vriendelijk zijn, tegen ajax gaat het er vol in. Het zou weleens moeilijker kunnen worden dan er arrogant wordt gedácht, daar in de bijlmer.
Caro moest sms'en welke kant ze op speelden!quote:Op zondag 18 april 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zet de boel wel op scherp zo voor de bekerfinale.
Gefeli Noek & CarO, nu rustig bouwen aan een druk die over 2 weken ondraaglijk is
.
quote:Op zondag 18 april 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
Caro moest sms'en welke kant ze op speelden!![]()
NAC uit heeft Twente nog niet zomaar gewonnen, want die moeten winnen om zeker te zijn van de Play Offs.
Dat wordt zó spannend, die zondag!
We'll see.quote:Op zondag 18 april 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, Ajax is in vorm en maakt 't in de ArenA al af.
Wat schattig naïef.quote:Op zondag 18 april 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die spanning had ik vandaag ook verwacht
yupsquote:Op zondag 18 april 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik begrijp uit de berichten dat zowel Twente als Ajax hun wedstrijd gewonnen hebben?
ik denk dat nac wint. ik heb een zwak voor nac en als t erom draait stellen ze me nooit teleur.quote:Op zondag 18 april 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro moest sms'en welke kant ze op speelden!![]()
NAC uit heeft Twente nog niet zomaar gewonnen, want die moeten winnen om zeker te zijn van de Play Offs.
Dat wordt zó spannend, die zondag!
Kun je die rat met dat toiletpapiertje weer posten.quote:Op zondag 18 april 2010 16:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat nac wint. ik heb een zwak voor nac en als t erom draait stellen ze me nooit teleur.
go nac
was een hond hequote:Op zondag 18 april 2010 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je die rat met dat toiletpapiertje weer posten.
Jongen toch!quote:Op zondag 18 april 2010 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
was een hond he
maar als ajax de titel pakt of de beker post ik hem onder elke post van mee. die gehele dag
Dan ben ik er dus een dag nietquote:Op zondag 18 april 2010 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
was een hond he
maar als ajax de titel pakt of de beker post ik hem onder elke post van mee. die gehele dag
Het is niet dat ik het jullie misgun ofzo, dan had Feyenoord het maar beter moeten doen dit sezoen, maar die hond wekt enigzins agressie op bij mequote:Op zondag 18 april 2010 16:46 schreef gomi het volgende:
[..]
plak ik er speciaal voor jou nog een dagje aan vast.
lief van me he
zal ik voor jou een ander plaatje zoeken. zonder hond met logoquote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het jullie misgun ofzo, dan had Feyenoord het maar beter moeten doen dit sezoen, maar die hond wekt enigzins agressie op bij me
quote:Op zondag 18 april 2010 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
zal ik voor jou een ander plaatje zoeken. zonder hond met logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |